Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
HR business partner, hr studia podyplomowe, human resources studia podyplomowe, hr business partner warszawa

HR Business Partner

Poziom
Studia podyplomowe
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
W weekend

O kierunku

Cel studiów

Celem studiów jest przygotowanie do pracy na stanowisku HR Business Partnera poprzez przekazanie kluczowej wiedzy z obszaru nowoczesnego HR w zakresie realizacji funkcji: partnera strategicznego, animatora zmian, orędownika pracowników oraz eksperta administracyjnego. 

Doświadczona kadra profesjonalistów, kładąca duży nacisk na praktyczny i warsztatowy charakter wykładów, zapewni zdobycie wiedzy i umiejętności umożliwiających zrozumienie prawideł i zasad rządzących organizacjami kierującymi się orientacją rynkową,  przez co umożliwi absolwentowi wzmocnienie jego pozycji na rynku pracy bądź podjęcie pracy na stanowisku  HR Business Partnera w wybranej przez siebie branży. 

Partner studiów

Adresatki i adresaci studiów

Studia adresowane są w szczególności do osób pełniących funkcje kierownicze i specjalistyczne w działach HR (szkoleń i rozwoju, rekrutacji, administracji personalnej), które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności pozwalające efektywnie wspierać biznes, poprzez dostarczenie nowoczesnych i skutecznych rozwiązań systemowych z obszaru HR. 

Studia mają charakter systemowy, dlatego wymagane jest przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi lub w dziale HR, lub gruntowne wykształcenie kierunkowe.

figury

Kierownik studiów

Karina Popieluch

Senior HR Expert, trener biznesu, wykładowca akademicki, coach ICC.
Blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B zdobywała, współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją oraz sprzedażą, a przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i ekspertyzy w obszarze lean management. 

Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner, wykładowca na studiach MBA oraz studiach podyplomowych z obszaru HR, członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Kozminski Executive Business School oraz partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Członek rady merytorycznej czasopisma branżowego HR Business Partner oraz patron merytoryczny cyklu HR na szpilkach. Redaktor merytoryczny i współautor książki HR Business Partner. Rola, filary, perspektywy oraz wielu innych publikacji. Uznany prelegent konferencji branży HR. 

 

Na co dzień w ramach prowadzonych firm doradczo-szkoleniowych pracuje nad rozwojem indywidualnym i zespołowym kadry zarządzającej, zasiada w radzie nadzorczej, doradza zarządom spółek komercyjnych, wspierając transformację funkcji HR oraz realizując projekty budujące przewagę konkurencyjną organizacji na bazie systemowego zarządzania efektywnością, zarządzania zmianą, przywództwa i kapitału ludzkiego. 

 

W kwietniu 2018 jej osiągnięcia zawodowe zostały uhonorowane nagrodą Polish Businesswomen Awards w kategorii: „Lider w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi”.

Co zyskujesz

Wiedzę i umiejętności umożliwiające zrozumienie prawideł i zasad rządzących organizacjami kierującymi się orientacją rynkową.

Dzięki temu absolwent wzmocni swoją pozycję na rynku pracy i będzie mógł podjąć pracę na stanowisku HR Business Partnera w wybranej przez siebie branży.

Program

  • Zajęcia integracyjne – 4 h 
  • HR Business Partner – role, funkcje, zadania – 4h 
  • Model strategiczny organizacji – 16 h 
  • Przegląd funkcji personalnych w organizacji – 20 h 
  • Performance Management (zarządzanie wynikami pracy) – 16 h 
  • Zarządzanie talentami – 8 h 
  • Zarządzanie konfliktem w oparciu o metodologię FRIS – 8 h 
  • Negocjacje wewnątrzorganizacyjne – 8 h 
  • Zarządzanie sobą w czasie – organizacja pracy własnej – 4 h 
  • Employer Branding – 8 h 
  • Badanie zaangażowania i satysfakcji pracowników – 8 h 
  • Zarządzanie zmianą – 16 h 
  • Rozwiązywanie problemów  – 8 h 
  • Techniki prowadzenia spotkań roboczych – 8 h 
  • Zasady funkcjonowania zespołów – 16 h 
  • Prawo pracy – 24 h 
  • Controlling personalny – 8 h 
  • Spotkanie z praktykiem  – 8 h 
  • Obrona pracy dyplomowej – 8 h 

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ  

Praktyczny i warsztatowy charakter wykładów  

Stosowane metody pracy trenerskiej: 

  • Wykład 

  • Ćwiczenia indywidualne 

  • Ćwiczenia grupowe 

  • Scenki 

  • Case study 

  • Testy autodiagnozy 

GroupOfPeopleIllustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. Program obejmuje 12 zjazdów (w tym 4 realizowane w formule online).

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty – 8:45-15:45 
  • niedziele – 8:45-15:45

Terminy zajęć

Terminy zjazdów w I semestrze:

  • wkrótce

Społeczność

Wiodący wykładowcy

lic. Bartłomiej Sapała
alk
mgr Maciej Borejko
dr Barbara Zych

CEO Employer Branding Institute, jurorka w największych konkursach HR w Indiach, Chinach i Europie. Twórca globalnej konferencji Employer Branding Stars, konkursu EBstars Awards oraz platformy do strategicznego zarządzania doświadczeniami pracowników i kandydatów EBnavi.com, wykorzystującej AI i dane. Gospodyni podcastu EBstars Podcast i newslettera EBstars Newsletter.

Ma na koncie ponad 500 projektów z zakresu employer brandingu, kilkanaście tysięcy wyszkolonych osób ze strategicznego podejścia do EB i jedną misję – pomóc pracodawcom na całym świecie strategicznie zarządzać doświadczeniami kandydatów i pracowników.

Jest autorką książek i narzędzi do strategicznego zarządzania procesami HR.

Prywatnie interesuje się zastosowaniem AI w psychoterapii, a w wolnych chwilach szkoli z technik mindfulness na spływach rzecznych SUP.

alk
mgr Agnieszka Saternus-Kozłowska
Iwona Bobrowska-Budny

Doświadczona trenerka biznesu, talent management mentorka, menedżerka i partnerka biznesowa w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Partnerka w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. i LifeEnergy.pl. Dyrektorka merytoryczna studiów MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego oraz partnerka merytoryczna Kozminski Executive Business School.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim – wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”.

Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i sesje rozwojowe budujące samoświadomość pracowniczą, menedżerską i zespołową, wspierając ustawienie procesów oraz zbudowanie efektywnych w komunikacji, stylu pracy i współpracy zespołów. Wspiera poznawczo zespoły o świadome wykorzystanie wyników analiz odporności psychicznej MTQ48, badań osobowości zawodowej TalentQ, FQ15+, MBTI, 15FQ+, Reiss Motivation Profile®, Style Myślenia i Działania FRIS®, FACET5, ValueMatch i MindSonar. Pracuje w nurcie Zen Coachingu, NVC – Komunikacji bez Przemocy oraz konstruktów Analizy Transakcyjnej.

Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania różnorodnością, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania. Facylitator design thinking.

Jako mentorka/coach na stałe współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu EY. Przygotowywała i prowadziła sesje indywidualne dla menedżerów organizacji polskich i międzynarodowych oraz dla kadry kierowniczej administracji publicznej do rangi ministrów włącznie.

Certyfikowana trenerka Calligraphy Health System – Caligraphy Yoga – styl QiGong (Tai-Chi) – prowadząca zajęcia zarządzania sobą, w tym energią własną, dla odnalezienia równowagi życiowej, stabilizacji emocjonalnej i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu w ramach projektu www.lifeenergy.pl

Autorka publikacji w prasie branżowej m.in. PersonelPlus, Personel i Zarządzanie, komentatorka dla Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, HR.news, Radio Zet, Radio TOK FM, Radiowa 3 oraz prowadząca wystąpienia i wykłady na konferencjach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim – członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

alk
mgr Marta Szlachcic
Karina Popieluch

Senior HR Expert, trener biznesu, wykładowca akademicki, coach ICC.
Blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B zdobywała, współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją oraz sprzedażą, a przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i ekspertyzy w obszarze lean management. 

Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner, wykładowca na studiach MBA oraz studiach podyplomowych z obszaru HR, członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Kozminski Executive Business School oraz partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Członek rady merytorycznej czasopisma branżowego HR Business Partner oraz patron merytoryczny cyklu HR na szpilkach. Redaktor merytoryczny i współautor książki HR Business Partner. Rola, filary, perspektywy oraz wielu innych publikacji. Uznany prelegent konferencji branży HR. 

 

Na co dzień w ramach prowadzonych firm doradczo-szkoleniowych pracuje nad rozwojem indywidualnym i zespołowym kadry zarządzającej, zasiada w radzie nadzorczej, doradza zarządom spółek komercyjnych, wspierając transformację funkcji HR oraz realizując projekty budujące przewagę konkurencyjną organizacji na bazie systemowego zarządzania efektywnością, zarządzania zmianą, przywództwa i kapitału ludzkiego. 

 

W kwietniu 2018 jej osiągnięcia zawodowe zostały uhonorowane nagrodą Polish Businesswomen Awards w kategorii: „Lider w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi”.

dr Irmina Gocan

Posiada 25-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania i personalnym.

Od 2012 roku pracuje jako prezes i konsultant wiodącej spółki doradztwa personalnego, gdzie prowadzi doradztwo biznesowe w sferze zarządzania oraz w obszarze HR, jak też szkolenia z zakresu przywództwa, zarządzania i HR dla firm komercyjnych, spółek skarbu państwa i urzędów. 

Ma doświadczenie w prowadzeniu doradztwa dla firm pracujących w oparciu o tradycyjne struktury organizacyjne, pracę zdalną i nowe technologie, jak też w strukturach macierzowych – od dużych podmiotów do takich, które są na etapie startupu. Jest aktywnym trenerem – uczy dobrych praktyk zarządzania i HR.

Wcześniej pracowała jako specjalista, ekspert, menedżer personalny, zastępca dyrektora HR, HR Business Partner w wiodących polskich spółkach, gdzie jej głównym zadaniem było wdrażanie nowoczesnych rozwiązań zarządczych i personalnych.  W swojej karierze zawsze była odpowiedzialna za obszar szkoleń i rozwoju oraz wdrażanie w nim efektywnych metod i narzędzi doskonalenia kompetencji pracowników i menedżerów, wdrażanie i koordynację złożonych projektów inwestowania w kapitał ludzki, m.in. programów kierowanych do kadry menedżerskiej, sukcesorów, ekspertów i talentów, a także rozwiązania integrujące modele kwalifikacji i kompetencji, planowania i oceny wyników (celów, zadań, KPI), programy rozwojowe i naprawcze,  angażowania i motywowania pracowników. Specjalizuje się w projektach łączących wypracowanie rozwiązań merytorycznie i w warstwie IT.  
Zarządzała licznymi projektami, w newralgicznym okresie w jednym czasie zarządzała portfelem 80 projektów kierowanych do kilkudziesięciu tysięcy użytkowników na kwotę ponad 20 mld PLN, część z tych projektów prowadzonych było zdalnie. Obecnie jest wiodącym konsultantem – osobiście lub przez konsultantów prowadzi projekty na rzecz różnych pracodawców, w oparciu o różne metodyki projektowe. 

Jest autorem wielu publikacji HR dla Polskich Wydawnictw Profesjonalnych i Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, gdzie publikuje artykuły o trendach rynkowych, ciekawych case studies oraz gotowe rozwiązania (procedury, wzory dokumentów). Jest też współautorem wydanej niedawno książki HR Business Partner (PWN). 
Jest też partnerem merytorycznym i wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego. 

Wcześniej kierownik studiów podyplomowych zarządzanie kompetencjami pracowników i koordynator programu MBA HR w ALK, obecnie kierownik studiów podyplomowych controlling personalny oraz współkierownik studiów podyplomowych menedżer szkoleń i rozwoju, zwinne zarządzanie. Wykłada głównie w ALK, ale również od kilku lat prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS, w Uczelni Techniczno-Handlowej oraz w Akademii HR Business Partnera i Akademii Wynagrodzeń sygnowanych przez firmę doradztwa biznesowego Bigram. Prowadzi też szkolenia i warsztaty profesjonalne we współpracy z firmą Kompetea oraz Trio. Łącznie przeprowadziła około 30 tys. godzin szkoleniowych, ponad 2 razy więcej warsztatowych w ramach projektów. 

W grupach oraz indywidualnie, w ramach szkoleń otwartych, inspirowała menedżerów i pracowników małych i średnich spółek, jak i tych największych oraz reprezentantów administracji publicznej, m.in. AXA, ASTOR, BUDIMEX, SAMSUNG, PROVIDENT, BOSCH, ORLEN, KGHM, ENERGA, ENEA, PRAMERICA, QUINTILES, EURONET, LEROY MERLIN, FERROXCUBE, JANSSEN CILAG, GEDEON RICHTER, RUUKKI, IT CONNECT, VOLVO POLSKA, INFOR, SANTANDER CONSUMER BANK, PGD MANAGEMENT, KRAFT FOODS POLSKA, QUALIA DEVELOPMENT, HAMILTON SUNDSTRAND, PKC GROUP POLAND, PHILIPS POLSKA, CORONA CANDLES, GK KĘTY, K-KONSULT, KB FOLIE, IKANO, MAHLE, Narodowego Banku Polskiego, Spółek Kolejowych, PGL Lasów Państwowych, Poczty Polskiej, NIK, NFGWiOŚ, AQUANET, GDDKiA, GITD, Starostw i Urzędów Gmin, Urzędów Pracy. 

Dr Human Resources Management, tytuł doktora uzyskała na Uniwersytecie Stanowym w Yorku, USA. Wcześniej absolwentka m.in. studiów MBA dla kadry zarządzającej HR w Akademii Leona Koźmińskiego. Tytuły licencjata i magistra uzyskała w obszarze zarządzania i ekonomii.

alk
mgr Magdalena Strózik-Rytowska
Nadejda Kirova

Trenerka biznesu, wykładowczyni akademicka i coach, menedżerka i przedsiębiorczyni, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym.

Certyfikowana konsultantka metod analizy osobowości zawodowej i rozwoju, coach stosująca w swojej praktyce kwestionariusze Master Person Analysis, FRIS, Talentów wg koncepcji Instytutu Gallupa – StrengthsFinder, MTQ48 – odporność psychiczna (mental toughthness), Reiss Motivation Profile, Facet5 i Value Match.

Partnerka i członkini Zarządu Kirov Strategic Negotiators i LifeEnergy.pl, Prezes  Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju, członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, członek Zarządu Bulcom Sp. z o.o.

Założyła i zorganizowała pięć spółek z ograniczoną odpowiedzialnością w branżach: ciężkich maszyn produkcyjnych, turystycznej, szkoleniowej i reklamowej. Pełniła i nadal pełni funkcję dyrektor finansowej oraz dyrektor operacyjnej.

W swojej praktyce zawodowej specjalizuje się w budowaniu programów rozwojowych oraz szkoleniach w zakresie:

• komunikowania się i rozwiązywania konfliktów
• przywództwa, budowania, rozwijania i motywowania zespołów
• budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie
• transformacji organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości
• zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem
• budowania strategii rozwojowej organizacji i osób indywidualnych
• zarządzania różnorodnymi zespołami
• przygotowania mentorów wewnętrznych w organizacjach

Partnerka merytoryczna Kozminski Executive Business School Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowca studiów podyplomowych: • Master of Business Administration • Advanced Management Program • Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży • Psychologia biznesu • Coaching profesjonalny • HR Business Partner • Dyrektor finansowy.

Współtwórczyni programów: • Transformacja organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości  • Life & Business Energy Management.

Instruktorka i nauczycielka ponad 10 systemów Qigong/Tai Chi oraz ZEN Coaching praktyk, prowadząca cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, w ramach projektu LifeEnergy.pl.

Studiowała: Qigong, tradycyjną medycynę chińską, neuroanatomię i neurobiologię w Indonezji i Australii.

Od lat łączy swoje doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe z technikami trenerskimi opartymi o najnowszą wiedzę z zakresu budowy mózgu, stylów myślenia FRIS®, uczenia się i motywacji. Prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady dla menedżerów i przedsiębiorców oraz dla dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Wspiera ludzi w odkrywaniu swoich talentów, inspiruje do podążania za swoją pasją. Szczególnie ceniona za nowatorskie spojrzenie na już funkcjonujące rozwiązania w biznesie, dzięki którym poprawia efektywność funkcjonowania organizacji.

Założycielka i Prezeska Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju. Misją Fundacji jest podnoszenie świadomości rodziców i nauczycieli odnośnie sztuki komunikowania się, współpracy w grupie, umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności, budowania pewności siebie. Fundacja prowadzi warsztaty, szkolenia, doradztwo indywidualne oraz coaching rodzinny.

Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Specjalizuje się w tematyce zarządzania zespołami i organizacjami, komunikowania się oraz zarządzania różnorodnością, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet na rynku pracy oraz współpracy wielopokoleniowej.

Mentorka w Fundacji Liderek EY, wspierająca kobiety na rynku pracy i w rozwoju osobistym.
W prowadzonych przez siebie procesach mentoringowych i coachingowych kładzie wyjątkowy nacisk na stworzenie przestrzeni do odnajdywania siebie, określania autentycznych potrzeb, celów i budowania swoich mocnych stron.

W ostatnich latach prowadziła szkolenia, doradztwo i sesje m.in. dla:

ACTELION Pharma-Johnson-Jonson, Air Products, AVEEX, ARVAL, AUCHAN, Aurovitas, BFT Polska, BGK Bank Gospodarstwa Krajowego, BNP PARIBAS Bank Polska S.A., Boehringer Inghelheim, Benefit Systems S.A., DNB, Gettin Noble Bank, Mitsubishi Electric, EUVIC S.A., EURO-HEL, EuRoPol Gaz, Canal+, Capgemini Polska, Cardif Polska S.A., Clear Channel,  GOOGLE, Grupa Azoty, Glenmark Pharmaceuticals, Gaz-System, EDF Energia, Generali, Gdańska Organizacja Turystyczna, Greiner Packaging, EUROWA, FORTACO, FUTURE PROCESSING, Główny Inspektorat Transportu Drogowego, HORTEX, HESTIA, HEBE, ORANGE–TelTech, INTER Polska, JERONIMO MARTINS, Janssen, Krosno Glass S.A., KNF (Komisja Nadzoru Finansowego), Krajowa Izba Rozliczeniowa, KONGSBERG Automotive, Lasy Państwowe, LIDL, LUXMED, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Mindshare, Metro Warszawskie, Molnlyckie, MULTI Poland, Najwyższa Izba Kontroli (NIK), OTIS, PARP, PLAY, PKP Energetyka, Raiffeisen Polbank, Polpharma, PERN, Philip Morris, PCG Akademia, Reckitt Benckiser, SPX FLOW, Siemens Healthcare, TIM S.A. R-Bag, Teltech, Szpitale Pomorskie, Sun Chemical, Kancelaria Skłodowscy, Teva Pharmaceuticals, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Wydawnictwo Nowa Era, VW Bank, Vital Voices.

Autorka dwóch książek i licznych publikacji w prasie branżowej z zakresu zarządzania, m.in. w Personel i Zarządzanie i Focus Coaching.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego – coaching profesjonalny. Ukończyła liczne kursy w zakresie diagnozowania i rozwoju potencjału pracowniczego, Komunikacji bez Przemocy, Analizy Transakcyjnej – szkolenie 101 EATA (European Association for Transactional Analysis), Zen Coaching, Design Thinking, Personal Communication Model.

Języki – ojczysty bułgarski, płynny polski, bardzo dobry: angielski i rosyjski.  

dr Magdalena Kuba

Ekspert z zakresu prawa pracy i prawa ochrony danych osobowych, doktor prawa.

Adiunkt w Zakładzie Prawa Pracy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz w Katedrze Prawa Pracy Uniwersytetu Łódzkiego.

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze szkoleń, doradztwa i konsultacji w zakresie prawa pracy i ochrony danych osobowych. Autorka licznych opinii i ekspertyz dla praktyków zajmujących się stosowaniem przepisów prawa pracy i prawa ochrony danych osobowych.

Realizuje procesy wdrażania standardów prawa pracy i ochrony danych osobowych w różnego typu organizacjach, w tym przeprowadza audyty i przygotowuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych.

Autorka publikacji z zakresu indywidualnego prawa pracy i ochrony danych osobowych, w tym pierwszego na rynku polskim kompleksowego komentarza do rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych wyróżnionego nagrodą Forum Prawa Mediów Elektronicznych (E. Bielak-Jomaa, D. Lubasz (red.) RODO. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych. Komentarz, Warszawa 2018).

Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Prawa Pracy i Zabezpieczenia Społecznego. Za pracę doktorską pt. „Prawne formy kontroli pracownika w miejscu pracy” (Warszawa 2014) otrzymała Nagrodę I Stopnia Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych.

dr Piotr Pilch

Magister psychologii organizacji i pracy oraz doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu Uniwersytetu Warszawskiego. Starszy wykładowca w Katedrze Nauk Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego. Twórca i kierownik studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju pracowników – zarządzanie zasobami ludzkimi dla menedżerów personalnych oraz menedżer ds. szkoleń i rozwoju.
Trener biznesu o 20-letnim stażu oraz szerokim i zróżnicowanym doświadczeniu. Autor kompleksowych programów szkoleniowych w obszarze kompetencji menedżerskich, jak i pojedynczych koncepcji szkoleń. Prowadzi szkolenia dla wiodących klientów z różnych typów branż.
Specjalizuje się w takich obszarach rozwoju pracowników jak kompetencje  menedżerskie, doskonalenie pracy zespołowej i zarządzanie zasobami ludzkimi. Prowadzi badania naukowe nad polityką organizacyjną i uwarunkowaniami sukcesu zawodowego, w ramach których dokonuje adaptacji zagranicznych narzędzi badawczych do warunków polskich.

dr Mirosław Sosnowski

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy jako wykładowca oraz jako konsultant specjalizujący się w realizacji projektów doradczych, prowadzeniu audytów organizacyjnych, opracowywaniu ekspertyz i prowadzeniu szkoleń oraz warsztatów w obszarach strategii organizacji, modeli biznesowych, rozwiązań strukturalnych oraz procesowych, kultury organizacyjnej oraz systemów oceny i motywacji.

Profesor Akademii Leona Koźmińskiego. Od roku 1996 zatrudniony w Katedrze Strategii ALK. Prowadzi zajęcia, jest promotorem prac magisterskich oraz ponad dwustu projektów doradczych (restrukturyzacyjnych i biznesplanów) przygotowywanych na studiach MBA.

Jako niezależny konsultant zrealizował ponad 100 projektów doradczych z zakresu opracowywania strategii, zmian strukturalnych i procesowych, podnoszenia efektywności działania dla takich firm jak m.in.: Roche Polska Sp. z o.o, Grupa TVN, Poczta Polska S.A., Autorska Pracownia Architektury Kuryłowicz & Associates Sp. z o.o., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., Bertelsmann Media S.A., Harper Hygienics S.A., Kross S.A., Generali TU S.A., Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, DDB Warszawa Sp. z o.o., Pocztowa Agencja Usług Finansowych S.A., BPH S.A., PTWP EVENT CENTER Sp. z o.o (strategia rozwoju Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz Spodka w Katowicach).

Ponadto niezależny ekspert współpracujący z PARP przy tworzeniu programów wspierających przedsiębiorczość oraz przy ocenie projektów składanych przez beneficjentów. Przewodniczący Rady Nadzorczej Spółki PL2012+ Sp. z o.o. w momencie tworzenia strategii rozwoju Stadionu Narodowego i komercjalizacji jego działalności. Współzałożyciel 9 inicjatyw biznesowych o charakterze komercyjnym i non profit.

Opinie studentów i absolwentów

Łukasz Kagankiewicz
Łukasz Kagankiewicz

Miałem przyjemność uczestniczyć w pierwszej edycji studiów podyplomowych HR Business Partner. Podczas studiów zdobyłem bardzo dużo wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ale studia pomogły mi także ustrukturyzować zdobytą już wiedzę podczas pracy na stanowisku HR Business Partnera. Wpłynęły także na moją efektywność w pracy.

Program studiów jest szeroki i doskonale adresuje zakres obowiązków HRBP w organizacji. Pozwala również zrozumieć  wzajemne zależności pomiędzy HR, a biznesem. Atutem studiów są wykładowcy, którzy posiadają praktyczną wiedzę z zakresu human resources. Znają odpowiedzi na trudne, często „nieksiążkowe” pytania padające od uczestników studiów.

Dla mnie bardzo ważnym elementem studiów była możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami, którzy w większości są profesjonalistami w obszarze HR. Poznanie i zrozumienie działania pracodawców w różnych branżach i różnej wielkości biznesów zmieniło moje postrzeganie na pracę działu HR.

Kierunek studiów polecam każdemu, kto chciałby przygotować się do roli HRBP lub rozwijać, będąc już na takim stanowisku. Ze względu na uniwersalność i wielowątkowość kierunku mogę go śmiało polecić także właścicielom małych przedsiębiorstw zatrudniających od kilku do kilkudziesięciu pracowników.

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje CV oraz kolejność zgłoszeń. 

XXVI edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 r. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.   

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
  • Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • Kopia dowodu wpłaty wpisowego 

  • CV 

  • List motywacyjny 

** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język angielski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Warunkiem ukończenia studiów jest przygotowanie projektu grupowego w formie pisemnej (projekt doradczy z zakresu wsparcia wybranej zmiany organizacyjnej), a także zaprezentowanie go przed całą grupą w obecności komisji oceniającej oraz zdanie pisemnego egzaminu testowego po każdym z semestrów.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Magdalena Glapa

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 600 zł każda) 11 200 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 040 zł każda) 10 080 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 10 700 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że edycje studiów są uruchamiane przy określonej liczbie uczestników, pozwalającej na właściwą dynamikę pracy grupy.