Zarządzanie ludzmi w firmach

Zarządzanie ludźmi w firmie

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Tryb niestacjonarny
Broszura
Kontakt
O kierunku

Jesteśmy online ready. W razie konieczności każde zajęcia z pierwszego semestru jesteśmy w stanie poprowadzić w formule online.

Celem studiów jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie specjalistów i menedżerów służb personalnych do rozwiązywania problemów z zakresu zarządzania ludźmi w firmie. Nasi absolwenci będą wyposażeni w wiedzę i umiejętności potrzebne do modyfikacji lub konstruowania systemu personalnego w firmie oraz opracowywania narzędzi jego realizacji.    Program studiów składa się z części teoretycznej oraz praktycznej. Część teoretyczna ma pomóc specjalistom personalnym i menedżerom w całościowym zrozumieniu funkcjonowania firmy oraz w lepszym komunikowaniu się z menedżerami i specjalistami z innych dziedzin. Zdobyta wiedza pozwoli na bardziej skuteczne kierowanie zachowaniami pracowników i kształtowanie kultury organizacyjnej firmy.    W części praktycznej szczególną uwagę zwrócono na najpowszechniej realizowane zadania w pracy działu personalnego - dobór pracowników, ich szkolenie i planowanie karier oraz ocenianie i motywowanie, a także zadania trudne - wynagradzanie i zwalnianie pracowników.    Biorąc pod uwagę potrzeby pracowników działów personalnych, duży nacisk w programie położono na zagadnienia prawa pracy. 

Atuty kierunku
1
Kompleksowe wprowadzenie

Kompleksowe wprowadzenie w nowoczesną funkcję HR 

2
Orientacja na praktykę

Orientacja na praktykę – poznanie narzędzi niezbędnych w efektywnej realizacji zadań działów personalnych i w profesjonalnym zarządzaniu zespołami 

3
Przygotowanie

Przygotowanie do całościowego rozumienia funkcjonowania firmy i miejsca zarządzania zasobami ludzkimi w biznesie oraz wyzwań stojących przed działami personalnymi we współczesnych organizacjach 

Adresaci studiów

Odbiorcami studiów są specjaliści i menedżerowie ds. personalnych, którym zależy na usystematyzowaniu i poszerzeniu wiedzy z obszaru zarządzania ludźmi. Studia są skierowane także do osób, które rozpoczynają swoją karierę zawodową w działach personalnych oraz do przyszłych specjalistów personalnych.

Na studia zapraszamy również menedżerów, którzy chcą skutecznie zarządzać zespołami, podejmując świadome decyzje dotyczące doboru, oceniania, motywowania, rozwoju, ale też zwalniania pracowników. Pod kierunkiem doświadczonych wykładowców i praktyków słuchacze zdobywają niezbędną wiedzę o procesach zarządzania ludźmi w organizacji, poznają narzędzia i zasady tworzenia efektywnych systemów zarządzania zasobami ludzkimi. 

 

figury
Kierownik studiów
dr Renata Trochimiuk

Wieloletni wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, adiunkt w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka polonistyki oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Ludźmi w Firmie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, magisterskich i licencjackich oraz badania naukowe w obszarze zarządzania rozwojem kapitału ludzkiego oraz zarządzania różnorodnością, głównie w małych i średnich przedsiębiorstwach. W ALK odpowiadała za koordynację projektu „Inwestycja w kadry I”, brała udział w przygotowaniu i realizacji studiów podyplomowych w ramach projektów: „Akademia Zarządzania”, „Profesjonalny Menedżer Przedsiębiorstwa Europejskiego”, „Inwestycja w kadry II”. Od 2000 r. współpracuje z IPiSS jako audytor w konkursie „Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi”. Autorka kilkudziesięciu publikacji z obszaru HR. Wśród ostatnich publikacji znajdują się: rozdział „Mobbing w organizacjach o różnej wielkości” w monografii „Wieloaspektowość mobbingu w stosunkach pracy”, red. T. Wyka, C. Szmidt, Warszawa: Poltext 2012 oraz rozdział „HRM in Poland: integrate to develop people, w monografii „Human Resource Management in Europe. Comparative analysis and contextual understanding”, red. Ch. Scholz, H. Bőhm, Routledge, Taylor&Francis Group, London and New York 2008

Co zyskujesz

Słuchacze zdobędą wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na poziomie specjalisty-eksperta. Poznają nowoczesne metody i narzędzia zarządzania ludźmi, przede wszystkim w obszarze przyciągania i pozyskiwania pracowników oraz  ich zatrzymywania w organizacji, zarządzania ich potencjałem i kompetencjami poprzez tworzenie efektywnych systemów motywacyjnych, oceniania, wynagradzania, szkolenia i rozwoju personelu, budowania ścieżek karier i zarządzania talentami.  

Dzięki studiom słuchacze będą potrafili sprostać kluczowym wyzwaniom, stojącymi przed działami personalnymi, zarówno tym, które tworzą tradycyjne elementy systemu HR, jak również nowym,  jak zarządzanie wiekiem i różnorodnością, employer branding, komunikacja w organizacji, budowanie satysfakcji i zaangażowania pracowników. 

Studia przygotowują do podjęcia działań w obszarze zarządzania kompetencjami, wynikami pracy i controllingu personalnego, a także w trudnej sferze przeciwdziałania niepożądanym odejściom i zarządzania zwolnieniami pracowników.  

Dodatkowo oferujemy:

1. Praktyczne przygotowanie do zajęć ONLINE. Pragniemy Państwa przygotować do pracy w bezpiecznej wirtualnej przestrzeni, dlatego przed pierwszymi zajęciami zaprosimy na spotkanie " techniczne" aby przećwiczyć nasza przyszłą współpracę.

2. Dodatkowe bezpłatne webinaria. Co dwa miesiące zaprosimy państwa na dodatkowe zajęcia online, które będą dotyczyły wyzwań w realizacji funkcji personalnej w nowej rzeczywistości

3. Program studiów dopasowany do obecnej sytuacji rynkowej. Nasz program studiów jest uaktualniony o tematy związane z realizacją funkcji personalnej w wersji online a nowe aspekty pojawią się w treściach programowych każdego przedmiotu.

4. Dodatkowe konsultacje z promotorami. Państwa promotorzy pracy końcowej będą gotowi do wsparcia merytorycznego w trakcie comiesięcznych konsultacji.

Perspektywa zawodowa

Zdobytą wiedzę i umiejętności można wykorzystywać na stanowiskach specjalistów w działach personalnych, firmach doradczych, szkoleniowych, podejmując i rozwijając się na ścieżce eksperckiej. 

Studia pozwalają właścicielom firm i kadrze menedżerskiej wyższego i średniego szczebla  przygotować się do profesjonalnego zarządzania zespołami oraz rozwijania biznesu. 

Program

I. Zespół HR i ścieżka kariery pracowników HR 

1. Zespół HR w organizacji  Cele i zadania w HR, rola HR w organizacji, HR jako partner biznesu. 4h 

II. Kluczowe wyzwania HR 

2. Zarządzanie wiekiem i różnorodnością  Budowa i zarządzanie zespołami różnorodnymi, pokolenia BB, X, Y i Z, kobiety i mężczyźni, pełnosprawni i osoby z niepełnosprawnościami na rynku pracy. 8h 

3. Employer branding  Budowa wizerunku pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji a dobór i zaangażowanie pracowników. 8h 

4. Komunikacja w organizacji. Komunikacja w zespołach rozproszonych. Zapewnienie systemu wymiany informacji i wiedzy w organizacji. 8h 

5. Retencja pracowników  Budowanie lojalności, utrzymywanie i motywowanie pracowników. 8h 

6. Budowanie satysfakcji i zaangażowania pracowników  Badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników, plany naprawcze i doskonalące w organizacji na bazie badań. 8h 

III. Zarządzanie zadaniami i wynikami 

7. Podział pracy w organizacji  Analiza i opis stanowisk pracy, zakresy obowiązków pracowników. 8h 

8. Zarządzanie wynikami pracy  Planowanie i ocena realizacji obowiązków, celów i kluczowych wskaźników efektywności.  8h 

9. System wynagradzania pracowników  Opracowanie systemu wynagrodzeń w firmie. 16h 

IV. Zarządzanie potencjałem i kompetencjami pracowników 

10. Model kompetencji i profile kompetencji  Opracowanie i wykorzystanie modelu kompetencji i profili kompetencji w firmie. 8h 

11. Rekrutacja i selekcja  Metody i techniki pozyskiwania kandydatów i sprawdzania ich przydatności na stanowiska pracy. 8h 

12. Assessment i Development Center  Trafna ocena potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. 8h 

13. Adaptacja nowo zatrudnionych  Szybkie i efektywne wdrożenie pracowników do pracy. 4h 

14. Ocena kompetencji pracowników  Ocena kwalifikacji i kompetencji pracowników w odniesieniu do wyników pracy oraz wnioskowanie do doskonalenia i rozwoju. 8h 

15. Szkolenie i rozwój pracowników  Polityka szkoleniowa, budżetowanie szkoleń, przygotowanie i realizacja i ocena efektywności  szkoleń. 8h 

16. Zarządzanie talentami i kluczowymi pracownikami  Wyłanianie talentów i identyfikacja kluczowych pracowników, organizacja programu zarządzania, utrzymywania  i motywowanie tych grup pracowników. 8h 

17. Coaching i mentoring  Programy coachingu i mentoringu w organizacji. 8h 

18. Ścieżki kariery i awansu  Budowa ścieżek karier i awansów oraz realizacja programów zintegrowanego rozwoju w ramach tych ścieżek. 8h 

V. Zwolnienia pracowników i outplacement, przeciwdziałanie odejściom niepożądanym 

19. Zwolnienia pracowników i outplacement  Zarządzanie procesem zwolnień inicjowanych przez pracodawcę, wsparcie zwalnianych oraz badanie przyczyn odejść inicjowanych przez pracodawcę i zahamowanie niechcianej fluktuacji.  12h 

VI. Ramy działania HR 

20. Kluczowe aspekty prawa pracy 16h 

21. Podstawy controllingu personalnego 8h   Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 192 *  (razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami) 

WomenwithlaptopIllustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w raz lub dwa razy w miesiącu: 

soboty 8.45-15:45 

niedziele 8:45-15:45 

Społeczność
Wiodący wykładowcy
dr Renata Trochimiuk

Wieloletni wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, adiunkt w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka polonistyki oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Ludźmi w Firmie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, magisterskich i licencjackich oraz badania naukowe w obszarze zarządzania rozwojem kapitału ludzkiego oraz zarządzania różnorodnością, głównie w małych i średnich przedsiębiorstwach. W ALK odpowiadała za koordynację projektu „Inwestycja w kadry I”, brała udział w przygotowaniu i realizacji studiów podyplomowych w ramach projektów: „Akademia Zarządzania”, „Profesjonalny Menedżer Przedsiębiorstwa Europejskiego”, „Inwestycja w kadry II”. Od 2000 r. współpracuje z IPiSS jako audytor w konkursie „Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi”. Autorka kilkudziesięciu publikacji z obszaru HR. Wśród ostatnich publikacji znajdują się: rozdział „Mobbing w organizacjach o różnej wielkości” w monografii „Wieloaspektowość mobbingu w stosunkach pracy”, red. T. Wyka, C. Szmidt, Warszawa: Poltext 2012 oraz rozdział „HRM in Poland: integrate to develop people, w monografii „Human Resource Management in Europe. Comparative analysis and contextual understanding”, red. Ch. Scholz, H. Bőhm, Routledge, Taylor&Francis Group, London and New York 2008

alk
dr Anna Bugalska

Dr ekonomii w zakresie zarządzania i nauczyciel akademicki na wybranych studiach ukierunkowanych HR-owo: w programach MBA i na studiach podyplomowych dla HR-owców.

Od 25 lat działa w obszarze human capital. Doświadczony wykładowca, konsultantka, trenerka i coach. Przez 15 lat pracowała na stanowiskach menedżerskich w pionie zarządzania ludźmi w międzynarodowych korporacjach. Dyrektor programów rozwojowych z zarządzania kapitałem ludzkim w IBD Business School. Od wielu lat doradza osobom zarządzającym w międzynarodowych korporacjach, firmach państwowych, urzędach w najtrudniejszych sprawach dotyczących zarządzania ludźmi.

dr Piotr Pilch

Psycholog organizacji i pracy oraz socjolog profesji i organizacji łączący te obszary z dziedzinami zachowań organizacyjnych i zarządzania zasobami ludzkimi. Badacz problematyki sukcesu zawodowego i polityki organizacyjnej. Zdobył doświadczenie w zakresie adaptacji zagranicznych narzędzi badawczych z zakresu zachowań politycznych w organizacji.

Trener biznesu z wieloletnią praktyką w kształtowaniu kompetencji kierowniczych oraz umiejętności pracy zespołowej.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Organizacji oraz Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej.

W działalności naukowej najbardziej lubi konferencje.  

Irmina Gocan
dr Irmina Gocan

Posiada 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania i personalnym. 

Od 2012 roku pracuje jako Prezes i konsultant wiodący spółki doradztwa personalnego AIDA Consulting, gdzie prowadzi doradztwo biznesowe w sferze zarządzania oraz w obszarze HR, jak też szkolenia z zakresu przywództwa, zarządzania i HR dla firm komercyjnych, spółek skarbu państwa i urzędów. Ma doświadczenie w prowadzeniu doradztwa dla firm pracujących w oparciu o tradycyjne struktury organizacyjne, pracę zdalną i nowe technologie, jak też w strukturach macierzowych – od dużych podmiotów do takich, które są na etapie start-up. Jest aktywnym trenerem - uczy dobrych praktyk zarządzania i HR.  

Wcześniej pracowała jako specjalista, ekspert, menedżer personalny, zastępca dyrektora HR, HR Business Partner w dużych organizacjach komercyjnych oraz wiodących polskich spółkach m.in. PSE S.A., PGE S.A., a także u największego polskiego pracodawcy – Poczty Polskiej S.A. 

W swojej karierze zawsze była odpowiedzialna za obszar szkoleń i rozwoju oraz wdrażanie w nim efektywnych metod i narzędzi doskonalenia kompetencji pracowników i menedżerów, wdrażanie i koordynację złożonych projektów inwestowania w kapitał ludzki m.in. programów kierowanych do kadry menedżerskiej, sukcesorów, ekspertów i talentów, a także rozwiązania integrujące modele kwalifikacji i kompetencji, planowania i oceny wyników (celów, zadań, KPI), programy rozwojowe i naprawcze,  angażowania i motywowania pracowników. Specjalizuje się w projektach łączących wypracowanie rozwiązań merytorycznie i w warstwie IT.  

  

Jest autorem wielu publikacji HR dla Polskich Wydawnictw Profesjonalnych i Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, gdzie publikuje artykuły o trendach rynkowych, ciekawych case studies oraz gotowe rozwiązania (procedury, wzory dokumentów – również w obszarze szkoleń i rozwoju). Jest też współautorem wydanej niedawno książki HR Business Partner (PWN), gdzie również opisywała skuteczny model szkoleń i rozwoju oraz oceny efektywności.  

 Jest też Partnerem merytorycznym i wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego.  

Wcześniej Kierownik Studiów Podyplomowych ,,Zarządzania Kompetencjami Pracowników" i Koordynator Programu MBA-HR na ALK, obecnie Kierownik Studiów Podyplomowych ,,Controlling Personalny” i ,,Menedżer Szkoleń i Rozwoju”. Wykłada głównie na ALK, ale również od kilku lat prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS, w Uczelni Techniczno-Handlowej oraz na Akademii HR Business Partnera i Akademii Wynagrodzeń sygnowanych przez firmę doradztwa biznesowego Bigram. Prowadzi też szkolenia i warsztaty profesjonalne we współpracy z firmą Kompetea oraz Trio. Łącznie przeprowadziła około 20.000 godzin szkoleniowych.  

W grupach oraz indywidualnie, w ramach szkoleń otwartych, inspirowała menedżerów i pracowników małych i średnich spółek, jak i tych największych oraz reprezentantów administracji publicznej m.in. AXA, ASTOR, SAMSUNG, PROVIDENT, BOSCH, ORLEN, KGHM, ENERGA, PRAMERICA, QUINTILES, EURONET, LEROY MERLIN, FERROXCUBE, JANSSEN CILAG, GEDEON RICHTER, RUUKKI, IT CONNECT, VOLVO POLSKA, INFOR, SANTANDER CONSUMER BANK, PGD MANAGEMENT, KRAFT FOODS POLSKA, QUALIA DEVELOPMENT, HAMILTON SUNDSTRAND, PKC GROUP POLAND, PHILIPS POLSKA, CORONA CANDLES, GK KĘTY, K-KONSULT, KB FOLIE, IKANO, MAHLE, Spółek Kolejowych, PGL Lasów Państwowych, Poczty Polskiej, NIK, NFGWiOŚ, AQUANET, GDDKiA, GITD, Starostw i Urzędów Gmin, Urzędów Pracy.  

Dr Human Resources Management, tytuł doktora uzyskała na Uniwersytecie Stanowym w Yorku, USA. Wcześniej absolwentka m.in. Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi SWPS, Studium Trenerów Grupowych Laboratorium Psychoedukacji oraz studiów MBA dla kadry zarządzającej HR na Akademii Leona Koźmińskiego. Tytuły licencjata i magistra uzyskała w obszarze zarządzania i ekonomii. 

Gugała Krzysztof controlling
Krzysztof Gugała

Ekspert w dziedzinie HR, ze specjalizacją w systemach wynagradzania i controllingu personalnym. 
Od 3 lat Dyrektor Działu „Talenty i Wynagrodzenia” w polskim oddziale jednej z największych międzynarodowych firm doradczych – Willis Towers Watson (w trakcie połączenia z AON).
W branży HRM pracuje od 30 lat, łącząc perspektywę doradcy, eksperta i menedżera. 
Posiada rozległe doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu strategii personalnych i systemów wspierających zarządzanie kapitałem społecznym, w szczególności systemów wynagrodzeń.
Posiada doświadczenie z pracą z różnymi sektorami i typami organizacji, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Europy Centralnej i Wschodniej. 
Kierował projektami obejmującymi strategię HR, architekturę stanowisk, grading, projektowanie i wdrażanie polityk płacy zasadniczej i zmiennej oraz świadczeń, doświadczenie pracownika (EX) i zaangażowanie. M.in. kierował projektami realizowanymi dla PGNiG SA, , TVN, Wyborowa SA, Tramwaje Warszawskie i kilkadziesiąt innych.
Projektuje i realizuje unikalne na polskim rynku badania rynkowe w zakresie wynagrodzeń i talentów. 10 lat doświadczenia w kierowaniu radami nadzorczymi złożonych organizacji. 
Ostatnie zainteresowania: Przyszłość pracy, HR 4.0.
Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej, webinarów (m.in. HBR Polska, Personel, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, InforAkademia) oraz współautor książki „Budowanie i pomiar kapitału ludzkiego w organizacji”(Poltext).
Od 2010 prowadzi zajęcia z controllingu personalnego, benchmarkingu wynagrodzeń i systemów motywacyjnych na Akademii Leona Koźmińskiego i we Francuskim Instytucie Zarządzania.

dr hab. Andrzej Patulski
dr hab. Andrzej Patulski
dr hab. Andrzej Patulski
Opinie studentów i absolwentów
alk
Anna Laskowska

Największą zaletą studiów podyplomowych „Zarządzanie ludźmi w firmie” jest ich bardzo praktyczny wymiar.  Program obejmuje bardzo szerokie spectrum zagadnień z obszaru HR, co pozwala uzupełnić i usystematyzować wiedzę. Zajęcia prowadzą doskonale przygotowani wykładowcy, którzy oprócz pracy naukowej są praktykami w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania ludźmi. Co więcej, wielokrotnie odniosłam wrażenie, że łączą oni pracę z pasją, co przekłada się na dynamiczne i niezwykle ciekawe zajęcia. Solidna wiedza teoretyczna z jednej strony, z drugiej możliwość inspirujących dyskusji i wymiany dobrych praktyk nie tylko z wykładowcami, ale i pozostałymi uczestnikami studiów, to chyba najtrafniejsza rekomendacja dla tego kierunku.  W moim przypadku, praktycznym wymiarem studiów „Zarządzanie ludźmi w firmie” jest też to, że zaczynałam te studia jako prawnik praktyk i HR-owiec  jedynie z pasji, a dziś kieruję obszarem rozwoju kadr w mojej organizacji. Po ukończeniu tego kierunku miałam odwagę podjąć się nowych wyzwań i poprowadzić  projekty rozwojowe, co dało mi szansę na zmianę miejsca w organizacji.   Oprócz profesjonalnej kadry naukowej, organizacja i opieka administracyjna na najwyższym poziomie, biznesowe podejście, poszukiwanie nowych trendów - studia zdecydowanie godne polecenia!    

alk
Małgorzata Szlendak

Roczne podyplomowe studia „Zarządzanie ludźmi w firmie“ mogę podsumować jako dużą przygodę intelektualną oraz bardzo ciekawe wyzwanie. Wyzwanie głównie dlatego, że zawodowo nie jestem praktykiem HR; wiele aspektów omawianych na zajęciach znałam więc wcześniej wyłącznie z teorii lub „ze słyszenia“. Siłą studiów jest jednak to, że uczestnik otrzymuje bardzo solidne podstawy. Brak doświadczenia można szybko uzupełnić wiedzą potrzebną do dalszego rozwoju. Posiadaną wiedzę można zaś uporządkować.  Harmonogram zajęć jest bogaty i daje pełny obraz tego, na czym polega zarządzanie ludźmi w firmie. Mimo, że nie wszystkie tematy da się pogłębić ze względu na ograniczenia czasowe, bardzo doceniam elastyczność wykładowców, którzy potrafią dostosować materiały, tempo i intensywność pracy do ambicji i potrzeb grupy. Głodni wiedzy nie powinni wyjść zawiedzeni, zwłaszcza że proporcje pomiędzy teorią a praktyką są bardzo dobre.  Wśród zalet z pewnością wymienię także: profesjonalną kadrę naukową, świetną opiekę administracyjno-organizacyjną oraz fajną atmosferę. Bardzo cieszę się, że zdecydowałam się na taki krok w swoim rozwoju. Pozytywne skutki już dostrzegam w mojej bieżącej pracy menedżerskiej. 

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

40 edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2021 roku.*  

* Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona. 

Warunki ukończenia studiów

Przygotowanie i obrona projektu końcowego z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz zaliczenie wskazanych na początku studiów przedmiotów (zależnie od przedmiotu jest to test, studium przypadku lub praca pisemna). 

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) 

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • kopia dowodu wpłaty wpisowego 

Etapy rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 200 zł
Cena podstawowa ( płatność w dwóch ratach po 3300 zł każda) 6600 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 2970 zł każda ) 5940 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) 6200 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.