Firma mElements została partnerem studiów I i II stopnia na kierunku zarządzanie – socjologia biznesu i mediów Akademii Leona Koźmińskiego.

29.07.2021

„Rynek e-commerce znajduje się w fazie wzrostu – według analiz PwC, za pięć lat wartość brutto polskiego e-handlu przekroczy 160 mld zł. Ten trend już dziś przekłada się nie tylko na nowe wyzwania w obszarze technologii wspierających e-commerce, ale przede wszystkim na wyzwania związane ze stawieniem trafnych i wartościowych hipotez o rozwoju rynku i wektorach wartości dla uczestników. Współpraca biznesu i nauki, czyli nasze partnerstwo z ALK, stanowi jedną z odpowiedzi na to wyzwanie. Połączenie praktyki biznesowej z doskonałym zasobem akademickim pozwoli nam jeszcze lepiej tworzyć i dystrybuować wiedzę i rozumienie e-commerce” – mówi Jarosław Stefański, Prezes mElements S.A.

Eksperci z firmy mElements poprowadzą zajęcia o charakterze praktycznym dla studentów socjologii biznesu i mediów. Firma umożliwi im również odbywanie praktyk i staży. W najbliższym roku akademickim wspólnie z naszą Akademią zorganizuje hackhaton dla studentów. Eksperci mElements i ALK będą także współpracować nad badaniami oraz merytorycznymi publikacjami z obszaru e-commerce.

– „Projektując studia zwracamy uwagę na ich aktualność i użyteczność rynkową, a wymiar zastosowania technologii cyfrowych w biznesie i mediach jest nam szczególnie bliski. Współpraca z mElements, spółką technologiczną mBanku, to możliwość wymiany doświadczeń akademickich i praktycznych w obszarach e-commerce, prowadzenia badań naukowych i edukacyjnych, a także realizacji wydarzeń i projektów odpowiedzialnych społecznie.” – mówi dr Krzysztof Kuźmicz, kierownik studiów zarządzaniesocjologia biznesu i mediów.    

Studia objęte partnerstwem:

mElements S.A. – technologiczna spółka z Grupy mBanku, zajmująca się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań poprawiających doświadczenia zakupowe w e-commerce. Najbardziej znanym produktem spółki jest integrator płatności paynow. 

Czytaj także