Firma CANAL+ Polska S.A. została partnerem studiów I i II stopnia na kierunku zarządzanie – socjologia biznesu i mediów.

27.09.2021

Eksperci z CANAL+ Polska S.A. poprowadzą zajęcia o charakterze praktycznym dla studentów tego kierunku. Studenci i absolwenci ALK będą również mogli skorzystać z ofert praktyk, staży oraz pracy oferowanych przez firmę.

– „Współpraca z CANAL+ Polska S.A. doskonale wpisuje się w medialny obszar programu studiów zarządzaniesocjologia biznesu i mediów. Korzyści naszych działań ujmujemy jako wielowymiarowy i wielokierunkowy transfer wiedzy i dobrych praktyk, możliwość popularyzacji zagadnień komunikacji medialnej oraz społecznego znaczenia mediów w perspektywie ogólnopolskiej i globalnej, a także w ujęciu pragmatycznym, jako możliwość wyposażenia absolwentów studiów licencjackich i magisterskich w pożądane przez pracodawców sektora medialnego kompetencje merytoryczno-warsztatowe. Pomysłów wspólnych przedsięwzięć mamy sporo. Śledźcie uważnie nasze profile w mediach społecznościowych, a jeśli jeszcze nie podjęliście decyzji dotyczącej wyboru studiów, to zapraszamy do Koźmińskiego!” – mówi dr Krzysztof Kuźmicz, kierownik studiów zarządzanie – socjologia biznesu i mediów.   

– „Jesteśmy zaszczyceni możliwością nawiązania współpracy dydaktycznej z Akademią Leona Koźmińskiego, dzięki której eksperci CANAL+ Polska S.A. będą mogli dzielić się unikalną wiedzą i doświadczeniem z setkami studentów jednej z najlepszych uczelni w Polsce. Nasza współpraca przyniesie z pewnością wiele merytorycznych korzyści dla obu stron” – mówi Anna Roszewska, Dyrektor HR i Administracji CANAL+ Polska S.A. i dodaje: – „Ponadto studenci ALK będą mogli liczyć na vouchery zniżkowe do aplikacji Canal+Online w wysokości 10 zł w pierwszym miesiącu, a następnie do 30 zł/miesiąc w kolejnych 3 miesiącach. Szczegóły dotyczące promocji będziemy komunikować wkrótce”.

Studia objęte partnerstwem:

CANAL+ Polska jest wiodącym producentem kanałów telewizyjnych segmentu premium oraz kanałów tematycznych oferującym unikalne połączenie treści programowych segmentu premium, nowatorskiej technologii i szerokiej sieci dystrybucji. Grupa CANAL+ Polska obsługuje ponad 2,7 miliona klientów (dane na dzień 31 grudnia 2020 r.) i jest drugim największym dostawcą usług płatnej telewizji w Polsce, z udziałem w rynku tradycyjnej płatnej telewizji w wysokości 20,4%.  

Czytaj także