Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
MBA IT

MBA IT

Poziom
Studia podyplomowe
Studia MBA
Czas trwania
2 lata
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, Dyplom MBA
Tryb
Pt., sob., niedz.

O kierunku

WITAMY W KOZMINSKI EXECUTIVE BUSINESS SCHOOL

W czasach niezwykle dynamicznych zmian wszyscy czujemy, że zmiana sposobu myślenia i rozwój kompetencji są najlepszym, a wręcz koniecznym kierunkiem działania. Ciągłe wychodzenie ze stref komfortu pozwala nam sięgać wyżej, realizować aspiracje, stawać się lepszą wersją samych siebie i odkrywać nieznane, ale fascynujące obszary. Rozwój osobisty to również filozofia, sposób na życie, droga do osiągnięcia celów oraz cel sam w sobie.

Kierując się tym przekonaniem, zapraszam do Kozminski Executive Business School – unikalnego środowiska, gdzie czekają na Państwa transformacyjne doświadczenia, nieograniczone wręcz możliwości zdobycia wiedzy, wymiany doświadczeń i zbudowania wyjątkowych relacji.

Korzystając z 30 lat doświadczenia w dostarczaniu najwyższej jakości edukacji menedżerskiej, Kozminski Executive Business School realizuje niezwykle szeroką misję, przyczyniając się do rozwoju – menedżerów i firm. Realizowane programy, szkolenia, doradztwo, ale również wsparcie w prowadzeniu badań są tym wszystkim, czego współczesna firma może potrzebować, aby stale się doskonalić. 

Ostatni ranking „Financial Times” uplasował ALK wśród 50 najlepszych miejsc do rozwoju indywidualnego, jak i instytucjonalnego.

Zapraszam do najlepszej – według „Financial Times” – uczelni biznesowej w Europie Środkowej. Do miejsca, gdzie biznes współpracuje z nauką.

Dr Sylwia Hałas-Dej, Dziekan Kozminski Executive Business School

CEL STUDIÓW

Studia MBA IT w Akademii Leona Koźmińskiego to unikalny w skali europejskiej program skierowany do osób chcących podnieść swoje kwalifikacje w zarządzaniu obszarami IT. Studia gwarantują poszerzenie wiedzy zarówno z zakresu najnowszych trendów gospodarczych, kulturowych, społecznych, jak i z polityki związanej z gospodarką regionalną i globalną, w których funkcjonują menedżer i jego firma. 

Słuchacze i słuchaczki zdobędą praktyczne umiejętności menedżerskie w następujących obszarach: analiza finansowa, skuteczne metody rozwiązywania problemów firmy, formułowanie strategii działania, sprawne podejmowanie decyzji, skuteczne negocjowanie i komunikowanie się oraz zarządzanie zespołami.

W trakcie semestru specjalistycznego uczestnicy zdobędą wiedzę z zarządzania w IT i przyswoją umiejętności przydatne w tej branży, takie jak zastosowanie gamifikacji w systemach IT czy nauczanie przy pomocy symulacji VR.

Program studiów realizowany jest z zastosowaniem innowacyjnych narzędzi edukacyjnych z obszaru gier symulacyjnych, VR i prowadzony w interdyscyplinarnych zespołach.

GŁÓWNE ATUTY

1
Ranking „Financial Times”

Wg „Financial Times” Akademia Leona Koźmińskiego jest najlepszą uczelnią biznesową w Europie Środkowo-Wschodniej.

2
Unikatowy program

Unikalny na skalę krajową program, realizowany przez kadrę na najwyższym europejskim poziomie

3
Nowoczesne formy nauczania

Aktywne i innowacyjne formy nauczania, w tym gry symulacyjne i symulacja VR

4
Zdobycie konkretnych umiejętności

Konkretne umiejętności z zakresu zarządzania ludźmi i zespołami, zarządzania zmianą, negocjacji, prezentacji, analiz strategicznych i operacyjnych

5
Poszerzenie wiedzy

Znajomość najnowszych trendów z zakresu ekonomii, prawa, finansów, polityki gospodarczej

6
Unikatowe połączenie wiedzy ogólnomenedżerskiej i specjalistycznej

Wybór trzech z pięciu zaawansowanych boksów specjalizacyjnych: • Zarządzanie 2.0 • Efektywna organizacja • IT Management • Komunikacja i negocjacje • Najnowsze trendy w zarządzaniu

7
Unikatowe materiały wspierające rozwój

Dostęp do specjalistycznych materiałów, w tym zasobów „Financial Times” oraz platformy LinkedIn Learning

8
Inspiracje

Każdy uczestnik i każda uczestniczka studiów otrzymuje komplet podręczników inspiracyjnych oraz wiele innych materiałów wspomagających naukę.

9
Praktyczny projekt doradczy

Uwieńczeniem studiów MBA jest przygotowanie praktycznego projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego. Praca końcowa jest realizowana w interdyscyplinarnych zespołach.

10
Ceniony dyplom

Absolwenci i absolwentki otrzymują uznawany i ceniony w środowisku kadry kierowniczej i przedsiębiorców DYPLOM MBA, potwierdzający posiadanie wysokich kwalifikacji menedżerskich i sprzyjający dalszej karierze zawodowej.

11
Społeczność

Dbając o odpowiedni dobór osób w grupie, wspieramy naszych studentów i absolwentów w umacnianiu postaw nastawionych na współpracę i budowanie sieci kontaktów, w trakcie oraz po ukończeniu studiów.

AKREDYTACJE

Posiadamy trzy najważniejsze akredytacje przyznawane uczelniom biznesowym: EQUIS, AMBA i AACSB.

Są to tak zwane trzy korony, o których zdobycie ubiegają się najlepsze szkoły wyższe. Na świecie jest ok. 15 tys. szkół biznesu. „Potrójną koronę” posiada tylko 1% z nich, w tym Akademia Leona Koźmińskiego.

Pracodawcy zatrudniający absolwentów uczelni, która otrzymała tej klasy akredytacje, mają pewność, że kandydaci posiadają gruntowną wiedzę i umiejętności pozwalające roztropnie i skutecznie realizować powierzone zadania.

MATERIAŁY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ

Czy wiesz, że każdy uczestnik i każda uczestniczka tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej Linkedin Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy „Financial Times”?

Nasi studenci mają również bezpłatny dostęp do zasobów „Rzeczpospolitej" i „Pulsu Biznesu".

FILOZOFIA STUDIOWANIA MBA

520 godzin zajęć w trakcie czterech semestrów studiów to czas, który pozwoli Ci zrozumieć funkcjonowanie organizacji jako całości wraz z jej otoczeniem biznesowym. Poprowadzimy Cię od ekonomii i finansów poprzez strategię organizacji aż do tego, jak współpracować z ludźmi i budować relacje z partnerami biznesowymi.

Wszyscy słuchacze rozpoczną naukę wspólnie na tzw. ogólnym programie menedżerskim (400 godzin lekcyjnych), niezależnie od wybranej specjalizacji. Później nauka będzie kontynuowana na wybranym semestrze specjalistycznym (IT), na który składa się 120 godzin zajęć. W tym czasie będziecie doskonalić kompetencje zaprojektowane dla danej specjalności.

WIĘCEJ INFORMACJI

ADRESACI STUDIÓW

  • Osoby pełniące funkcje menedżerskie, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie strategicznego zarządzania organizacją ze szczególnym uwzględnieniem obszaru IT
  • Kadra kierownicza obszaru IT

  • Właściciele firm IT

  • Osoby zajmujące się problematyką IT w mniejszych firmach 

  • Osoby zajmujące się bezpośrednio problematyką IT wszystkich szczebli w korporacjach 

  • Konsultanci i doradcy biznesu zainteresowani problematyką IT w firmie  

illustration

Obejrzyj film z uroczystości wręczenia dyplomów MBA

DYREKTOR PROGRAMU

dr Maciej Madziński

Szanowni Państwo,

W dynamicznie zmieniającym się świecie technologii rola liderów IT ewoluuje w tempie, którego nie możemy ignorować. Cyfrowa transformacja, sztuczna inteligencja, big data czy chmura obliczeniowa – to tylko niektóre z wyzwań i możliwości, przed którymi stają współcześni menedżerowie IT. Rodzi się zatem pytanie, jak być skutecznym liderem IT w erze pełnej zawirowań technologicznych i ciągłego postępu?

Nasze studia MBA IT zostały zaprojektowane z myślą o kompleksowym przygotowaniu zarówno obecnych dyrektorów IT i CIO, jak i osób aspirujących do tych ról, do sprostania tym wyzwaniom. Program łączy w sobie wiedzę z zakresu nowoczesnych technologii oraz kluczowe umiejętności menedżerskie, niezbędne do skutecznego prowadzenia działów IT i wsparcia strategicznego zarządów firm i instytucji. Uczymy jednak nie tylko o technologii, uczymy, jak kompleksowo zmieniać organizacje w cyfrowym, XXI wieku.

Na naszym kierunku zajęcia prowadzą eksperci z bogatym doświadczeniem w branży IT i zarządzaniu, którzy doskonale rozumieją wyzwania stojące przed liderami IT. Mix praktyków i naukowców rozumiejących współczesną informatykę pozwala uczestnikom naszych studiów nie tylko zgłębić teoretyczne aspekty zarządzania IT, ale również być skutecznymi partnerami dla zarządów i właścicieli spółek w procesie cyfrowej transformacji.

Dlatego program MBA IT to nie tylko nauka o nowoczesnych technologiach, takich jak sztuczna inteligencja, big data czy chmura obliczeniowa, ale także rozwijanie umiejętności strategicznego myślenia, zarządzania zmianą, negocjacji oraz przywództwa. Z tego też powodu w ramach boksów dodatkowych mogą Państwo wybrać między innymi przedmioty pozwalające na kompleksowe zbudowanie oraz wyegzekwowanie strategii IT w organizacji czy uczące, jak efektywnie zarządzać portfelem projektów informatycznych, ale także jak skutecznie wynegocjować, zakomunikować i wdrożyć zmianę technologiczną.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami programu MBA IT, który jest gwarancją wysokiej jakości edukacji oraz praktycznego podejścia do zarządzania IT. Nasze studia to nie tylko zdobywanie wiedzy, ale przede wszystkim jej praktyczne zastosowanie, które pozwoli Państwu efektywnie zarządzać działami IT i wspierać rozwój swoich firm w erze cyfrowej transformacji.

Do zobaczenia w Akademii!

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW I UCZESTNICZEK STUDIÓW

Studia MBA to zupełnie nowy poziom rozwoju zawodowego i osobistego. Dzięki zdobytej wiedzy, umiejętnościom oraz współpracy z koleżankami i kolegami ze studiów wejdziesz na wyższy poziom zrozumienia problematyki zarządzania biznesem oraz kreatywnego rozwiązywania kompleksowych problemów biznesowych. Będziesz również lepiej przygotowany lub przygotowana do stawienia czoła przyszłym wyzwaniom i problemom w coraz bardziej kompleksowym i dynamicznym świecie.  

Dodatkowe korzyści:

  • Zdobycie wiedzy menedżerskiej z zakresu narzędzi i metodyk wspierających procesy zarządzania przedsiębiorstwem 

  • Uzyskanie umiejętności analizowania i kształtowania procesów zachodzących w przedsiębiorstwie

  • Zdobycie kwalifikacji do wykorzystania nowoczesnych narzędzi wspierających decyzje dotyczące całokształtu funkcjonowania przedsiębiorstwa

  • Nauka efektywnego komunikowania się w organizacji ze szczególnym uwzględnieniem projektowania i dostarczania przekazów komunikacyjnych, umiejętności przemówień publicznych i wywierania wpływu na innych  

  • Zdobycie umiejętności tworzenia i kierowania zespołami projektowymi IT i zadaniowymi zespołami cross-funkcjonalnymi

  • Zdobycie umiejętności wprowadzania i zarządzania zmianami organizacyjnymi oraz zarządzania kryzysowego 

  • Nabycie wiedzy i umiejętności zarządzania według najpopularniejszych i najnowszych metodyk, np. gamifikacji w IT

  • Zdobycie kompetencji w operowaniu uniwersalnym językiem menedżerskim, pozwalającym na swobodną komunikację z przedstawicielami wszystkich działów w przedsiębiorstwie 

Świadectwa i dyplomy

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Master of Business Administration ze specjalizacją (np. MBA IT, MBA FINANSE, MBA HR), które zgodnie z zapisem w Ustawie o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 2259, art.19, upoważnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa
  • Dyplom MBA Akademii Leona Koźmińskiego zawierający trzy najważniejsze międzynarodowe akredytacje: AMBA, EQUIS, AACSB

Program

Ramowy program studiów

  • Sesja integracyjno-informacyjna
  • Zarządzanie sobą i zespołem oraz odpowiedzialność za podejmowane decyzje
  • Ekonomia menedżerska
  • Zarządzanie
  • Rachunkowość finansowa i zarządcza
  • Statystyka w biznesie
  • Marketing
  • Finanse przedsiębiorstwa
  • Zarządzanie strategiczne
  • Transfer innowacji ze startupu do korporacji
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Prawo cywilne i handlowe
  • Przywództwo
  • Zarządzanie zmianą
  • Krytyczne myślenie
  • Negocjacje
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej  w oparciu o zaufanie
  • Transformacja cyfrowa
  • Networking
  • Analiza finansowa projektów doradczych
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Kształtowanie kariery zawodowej
  • Gra symulacyjna
  • Projekt doradczy
  • Konsultacje

DO WYBORU    

Wyboru boksów dokonują uczestnicy danej edycji. W programie studiów znajdą się  te boksy, które zostały  wybrane większością głosów (3 boksy z 5). 

 Box 1. Zarządzanie 2.0 

  • Zarządzanie dynamiczne 

  • Zarządzanie kryzysowe 

  • Zarządzanie zmianą – symulacja 

 Box 2.  Efektywna organizacja  

  • Budowanie zespołów 

  • Budżetowanie przedsięwzięć  

  • Modelowanie procesów biznesowych 

Box 3.  IT Management 

  • Zarządzanie projektami IT 

  • Zarządzanie portfelem projektów 

  • Budowa, komunikacja i egzekucja strategii IT

Box 4.  Komunikacja i negocjacje 

  • Komunikacja interpersonalna 

  • Profesjonalna prezentacja  

  • Negocjacje strategiczne 

Box 5. Najnowsze trendy w zarządzaniu 

  • AI w biznesie (poziom indywidualny i organizacyjny)

  • Data Science & Data Analytics w biznesie

  • Chmura dla biznesu

Całkowita liczba godzin dydaktycznych:  520  ( jedna godzina dydaktyczna = 45 min)

Men_illustration.png

Organizacja zajęć

Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu w: 

  • piątek 17:00 – 20:15 
  • sobotę 8:45 – 15:45 
  • niedzielę 8:45 – 15:45

Planowane terminy zjazdów w I semestrze

Niebawem pojawią się terminy zajęć w I semestrze studiów

Społeczność

Wiodący wykładowcy

dr Marcin Wardaszko

Kierownik Centrum Gier Decyzyjnych i Gamifikacji ALK. Od kilkunastu lat przewodzi projektom IT z obszarów digital-game based learning, ERP, platform mobile i online oraz R&D w branży gier wideo. Jest autorem i współautorem ponad 15 gier symulacyjnych i systemów gamifikacyjnych oraz kilkudziesięciu publikacji z obszaru gier symulacyjnych, edukacji przez poważne gry cyfrowe i tworzenia systemów IT.

Pracuje jako ekspert dla instytucji rządowych i konsultingu. Prezydent International Simulation and Gaming Association – światowej organizacji zrzeszającej specjalistów z obszaru gier symulacyjnych, symulacji i gamifikacji.  Zdobywca nagrody  CEEMAN 2019 Champion for Teaching. Autor wielu unikalnych programów nauczania przez gry i gamifikację. 

dr Maciej Madziński

Praktyk z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania strategicznego i cyfrowych transformacjach organizacji współpracujący zarówno ze środowiskiem biznesowym, jak i akademickim. Trener, wykładowca akademicki, mentor przyszłych liderów.

Prowadzi wykłady i warsztaty na studiach MBA, szkolenia otwarte, zajęcia na studiach dyplomowych i podyplomowych, w tym strategiczne projekty doradcze na studiach MBA. Specjalizuje się w obszarze zarządzania i informatyzacji. Wspiera również firmy w kreacji i egzekucji strategii, wykorzystując przy tym narzędzia zarządzania projektami

Od 2023 roku jest Wiceprezesem Escola S.A. – spółki technologicznej tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi konsultingu z zakresu transformacji cyfrowej i AI oraz rozwijającej własne produkty w ramach venture building. Odpowiada za doskonałość operacyjną, egzekucję strategii oraz budowanie partnerstw międzynarodowych w firmie.  Wcześniej był Dyrektorem Zarządzającym ds. Cyfrowej Transformacji i Funkcji Wsparcia w KROSS S.A. Odpowiadał za transformację cyfrową i funkcje z nią powiązane, administrację oraz dział prawny. W swojej karierze pełnił również funkcje Dyrektora Operacyjnego oraz Dyrektora IT Akademii Leona Koźmińskiego. Z Akademią Leona Koźmińskiego związany od 2007 roku. 

Zasiadał również w dwóch radach nadzorczych, w tym w radzie nadzorczej spółki Kozminski Business Hub. Jest również partnerem Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz wykładowcą w Kozminski Executive Business School Akademii Leona Koźmińskiego.

Pasjonat zarządzania strategicznego (w szczególności budowa i egzekucja strategii) i „zwinnego” zarządzania projektami, realizacji zmian organizacyjnych. Od lat realizuje duże, kompleksowe cyfrowe transformacje firm od budowy strategii cyfrowej transformacji przez skuteczną implementację systemów, aż do zarządzania zmianą w organizacji wynikającą z takiej transformacji. Projekty realizował zarówno w funkcji menedżera zatrudnionego w organizacji, jak i konsultanta strategicznego – wspierał w cyfrowej transformacji firmy z branży szkolnictwa wyższego, firmy ed-tech, ale również produkcyjne i handlowe.

W ramach obowiązków Dyrektora Zarządzającego KROSS koordynował duże wdrożenia w obszarze zarządzania operacyjnego organizacją, analityki danych, budowania relacji z klientem (CRM) oraz sprzedaży e-commerce B2B, wykorzystując technologie SAP i Salesforce. Odpowiadał również za koordynację procesu powstawania strategii całej spółki KROSS S.A. do roku 2026. Realizowane w KROSS projekty zarówno w technologii SAP, jak i Salesforce stały się referencyjnymi projektami prezentowanymi jako tzw. „dobre praktyki” zarówno na konferencjach w Polsce, jak i za granicą (Salesforce Live, SAP NOW etc.).

W ramach obowiązków Dyrektora Operacyjnego ALK specjalizował się we wdrażaniu programów strategicznych w obszarze szeroko pojętej administracji, szczególnie w obszarze rozwoju infrastruktury i technologii informatycznych. Zarządzał również Biurem Projektów w ALK i odpowiadał za portfel projektów uczelni. Podległy mu zespół zarządzał portfelami projektów i koordynował kluczowe inicjatywy strategiczne Akademii Leona Koźmińskiego. 

W 2020 roku uzyskał tytuł doktora, broniąc z wyróżnieniem rozprawę doktorską w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości pt. „Zarządzanie projektami w turkusowych organizacjach”. Dysertacja poświęcona jest działaniu przedsiębiorstw samoorganizujących się, w tym w szczególności w zakresie sposobu zarządzania projektami. Obecnie swoje zainteresowania badawcze związane z samoorganizującymi się firmami przesuwa również w kierunku tzw. „Przywództwa Pozytywnego” osadzonego mocno w koncepcji tzw. „Psychologii Pozytywnej”.

Jako doradca, trener i wykładowca specjalizuje się w programach z obszarów:
• cyfrowej transformacji organizacji
• strategii oraz strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem
• zarządzania projektami, w tym strategicznego zarządzania projektami
• nowoczesnych trendów zarządzania – w tym w turkusowych organizacjach
• negocjacji, w tym strategicznych negocjacji związanych z realizacją projektów, szczególnie IT

Prowadził również programy w obszarze zarządzania sobą w czasie/efektywności osobistej i zarządzania procesami/zarządzania operacyjnego przedsiębiorstwem. W ostatnich latach rozwija również działalność w zakresie mentoringu młodych liderów – mentoring osób typu „HIPO” w przygotowaniu do pozycji wymagających zarządzania dużym zespołem/dużą organizacją.  W w/w obszarach prowadzi również wystąpienia i mowy motywacyjne, szczególnie w zakresie nowoczesnych trendów zarządzania. 

W swojej dotychczasowej karierze wykładowcy, doradcy oraz trenera wspierał zarówno instytucje państwowe, jak i wiele firm prywatnych – między innymi: Najwyższą Izbę Kontroli, Pocztę Polską, Stock Polska, Janssen-Cilag, Lasy Państwowe, Otis, Topex, Kongsberg Automotive, Mitsubishi, MyGiftDna.pl, Teltech, PESA Bydgoszcz, PZU, Jeronimo Martins, PCG Academia, Adamed Pharma, KROSS S.A., EcoEnergia Polska, Novascon Pharmaceuticals, Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych, Reynaers Aluminium, ATUS Group, HAP Armatura, Euro Holding, WOMAK, IPMA i inne. 

W wolnych chwilach stara się również angażować w rozwój młodych ludzi, wierząc w to, że wszyscy powinni mieć równy dostęp do wiedzy. Chętnie angażuje się w wykłady, prezentacje czy gości w komisjach projektów realizowanych przez młodzież.

Pasjonuje się nowoczesnymi technikami zarządzania organizacjami ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości ich wdrażania („walk the talk”), a także inwestycjami giełdowymi i sytuacją makroekonomiczną w gospodarce. W tym zakresie, na jednym z zamkniętych forów dla inwestorów, prowadzi portfel inwestycyjny będący w TOP 10 najpopularniejszych portfeli inwestycyjnych forum. Uwielbia również długie wędrówki górskie, długie wycieczki rowerowe i krótsze bieganie miejskie. 

Jego pasją jest również nauka, w szczególności w ujęciu globalnym, pozwalającym na „zderzanie się” różnego rodzaju koncepcji i poglądów. Jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego, IESE Business School, miał również przyjemność studiować w London Business School.

prof. ALK dr hab. Witold T. Bielecki

 Kierownik Katedry Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki. Były rektor ALK (2011–2020), obecnie Przewodniczący jej Rady Powierniczej. Były przewodniczący Konferencji Rektorów Akademickich Uniwersytetów Niepublicznych.
Autor 3 książek, ponad 80 artykułów w czasopismach naukowych polskich i zagranicznych, współautor dwóch komputerowych symulacyjnych gier menedżerskich (MANAGER i ADMINIST) i pakietu multimedialnego dla treningu przedsiębiorców. Kierował dużymi międzynarodowymi i krajowymi projektami. Wykładał na uniwersytetach m. in. w USA i Wielkiej Brytanii. Jest współtwórcą i wykładowcą programu Executive MBA w Mińsku (IPM BY).
Członek Rady Konsultacyjnej ds. Zagranicznej Polityki Ekonomicznej w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Członek organizacji naukowych: International Simulation and Gaming Association (ISAGA),  Association for Business Simulation & Experimental Learning (ABSEL), Association for Business Simulation and Experiential Learning (ABSEL). Członek komisji akredytujących: AACSB, EQUIS i IQA oraz IREG Observatory on Academic Ranking and Excellence. Był członkiem zarządów: the European Foundation for Management Development (EFMD) i Euro*MBA.
Obecnie zasiada w zarządzie International Association for Management Development in Dynamic Societies (CEEMAN), oraz Radzie Nadzorczej  Polskiej Unii Edukacyjnej. Zasiadał w radach nadzorczych takich spółek jak: Bank BGZ, PZU, ZBM Investor, PTR Development, EnergoPlazma. Wieloletni aktywny uczestnik Szkoły Symulacji Systemów Gospodarczych. Członek wielu kapituł związanych z nagradzaniem osiągnięć w biznesie, zarządzaniu i edukacji.
Jego zainteresowania badawcze obejmują: informatykę, menedżerskie (biznesowe) gry symulacyjne, modelowanie symulacyjne, zarządzanie operacyjne, systemy wspomagania decyzji oraz przedsiębiorczość w wirtualnym środowisku. Zaangażowany w działalność na rzecz sportu akademickiego. Akademicki wicemistrz kraju w brydżu sportowym parami – wraz z Przemysławem Janiszewskim (2019).  

prof. Grzegorz Mazurek

Rektor Akademii Leona Koźmińskiego, pracownik w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK (magisterskie: • Zarządzanie w wirtualnym środowisku • Master in Digital Marketing, MBA • Cyfrowa transformacja i sztuczna inteligencja, podyplomowe: • Digital marketing: AI i innowacje • E-commerce: AI i innowacje • Transformacja cyfrowa biznesu). Dyrektor Centrum Badań nad Transformacją Cyfrową CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 roku związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma szereg projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak m.in.: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, CH Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2016-2018. 

prof. ALK dr hab. Paweł Mielcarz

Profesor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie pełni funkcje Kierownika Katedry Finansów, koordynatora merytorycznego studiów MBA Finanse oraz podyplomowych studiów finansowych. W czasie pracy w ALK pracował również na innych stanowiskach zarządczych, m.in. jako członek Komitetu Finansowego czy wicedyrektor Kolegium Finansów i Zarządzania odpowiadający za rozwój studiów z zakresu finansów i rachunkowości, w tym za studia Master in Finance and Accounting (44 miejsce na świecie, pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej wg rankingu finansowych studiów magisterskich „Financial Times” 2024).

W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką zarządzania wartością przedsiębiorstw, wyceną firm, projektów oraz opcji realnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów,  referatów naukowych oraz książek: „Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstw” i „Krótkookresowy wpływ rekomendacji na rynek giełdowy w Polsce”.

Jako wykładowca prowadził zajęcia m.in. z wyceny przedsiębiorstw i projektów inwestycyjnych, finansów przedsiębiorstw, analizy finansowej oraz controllingu na studiach dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, na Uniwersytecie Warszawskim, HAAGA – HELIA University of Applied Sciences, Kufstein University, EDC, Ecole des Dirigeants et Créateurs d’entreprise, University of Debrecen, Ecole de Management de Normandie, University of Porto i Black Sea University. Od ośmiu lat na stałe współpracuje w ESSCA – École de Management, gdzie prowadzi kursy z zakresu analizy finansowej oraz wyceny w ramach studiów magisterskich z dziedziny finansów.  Ukończył programy Global Colloquium on Participant – Centered Learning oraz Case Study Workshop organizowane przez Harvard Business School.

Jako konsultant współpracujący z DCF Consulting oraz innymi firmami doradczymi prof. Mielcarz brał udział w przygotowaniu kilkuset projektów  doradczych w zakresie wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych, budowy strategii, opracowania planów restrukturyzacyjnych oraz projektowania systemów controllingu. Podczas pracy jako biegły sądowy (lata 2012-2018) przygotowywał również ekspertyzy w procesach postępowań sądowych, prokuratorskich, arbitrażowych oraz prowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego. W karierze zawodowej prof. Mielcarz pełnił również funkcje członka kilku rad nadzorczych spółek kapitałowych, m.in. w spółkach:  Notoria Services S.A., Autosan Sp. z o.o., Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych czy Media Ekspress sp. z o.o. Posiadł również doświadczenie w zarządzaniu towarzystwem ubezpieczeniowym, pełniąc przez kilka miesięcy obowiązki Prezesa Zarządu Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych jako członek Rady Nadzorczej oddelegowany do pełnienia funkcji zarządczej. Pełnił również funkcję doradcy Zarządu PGNiG S.A.

prof. dr hab. Adam Noga

Kierownik Katedry Ekonomii w Akademii Leona Koźmińskiego, autor licznych publikacji i wykładowca wielu uczelni na świecie, członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz doradca i ekspert takich instytucji jak: Asseco Poland, Sejm RP, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Prezydent RP, Ministerstwo Prywatyzacji, Rada Ministrów, Korpus Ekspertów Narodowego Centrum Nauki. 

dr Bartłomiej Cegłowski

Doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, niezależny ekspert i doradca.  W karierze zawodowej był również wiceprezesem spółki konsultingowej oraz trenerem i doradcą w różnych instytucjach, np. Narodowym Centrum Kultury i WYG International (akredytacja w PARP w ramach Instrumentu Szybkiego Reagowania).  Zapytany o pięć głównych umiejętności wymienia na ogół: analizę finansową, ocenę projektów inwestycyjnych i wycenę przedsiębiorstw, planowanie działalności podmiotów gospodarczych, przygotowywanie studiów wykonalności i biznesplanów, wdrażanie systemów controllingu.

Od ponad dwudziestu lat wykłada na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA oraz na kursach dla dyrektorów finansowych, analityków finansowych i kandydatów na członków rad nadzorczych. Co roku prowadzi również kilkadziesiąt szkoleń z tematyki szeroko pojętych finansów przedsiębiorstw, zarówno w formie szkoleń otwartych, jak również wewnętrznych. Współautor pięciu książek, w tym cieszącego się dużym powodzeniem podręcznika „Finanse z arkuszem kalkulacyjnym" (wydanego przez Wydawnictwo Naukowe PWN).

Pełny wykaz publikacji TUTAJ

dr Iwona Cieślak

Mistrzyni w zakresie rachunkowości zarządczej, absolwentka studiów MBA, wieloletnia doradczyni w zakresie zarządzania ryzykiem oraz przeprowadzania audytów i usprawnień w organizacji. 

dr Andrzej Kuśmierz

Współzałożyciel, autor programu i mentor Akceleratora Firm Technologicznych WAW.ac. Założyciel i CEO Idea2Business (PreSeed & Venture Building), buduje firmy i wdraża innowacje, współpracując z absolwentami, z naukowcami i z twórcami technologii, którzy chcą zmienić swoje projekty w biznes.

Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, programu Top500 Innovators w Uniwersytecie Stanforda oraz Leadership Academy for Poland.

Prowadzi doradztwo, wykłady oraz warsztaty z obszarów innowacji, strategii, przywództwa oraz e-biznesu. Doradza przedsiębiorstwom m.in. z branży IT, telekomunikacyjnej i medycznej w budowaniu długotrwałej przewagi konkurencyjnej.

Mentor w międzynarodowych konkursach dla startupów Intel Global Challenge, Citi Mobile Challenge, w programie akceleracyjnym DT WARP w hub:raum oraz w Challenge Up.

prof. ALK dr Mirosław Sosnowski

Wykładowca oraz konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w realizacji projektów doradczych, prowadzeniu audytów organizacyjnych, opracowywaniu ekspertyz i prowadzeniu szkoleń oraz warsztatów w obszarach strategii organizacji, modeli biznesowych, rozwiązań strukturalnych oraz procesowych, kultury organizacyjnej oraz systemów oceny i motywacji.

Od roku 1996 zatrudniony w Katedrze Strategii Akademii Leona Koźmińskiego. Oprócz prowadzenia zajęć jest promotorem prac magisterskich oraz ponad dwustu projektów doradczych (restrukturyzacyjnych i biznesplanów) przygotowywanych na studiach MBA.

Jako niezależny konsultant zrealizował ponad 100 projektów doradczych z zakresu opracowywania strategii, zmian strukturalnych i procesowych, podnoszenia efektywności działania, prowadzonych dla szerokiego spektrum organizacji zróżnicowanych ze względu na ich charakter działania (komercyjnych i niekomercyjnych), wielkość, sektor działania, pochodzenie kapitału i formę właścicielską.

Współzałożyciel 9 inicjatyw biznesowych o charakterze komercyjnym i not for profit.

dr Jolanta Tkaczyk

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania (2007), absolwentka zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej (1996), trener, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego (od 1996). Specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich.  Autorka ponad 60 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych. Autorka internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). 
Członek Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association), jak również Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Prowadziła szkolenia i projekty konsultacyjne, m.in. dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy, Hyundai Polska, Kia, Macro Cash and Carry, T-Mobile, Jeronimo Martins Polska, Roche, PESA. 

dr Paweł Wnuczak

Pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie pełni obowiązki koordynatora merytorycznego dwóch programów studiów podyplomowych: analityk finansowy rynków i papierów wartościowych oraz analityk finansowy ryzyka kredytowego. W ALK pracował  również jako członek Komitetu Finansowego.

W pracy naukowej zajmuje się szeroko rozumianymi finansami przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz zagadnieniami związanymi z systemami controllingu. Uczestnik konferencji naukowych o tematyce dotyczącej zarządzania finansami przedsiębiorstw oraz autor wielu recenzowanych publikacji z tego zakresu. Jest autorem książki pt. „Controlling w instytucjach kultury”.

Prowadzi zajęcia z zakresu analizy finansowej, budżetowania, controllingu, wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa na studiach dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, na Uniwersytecie Warszawskim, ESSCA School of Management, w Państwowej Szkole Wyższej im. Papieża Jana Pawła II oraz w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. Przeprowadził szkolenia między innymi dla PKO BP, TP S.A., Raiffeisen Leasing, PGNIG S.A., Banku Gospodarstwa Krajowego, Jeronimo Martins Polska S.A., PZL Mielec, Neinver Polska, Union Investment TFI S.A., Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, Władzy Wdrażającej Programy Europejskie, Pracodawców RP.

W pracy zawodowej pełnił m.in. funkcję analityka finansowego, kontrolera finansowego, menedżera projektów doradczych oraz eksperta ds. finansowych w firmie consultingowej. Przygotował sam lub z zespołem kilkadziesiąt projektów z zakresu wyceny przedsiębiorstw, oceny projektów inwestycyjnych, opracowania systemu controllingu, analizy finansowej oraz przygotowania dokumentacji aplikacyjnej dla podmiotów ubiegających się o środki z UE. Pełni również funkcje członka rad nadzorczych.

Pełny wykaz publikacji: TUTAJ

Nadejda Kirova

Trenerka biznesu, wykładowczyni akademicka i coach, menedżerka i przedsiębiorczyni, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym.

Certyfikowana konsultantka metod analizy osobowości zawodowej i rozwoju, coach stosująca w swojej praktyce kwestionariusze Master Person Analysis, FRIS, Talentów wg koncepcji Instytutu Gallupa – StrengthsFinder, MTQ48 – odporność psychiczna (mental toughthness), Reiss Motivation Profile, Facet5 i Value Match.

Partnerka i członkini Zarządu Kirov Strategic Negotiators i LifeEnergy.pl, Prezes  Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju, członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, członek Zarządu Bulcom Sp. z o.o.

Założyła i zorganizowała pięć spółek z ograniczoną odpowiedzialnością w branżach: ciężkich maszyn produkcyjnych, turystycznej, szkoleniowej i reklamowej. Pełniła i nadal pełni funkcję dyrektor finansowej oraz dyrektor operacyjnej.

W swojej praktyce zawodowej specjalizuje się w budowaniu programów rozwojowych oraz szkoleniach w zakresie:

• komunikowania się i rozwiązywania konfliktów
• przywództwa, budowania, rozwijania i motywowania zespołów
• budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie
• transformacji organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości
• zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem
• budowania strategii rozwojowej organizacji i osób indywidualnych
• zarządzania różnorodnymi zespołami
• przygotowania mentorów wewnętrznych w organizacjach

Partnerka merytoryczna Kozminski Executive Business School Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowca studiów podyplomowych: • Master of Business Administration • Advanced Management Program • Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży • Psychologia biznesu • Coaching profesjonalny • HR Business Partner • Dyrektor finansowy.

Współtwórczyni programów: • Transformacja organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości  • Life & Business Energy Management.

Instruktorka i nauczycielka ponad 10 systemów Qigong/Tai Chi oraz ZEN Coaching praktyk, prowadząca cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, w ramach projektu LifeEnergy.pl.

Studiowała: Qigong, tradycyjną medycynę chińską, neuroanatomię i neurobiologię w Indonezji i Australii.

Od lat łączy swoje doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe z technikami trenerskimi opartymi o najnowszą wiedzę z zakresu budowy mózgu, stylów myślenia FRIS®, uczenia się i motywacji. Prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady dla menedżerów i przedsiębiorców oraz dla dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Wspiera ludzi w odkrywaniu swoich talentów, inspiruje do podążania za swoją pasją. Szczególnie ceniona za nowatorskie spojrzenie na już funkcjonujące rozwiązania w biznesie, dzięki którym poprawia efektywność funkcjonowania organizacji.

Założycielka i Prezeska Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju. Misją Fundacji jest podnoszenie świadomości rodziców i nauczycieli odnośnie sztuki komunikowania się, współpracy w grupie, umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności, budowania pewności siebie. Fundacja prowadzi warsztaty, szkolenia, doradztwo indywidualne oraz coaching rodzinny.

Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Specjalizuje się w tematyce zarządzania zespołami i organizacjami, komunikowania się oraz zarządzania różnorodnością, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet na rynku pracy oraz współpracy wielopokoleniowej.

Mentorka w Fundacji Liderek EY, wspierająca kobiety na rynku pracy i w rozwoju osobistym.
W prowadzonych przez siebie procesach mentoringowych i coachingowych kładzie wyjątkowy nacisk na stworzenie przestrzeni do odnajdywania siebie, określania autentycznych potrzeb, celów i budowania swoich mocnych stron.

W ostatnich latach prowadziła szkolenia, doradztwo i sesje m.in. dla:

ACTELION Pharma-Johnson-Jonson, Air Products, AVEEX, ARVAL, AUCHAN, Aurovitas, BFT Polska, BGK Bank Gospodarstwa Krajowego, BNP PARIBAS Bank Polska S.A., Boehringer Inghelheim, Benefit Systems S.A., DNB, Gettin Noble Bank, Mitsubishi Electric, EUVIC S.A., EURO-HEL, EuRoPol Gaz, Canal+, Capgemini Polska, Cardif Polska S.A., Clear Channel,  GOOGLE, Grupa Azoty, Glenmark Pharmaceuticals, Gaz-System, EDF Energia, Generali, Gdańska Organizacja Turystyczna, Greiner Packaging, EUROWA, FORTACO, FUTURE PROCESSING, Główny Inspektorat Transportu Drogowego, HORTEX, HESTIA, HEBE, ORANGE–TelTech, INTER Polska, JERONIMO MARTINS, Janssen, Krosno Glass S.A., KNF (Komisja Nadzoru Finansowego), Krajowa Izba Rozliczeniowa, KONGSBERG Automotive, Lasy Państwowe, LIDL, LUXMED, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Mindshare, Metro Warszawskie, Molnlyckie, MULTI Poland, Najwyższa Izba Kontroli (NIK), OTIS, PARP, PLAY, PKP Energetyka, Raiffeisen Polbank, Polpharma, PERN, Philip Morris, PCG Akademia, Reckitt Benckiser, SPX FLOW, Siemens Healthcare, TIM S.A. R-Bag, Teltech, Szpitale Pomorskie, Sun Chemical, Kancelaria Skłodowscy, Teva Pharmaceuticals, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Wydawnictwo Nowa Era, VW Bank, Vital Voices.

Autorka dwóch książek i licznych publikacji w prasie branżowej z zakresu zarządzania, m.in. w Personel i Zarządzanie i Focus Coaching.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego – coaching profesjonalny. Ukończyła liczne kursy w zakresie diagnozowania i rozwoju potencjału pracowniczego, Komunikacji bez Przemocy, Analizy Transakcyjnej – szkolenie 101 EATA (European Association for Transactional Analysis), Zen Coaching, Design Thinking, Personal Communication Model.

Języki – ojczysty bułgarski, płynny polski, bardzo dobry: angielski i rosyjski.  

Nikolay Kirov

Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: 

• negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie 

• przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych  

• rozwiązywania konfliktów i komunikowania się 

• negocjacji strategicznych i międzykulturowych 

• zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem 

Instruktor Calligraphy Health System – Calligraphy Yoga – odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk. Certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: FRIS, MPA, MTQ48, Reiss Motivation Profile, Faced5.

Od 24 lat ponad 150 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry medycznej, a także w międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca Kozminski AMP – Advanced Management Program – realizacja Warszawa – Barcelona, na którym prowadzi zajęcia w EADA Business School. 

Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów – pod indywidualne potrzeby organizacji. Twórca Akademii Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości w Biznesie oraz studiów podyplomowych strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży. Jest współtwórcą programu „Life & Business Energy Management” i projektu LifeEnergy.pl.

Na swoich kursach pokazuje, jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów, a także jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty.

Jest partnerem i członkiem Zarządu Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o., LifeEnergy.pl, członkiem Zarządu Fundacji BARGEWORK, członkiem Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członkiem Kapituły Nagrody PNSA – Polish National Sales Awards, członkiem kapituły nagrody „Lwy Koźmińskiego" oraz członkiem rady programowej czasopisma Personel i Zarządzanie.

Dyrektor Kozminski MBA – obszar przywództwo i negocjacje. Koordynator merytoryczny programu studiów Kozminski MBA dla inżynierów. Wcześniej – wieloletni członek kolegium redakcyjnego czasopisma Management and Business Administration. Central Europe oraz wieloletni Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Kozminski Executive Business School – Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów Akademii Leona Koźmińskiego.

Jest również opiekunem i promotorem kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych, prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekunem i promotorem ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.

Jego główne zainteresowania badawcze to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi w biznesie, a główne obszary doradztwa i szkoleń – negocjacje i budowanie relacji i kreowanie wartości w biznesie, negocjacje strategiczne, tworzenie wspólnych przedsięwzięć oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych.

W latach 2005-2008 był koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie (ponad 40 mln zł) „Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw”, realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych "Edukacja dla Przedsiębiorczości" w ramach SPORZL 2.3,A. 

mgr Agnieszka Bodzan

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę zawodową rozpoczęła od aplikacji sędziowskiej, zakończonej egzaminem sędziowskim, i orzekania w sprawach cywilnych w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy.

Po zakończeniu pracy w sądzie pracowała jako doradca prawny, prowadząc obsługę prawną przedsiębiorców.

W Akademii Leona Koźmińskiego pracuje na  stanowisku wykładowcy. Prowadzi wykłady z prawa cywilnego, handlowego i prawa zamówień publicznych.

Jej zainteresowania naukowe to przede wszystkim problematyka umów zawieranych zarówno w obrocie gospodarczym, jak i w realizacji zadań publicznych przez organy administracji.

Za osiągnięcia dydaktyczne uzyskała nagrodę Rektora Akademii Leona Koźmińskiego oraz Medal Komisji Edukacji Narodowej.

mgr inż. Jacek Chmielecki

Przez ostatnie 20 lat zajmował menedżerskie stanowiska w największych firmach branży IT, jednych z najbardziej innowacyjnych na świecie: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google, Juniper, pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami sprzedaży, telesprzedaży, kanałem sprzedaży pośredniej przez partnerów, działem obsługi klientów. Jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach.

Obecnie jest również trenerem i konsultantem oraz mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach. Wykładowca na studiach MBA Akademii Leona Koźmińskiego, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu przywództwa,  budowania zespołów, komunikacji, zarządzania zmianą, prezentacji biznesowych, obsługi klienta, rekrutacji, sprzedaży. Prowadzi wykłady na studiach MBA i Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu: przywództwa, prezentacji biznesowych, profesjonalnego networkingu biznesowego.

Trenował przedsiębiorców dla sieci franczyzowych. Występował jako prelegent podczas Kongresów Sprzedaży i Obsługi Klienta, Przywództwa, konferencji dla startupów, InfoShare, Festiwalu INSPIRACJI i wielu innych. Występował na jednej scenie między innymi z następującymi mówcami: prof. Robert Cialdini, gen. Roman Polko, Jakub B. Bączek, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Dariusz Milczarek, Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Turniak, Adela Warać, Tomasz Kamel i inni, przemawiając do publiczności 1000-osobowej. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców (zrzesza tylko 35 członków). Konsultował biznesowo organizacje małe, średnie i wielomilionowe, koncentrując się na osiąganiu przez te organizacje ustalonych rezultatów. Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla firm i klientów indywidualnych z zakresu komunikacji, sprzedaży, obsługi klienta, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji oraz autorskie szkolenie: „Jak odnieść sukces w pracy na etacie”.

Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w projekty biznesowe. Ma dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej, jak również tytuł MBA Thames Valley University. Ukończył studia psychologia w biznesie oraz zarządzanie i marketing. 

Opinie studentów i absolwentów

Tomasz Stojek
Tomasz Stojek

CEO | Integler   

Mija już 10 lat od mojego pierwszego kontaktu z uczelnią. W roku 2013 wybrałem program MBA. Po wielu latach dalej potwierdzam, że to była jedna z najlepszych decyzji w życiu zawodowym. Kończąc studia, nie kończy się przygoda z ALK. Uczelnia dba o relacje absolwentów na wielu poziomach. Same studia wymagają dużego zaangażowania i pracy, dlatego ważne jest, aby aktywnie uczestniczyć w zajęciach i angażować się w te dwa lata.

Pozostawiam po sobie kilka kluczowych rad z perspektywy absolwenta:   

  • Wiedza, którą zdobędziesz podczas studiów, będzie najcenniejsza, jeśli będziesz w stanie zastosować ją w praktyce. Staraj się przekładać teorię na realne przypadki biznesowe, w których jesteś zainteresowany.
  • Buduj sieć kontaktów: MBA to doskonała okazja do budowania sieci kontaktów w branży, w której chcesz działać. Wykorzystaj szansę, aby nawiązać kontakty z innymi studentami, wykładowcami, a także z zaproszonymi gośćmi.
  • Skup się na rozwoju swoich umiejętności miękkich: Umiejętności miękkie, takie jak umiejętności przywódcze, zarządzanie czasem i efektywna komunikacja, są równie ważne jak umiejętności techniczne. Pracuj nad rozwojem tych umiejętności podczas studiów.
  • Wyszukuj możliwości staży i praktyk: Staże i praktyki są doskonałym sposobem na zdobycie doświadczenia zawodowego i na wdrożenie teorii w praktyce. Przeglądaj oferty i zgłaszaj się do programów stażowych, które są zgodne z Twoimi zainteresowaniami.
  • Bądź elastyczny: MBA to intensywny program, który wymaga poświęcenia czasu i energii. Bądź gotów dostosować swoje plany i elastycznie podejść do wymagań programu.
  • Kontynuuj naukę po zakończeniu studiów: MBA to początek Twojej kariery, a nie koniec. Kontynuuj naukę i rozwijaj swoje umiejętności, aby utrzymać konkurencyjność na rynku pracy.

Zasady rekrutacji

Test typu GMAT odbędzie się 18 lutego 2025 r. o godz. 11:00.

Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się tego samego dnia od godz. 13:15.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was programu MBA i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. 

37 edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 r. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 r.

Test typu GMAT odbędzie się 18 lutego 2025 r. o godz. 11:00. Rozmowy kwalifikacyjne rozpoczną się o godz. 13:15.

O przyjęciu decyduje pozytywny wynik testu typu GMAT oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

Test typu GMAT składać się będzie z dwóch części: matematycznej – testującej zrozumienie podstawowych zagadnień matematycznych, rozumowanie logiczne, obliczanie, analizę zadań ilościowych, oraz analitycznej – sprawdzającej umiejętność rozumowania, konstruowania i oceny argumentacji, wyciągania wniosków, formułowania i oceny planu działania.  

Wymagane jest minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe. 

Studia kończą się napisaniem projektu doradczego dotyczącego rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego. Praca dyplomowa przygotowywana jest w grupach 3-4-osobowych i podlega obronie przed komisją egzaminacyjną.

Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów realizowanych podczas czterech semestrów zajęć. 

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego*

  • CV  

  • List motywacyjny  

  • Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • Kopia dowodu opłaty za postępowanie kwalifikacyjne  

* W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Agnieszka Bartczuk-Jasińska

Opłaty

Płatności
Cena podstawowa (możliwość płatności w trzech ratach po 16 100 zł każda) 48 300 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK* (możliwość płatności w trzech ratach po 14 490 zł każda ) 43 470 zł*
Cena ze zniżką za jednorazową płatność* 45 300 zł*
Opłata za postępowanie kwalifikacyjne 500 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:   Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że edycje studiów są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.

* Oferowane zniżki (dla absolwentów, za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie łączą się.

Po ukończeniu studiów

Współpraca
Spotkania inspiracyjno-networkingowe dla absolwentów
Uczelnie partnerskie
Przynależność do Klubu Absolwentów
Międzynarodowość
Coroczne zjazdy absolwentów MBA
Kalendarz
Spotkania świąteczne absolwentów MBA
koła
Możliwość uczestnictwa w konferencjach oraz innych bezpłatnych wydarzeniach
wydanie elektroniczne
Dostęp do zamkniętej networkingowej grupy absolwenckiej na platformie LinkedIn