O szkoleniu
Szkolenie odbywa się według autorskiego modelu wejścia na stanowiska kierownicze. Omawiane są jego poszczególne etapy zarówno na podstawie studium przypadku jak i indywidualnych doświadczeń uczestników. Jest to następnie punktem wyjścia do jego właściwego przeprowadzenia przy podmiotowej roli obejmującego stanowisko jak i zaangażowaniu innych interesariuszy procesu. Ma to też aspekt doskonalący dla całej organizacji, która może na tej podstawie konstruować własne procesy awansów wewnętrznych na stanowiska kierownicze.
Uczestnik zostaje wyposażony w szereg narzędzi o wybitnie praktycznym charakterze jak np. lista pytań do rozmowy z pracownikami (często dotychczasowymi kolegami), których obejmuje w swoje kierownictwo. Szereg testów psychologicznym zwiększa samoświadomość nowych kierowników i poznanie cech współpracowników celem zwiększenia efektywności współpracy i wpływu na ich efektywność.
Podejmowane są również oddziaływania na postawy uczestników, które mają ich wspierać w nowej roli dając jej lepsze rozumienie i wyzwalając ze schematów myślenia dotychczas pełnionego stanowiska. Kluczowe jest w tym podejmowanie tematyki delegowania wraz z przykładami jego stosowania oraz znaczenie budowania relacji wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. Konfrontacja własnych wyobrażeń i doświadczeń z innymi uczestnikami umożliwia uzyskanie nowe spojrzenia na to co jest kluczowe w pełnieniu nowych funkcji.
Forma prowadzona zajęć:
Ćwiczenia grupowe, testy, warsztaty, studia przypadku, dyskusje grupowe.
Adresaci
Co zyskujesz
NAUCZYSZ SIĘ:
- Identyfikować i wykorzystywać kompetencje swoich współpracowników
- Organizować pracę i rozdzielać zadania zgodnie z predyspozycjami i preferencjami
- Budować autorytet oparty na trwałych podstawach
- Efektywnie pełnić funkcję kierowniczą
OTRZYMASZ
- Mapę drogową objęcia stanowiska kierowniczego
- Nowe spojrzenie na swoje atuty zawodowe
- Kilka pytań na które będziesz poszukiwał odpowiedzi
- Kilka narzędzi ułatwiających poznanie siebie i innych
ZMIENISZ
- Postrzeganie roli zawodowej swojej i współpracowników
- Rozumienie celów organizacyjnych i oczekiwań przełożonych
- Podejście do kariery zawodowej
- Relacje ze współpracownikami
Program
Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00
Szkolenie odbędzie się w formule stacjonarnej.
Terminy
05-06.06.2025
Trener

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu i magister psychologii organizacji i pracy. Adiunkt w Katedrze Nauk Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego. Doświadczony wykładowca akademicki i trener biznesu specjalizujący się w szkoleniach dla kadry menedżerskiej. Osoba o niebanalnym poczuciu humoru, która ucząc, łączy przyjemne z pożytecznym.
Opinie absolwentów

Szkolenie dr. Piotra Pilcha "Od kolegi do szefa" to niezwykle wartościowe wydarzenie, które daje uczestnikom nie tylko teoretyczną wiedzę, ale również praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania i relacji w zespole. Jako trener z wieloletnim doświadczeniem, dr Piotr Pilch potrafi w przystępny sposób przekazać istotne aspekty, które pomagają w przejściu od roli kolegi do roli szefa.
Zdecydowanie polecam to szkolenie każdemu, kto stawia pierwsze kroki w roli dyrektora, menedżera lub lidera zespołu. Dr Piotr Pilch przekazuje nie tylko wiedzę, ale również narzędzia do efektywnego zarządzania zespołem, z zachowaniem autentyczności i szacunku wobec innych. Jego podejście oparte jest na empatii, zrozumieniu i umiejętności wyważenia relacji między kolegą a liderem. Dzięki jego wskazówkom, uczestnicy są w stanie lepiej zarządzać konfliktami, komunikować się w sposób efektywny i tworzyć zgrany i zmotywowany zespół.
Dr Piotr Pilch to nie tylko świetny mówca, ale również autentyczny lider, który potrafi wzbudzić zaufanie i szacunek wśród uczestników. Jego profesjonalizm, zaangażowanie i przemyślane podejście do tematu sprawiają, że szkolenie jest nie tylko efektywne, ale również inspirujące. Jako trener doskonale rozumie potrzeby uczestników i dostosowuje program do ich oczekiwań. Dzięki temu szkolenie staje się nie tylko inwestycją w rozwój zawodowy, ale także w budowanie zdrowych relacji w zespole.
Jako Dyrektor placówki oświatowej - przedszkola, który jest na początku swojej drogi zawodowej w tej roli zdecydowanie polecam udział w tego typu szkoleniu.
Z wyrazami szacunku Elwira Borucka
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty
* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia | 2950 zł netto (stawka zw. z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 2655 zł netto (stawka zw. z VAT)* |
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl