O kursie
Łucja Gdala
Wyobraź sobie, że wchodzisz do swojego ulubionego sklepu online i już na głównej stronie widzisz propozycje produktów, ale i ciekawego kontentu, które dobrze trafiają w twoje zainteresowania. Przeglądasz kolejne podstrony z zaciekawieniem i z każdym kliknięciem podpowiedzi zaskakują Cię jeszcze lepszym dopasowaniem!... To nie przypadek – tak właśnie działają algorytmy AI, które zadbają nie tylko o to byś dokonał dobrego zakupu (przy okazji wydając nieco więcej niż planowałeś ;)) ale też otoczą Cię pozytywnymi doświadczeniami zachęcając do częstszych powrotów. Dowiedz się jak to działa i wykorzystać potencjał AI w e-commerce.
Xawery Konarski
Sztuczna inteligencja (SI) w marketingu – problematyka prawna
- SI a zgodność z przepisami RODO
- dopuszczalność stosowania SI z punktu widzenia przepisów o e-Prywatności
- odpowiedzialność prawna podmiotów korzystających z SI
Sztuczna inteligencja (SI) należy do jednych z najszybciej rozwijających się „przełomowych innowacji” (disruptive technologies). Znajduję ona między innymi powszechne zastosowanie w marketingu internetowym, w szczególności – ale nie tylko – w zakresie tzw. reklamy programatycznej (programmatic advertising).
Z wykorzystaniem SI w marketingu związane są określone problemy prawne. W pierwszej kolejności dotyczy to zgodności z przepisami RODO. Chodzi w szczególności o określenie podstaw prawnych dla „wtórnego” wykorzystania danych osobowych, na potrzeby analityki i reklamy internetowej. Z tego punktu widzenia istotne są ograniczenia prawne związane z profilowaniem behawioralnym, szczególnie wówczas, gdy z takim przetwarzaniem związane jest automatyczne podejmowanie decyzji dotyczących podmiotów danych. Kluczowe jest również przestrzeganie zasad adekwatności, czasowości oraz transparentności przetwarzania danych.
Do korzystania z SI w marketingu zastosowanie znajdą również przepisy o e-Prywatności, w szczególności dotyczące instalowania w urządzeniach końcowych użytkowników i wykorzystywania różnego rodzaju identyfikatorów internetowych. Dotyczy to również wykorzystywania danych transmisyjnych i lokalizacyjnych.
Z korzystaniem z SI wiązać się może również odpowiedzialność cywilnoprawna związana z jej niewłaściwym stosowaniem. W chwili obecnej, w Unii Europejskiej przygotowywane są specjalne przepisy w tym względzie.
W trakcie zajęć powyższa problematyka zostanie omówiona z punktu widzenia obowiązujących i projektowanych w Unii Europejskiej i Polsce przepisów prawnych oraz decyzji i wytycznych organów regulacyjnych, w tym Europejskiej Rady Ochrony Danych (EROD) oraz Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). Omówione zostaną również obowiązujące kodeksy etyczne branży reklamy internetowej.
Leszek Tasiemski
Algorytmy sztucznej inteligencji (AI), czy jak inżynierowie wolą mówić - uczenia maszynowego (ML) nie są tylko kolejną modną technologiczną frazą. Mamy do czynienia z dynainmicznie rozwijającym się trendem technologii, przypuszczalnie wyznaczającym główny paradygmat badań i inwestcji na kolejne lata. O ile świat AI może się wydawać skomplikowany i zawiły (bo taki rzeczywiście jest), podstawowe koncepcje są łatwe do przyswojenia i zrozumiałe, również dla osób które nigdy nie programowały. Nowa technologia to prawie zawsze również nowe zagrożenia i cyber ataki. Podczas tego kursu przyjrzymy się najważniejszym rodzajom tych zagrożeń i ataków, omówimy także sposoby zabezpieczeń. Będzie to najnowsza wiedza, opierająca się na najnowszych badaniach, jednak podana w zrozumiały sposób.
Agnieszka Zawadzka
Wartość rynku danych szacuje się na ok. 52 mld USD rocznie, a 68% marek zamierza w ciągu najbliższych lat zwiększyć udział systemów inteligentnych w angażowaniu klientów (Futurum Research). Jednak z zebranych w tym roku 150 zetabajtów (tryliardów bajtów, czyli 1 z 21 zerami) danych (statista.com) wykorzystywanych faktycznie jest… pół procent. Dane, które w digital marketingu spływają zewsząd - z narzędzi analitycznych, platform reklamowych, mediów społecznościowych, systemów CMS i CRM są już po prostu nieogarnialne bez udziału algorytmów ML. Podczas warsztatów omówimy działanie i zastosowanie modeli uczenia maszynowego jako narzędzi codziennej pracy marketera. Od wyjaśnienia "jak to działa", poprzez "do czego mogę tego użyć" po "na ile temu wierzyć".
Adresaci
Program
Digital marketing w erze algorytmów. W czym może nam pomóc machine learning? (8h) Agnieszka Zawadzka | Head of Research and Analysis | Agencja Whites
Wykorzystanie algorytmów AI w e-commerce do e-merchandisingu i zaawansowanej personalizacji (8h) Łucja Gdala - VP/Director, Marketing Cloud / Centraals Europe SA
Sztuczna inteligencja (SI) w marketingu – problematyka prawna (4h) Xawery Konarski - Senior Partner / Traple Konarski Podrecki & Partners
Cyberzagrożenia zastosowania AI w marketingu (4h) Leszek Tasiemski, VP Cyber Security Products R&D F-Secure
Organizacja zajęć
Czas trwania: 3 dni szkoleniowe (3 x 8 godzin dydaktycznych).
Szkolenie on-line.
Terminy
Nowy termin szkolenia: 14-16 czerwca 2023 r.
Trenerzy
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty
* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia | 3000 zł netto (stawka zw.z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 2700 zł netto (stawka zw.z VAT)* |
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl