O kursie
Łucja Gdala
Wyobraź sobie, że wchodzisz do swojego ulubionego sklepu online i już na głównej stronie widzisz propozycje produktów, ale i ciekawego kontentu, które dobrze trafiają w twoje zainteresowania. Przeglądasz kolejne podstrony z zaciekawieniem i z każdym kliknięciem podpowiedzi zaskakują Cię jeszcze lepszym dopasowaniem!... To nie przypadek – tak właśnie działają algorytmy AI, które zadbają nie tylko o to byś dokonał dobrego zakupu (przy okazji wydając nieco więcej niż planowałeś ;)) ale też otoczą Cię pozytywnymi doświadczeniami zachęcając do częstszych powrotów. Dowiedz się jak to działa i wykorzystać potencjał AI w e-commerce.
Xawery Konarski
Sztuczna inteligencja (SI) w marketingu – problematyka prawna
- SI a zgodność z przepisami RODO
- dopuszczalność stosowania SI z punktu widzenia przepisów o e-Prywatności
- odpowiedzialność prawna podmiotów korzystających z SI
Sztuczna inteligencja (SI) należy do jednych z najszybciej rozwijających się „przełomowych innowacji” (disruptive technologies). Znajduję ona między innymi powszechne zastosowanie w marketingu internetowym, w szczególności – ale nie tylko – w zakresie tzw. reklamy programatycznej (programmatic advertising).
Z wykorzystaniem SI w marketingu związane są określone problemy prawne. W pierwszej kolejności dotyczy to zgodności z przepisami RODO. Chodzi w szczególności o określenie podstaw prawnych dla „wtórnego” wykorzystania danych osobowych, na potrzeby analityki i reklamy internetowej. Z tego punktu widzenia istotne są ograniczenia prawne związane z profilowaniem behawioralnym, szczególnie wówczas, gdy z takim przetwarzaniem związane jest automatyczne podejmowanie decyzji dotyczących podmiotów danych. Kluczowe jest również przestrzeganie zasad adekwatności, czasowości oraz transparentności przetwarzania danych.
Do korzystania z SI w marketingu zastosowanie znajdą również przepisy o e-Prywatności, w szczególności dotyczące instalowania w urządzeniach końcowych użytkowników i wykorzystywania różnego rodzaju identyfikatorów internetowych. Dotyczy to również wykorzystywania danych transmisyjnych i lokalizacyjnych.
Z korzystaniem z SI wiązać się może również odpowiedzialność cywilnoprawna związana z jej niewłaściwym stosowaniem. W chwili obecnej, w Unii Europejskiej przygotowywane są specjalne przepisy w tym względzie.
W trakcie zajęć powyższa problematyka zostanie omówiona z punktu widzenia obowiązujących i projektowanych w Unii Europejskiej i Polsce przepisów prawnych oraz decyzji i wytycznych organów regulacyjnych, w tym Europejskiej Rady Ochrony Danych (EROD) oraz Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). Omówione zostaną również obowiązujące kodeksy etyczne branży reklamy internetowej.
Marcin Lewek
Powiedzieć, że sztuczna inteligencja jest obecna w naszym życiu, to jak nie powiedzieć nic. Problem polega na tym, że w dalszym ciągu dla większości – w tym dla tych, którzy korzystają z niej na co dzień – jest ona czymś bardzo… no właśnie, czym właściwie? Diabełkiem w pudełku? Szklaną kulą, która magicznie odpowiada na pytania? Bo przecież jak inaczej wyjaśnić to, że jeśli od <król> odejmie się <mężczyzna>, a następnie doda <kobieta>, maszyna wyświetla na ekranie <królowa>. Albo skąd, do diabła, reklama wie, że będę kupował śpioszki dla dziecka... wcześniej niż ja (dotyczy to również pań)? Żeby w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji, krytykować ją, czy (koniecznie!) regulować, trzeba rozumieć jak naprawdę działa. Odpowiedź jest pozornie prosta: u podstaw AI leży matematyka i statystyka, ale uwierz, to tylko wierzchołek góry lodowej. Na tym bootcampie, ja i inni specjaliści, mamy zamiar pokazać Ci ją w całej okazałości.
Aleksander Skałka
Trudno wyobrazić sobie obecnie sklep internetowy, który w swojej komunikacji z klientem nie stosuje personalizacji pozwalającej na dostarczenie odpowiedniej oferty w odpowiednim czasie. Czy marketer odpowiedzialny za konfigurację automatyzacji jest jednak w stanie przewidzieć zachowania klientów i wskazać samodzielnie jakie oferty mogą ich zainteresować? Dowiedz się jak wygląda w praktyce wdrożenie automatyzacji zasilanej przez AI i poznaj możliwości współczesnych platform poprawiających Customer Experience dzięki danym klienta.
Leszek Tasiemski
Algorytmy sztucznej inteligencji (AI), czy jak inżynierowie wolą mówić - uczenia maszynowego (ML) nie są tylko kolejną modną technologiczną frazą. Mamy do czynienia z dynainmicznie rozwijającym się trendem technologii, przypuszczalnie wyznaczającym główny paradygmat badań i inwestcji na kolejne lata. O ile świat AI może się wydawać skomplikowany i zawiły (bo taki rzeczywiście jest), podstawowe koncepcje są łatwe do przyswojenia i zrozumiałe, również dla osób które nigdy nie programowały. Nowa technologia to prawie zawsze również nowe zagrożenia i cyber ataki. Podczas tego kursu przyjrzymy się najważniejszym rodzajom tych zagrożeń i ataków, omówimy także sposoby zabezpieczeń. Będzie to najnowsza wiedza, opierająca się na najnowszych badaniach, jednak podana w zrozumiały sposób.
Dominik Wójcik i Jarosław Pająk
Czy wiesz, że Volvo w jednej kampanii reklamowej potrafi wykorzystać ponad 2350 dynamicznie składanych kreacji, aby docierać do najbardziej wartościowych użytkowników z uwzględnieniem ich miejsca na ścieżce zakupowej? Coca-Cola w oparciu o analizy treści z mediów społecznościowych automatycznie składa kreacje reklam aby uwzględniać regionalne trendy. Starbucks i Nike w oparciu o dane ze swojej aplikacji przygotowują spersonalizowane oferty swoim klientom. To już się dzieje! Z kursu dowiesz się, w jaki sposób marki łączą narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe z ogromną ilością sygnałów pochodzących nie tylko ze świata online, aby budować swoje strategie digital marketingowe. Jakie efekty to przynosi? W którą stronę kierują nas najnowsze trendy? Czy nadal mamy kontrolę nad światem reklamy?
Agnieszka Zawadzka
Wartość rynku danych szacuje się na ok. 52 mld USD rocznie, a 68% marek zamierza w ciągu najbliższych lat zwiększyć udział systemów inteligentnych w angażowaniu klientów (Futurum Research). Jednak z zebranych w tym roku 150 zetabajtów (tryliardów bajtów, czyli 1 z 21 zerami) danych (statista.com) wykorzystywanych faktycznie jest… pół procent. Dane, które w digital marketingu spływają zewsząd - z narzędzi analitycznych, platform reklamowych, mediów społecznościowych, systemów CMS i CRM są już po prostu nieogarnialne bez udziału algorytmów ML. Podczas warsztatów omówimy działanie i zastosowanie modeli uczenia maszynowego jako narzędzi codziennej pracy marketera. Od wyjaśnienia "jak to działa", poprzez "do czego mogę tego użyć" po "na ile temu wierzyć".
Adresaci
Program
AI w służbie Customer Experience, czyli jak działają Customer Data Platforms (8h) Aleksander Skałka - CX & Marketing Automation Strategies Director / SalesManago
Wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji do zaawansowanych rekomendacji produktowych w połączeniu z dynamiczną segmentacją klientów na przykładach sklepów online. (8h) Łucja Gdala - VP/Director, Marketing Cloud / Centraals Europe SA
Sztuczna inteligencja (SI) w marketingu – problematyka prawna (4h) Xawery Konarski - Senior Partner / Traple Konarski Podrecki & Partners
Sztuczna inteligencja odczarowana – jak działają sieci neuronowe? (8h) Marcin Lewek - Artificial Intelligence Content Designer / edrone
Wykorzystanie AI w programmaticu i wykorzystanie AI do wykrywania fraudów w kampaniach reklamowych (tytuł roboczy) (8h) Dominik Wójcik - Head of AI & Machine Learning Solutions / GroupM oraz Jarosław Pająk - Innovation Director w GroupM
Cyberzagrożenia zastosowania AI w marketingu (8h) Leszek Tasiemski, VP Cyber Security Products R&D F-Secure
Digital marketing w erze algorytmów. W czym może nam pomóc machine learning? (8h) Agnieszka Zawadzka | Head of Research and Analysis | Agencja Whites
Organizacja zajęć
Czas trwania: 6 dni szkoleniowych, w tym:
- 4 dni szkoleniowe (w godz. 9.00-16.00) oraz
- 2 dni szkoleniowe (w godz. 9.00-17.45)
Terminy
10-12 oraz 24-26 czerwca 2022 roku.
Dwa dni szkoleniowe realizowane są w godzinach 9.00-17.45. W pozostałe dni zajęcia trwają od 9.00 do 16.00.
Trenerzy
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty
* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia | 3000 zł netto (stawka zw.z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 2700 zł netto (stawka zw.z VAT)* |
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl