11 Września

Szkoła Profesjonalnych Ekspertów Biznesowych - dzień otwarty kursu

Zapraszamy na Dzień Otwarty kursu "Szkoła Profesjonalnych Ekspertów Biznesowych" 11 września 2024| 18.00 | Plaforma MS Tems

Zapisz się aby otrzymać link do spotkania.

Jeśli jesteś zainteresowana/y rozwijaniem swoich umiejętności biznesowych, poszerzaniem wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu, finansów i innych kluczowych obszarów, to ta oferta jest dla Ciebie. Nasza Szkoła Profesjonalnych Ekspertów Biznesowych oferuje kompleksowy program szkoleń, który pomoże Ci zdobyć niezbędne narzędzia i umiejętności potrzebne do osiągnięcia sukcesu w świecie biznesu.

Dzień Otwarty to doskonała okazja, aby zapoznać się z programem kursu, poznać naszych trenerów oraz uzyskać odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania. W trakcie spotkania będziesz miał/a możliwość zobaczenia prezentacji przedstawiającej szczegółowy plan nauki, omówienia tematów poruszanych podczas kursu oraz dowiedzenia się, jakie korzyści możesz osiągnąć, uczestnicząc w naszych szkoleniach.

Program spotkania:

18.00-18.30

  • Czym w praktyce różni się doradztwo od interim managementu?
  • Jakie są pożądane cechy doradców i Interim Managerów?
  • Jakie są prawne podstawy i ryzyka działalności w tej branży?
  • Jakie są perspektywy rozwoju sektora usług profesjonalnych w Polsce?
  • Jakie są różnice w postrzeganiu usług profesjonalnych na świecie?

18.30 - O kursie oraz sesja Q&A

Spotkanie poprowadzą Maciej Madziński, Grzegorz Gawroński, Grzegorz Sobiecki

Formularz
Zapisz się
Mgr Maciej Madziński
dr Maciej Madziński

Praktyk z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania strategicznego i cyfrowych transformacjach organizacji współpracujący zarówno ze środowiskiem biznesowym, jak i akademickim. Trener, wykładowca akademicki, mentor przyszłych liderów.

Prowadzi wykłady i warsztaty na studiach MBA, szkolenia otwarte, zajęcia na studiach dyplomowych i podyplomowych, w tym strategiczne projekty doradcze na studiach MBA. Specjalizuje się w obszarze zarządzania i informatyzacji. Wspiera również firmy w kreacji i egzekucji strategii, wykorzystując przy tym narzędzia zarządzania projektami

Od 2023 roku jest Wiceprezesem Escola S.A. – spółki technologicznej tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi konsultingu z zakresu transformacji cyfrowej i AI oraz rozwijającej własne produkty w ramach venture building. Odpowiada za doskonałość operacyjną, egzekucję strategii oraz budowanie partnerstw międzynarodowych w firmie.  Wcześniej był Dyrektorem Zarządzającym ds. Cyfrowej Transformacji i Funkcji Wsparcia w KROSS S.A. Odpowiadał za transformację cyfrową i funkcje z nią powiązane, administrację oraz dział prawny. W swojej karierze pełnił również funkcje Dyrektora Operacyjnego oraz Dyrektora IT Akademii Leona Koźmińskiego. Z Akademią Leona Koźmińskiego związany od 2007 roku. 

Zasiadał również w dwóch radach nadzorczych, w tym w radzie nadzorczej spółki Kozminski Business Hub. Jest również partnerem Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz wykładowcą w Kozminski Executive Business School Akademii Leona Koźmińskiego.

Pasjonat zarządzania strategicznego (w szczególności budowa i egzekucja strategii) i „zwinnego” zarządzania projektami, realizacji zmian organizacyjnych. Od lat realizuje duże, kompleksowe cyfrowe transformacje firm od budowy strategii cyfrowej transformacji przez skuteczną implementację systemów, aż do zarządzania zmianą w organizacji wynikającą z takiej transformacji. Projekty realizował zarówno w funkcji menedżera zatrudnionego w organizacji, jak i konsultanta strategicznego – wspierał w cyfrowej transformacji firmy z branży szkolnictwa wyższego, firmy ed-tech, ale również produkcyjne i handlowe.

W ramach obowiązków Dyrektora Zarządzającego KROSS koordynował duże wdrożenia w obszarze zarządzania operacyjnego organizacją, analityki danych, budowania relacji z klientem (CRM) oraz sprzedaży e-commerce B2B, wykorzystując technologie SAP i Salesforce. Odpowiadał również za koordynację procesu powstawania strategii całej spółki KROSS S.A. do roku 2026. Realizowane w KROSS projekty zarówno w technologii SAP, jak i Salesforce stały się referencyjnymi projektami prezentowanymi jako tzw. „dobre praktyki” zarówno na konferencjach w Polsce, jak i za granicą (Salesforce Live, SAP NOW etc.).

W ramach obowiązków Dyrektora Operacyjnego ALK specjalizował się we wdrażaniu programów strategicznych w obszarze szeroko pojętej administracji, szczególnie w obszarze rozwoju infrastruktury i technologii informatycznych. Zarządzał również Biurem Projektów w ALK i odpowiadał za portfel projektów uczelni. Podległy mu zespół zarządzał portfelami projektów i koordynował kluczowe inicjatywy strategiczne Akademii Leona Koźmińskiego. 

W 2020 roku uzyskał tytuł doktora, broniąc z wyróżnieniem rozprawę doktorską w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości pt. „Zarządzanie projektami w turkusowych organizacjach”. Dysertacja poświęcona jest działaniu przedsiębiorstw samoorganizujących się, w tym w szczególności w zakresie sposobu zarządzania projektami. Obecnie swoje zainteresowania badawcze związane z samoorganizującymi się firmami przesuwa również w kierunku tzw. „Przywództwa Pozytywnego” osadzonego mocno w koncepcji tzw. „Psychologii Pozytywnej”.

Jako doradca, trener i wykładowca specjalizuje się w programach z obszarów:
• cyfrowej transformacji organizacji
• strategii oraz strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem
• zarządzania projektami, w tym strategicznego zarządzania projektami
• nowoczesnych trendów zarządzania – w tym w turkusowych organizacjach
• negocjacji, w tym strategicznych negocjacji związanych z realizacją projektów, szczególnie IT

Prowadził również programy w obszarze zarządzania sobą w czasie/efektywności osobistej i zarządzania procesami/zarządzania operacyjnego przedsiębiorstwem. W ostatnich latach rozwija również działalność w zakresie mentoringu młodych liderów – mentoring osób typu „HIPO” w przygotowaniu do pozycji wymagających zarządzania dużym zespołem/dużą organizacją.  W w/w obszarach prowadzi również wystąpienia i mowy motywacyjne, szczególnie w zakresie nowoczesnych trendów zarządzania. 

W swojej dotychczasowej karierze wykładowcy, doradcy oraz trenera wspierał zarówno instytucje państwowe, jak i wiele firm prywatnych – między innymi: Najwyższą Izbę Kontroli, Pocztę Polską, Stock Polska, Janssen-Cilag, Lasy Państwowe, Otis, Topex, Kongsberg Automotive, Mitsubishi, MyGiftDna.pl, Teltech, PESA Bydgoszcz, PZU, Jeronimo Martins, PCG Academia, Adamed Pharma, KROSS S.A., EcoEnergia Polska, Novascon Pharmaceuticals, Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych, Reynaers Aluminium, ATUS Group, HAP Armatura, Euro Holding, WOMAK, IPMA i inne. 

W wolnych chwilach stara się również angażować w rozwój młodych ludzi, wierząc w to, że wszyscy powinni mieć równy dostęp do wiedzy. Chętnie angażuje się w wykłady, prezentacje czy gości w komisjach projektów realizowanych przez młodzież.

Pasjonuje się nowoczesnymi technikami zarządzania organizacjami ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości ich wdrażania („walk the talk”), a także inwestycjami giełdowymi i sytuacją makroekonomiczną w gospodarce. W tym zakresie, na jednym z zamkniętych forów dla inwestorów, prowadzi portfel inwestycyjny będący w TOP 10 najpopularniejszych portfeli inwestycyjnych forum. Uwielbia również długie wędrówki górskie, długie wycieczki rowerowe i krótsze bieganie miejskie. 

Jego pasją jest również nauka, w szczególności w ujęciu globalnym, pozwalającym na „zderzanie się” różnego rodzaju koncepcji i poglądów. Jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego, IESE Business School, miał również przyjemność studiować w London Business School.

Grzegorz Gawroński
Grzegorz Gawroński

Założyciel i CEO @ Redegate.com pierwszej w Polsce innowacyjnej platformy łączącej firmy i wysokiej klasy ekspertów z różnych obszarów zarządzania, zwycięzca w Plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości 2022 w kategorii Debiut Roku 2022, oraz nominowanej do nagrody Start-up Roku 2023 przez money.pl.

Pomysłodawca i współtwórca programu Szkoły Profesjonalnych Ekspertów Biznesowych, który tak jak Redegate.com zrodził się w wyniku wieloletniej obserwacji rynku, rosnącego trendu GIG Economy oraz idei profesjonalizacji działań zewnętrznych Ekspertów w celu zwiększenia wartości dla Klientów.

Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla licznych wiodących międzynarodowych firm produkcyjnych, w których z sukcesami tworzył świat „niezwykle” poukładanych procesów. Z kolei praktyczną wiedzę strategiczną i operacyjną nabywał kierując krajowym oddziałem międzynarodowej sieci dilerskiej z branży motoryzacyjnej. Przez ostatnie lata realizował się w czynnym consultingu, prowadząc projekty dla ponad 50 czołowych międzynarodowych firm z zakresu transformacji operacyjnej, przywództwa czy restrukturyzacji. Aktywność tą łączył z zarządzaniem polską centralą ogólnoświatowej premium spółki doradczej. Jego pasją zawodową jest tworzenie i wdrażanie coraz to nowszych i bardziej złożonych przedsięwzięć. Szczególną uwagę poświęca branży motoryzacyjnej, która w jego opinii jest jedną z najbardziej wymagających gałęzi przemysłu.

W swojej pracy kieruje się dewizą „Zasypiaj z marzeniami, budź się z planami”. Jest absolwentem ekonomii oraz informatyki, ukończył również studia MBA. Uwielbia poznawać świat, nieustannie uczyć się i poszerzać wszelkie horyzonty.

Grzegorz_Sobecki_ALK.png
Dr Grzegorz Sobiecki

DBA Swiss Business School w Zurychu, MBA Regis University w Denver, USA, Partner Redegate.com.
Praktyk biznesu z doświadczeniem naukowym
39 lat na stanowiskach w zarządzaniu generalnym oraz operacyjnym

Branże produktowe:
-spożywcza, farmaceutyczna, budowlana, maszynowa, petrochemiczna, agro, automotive, konsulting

Branże klienckie:
-B2C, B2B

Stanowiska:
-Prezes zarządu, Dyrektor fabryki, Członek Rady Nadzorczej, Interim Manager

Kultury:
-Korporacje międzynarodowe, Firmy rodzinne i właścicielskie, Firmy państwowe
Firmy:
-Hortex, Herbapol, Colian, Effect Glass, Rolimpex, Mardom, Pepsico, Nutricia, Western Oil Group, REHAU, SKF, Redegate.com

Kraje:
-Polska, Rosja, Węgry, Ukraina, USA, Wielka Brytania, Szwajcaria, Szwecja, Niemcy.

15 lat doświadczeń jako Interim Manager i konsultant free-lancer, 5 lat doświadczeń akademickich
 

-Monografie naukowe w języku polskim i angielskim
-Artykuły naukowe i branżowe w języku polskim i angielskim
-Badania naukowe: Zarządzanie i przywództwo, Skuteczność w prowadzeniu projektów Interim Management
-Wykłady: Zarzadzanie sprzedażą
Małgorzata Oświata
Koordynator spotkania
Małgorzata Oświata
online
otwarte
pl