O kierunku
Głównym celem programu jest rozwój i wzmocnienie kluczowych kompetencji szefa efektywnej organizacji w zakresie tworzenia strategii sprzedaży, transformowania organizacji, przywództwa i zarządzania zespołem sprzedaży.
Atuty kierunku
Wspaniała praktyczna i inspirująca przygoda z praktykami biznesu i narzędziami do zaprojektowania strategii sprzedaży w firmie oraz nowej organizacji pracy zespołu!
Dostęp do unikatowych materiałów – w tym zasobów „Financial Times" oraz platformy LinkedIn Learning
Partnerzy studiów
Adresaci i adresatki studiów
Koordynator merytoryczny
Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie:
• negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie
• przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych
• rozwiązywania konfliktów i komunikowania się
• negocjacji strategicznych i międzykulturowych
• zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem
Instruktor Calligraphy Health System – Calligraphy Yoga – odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk. Certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: FRIS, MPA, MTQ48, Reiss Motivation Profile, Faced5.
Od 24 lat ponad 150 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry medycznej, a także w międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca Kozminski AMP – Advanced Management Program – realizacja Warszawa – Barcelona, na którym prowadzi zajęcia w EADA Business School.
Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów – pod indywidualne potrzeby organizacji. Twórca Akademii Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości w Biznesie oraz studiów podyplomowych strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży. Jest współtwórcą programu „Life & Business Energy Management” i projektu LifeEnergy.pl.
Na swoich kursach pokazuje, jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów, a także jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty.
Jest partnerem i członkiem Zarządu Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o., LifeEnergy.pl, członkiem Zarządu Fundacji BARGEWORK, członkiem Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członkiem Kapituły Nagrody PNSA – Polish National Sales Awards, członkiem kapituły nagrody „Lwy Koźmińskiego" oraz członkiem rady programowej czasopisma Personel i Zarządzanie.
Dyrektor Kozminski MBA – obszar przywództwo i negocjacje. Koordynator merytoryczny programu studiów Kozminski MBA dla inżynierów. Wcześniej – wieloletni członek kolegium redakcyjnego czasopisma Management and Business Administration. Central Europe oraz wieloletni Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Kozminski Executive Business School – Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów Akademii Leona Koźmińskiego.
Jest również opiekunem i promotorem kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych, prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekunem i promotorem ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.
Jego główne zainteresowania badawcze to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi w biznesie, a główne obszary doradztwa i szkoleń – negocjacje i budowanie relacji i kreowanie wartości w biznesie, negocjacje strategiczne, tworzenie wspólnych przedsięwzięć oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych.
W latach 2005-2008 był koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie (ponad 40 mln zł) „Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw”, realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych "Edukacja dla Przedsiębiorczości" w ramach SPORZL 2.3,A.
Co zyskujesz
-
Otrzymanie kluczowej wiedzy, umiejętności i doświadczeń – czyli od budowy efektywnego modelu sprzedaży do budowy efektywnego zespołu sprzedaży
-
Nauka prawidłowego projektowania zależności między sprzedażą a marketingiem w organizacji – czyli jak nie tworzyć podziałów skutkujących stratami finansowymi
-
Zrozumienie, jak w efektywny sposób projektować systemy motywacyjne – czyli jak zarabiać pieniądze dzięki uporządkowaniu systemów organizacyjnych i pracy z zespołem
-
Poznanie metod, jak zatrudniać najlepszych menedżerów sprzedaży i sprzedawców oraz jak wypracować model pod swój dział sprzedaży
-
Zrozumienie, jak prowadzić negocjacje zespołowe z klientami i łączyć interesy przedstawicieli różnych działów w celu wygenerowania wartości dla organizacji
-
Wiedza na temat bardziej efektywnego wykorzystania potencjału poszczególnych handlowców dzięki określeniu ich talentów i predyspozycji – czyli jak wydobyć najmocniejsze strony Twoich sprzedawców
W ramach programu uczestnicy dostaną możliwość udziału w teście FRIS. Wyniki testu pozwalają uzyskać wiarygodne informacje na temat predyspozycji – stylów myślenia i stylów działania poszczególnych handlowców oraz całego zespołu.
Dodatkową korzyścią jest to, że uczestnicy uzyskują informacje na temat własnego stylu myślenia i działania FRIS, co jest dla nich pomocne w podnoszeniu własnej efektywności. Udział w programie ułatwi menedżerom podejmowanie trafnych decyzji dotyczących rozwoju handlowców, przełoży się to na zwiększenie wydajności zespołu.
Udział w teście jest uwzględniony w cenie studiów.
Program
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty – 8:45-15:45
- niedziele – 8:45-15:45
Terminy zajęć
Planowane terminy zajęć w I semestrze:
- 12-13.10.2024
- 26-27.10.2024
- 16-17.11.2024
- 07-08.12.2024
- 11-12.01.2025
- 25-26.01.2025
Planowane terminy zajęć w II semestrze:
- 01-02.03.2025
- 15-16.03.2025
- 26-27.04.2025
- 10-11.05.2025
- 24-25.05.2025
- 07-08.06.2025
- 15.06.2025
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Opinie naszych absolwentów i absolwentek
Myśląc o studiach, mając doświadczenia sprzedażowe, wdrożenia IT od lat, nie byłem pewien, czego mogę się spodziewać.
"Bardzo wartościowe studia. Każde zajęcia były garścią inspiracji i rozwiązań dla różnych segmentów biznesu.
Studia dają ogromną satysfakcję z możliwości uczestnictwa, dużą dawkę wiedzy merytorycznej i praktycznej oraz inspirację do dalszego działania i przede wszystkim networking.
Studia Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży były dla mnie świetnie zorganizowaną PRZYGODĄ, która trwała 9 miesięcy.
Te studia są doskonałym uzupełnieniem i uporządkowaniem wiedzy w zakresie zarzadzania sprzedażą. Po każdym spotkaniu w ramach studiów, w mojej głowie pojawiało się wiele pomysłów, które z powodzeniem wprowadzałem do mojego zespołu.
Jako absolwent polecam ten kierunek studiów każdemu menedżerowi chcącemu poszerzać swoją wiedzę w obszarach:
- zarządzania zespołem sprzedaży wraz z poznaniem aktualnych trendów w tym obszarze. Ten obszar biznesowy i przywództwo poznajemy na zajęciach także z perspektywy byłego dowódcy jednostki operacyjnej wojsk Grom, co jest bardzo ciekawym i niezapomnianym doznaniem.
-
zarządzania zmianą i przeprowadzeniem tego procesu w organizacji, gdzie na zajęcia Kariny Popieluch można zobaczyć profesjonalne podejście do tego obszaru i porównać z przebiegiem tych procesów we własnej organizacji.
-
negocjacji i przejścia drogi w procesie od emocji do konkretnych kryteriów, którą w bardzo czytelny sposób na zajęciach przedstawia Nikolay Kirov. Dodatkowo Nikolay pokaże, kiedy negocjacje są możliwe i co może być przyczyną, że „druga strona” wciąż milczy. Dowiesz się także o wpływie czynników metabolicznych na nasz organizm i w konsekwencji na naszą pracę.
-
ustalania strategii opartej na konkretnych trendach rynkowych i konkurencyjnych, gdzie także pracujemy na case study w dobranych zespołach i następnie omawiamy poszczególne etapy i całość procesu.
-
stylów myślenia i działania każdego członka zespołu. Dzięki badaniu FRIS i bardzo otwartym i ciekawym sposobie prowadzenia zajęć przez Nadię Kirovą, Iwonę Bobrowską-Budny i Nikolaya Kirova poznajemy możliwy optymalny dobór pracownika do zadania na poszczególnym etapie projektu. Dodatkowo te zajęcia pokazują, jak w życiu prywatnym każda osoba może w różny sposób podchodzić do tego samego tematu, co znacznie „otwiera” nam perspektywę rozumienia naszego partnera w domu.
Dodatkowo czas pisania pracy dyplomowej to okres, kiedy uczymy się najbardziej, opracowując faktyczny program doradczy, który będzie wdrażany w jednej z naszych organizacji - co daje dużą wartość dodaną uczęszczania na tą uczelnie także dla firm, które wysyłają tam swoich pracowników.
Zapewne większość opinii to swoiste peany na cześć tego kierunku. Ja jednak napiszę Państwu prawdę o tym, jak było. Bo kierunek ten ma bardzo wiele minusów. Po pierwsze - trwa za krótko.
Taki ogrom inspiracji i wiedzy nie powinien się kończyć po roku. Ileż to razy czułam niedosyt po weekendzie, że tak szybko minął.
Po drugie - poziom.
Zdecydowanie za wysoki. Nagle człowiek żałuje, że poprzednie kierunki robił na innej uczelni.
Po trzecie - wykładowcy.
Naprawdę ktoś chce czuć to zażenowanie, że studia na innych wydziałach miewały wykłady tak nudne jak przysłowiowe flaki z olejem? A tutaj jedne zajęcia ciekawsze od drugich a prowadzący zawsze bezbłędnie przygotowani? I do tego przede wszystkim praktyce, a nie teoretycy z licznymi tytułami. No kto to widział?
Po czwarte - wykorzystanie praktyczne przekazywanej wiedzy.
Ogromnym wysiłkiem jest walka z samym sobą, by zdobytej wiedzy już, zaraz, natychmiast nie wykorzystać w życiu osobistym i zawodowym. A nie da się - bo przecież weekend.
Po piąte - sposób pisania pracy.
Nie dość, że samodzielne pisanie każdy z nas ma już za sobą - wie jak to zrobić i ile to zajmuje czasu - tu nagle wszystkie schematy idą w odstawkę, bo piszemy w grupie. Świetnie przygotowani nie tylko merytorycznie, ale przede wszystkim psychologicznie. Znamy swoje mocne i słabsze strony, słyszeliśmy jak mamy się komunikować, by zespół stworzył dzieło godne zaliczenia. Do tego pracujemy na "żywej" firmie, a nie na wyimaginowanym tworze a efekty naszych prac możemy praktycznie od razu wprowadzać w życie. Któż to słyszał, by pisać pracę o znaczeniu praktycznym? Trzeba się przestawić na inny sposób myślenia, poszerzyć swój horyzont myślowy i być na bieżąco z dostarczaną przez kadrę wiedzą. Ogromny wysiłek ;-) i zdecydowanie za dużo satysfakcji po.
Także polecam się głęboko zastanowić przed podjęciem nauki na tym kierunku. Dlaczego? Bo będziecie chcieli więcej. Gwarantuję. Na swoim przykładzie.
Te studia to doświadczenie wielowymiarowe. Każdy poświęcony weekend kończył się przekonaniem, że był to dobrze spożytkowany czas. Jest to wiedza, która inspiruje do działania od razu.
Studia to przede wszystkim, bardzo inspirujące spotkania z wykładowcami, każdy wniósł drobną zmianę do mojego życia zawodowego oraz prywatnego. Zmieniły mój sposób patrzenia na biznes i na ludzi, z którymi pracuję.
W pracy dominują sukcesy, ale zdarzają się także porażki. Dobrze jest wiedzieć jakie są ich przyczyny, bo wtedy można mieć nad nimi kontrolę. Podejmowanie działania, którego celu nie rozumiemy jest stratą czasu dla nas i współpracowników.
Studia świetnie prezentują najnowsze trendy w zarządzaniu sprzedażą, uczą dystansu i dojrzałego spojrzenia na firmę i swoje obowiązki. Dają mnóstwo inspiracji do zmian w firmie, pokazują najnowsze kierunki w osiąganiu celu,
Ponad 10 lat pracuję w branży sprzedaży. Na początku jako sprzedawca i kierownik działu na rynku farmaceutycznym Białorusi, dziś w konsultingu sprzedażowym w branży kart paliwowych. Dlaczego wybrałem Akademię Leona Koźmińskiego? Ponieważ ma bardzo solidną renomę na Białorusi i nie od jednego partnera biznesowego słyszałem, że „na tej uczelni nie kupuje się dyplomów”. Do tego trzeba dodać rankingi, opinie profesorów i absolwentów.
Dlaczego wybrałem studia „Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży”? Odpowiem na to pytanie pytaniami: „Pracujesz jako kierownik albo konsultant w sprzedaży już 8 lat, codzienna rutyna, podwójne wizyty, raporty, wykresy... Pomysłów z ciągiem czasu zaczyna się braknąć... Jak rekrutować, wdrażać handlowców (pod względem generacji Y i Z-ów)? Jak motywować podwładnych? Czego potrzebujesz w danej sytuacji? Gdzie czerpać nowe idee? Dokąd zmierzać?” Trzeba podnieść się i obejrzeć sytuację, jak by mówić „z lotu ptaka”, popatrzeć na sprzedaż w Twojej firmie i jej otoczeniu strategicznie, ale nie gubiąc fokusu na programie rozwoju indywidualnego wszystkich członków zespołu sprzedaży firmy. Odpowiedzi na te wszystkie pytania znalazłem w programie „ Strategiczne zarządzanie sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”! Nigdzie nie trafiłem na inny program, tak bogaty i jednocześnie nasycony w moduły, pod względem korzyści dla zarządzającego sprzedażą wyższego i średniego szczebla. Koordynatorem merytorycznym programu studiów był Nikolay Kirov. Zebrał on wokół siebie wspaniały i bardzo doświadczony w branżach sprzedaży i HR zespół współpracowników. Dodam, że wybrałem Studia podyplomowe w Warszawie w Akademii Leona Koźmińskiego, bo Polska bardzo awansuje ekonomicznie w ciągu ostatnich 10-15 lat, będąc przykładem dla nas – sąsiadów. Tak samo jest, jeśli chodzi o rozwój metodyk i taktyk sprzedaży. Chciałem się dołączyć wiedzą i poczuć energię tych procesów... Zostałem kompletnie zadowolony z wyników Studiów! Nie będę powtarzać tematyki i harmonogramu, Państwo możecie się zaznajomić na stronie internetowej ALK. Istotnym jest fakt, że na studiach bardzo dobrze zostały skaskadowane zajęcia dotyczące Strategicznego kierowania działem sprzedaży i HR-owskie aspekty zarządzania. Każdy członek kadry menedżerskiej w naszej grupie mógł „wyciągnąć” dla siebie to, czego mu brakowało w codziennym życiu menedżerskim. Kolejne zajęcia potęgowały moc tej pierwszej grupy zajęć. Poniżej podam kilka szczegółowych refleksji na temat, co ja osobiście, jako menedżer, otrzymałem w jakości wiedzy i nawyków pod czas studiów podyplomowych. Po pierwsze, prawdziwymi perłami były zajęcia z „Negocjacji zespołowych i ich organizacja”, prowadzone przez Nikolaya Kirova. Wyróżnia się on kreatywnością i chęcią dzielenia się wiedzą i praktycznymi nawykami. Bardzo praktyczny i skuteczny sposób prowadzenia zajęć, który pokazał aspekty procesu przygotowywania się do negocjacji, „wywiad” struktury podejmowania decyzji przez potencjalnych kontrahentów, podział ról zespołowych, trening nawyków sprzedaży. Negocjacje zespołowe odróżniają się od indywidualnych i są, wraz z negocjacjami podczas kryzysu i sprzedażą nowych ciężkich produktów, piętą Achillesową sprzedaży. Biorąc tę pod uwagę, program wykładów i zajęć był wspaniały. Dopełniały ich rozwiązywanie praktycznych case’ów i wymiana opinii i doświadczeń słuchaczy Studiów. Użytecznymi personalnie dla mnie i kierowanej przez mnie firmy liczę zajęcia ze Strategii Sprzedaży z Krzysztofem Bazylem. Bardzo nasycone praktycznie, oparte na nowoczesnym podejściu. Do najważniejszych efektów studiów zaliczam:
-
dla mnie personalnie – wykonany cel – rozwój i wzmocnienie kluczowych kompetencji szefa sprzedaży efektywnej organizacji,
-
dla kierowanej przeze mnie firmy „Info-Centrum” - to Praca Dyplomowa, której promotorem był Nikolay, przy wsparciu kadry wykładowczej Akademii Leona, powstał Projekt doradczy do wejścia na nowym dla nas rynku kart paliwowych w Turcji. Ten projekt pozwolił firmie E100 Baltija bardzo szybko i skutecznie wejść na rynek kart paliwowych nie tylko Turcji, ale również Kazakhstanu i Kirgistanu.
Studia te, przede wszystkim, pozwoliły uporządkować wiedzę z zakresu sprzedaży, którą pozyskałem jako praktyk. Poznałem analizy dzięki którym mogę swobodnie określić problemy związane ze sprzedażą, działem handlowym
itd. ale przede wszystkim dzięki którym mogę znaleźć rozwiązanie tych problemów. Poznałem narzędzia służące do budowania zespołu sprzedaży - jakich osób potrzeba na jakie stanowisko, czym się kierować i na co zwracać uwagę przy rekrutacji. Dzięki ćwiczeniom z negocjacji zespołowych uświadomiłem sobie jak ważną rzeczą są przygotowania do negocjacji/spotkań biznesowych, podział ról na spotkaniu. Na pewno ogromnym plusem były zajęcia prowadzone na bazie case'ów, dzięki czemu z zajęć można było wyciągnąć samą esencję z przekazywanej wiedzy.
Największy plus w trakcie pisania pracy dyplomowej to analiza istniejącego problemu, pracujemy na tzw. żywym organizmie. Praca zespołowa pozwala spojrzeć ten sam problem z różnych perspektyw, dzięki czemu docelowo w trakcie pracy zespół jest w stanie określić najważniejsze rzeczy które mają największy wpływ na analizowany problem.
Najważniejszą rzeczą, którą dały mi studia, to była możliwość poznania samego siebie, poznania swoich mocnych i słabych stron. Dzisiaj kontroluję się na tyle, że staram się nie popadać w ciemną stronę moich talentów. Na co dzień skupiam się przede wszystkim na rzeczach, które dają mi kopa, staram się przez cały czas być na zielonej ścieżce. Jestem w trakcie pracy na uruchomieniem własnego biznesu, a dzięki studiom wiem na co zwrócić uwagę, jak wyeliminować lub zmniejszyć ryzyko niepowodzenia biznesu.
Te studia to dla mnie przede wszystkim nowe spojrzenie na zarządzanie sprzedażą. Bardzo wysoko oceniam program studiów, jego przydatność w praktyce, a także wykładowców i formę przekazywanej wiedzy czy doświadczeń.
Kierownik kluczowy obszaru Korespondencji Elektronicznej w Bank Millennium
Za mną bardzo dobry, intensywny rok pełen niezwykłych wartościowych refleksji. Kilka miesięcy temu ukończyłem studia podyplomowe na uczelni Akademia Leona Koźmińskiego (Kozminski University), na kierunku Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą I Zespołem Sprzedaży.
Z czym zostaje? A precyzyjnie mówiąc: Z czym ruszam do przodu?
Z dużą uwagą czerpałem inspirację od wyjątkowych ludzi, którzy z wielką pasją dzielili się swoimi niezwykle bogatymi doświadczeniami i wiedzą pokazując, że można: inaczej, łatwiej, efektywniej, lepiej. Z czystym sumieniem potwierdzam- na ALK wykładają przede wszystkim inspirujący praktycy biznesu – to jest efekt WOW.
Serdecznie dziękuje: Nikolay Kirov, Krzysztof Bazyl, Maciej Rządca Nadia Kirova (she/her), Iwona Bobrowska-Budny, Kaja Kaja Prystupa-Rządca, PhD. Zajęcia z Wami to czysta przyjemność.
Dzięki nim mogę skutecznie połączyć wiele kropek z wielu obszarów m.in.:
Sprzedaż- nowe umiejętności z zakresu szeroko rozumianej strategii sprzedaży (m.in. narzędzia, komunikacja, negocjacje, style myślenia i działania i znaczenie więcej) Trendy- współczesne trendy i narzędzia z zakresu nowoczesnych technologii, analityki oraz personalizacji. Ja- mnóstwo refleksji w ujęciu jak skutecznie zarządzać energią menagera wzbudzonych o wartościowe testy FRIS, Value Match,
Na koniec jeszcze jedno ważne doświadczenie: efektywna praca zespołowa, intensywnie ćwiczona podczas pisania projektu doradczego (pracy dyplomowej). Cechy naszego teamu: skrajnie różne branże, osobowości, doświadczenia oraz inne kolory FRIS u wszystkich członków grupy. Pozorne różnice okazują się mocnymi stronami, jeśli istnieje silna orientacja na cel i wiesz, jak przekuć różnice w przewagi- takich umiejętności nabywaliśmy podczas zajęć.
Zasady naboru
O przyjęciu decyduje CV oraz kolejność zgłoszeń.
XI edycja studiów – rekrutacja trwa do 30 września 2024 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2024 roku.
Warunkiem ukończenia studiów jest przygotowanie projektu końcowego i przeprowadzenie jego prezentacji.
-
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego*
-
CV
-
Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
-
Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
Kopia dowodu wpłaty wpisowego
* W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 400 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 9 450 zł każda) | 18 900 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 8 505 zł każda) | 17 010 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 17 900 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że edycje studów są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.