Portal brief.pl został partnerem studiów I i II stopnia na kierunku zarządzanie – socjologia biznesu i mediów.

26.04.2021

W ramach współpracy eksperci z portalu brief.pl wezmą udział w zajęciach dla studentów socjologii biznesu i mediów, a także zaproszą ich na wizytę studyjną do swojej redakcji.

„Projektując program kierunku zarządzaniesocjologia biznesu i mediów otworzyliśmy się na media, organizacje oraz instytucje funkcjonujące w ich otoczeniu, by połączyć teorię z praktyką. Współpraca z portalem brief.pl stwarza możliwość zdobywania wiedzy i umiejętności zarówno od kadry akademickiej, jak doświadczonych praktyków dziennikarstwa. Taka kooperacja to także okazja doskonalenia warsztatu dziennikarskiego i możliwość współpracy z profesjonalnymi zespołami redakcyjnymi” – mówi dr Krzysztof Kuźmicz, kierownik studiów zarządzanie – socjologia biznesu i mediów. 

Studenci naszej Akademii mogą również odbywać praktyki i staże w redakcji brief.pl. Jeden z naszych studentów, Piotr Radzimirski, odbył już praktyki, po których został przyjęty na etat. Obecnie pracuje jako redaktor działu e-sport.

„Media zawsze były w obszarze moich zainteresowań, szczególnie teraz, kiedy tyle znaczą w naszym życiu. W ALK dowiedziałem się o tym, jak było i czego można spodziewać się w przyszłości, jeśli chodzi o wykorzystywanie technologii i wiedzy. W brief.pl natomiast widzę to, co media mogą zaoferować nam wszystkim, jak również ja sam mogę być ich częścią. To świetny, a wręcz modelowy przykład teorii popartej praktyką” – mówi Piotr Radzimirski.

„W czasie 21-letniej historii Briefu studenci i młodzi przedsiębiorcy zawsze stanowili bardzo istotną grupę docelową. Dla nich, jako czytelników Briefu, przygotowujemy wiele materiałów oraz wydarzeń na uczelniach. Z wielką radością też podejmujemy współpracę z kołami naukowymi i we współpracy z nimi przygotowujemy materiały specjalne. Korzyści płynące z naszej współpracy zawsze były obustronne. My dostawaliśmy inspirujące pytania oraz sugestie dotyczące tematów, a studenci – użyteczne artykuły i wywiady przygotowywane przez naszych dziennikarzy i ekspertów. Cieszę się bardzo na współpracę z Akademią Koźmińskiego i wierzę, że będzie ona owocna dla obu stron” – komentuje Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny brief.pl. 

Ponadto w ramach współpracy studenci z Koła Przedsiębiorczości Sukces planują serię debat oksfordzkich z udziałem członków koła oraz ekspertów z portalu. Więcej informacji na stronie koła na Facebooku.

brief.pl – jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie oraz projektu Dream Employer.

Więcej informacji o brief.pl TUTAJ.

Studia objęte partnerstwem:

Czytaj także