Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ OD PODSTAW, kursy finanse, szkolenia finanse, szkolenie rachunkowość, kurs finanse i rachunkowość

Marketing Automation

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Tryb stacjonarny,
W weekend
06.11 - 07.11.2024

O szkoleniu

Cel szkolenia

Platformy Marketing Automation odgrywają kluczową rolę we współczesnym marketingu. Pozwalają one na automatyzację wielu procesów, co przyspiesza działania marketingowe i zwiększa ich efektywność. Z platform Marketing Automation korzystają zarówno małe, jak i duże firmy - pozwalają one optymalizować kampanie email marketingowe, social media, kampanie reklamowe czy działania content marketingowe poprzez targetowanie treści, trigerowanie akcji i śledzenie zachowań użytkowników. Platformy te integrują się z wieloma kanałami i narzędziami, dzięki czemu stanowią centrum dowodzenia działaniami marketingowymi. Pozwalają zautomatyzować wiele procesów, co obniża koszty i podnosi efektywność.

Firmy, które wdrożyły systemy marketing automation notują wzrost liczby i jakości leadów, co przekłada się na wyniki sprzedaży. Marketing automation stanowi kluczowy element nowoczesnego marketingu, ułatwiając personalizację, optymalizację i pomiar działań. To narzędzie strategiczne, wspierające rozwój firmy.

Adresaci szkolenia

Szkolenie jest skierowane zarówno do segmentu B2B, jak i B2C. W segmencie B2B będziemy mówili głównie o pozyskiwaniu leadów sprzedażowych, zaś w segmencie B2C skoncentrujemy się na sprzedaży e-commerce oraz dystrybucji contentu. grupami docelowymi będą przede wszystkim specjaliści ds. marketingu i menedżerowie w firmach. W segmencie B2C szkolenie może być adresowane m.in. do blogerów, osób prowadzących e-biznes oraz studentów kierunków marketingowych.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy zwłaszcza:

  • Specjalistów ds. marketingu i sprzedaży w firmach
  • Managerów odpowiedzialni za strategię marketingową
  • Właścicieli i prezesów małych oraz średnich przedsiębiorstw
  • Pracowników działów automatyzacji i digitalizacji procesów biznesowych
  • Blogerów i influencerów
  • Osoby prowadzące własną działalność e-commerce
  • Freelancerów z branży marketingu internetowego i social mediów
  • Studentów kierunków marketingowych oraz nowych technologii
  • Wszystkich zainteresowanych poznaniem nowych trendów w marketingu
info

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia z Marketing Automation:

  • Nauczą się, jakie procesy związane z marketingiem można zautomatyzować, co pozwoli im zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy.
  • Poznają najnowsze narzędzia i interfejsy AI wykorzystywane w marketingu do generowania treści, grafik, analizy danych itp.
  • Nabędą praktyczne umiejętności samodzielnej konfiguracji i wykorzystania systemów marketing automation, co pomoże im lepiej wykorzystać te narzędzia w pracy.
  • Zdobędą wiedzę na temat działania marketingu B2C i B2B, ich specyfiki i metody skutecznego wdrażania różnych strategii w firmach.
  • Poznają cały proces wdrożenia marketing automation, rolę danych oraz możliwości jakie daje automatyzacja.

Szkolenie ma wiele aspektów praktycznych i formułę warsztatową. W jego trakcie zakładamy, konfigurujemy i uruchamiamy konto na wybranej platformie Marketing Automation. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy zdobędą zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne umiejętności z zakresu marketing automation.

Program

1. Czym jest, a czym nie jest, Marketing Automation?

2. Fakty i mity na temat wdrożenia Marketing Automation

3. Korzyści z wdrożenia Marketing Automation

4. Zasady współpracy z dostawcą platformy Marketing Automation

5. Kanały komunikacji w Marketing Automation

6. Dobre praktyki i ciekawe wdrożenia systemu Marketing Automation

7. Segmentacja - co to jest, komu to potrzebne?

  • Kryteria demograficzne, behawioralne, psychologiczne, geograficzne
  • Metody segmentacji (sitemapa, parametry URL, breadcrumbs, CRM, dataLayer / digitalData) 
  • Segmentacja w Marketing Automation
  • Wykorzystanie segmentacji w działaniach marketing automation

8. Scoring - często pomijana funkcja Marketing Automation

9. Tworzenie i wykorzystanie contentu w Marketing Automation

10. Personalizacja Komunikatów Marketingowych

11. Działania On-Site - as w rękawie systemów Marketing Automation

12. Segmentacja DMP w Marketing Automation

  • Wykorzystanie danych z DMP do segmentacji i wzbogacania danych o użytkownikach
  • Wykorzystanie segmentacji DMP w działaniach reklamowych – case study

13. Jak Wykorzystać Automatyzację Marketingu?

  • generowanie leadów
  • ratowanie porzuconych koszyków
  • obsługa klienta na różnych etapach procesu zakupowego
  • zachęcanie klientów do ponownych zakupów
  • angażowanie nieaktywnych użytkowników
  • edukacja klientów
  • e-maile transakcyjne

Czas trwania szkolenia

2 dni.

Szkolenie ma charakter warsztatu eksperckiego, podczas którego stosowane są takie narzędzia jak: burza mózgów, dyskusja kierowana, zadania i symulacje indywidualne, w tym praca własna uczestników pod nadzorem prowadzącego. Szkolenie ma charakter praktyczny, podczas którego uczestnicy tworzą konto na wybranej platformie Marketing Automation oraz dokonują jego samodzielnej konfiguracji.

Terminy

6.11-7.11.2024 r.

Prowadzący

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte jako Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automationand Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.

Zasady rekrutacji

1
UZYSKANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
REJESTRACJA

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu. 

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Joanna Sawicka-Golcz

Opłaty

Tabela opłat
Cena szkolenia 2400 zł brutto (stawka zw. z VAT)
Cena szkolenia ze zniżką dla Absolwentów ALK 2160 zł brutto (stawka zw. z VAT)*

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo potwierdzenie zapisu.