Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
Kursy i szkolenia. Akademia Liderów Przyszłości Advanced Executive Program

Akademia Liderów Przyszłości - Advanced Executive Program

Poziom
Kursy i szkolenia
Executive programs
Czas trwania
5 miesięcy
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia kursu
Tryb
Tryb stacjonarny,
W tygodniu
Start kursu
27.11 - 28.11.2024

O Akademii

Celem programu jest dostarczenie czołowej kadrze zarządzającej najnowszych strategicznych narzędzi z wykorzystaniem AI/ML, w unikatowym połączeniu z umiejętnościami wykorzystania potencjału zdrowia psychicznego, rezyliencji oraz neuroprzywództwa, w celu podnoszenia efektywności i skutecznego wyprzedzania organizacją przyszłości w dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym.

Dlaczego wybrać Akademie Liderów Przyszłości – Advanced Executive Program?

Dla najwyższego szczebla zarządzania, zrozumienie, jak współczesna technologia, zdrowie pracownika, oraz neurobiologia wpływają na procesy decyzyjne, efektywność przywództwa oraz budowanie innowacyjnych przełomowych strategii organizacyjnych, staje się kluczowym elementem nie tylko skuteczności i zrównoważonego rozwoju firmy, ale przede wszystkim istotnej przewagi konkurencyjnej.

Cel końcowy

Absolwenci programu będą dysponować unikalnym zestawem narzędzi przywódczych, które umożliwią im efektywne zarządzanie organizacją, reagowanie z wyprzedzeniem na zmiany rynkowe oraz budowanie trwałej i innowacyjnej kultury firmy przyszłości, co przyczyni się do osiągnięcia długoterminowego sukcesu organizacji.

Metody szkoleniowe

Program jest oparty na interaktywnych prezentacjach, ćwiczeniach grupowych, testach i kwestionariuszach do budowania samoświadomości, studiach przypadków z praktyki udanych ekspertów, a także warsztatach dostosowanych do unikalnych potrzeb uczestników.

Atuty kursu

  • Unikatowe poszerzenie perspektyw w kontekście strategicznego zarządzania
  • Rozwinięcie umiejętności kształtowania decyzji opartych o najnowsze technologie, rozwiązania i badania z zakresu biznesu, neuronauki i sztucznej inteligencji
  • Skuteczniejsze radzenie sobie w roli przywódcy z wyzwaniami przyszłości oraz sytuacjami kryzysowymi i niepewnością w środowisku zawodowym
  • Doskonalenie zdolności inspiracji i motywacji zespołów w ultra zmiennym środowisku
  • Tworzenie innowacyjnej kultury organizacyjnej opartej o rozwiązania przyszłości

Partnerzy

Adresaci

Czołowa Kadra Zarządzająca:

  • Prezeski / Prezesi
  • Dyrektorki Generalne / Dyrektorzy Generalni
  • Członkinie Zarządu / Członkowie Zarządu
  • Dyrektorki / Dyrektorzy

Managerowie wyższego szczebla:

  • Kierowniczki / Kierownicy strategicznych departamentów
  • Managerki / Managerowie międzynarodowych projektów
  • Doradczynie strategiczne / Doradcy strategiczni zarządów

Przedsiębiorcy i Innowatorzy:

  • Założycielki / Założyciele i Współzałożycielki / Współzałożyciele startupów
  • Właścicielki / Właściciele firm poszukujący nowych metod zarządzania i strategii rozwoju
Group of People

Dyrektorka programu

Dr Anna Kieszkowska-Grudny
dr Anna Kieszkowska-Grudny

Witamy w nietuzinkowej społeczności uczestników "Akademia Liderów Przyszłości– Advanced Executives Program - wyprzedzaj przyszłość, zrozum teraźniejszość, transformuj poprzez neuroprzywództwo" – unikatowym programie dla czołowych liderów, którzy pragną wyprzedzać konkurencję i transformować swoje organizacje w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu.

W dzisiejszym ultra szybko zmieniającym się świecie, liderzy stoją przed szeregiem złożonych i wieloaspektowych wyzwań, które wymagają zarówno strategicznego myślenia, jak i elastyczności w działaniu. Do najważniejszych z nich należą niewątpliwie takie tematy, jak:

  • Cyfrowa Transformacja i Wykorzystanie Sztucznej Inteligencji (AI)
  • Zmieniająca się Siła Robocza, w tym zarządzanie różnorodnością pokoleniową, zdrowie psychiczne i zarzadzanie neuroróżnorodności w organizacji
  • Zrównoważony rozwój i ESG (Environmental, Social, and Governance)
  • Przywództwo w czasach kryzysu, w tym elastyczność i rezyliencja
  • Budowanie kultury organizacyjnej i zarządzanie Talentami
  • Transformacja przywództwa z wykorzystaniem neuronauki

Generatywna sztuczna inteligencja (AI) nie tylko zmienia sposób, w jaki pracujemy, ale również otwiera nowe możliwości innowacji i efektywności.

Nowoczesne przywództwo to nie tylko technologia. Zrozumienie największych aktualnych wyzwań związanych z różnorodnością pracowników – pokolenia Z, alpha, silversów, zdrowia psychicznego, neuroróżnorodności i demografii – jest niezbędne do tworzenia inkluzywnych i produktywnych zespołów.

Wyzwania są coraz większe, dlatego też podejście liderów do przywództwa dobrze by ulegało transformacji, z wykorzystaniem najnowszej wiedzy neuropsychologicznej i neurobiologicznej.

Głęboka analiza potrzeb osób zarządzających firmami i wspierających zarządy firm na poziomie strategicznym zachęciła nas do stworzenia programu, który adresuje najważniejsze wyznania świadomego lidera, który chce dobrze rozwijać swój biznes dziś i jeszcze bardziej być wyposażonym w kompetencje i umiejętności, by wyprzedzać rynek oraz konkurencje w strategiach przyszłości.

Partnerstwo z najlepszą – według „Financial Times” – uczelnią biznesową w Europie Środkowo-Wschodniej – Akademią Leona Koźmińskiego oraz Minds of Hope | Instytut BezStresu, to gwarancja najlepszego połączenia doświadczenia nauki i biznesu, którym chcemy się z Państwem podzielić.

Zapraszamy do Akademii Liderów Przyszłości – miejsca, gdzie najnowsze technologie spotykają się z głębokim zrozumieniem ludzkich potrzeb i wyzwań, tworząc fundamenty dla innowacyjnego i zrównoważonego przywództwa.

Dołącz do nas, aby razem kształtować przyszłość biznesu!

Zapraszam

Dr Anna Kieszkowska-Grudny

Dyrektorka programowa Akademii Liderów Przyszłości

w partnerstwie Minds of Hope | Instytut BezStresu i Akademia Leona Koźmińskiego

Program Akademii

Moduł 1: Wyprzedzaj Przyszłość - Nowoczesne Technologie oraz AI/ML w Służbie Lidera (2 dni)

Cel: Ten moduł ma na celu wyposażyć liderów w wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnego wykorzystywania nowoczesnych technologii, sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML) w swoim codziennym zarządzaniu.

1.1. Inauguracja i integracja 1.2. Wprowadzenie do Nowoczesnych Technologii i AI/ML 1.3. AI/ML w Praktyce 1.4. Etyka i Bezpieczeństwo 1.5. Rola Lidera

Moduł 2: Zrozum Teraźniejszość - Nowoczesne Technologie a Zdrowie Psychiczne Członków Zespołu (2 dni)

Cel: Ten moduł koncentruje się na tym, jak nowoczesne technologie oraz ultra zmieniający się świat mogą wpływać na zdrowie psychiczne pracowników oraz jak liderzy mogą promować dobrostan w swoich zespołach.

2.1. Technostres, short attention span i wypalenie zawodowe 2.2. Zdalna Praca i Zdrowie Psychiczne 2.3. Balans Praca-Życie 2.4. Wsparcie Psychologiczne

Moduł 3: Transformuj Poprzez Neuroprzywództwo – Turbo przywództwo w cyfrowym świecie, czyli jak przyspieszyć zmianę z wykorzystaniem neuronauki (4 dni)

Cel: Ten moduł skupia się na sposobach, w jaki liderzy mogą łączyć technologie z aspektami ludzkimi w zarządzaniu i przywództwie oraz jak wykorzystać najnowsza neuronaukę do tego, by osiągać lepsze wyniki i budować trwałe relacje z zespołem.

3.1. Podstawy Neuroprzywództwa 3.2. Emocje a decyzje przywódcze 3.3. Neurobiologiczne aspekty współpracy i współdziałania 3.4. Wprowadzanie zmian przez liderów przyszłości

Forma zaliczenia – indywidualne lub grupowe prace zaliczeniowe po każdym bloku tematycznym w jednej z form typu: esej, mini raport, samoobserwacja, materiał wizualny. Szczegółowe informacje będą przekazane uczestnikom Programu najpóźniej w trakcie pierwszych zajęć każdego z bloków tematycznych.

Terminy

  • 27-28 listopada 2024 - w siedzibie Uczelni, ul. Jagiellońska 57 w Warszawie
  • 08-09 stycznia 2025 - w siedzibie Instytutu BezStresu, ul. Zamenhofa 5 lok. 4A, klatka A, 3 piętro w Warszawie
  • 12-13 marca 2025 - w siedzibie Instytutu BezStresu, ul. Zamenhofa 5 lok. 4A, klatka A, 3 piętro w Warszawie
  • 09-10 kwietnia 2025 - w siedzibie Uczelni, ul. Jagiellońska 57 w Warszawie

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

1 dzień zjazdu - 10:00-18:15

2 dzień zjazdu - 9:00-16:15

Podczas zajęć zapewnimy Państwu przerwę kawową oraz dwudaniowy obiad z opcją wegetariańską do wyboru.

Społeczność

Zajęcia prowadzą

dr Anna Kieszkowska-Grudny

Inicjatorka, kierownik oraz Przewodnicząca Rady Naukowej Studiów Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe. Współzałożycielka i wieloletnia prezeska Stowarzyszenia LiderShe. Doktor nauk medycznych. Dyplomowany menedżer ochrony zdrowia oraz Zarządzania ryzykiem w ochronie zdrowia. Absolwentka psychologii klinicznej oraz Zarządzania finansami i marketingu, które kontynuowała w ramach studiów doktoranckim z ekonomii i zarządzania. 

Certyfikowany psychoterapeuta, psychoonkolog i coach.

Tworzyła i 7 lat zarządzała pierwszym w Europie Środkowowschodniej prywatnym szpitalem klinicznym. Ekspertka Ministerstwa Rozwoju ds. Krajowych Inteligentnych Specjalizacji. Przez ponad 15 lat menedżer w branży farmaceutycznej i biotechnologicznej na poziomie Polski i Europy Środkowowschodniej. Wykładowca renomowanych uczelni, trener psychologii biznesu i przywództwa. Autorka ponad 60 publikacji z zakresu medycyny, psychologii i zarządzania.  Jej firma - Minds of Hope - prowadzi konsultacje medyczne, psychologiczne, psychoterapeutyczne, autorskie szkolenia, coaching, badania naukowe (realizowane mi.in. z Polską Akademią Nauk) oraz doradztwo strategiczne i zarządzania przez innowację. Zdobywczyni 2 złotych i 2 srebrnych międzynarodowych medali za innowację, m.in.: autorskiego Modelu Rozwoju Managerskiego IMPAKTTM, programu zdrowia opartego na treningu uważności oraz peptydowych koktajli sportowych i anti-agingowych. Jako pierwsza w Europie uzyskała certyfikat The American Institute Of Stress, kończąc jako pierwsza w 40-osobowej grupie specjalistów tzw. Certified Stress Mastery Educator w świecie. Jest executive coachem. Z zamiłowaniem od zawsze do wody - sternik morski. 

Dominika Bettman

Dyrektor Generalna Microsoft w Polsce. 
Wcześniej CEO Siemens Sp. z o.o. Przedsiębiorczyni, orędowniczka nowych technologii i zrównoważonego biznesu. Propagatorka idei różnorodności i przywództwa włączającego. Autorka książki „Technologiczne magnolie”. 
Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGH w Warszawie i Advanced Management Program IESE w Barcelonie.  

dr Sylwia Hałas-Dej

Dziekan Koźmiński Executive Business School, Dyrektor Executive MBA. Na co dzień odpowiada za definiowanie potrzeb rozwojowych menedżerów, tworzenie programów studiów podyplomowych, kursów i studiów MBA.  Odpowiada również za relacje z absolwentami studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego.

Jest członkinią zespołu Association of MBAs, międzynarodowej organizacji przyznającej prestiżową akredytację AMBA uczelniom na całym świecie.  Członkini rady nadzorczej ERBUD SA oraz Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Wspiera merytorycznie Liceum Life skills w ramach działań rady naukowej.

Prezes Fundacji Rozwoju Akademii Leona Koźmińskiego.

Od ponad 20 lat projektuje programy rozwojowe dla przyszłych menedżerów. Ekspert w obszarze rozwoju menedżerskiego, certyfikowany trener narzędzi rozwojowych. Specjalista w zakresie potrzeb rozwojowych menedżerów i ich definiowania oraz budowania relacji uczelnia-biznes.

prof. ALK dr hab. Aleksandra Przegalińska

Doktor habilitowana nauk społecznych, profesor ALK w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym, filozofka, badaczka rozwoju nowych technologii, zwłaszcza sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych.

Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Pracowała także przy Polskiej Prezydencji w Radzie UE jako przewodnicząca Grupy Roboczej ds. Audiowizualnych z ramienia Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Visiting Scholar w MIT (2016-2017, 2019). 

Od 2015 roku członek Rady Programowej w Startup Hub Poland. Stypendystka programu „Mobilność Plus” (2016 – 2017), Fundacji Kościuszkowskiej (2014), Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (2010) i Wiliama J. Fulbrighta (2007), laureatka nagrody dla wybitnych młodych naukowców Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Współautorka programu specjalności – Management and Artificial  Intelligence in Digital Society (Zarządzanie i sztuczna inteligencja w społeczeństwie cyfrowym) na kierunku Zarządzanie, na studiach pierwszego stopnia, realizowanych w języku angielskim w formie stacjonarnej w ALK. Jesienią 2020 roku rozpoczyna badania w American Institute for Economic Research nad automatyzacją pracy, a następnie dołącza do programu Labour and Worklife na Uniwersytecie Harvarda.

Autorka monografii "Istoty wirtualne. Jak fenomenologia zmieniała sztuczną inteligencję" (UNIVERSITAS, 2016) oraz wielu publikacji naukowych w czasopismach i monografiach, współautorka książki "Collaborative Society" (The MIT Press) www.collaborativesociety.net, wydanej wspólnie z Prof. Dariuszem Jemielniakiem.

Katarzyna Rozenfeld

Doświadczona liderka, mentorka, coach z ponad 25-letnią praktyką w biznesie na poziomie Zarządów i Rad Nadzorczych.  
Pełniła funkcje: wiceprezeski ds. handlowych w Tauron Polska Energia, Członkini Zarządu ds. Handlu w Vattenfall Energy Trading, dyrektorki w PwC corporate finance.
Jako coach i mentor wspiera rozwój liderów – wykorzystując zarówno swoje osobiste doświadczenie przywódcze jak i to zdobyte w trakcie realizacji 5 Programów Leadership for Transformation dla liderów z Euroazji, Ameryki Północnej i Afryki. 
 

Robert Zych

Współwłaściciel zarządzający, szef, trener, coach. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca Cola Bottlers. Od 1997 roku razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH. Jest autorem książek Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży, Klient w centrum uwagi, Szef w roli coacha, Szef w relacji z zespołem, Szefie angażuj zespół. Od ponad 20 lat pracuje, jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych.  Od 1997 roku zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowych, nastawionych na osiągnięcie wyników i budowanie zaangażowania w organizacjach. Specjalizuje się w projektach dla liderów, szefów oraz aktywnej sprzedaży. Pracuje zgodnie z wartościami Kontrakt – OSH, jestem skoncentrowany na osiąganiu efektów, tworzy warunki do rozwoju moich klientów i współpracowników. Pracuje w oparciu o metodologię Insight Discovery. Jest coachem supervisorem Polskiej Izby Coachingu. 

Lidia Nwolisa
Lidia Nwolisa

Executive Coach dla najwyższej kadry i facylitatorka programów rozwoju przywództwa.

Prekursorka coachingu biznesowego w Polsce. Pierwszy polski coach akredytowany przez International Coach Federation. Członkini pierwszego zarządu International Coach Federation. Mediatorka biznesowa według metody Non-Violent Communication. Prezeska Fundacji Porta działającej na rzecz różnorodności i inkluzywności w Polsce. Laureatka plebiscytu Superbohaterki Wysokich Obcasów za aktywizm. Mówczyni występująca w tematyce DEI. Absolwentka studiów z zakresu zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Coachingu Menedżerskiego na Uniwersytecie Strathclyde i Szkole Coachingu w Wielkiej Brytanii. Wykładowczyni na studiach MBA ESG.

Tomasz Blicharski
Tomasz Blicharski

Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka ds. Strategii i Rozwoju

Od lutego 2024 roku jako Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka ds. Strategii i Rozwoju koncentruje się na opracowaniu i realizacji strategii Grupy w każdym obszarze jej działania. W latach 2012 – 2024 jako Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający Żabka Future był odpowiedzialny za wyszukiwanie, tworzenie i rozwój obszarów biznesowych, odpowiadających na wyzwania stawiane branży w przyszłości. Przed objęciem tej roli sprawował jednocześnie dwa stanowiska: Wiceprezesa Zarządu Spółki Żabka Polska ds. Rozwoju (od 2017 roku) oraz Wiceprezesa Zarządu Spółki Żabka Polska ds. Finansowych (od 2015 roku). Z Żabka Polska jest związany od 2011 roku, kiedy jako członek Rady Dyrektorów odpowiadał za nadzorowanie działań spółki.

Posiada szerokie doświadczenie z zakresu bankowości inwestycyjnej oraz finansów zdobyte w Polsce i za granicą. Związany był z międzynarodowymi bankami ABN Amro oraz BNP Paribas, a także koncernem Procter & Gamble. Od 2007 roku sprawował funkcję dyrektora w funduszu Mid Europa Partners, gdzie odpowiadał za inwestycje w Europie Środkowo-Wschodniej (m.in. Norican Group, Polskie Koleje Górskie i Żabka Polska).

W 2018 oraz 2020 roku został wyróżniony w plebiscycie wybitnych osobowości świata cyfrowego i nowych technologii Digital Shapers w kategorii „transformacja cyfrowa”. Absolwent Stanford University oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

dr Anna Sacio-Szymańska
dr Anna Sacio-Szymańska

4CF The Futures Literacy Company

Jest ekspertem foresightu strategicznego tj. obszaru wiedzy i praktyki, który koncentruje się na wykorzystaniu metod dyscypliny Studia nad Przyszłością (Futures Studies), designu spekulatywnego oraz nauk o zarządzaniu do osiągnięcia strategicznych celów w zmiennym i niepewnym otoczeniu. Jako dyrektor w 4CF zarządza projektami foresightowymi i zleceniami dla międzynarodowych i krajowych organizacji z sektora publicznego i prywatnego, a także projektuje i prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu foresightu strategicznego. Publikowała na temat wdrażania foresightu w planowaniu publicznym, w sektorze biznesowym oraz na temat doskonalenia umiejętności Futures Literacy kadr menedżerskich. Jest byłą Prezeską Foresight Europe Network, obecną Współprzewodniczącą Polskiego Węzła międzynarodowego think-tanku The Millennium Project, Członkinią Polskiego Towarzystwa Studiów nad Przyszłością oraz Członkinią Komitetu Zarządzającego Akcji COST nr. CA21166 - Nauki społeczne i humanistyczne na rzecz transformacji i odporności klimatycznej (SHiFT).

Posiada tytuł magistra ekonomii i stopień doktora nauk o zarządzaniu. Jej niedawna współpraca instytucjonalna obejmuje: Europejską Agencję ds. Narkotyków (EUDA), Agencję Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa (ENISA), Dyrekcję Generalną ds. Rynku Wewnętrznego, Przemysłu, Przedsiębiorczości i MŚP (DG GROW), Europejską Agencję Straży Granicznej i Przybrzeżnej (Frontex), UNEP, EIT Climate-KIC, UNESCO, UNFCCC, a także Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Urząd m.st. Warszawy, Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Marcin Ledworowski
Marcin Ledworowski

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży finansowej i IT. W latach 2020-2022 jako członek Zarządu Banku Pocztowego SA, odpowiadał za biznes i technologię. Pod jego przewodnictwem zespół Banku wprowadził cyfrowe innowacje takie jak pierwsza w Polsce biometryczna karta Mastercard, zdobywając tytuł produktu roku 2022 według IT@Bank i wyróżnienie cashless. Zainicjował wdrożenie nowoczesnych rozwiązań chmurowych m.in. CRM w chmurze Azure Microsoft oraz rozwój aplikacji mobilnej i produktów bankowych w cyfrowym modelu biznesowym.

Wcześniej, w latach 2009-2015 w Grupie Biura Informacji Kredytowej, pełnił rolę wiceprezesa Zarządu BIG InfoMonitor SA gdzie odpowiadał za IT i produkty oraz realizował restrukturyzację i rebranding firmy. W okresie 2015-2020 odpowiadał za obszar operacyjny w BIK SA. W roku 2020 wspólnie z Maciejem Samcikiem założył i prowadził portal HomoDigital.pl, skupiający się na technologiach cyfrowych i sztucznej inteligencji. Karierę zawodową zaczynał jako programista i menedżer w Banku Pocztowym i Poczcie Polskiej oraz w branży telekomunikacyjnej.

Ukończył elektronikę i telekomunikację na ATR w Bydgoszczy (Obecnie Politechnika Bydgoska) oraz studia MBA na GFKM w Gdańsku, we współpracy z University of Strathclyde. Wykładowca na studiach MBA w WSB Bydgoszczy i w Francuskim Instytucie Zarządzania w Warszawie. Obecnie Marcin Ledworowski prowadzi działalność doradczą jako Senior Advisor w Accenture Poland, oferując swoje doświadczenie w doradztwie strategicznym i transformacji cyfrowej, głównie w zakresie wykorzystania AI w sektorze finansowym.

Agnieszka Bzikowska-Jura
dr hab. n. med. i n. o zdr. Agnieszka Bzikowska-Jura

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku dietetyka i zdrowie publiczne (spec. zarządzanie w ochronie zdrowia). Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Psychodietetyka w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) w Warszawie. W 2019 roku uzyskała tytuł dr n. med. i n. o zdr., a w marcu 2024 roku Rada Dyscypliny Nauk o Zdrowiu nadała jej tytuł doktora habilitowanego w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy klinicznej, zarówno szpitalnej jak i ambulatoryjnej. Specjalizuje się w pracy z pacjentami z zaburzeniami endokrynologicznymi (m.in. niedoczynnością tarczycy, zespołem policystycznych jajników), metabolicznymi (w tym insulinoopornością, otyłością) i zaburzeniami odżywiania. Pracuje zarówno z osobami dorosłymi jak i dziećmi. Ma również duże doświadczenie w pracy z kobietami ciężarnymi i karmiącymi piersią. Praca z pacjentami jest dla niej.

Prowadzi praktyki studenckie, warsztaty i szkolenia z zakresu dietetyki i psychodietetyki. Uczestniczka i wykładowca konferencji naukowych i kongresów żywieniowych o zasięgu międzynarodowym, autorka publikacji i monografii naukowych.

Pracuje również na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, łącząc pracę kliniczną z działalnością naukowo-dydaktyczną.

Anna Malinowska
Anna Malinowska

Head of Corporate Resilience w Ringier Axel Springer Polska, specjalizująca się w zarządzaniu strategiami Corporate Resilience ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia psychologicznego i efektywności biznesowej. Odpowiada za opracowywanie i wdrażanie programów wsparcia psychologicznego dla pracowników, w tym treningów odporności emocjonalnej oraz radzenia sobie ze stresem, a także programów neuroróżnorodności i neurokreatywnośći. Pasjonuje się tworzeniem wspierającego i odpornego środowiska pracy.

Psycholożka, Pedagożka, Psychoterapeutka CBT w trakcie certyfikacji, menedżerka. Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS, Studiów podyplomowych Psychologia oraz Psychosomatyka i Somatopsychologia, Uniwersytet SWPS, Sztucznej Inteligencji w Biznesie w Akademii Leona Koźmińskiego, studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów magisterskich na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.

Krzysztof Malesa
Krzysztof Malesa

Dyrektor ds. strategii bezpieczeństwa National Security Officer

Odpowiada za wspieranie organizacji w osiąganiu celów transformacji cyfrowej poprzez wdrażanie najwyższych standardóww cyberbezpieczeństwa.

Dołączył do zarządu polskiego oddziału firmy w październiku 2021 r. Przez blisko 12 lat pracował w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa (RCB), najpierw w roli szefa Krajowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, a od 2012 roku jako zastępca dyrektora RCB, powołany przez Prezesa Rady Ministrów. W ramach tej funkcji był m.in. odpowiedzialny za planowanie cywilne oraz ochronę infrastruktury krytycznej, w szczególności w sektorze energetycznym. Do obszarów jego odpowiedzialności należało cyberbezpieczeństwo, zarządzanie ryzykiem i ciągłość działania organizacji. Był również zaangażowany w prace Komitetu Planowania Cywilnego NATO (CEPC), głównie w kontekście zagrożeń hybrydowych i odporności na te zagrożenia.

Goście specjalni

prof. dr hab. Grzegorz Mazurek

Rektor Akademii Leona Koźmińskiego, pracownik w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK (magisterskie: Zarządzanie w wirtualnym środowisku, Master in Digital Marketing, podyplomowe: Marketing internetowy, Handel elektroniczny, Transformacja cyfrowa biznesu). Dyrektor Centrum Badań nad Transformacją Cyfrową CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 roku związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma szereg projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak m.in.: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Nikon, Kredyt Bank, Eden Springs, CH Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2016-2018. 

Bożena Leśniewska

Wiceprezes Zarządu Orange Polska. Odpowiada za rynek biznesowy oraz spółkę Integrated Solutions.  Absolwentka  AMP na INSEAD, Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Mentoringu. Od ponad 20 lat zawodowo związana z zarządzaniem sprzedażą w firmach takich jak DHL, Polkomtel, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska, Orange Polska.  Jej domeną jest zarządzanie zmianą, implementacja nowych modeli biznesowych oraz wspieranie rozwoju liderów w duchu przywództwa opartego o wartości.

Członek Rady Programowej PNSA, europejskiej organizacji Women in Leadership, Rady Ekspertów THINKTANK, Stowarzyszenia LiderShe. Finalistka VII edycji konkursu Bizneswoman Roku oraz międzynarodowego konkursu Women In Sales Awards 2014 w kategorii Best Woman Sales Director. W roku 2016 znalazła się na prestiżowej liście TOP TEN kobiet zarządzających polskim sektorem teleinformatycznym.

Żona, matka, lider i mentor. Prywatnie dużo podróżuje, interesuje się psychologią i socjologią. Nieustannie wspiera rozwój menedżerów, a w szczególności kobiet poprzez aktywne zaangażowanie w programy mentoringowe organizacji takich jak Vital Voices, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet czy Professional Women Network. Członek Stowarzyszenia LiderShe.

Agnieszka Servaas
Agnieszka Servaas

Przedsiębiorczyni, CEO VIVE MANAGEMENT, współwłaścicielka VIVE GROUP, mentorka i certyfikowany coach. 

Od ponad 25 lat wspiera i współtworzy biznes. Wierzy w dobrostan w życiu i biznesie, który łączy ekologię z gospodarką obiegu zamkniętego. Zarządza grupą spółek VIVE Group, gdzie wdraża gospodarkę o obiegu zamkniętym w modzie, budując ekosystem wspierający planetę. 

Przyczyniła się do rozwoju sprzedaży VIVE Group na 80 rynkach na świecie. 

Jest inicjatorką nurtu Textile Upcycling – formy przetwarzania wtórnego odpadów tekstylnych oraz prezeską Fundacji Play Sustain działającej na rzecz upcyklingu i cyrkularności, która wspiera zrównoważone życie i życie ze zrównoważoną modą. W kwietniu 2024 roku odbyła się Gala Finałowa Designers Play Sustain – pierwszego w Polsce konkursu dla projektantek i projektantów mody cyrkularnej w Polsce. Jest Członkinią Stowarzyszenia LiderShe oraz Koalicji Liderzy Pro Bono gdzie promuję wolontariat. 

Przemek Gdański

Prezes Zarządu BNP Paribas Bank Polska

Ma ponad 30-letnie międzynarodowe doświadczenie w bankowości. Pracował zarówno w największych bankach w Polsce, jak i za granicą, od 2006 r. zasiadając kolejno w zarządach banków Calyon (jako CEO), BPH, Pekao SA i mBank. Od 1 listopada 2017 r. kieruje BNP Paribas Bank Polska S.A. oraz pełni funkcję Territory Head dla wszystkich spółek Grupy BNP Paribas w Polsce.

Od 2019 r. członek Rady Głównej Konfederacji Lewiatan oraz członek Rady Doradczej Digital University. Od 2021 r. członek Rady Programowej UN Global Compact Network Poland. W tym samym roku został członkiem Rady Doradczej Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz partnerem prestiżowego międzynarodowego G100 Denim Club, organizacji skupiającej liderów wspierających parytet płci i równość. Od 2017 r. przewodniczący Rady Fundacji BNP Paribas.

W 2021 r. wyróżniony nagrodą Wizjonera Rynku, przyznawaną podczas konferencji IT@BANK. W 2019 r. nagrodzony tytułem The CEO of the Year przez The Heart Warsaw i tytułem Bankowy Menedżer Roku 2018 Gazety Bankowej. W 2018 r. otrzymał od Fundacji Digital Poland tytuł Digital Shaper za wybitny wkład w cyfrową transformację.

Od wielu lat konsekwentnie patronuje inicjatywom na rzecz propagowania różnorodności, równości płci oraz wspierania działalności przedsiębiorczych kobiet. W 2018 r. otrzymał nagrodę specjalną Male Champion of Change, Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

 

Rekrutacja

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kursu lub szkolenia i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest poniżej. 

Rekrutacja online

3
Kontakt

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna kursu lub szkolenia.

Małgorzata Oświata
Masz pytania? Zapraszam do kontaktu
Małgorzata Oświata

Opłaty

Tabela opłat
Cena szkolenia 18 500 zł brutto (zw. z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 16 650 zł brutto (zw. z VAT)*

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl