Strona główna
AI/IT

Artificial Intelligence w marketingu

Poziom
Kursy i szkolenia
Kursy ONLINE
Czas trwania
3 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Tryb niestacjonarny,
Online
14.06 - 16.06.2023

O kursie

Łucja Gdala

Wyobraź sobie, że wchodzisz do swojego ulubionego sklepu online i już na głównej stronie widzisz propozycje produktów, ale i ciekawego kontentu, które dobrze trafiają w twoje zainteresowania. Przeglądasz kolejne podstrony z zaciekawieniem i z każdym kliknięciem podpowiedzi zaskakują Cię jeszcze lepszym dopasowaniem!... To nie przypadek – tak właśnie działają algorytmy AI, które zadbają nie tylko o to byś dokonał dobrego zakupu (przy okazji wydając nieco więcej niż planowałeś ;)) ale też otoczą Cię pozytywnymi doświadczeniami zachęcając do częstszych powrotów. Dowiedz się jak to działa i wykorzystać potencjał AI w e-commerce.

Xawery Konarski

Sztuczna inteligencja (SI) w marketingu – problematyka prawna 

  • SI a zgodność z przepisami RODO 
  • dopuszczalność stosowania SI z punktu widzenia przepisów o e-Prywatności 
  • odpowiedzialność prawna podmiotów korzystających z SI

Sztuczna inteligencja (SI) należy do jednych z najszybciej rozwijających się „przełomowych innowacji” (disruptive technologies). Znajduję ona między innymi powszechne zastosowanie w marketingu internetowym, w szczególności – ale nie tylko – w zakresie tzw. reklamy programatycznej (programmatic advertising). 

Z wykorzystaniem SI w marketingu związane są określone problemy prawne. W pierwszej kolejności dotyczy to zgodności z przepisami RODO. Chodzi w szczególności o określenie podstaw prawnych dla „wtórnego” wykorzystania danych osobowych, na potrzeby analityki i reklamy internetowej. Z tego punktu widzenia istotne są ograniczenia prawne związane z profilowaniem behawioralnym, szczególnie wówczas, gdy z takim przetwarzaniem związane jest automatyczne podejmowanie decyzji dotyczących podmiotów danych. Kluczowe jest również przestrzeganie zasad adekwatności, czasowości oraz transparentności przetwarzania danych. 

Do korzystania z SI w marketingu zastosowanie znajdą również przepisy o e-Prywatności, w szczególności dotyczące instalowania w urządzeniach końcowych użytkowników i wykorzystywania różnego rodzaju identyfikatorów internetowych. Dotyczy to również wykorzystywania danych transmisyjnych i lokalizacyjnych.  

Z korzystaniem z SI wiązać się może również odpowiedzialność cywilnoprawna związana z jej niewłaściwym stosowaniem. W chwili obecnej, w Unii Europejskiej przygotowywane są specjalne przepisy w tym względzie. 

W trakcie zajęć powyższa problematyka zostanie omówiona z punktu widzenia obowiązujących i projektowanych w Unii Europejskiej i Polsce przepisów prawnych oraz decyzji i wytycznych organów regulacyjnych, w tym Europejskiej Rady Ochrony Danych (EROD) oraz Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). Omówione zostaną również obowiązujące kodeksy etyczne branży reklamy internetowej.

Leszek Tasiemski

Algorytmy sztucznej inteligencji (AI), czy jak inżynierowie wolą mówić - uczenia maszynowego (ML) nie są tylko kolejną modną technologiczną frazą. Mamy do czynienia z dynainmicznie rozwijającym się trendem technologii, przypuszczalnie wyznaczającym główny paradygmat badań i inwestcji na kolejne lata. O ile świat AI może się wydawać skomplikowany i zawiły (bo taki rzeczywiście jest), podstawowe koncepcje są łatwe do przyswojenia i zrozumiałe, również dla osób które nigdy nie programowały. Nowa technologia to prawie zawsze również nowe zagrożenia i cyber ataki. Podczas tego kursu przyjrzymy się najważniejszym rodzajom tych zagrożeń i ataków, omówimy także sposoby zabezpieczeń. Będzie to najnowsza wiedza, opierająca się na najnowszych badaniach, jednak podana w zrozumiały sposób.

Agnieszka Zawadzka

Wartość rynku danych szacuje się na ok. 52 mld USD rocznie, a 68% marek zamierza w ciągu najbliższych lat zwiększyć udział systemów inteligentnych w angażowaniu klientów (Futurum Research). Jednak z zebranych w tym roku 150 zetabajtów (tryliardów bajtów, czyli 1 z 21 zerami) danych (statista.com) wykorzystywanych faktycznie jest… pół procent. Dane, które w digital marketingu spływają zewsząd - z narzędzi analitycznych, platform reklamowych, mediów społecznościowych, systemów CMS i CRM są już po prostu nieogarnialne bez udziału algorytmów ML. Podczas warsztatów omówimy działanie i zastosowanie modeli uczenia maszynowego jako narzędzi codziennej pracy marketera. Od wyjaśnienia "jak to działa", poprzez "do czego mogę tego użyć" po "na ile temu wierzyć".

 

Adresaci

  • wyższa kadra menedżerska
  • osoby chcące rozwinąć swoją wiedzę w zakresie machine learningu i  sztucznej inteligencji i ich wykorzystania na obszarze marketingowym
  • eksperci (marketerzy, analitycy, osoby zajmujące się strategią działań marketingowych zajmujący się poszukiwaniem nowych narzędzi marketingowych opartych o dane i wdrażaniem ich w organizacjach
GroupOfPeopleIllustration

Program

Digital marketing w erze algorytmów. W czym może nam pomóc machine learning? (8h) Agnieszka Zawadzka | Head of Research and Analysis | Agencja Whites

Wykorzystanie algorytmów AI w e-commerce do e-merchandisingu i zaawansowanej personalizacji (8h)  Łucja Gdala - VP/Director, Marketing Cloud / Centraals Europe SA

Sztuczna inteligencja (SI) w marketingu – problematyka prawna (4h) Xawery Konarski - Senior Partner / Traple Konarski Podrecki & Partners

Cyberzagrożenia zastosowania AI w marketingu (4h) Leszek Tasiemski, VP Cyber Security Products R&D F-Secure

 

Organizacja zajęć

Czas trwania: 3 dni szkoleniowe (3 x 8 godzin dydaktycznych).

Szkolenie on-line.

Terminy

Nowy termin szkolenia: 14-16 czerwca 2023 r.

 

 

Trenerzy

mgr Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA 

Ekspert ds. sprzedaży e-commerce i marketingu cyfrowego. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego na 3 kierunkach podyplomowych: handel online, marketing internetowy i cyfrowa transformacja. 

Na co dzień wspiera firmy w strategiach wykorzystania danych w marketingu digital i zwiększaniu sprzedaży online. Zarządza zespołami ecommerce m. in. w DUKA, MilooHome i Rikoland.pl, gdzie nadzoruje rozwój kanału online i działania performance w obszarach SEM, SEO, FB, afiliacja oraz programmatic. Wdraża, szkoli i opracowuje taktyki wykorzystania technologii marketingowych tj.: CDP (Customer Marketing Platforms), DMP (Data Management Platforms),  marketing automation,  In-house Affiliate Programs, AI product recommendation engines, sales tracking and web analytics, test& target, TV do WEB attribution.

Leszek Tasiemski

Leszek Tasiemski obecnie jest globalnie odpowiedzialny za rozwój technologii zabezpieczeń dla sektora B2B w firmie F-Secure. Posiada wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów penetracyjnych oraz analiz powłamaniowych, głównie dla europejskiego sektora finansowego. Entuzjasta zastosowań sztucznej inteligencji w wykrywaniu cyberataków oraz odkrywania cyber zagrożeń dla AI. Absolwent Informatyki, Ekonomii oraz MBA. studiował psychologię. Działa również jako mentor dla start-upów i jest certyfikowanym nauczycielem jogi.

Agnieszka Zawadzka

Matematyk, ze specjalizacją w matematyce finansowej. W branży internetowej od 16 lat, w tym czasie zbudowałam, prowadziłam i optymalizowałam wortale dla takich podmiotów, jak TVP, Money.pl, Media Regionalne (Polska Press). Od 2015 roku w Agencji Whites, gdzie optymalizacje SEO i analityka internetowa, czyli codzienne zderzanie się z dużymi danymi i algorytmami Google zaprowadziły mnie naturalnie do Big Data i machine learningu. Od ponad trzech lat prowadzę w Whites dział badań i rozwoju, w którym zajmujemy się modelami ML w digital marketingu - nie tylko w SEO, ale i w analizie i planowaniu treści, atrybucji konwersji, określaniu sentymentu w social mediach, analizach ścieżek użytkowników.

Xawery Konarski

Adwokat, Senior Partner (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)
Ekspert prawny z ponad 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Starszy partner i współzałożyciel kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. W Kancelarii nadzoruje prace zespołów Technologie Media Telekomunikacji (TMT), koordynując projekty realizowane w Polsce i w państwach Europy Środkowo-Wschodniej.

Wiceprezes zarządu Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT). Prezes Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii (SPNT). Jest doradcą prawnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU).
Jako ekspert prawny brał udział w pracach legislacyjnych nad szeregiem ustaw z zakresu prawa nowych technologii. Jest arbitrem Sądu Polubownego ds. domen internetowych przy PIIT.

Jest członkiem organizacji: IAPP, INPLP, ITechLaw oraz SABI-IOD.
Na przestrzeni ostatnich 15  lat wielokrotnie rekomendowany w polskich i zagranicznych rankingach prawników specjalizujących się w TMT i ochronie danych osobowych (m.in. Chambers Europe, Legal 500, Rzeczpospolita).

Autor kilkudziesięciu pozycji naukowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.
Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.

 

Zasady rekrutacji

1
UZYSKANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa szkolenia lub kursu.

2
REJESTRACJA

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Joanna sawicka golcz
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Joanna Sawicka-Golcz

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami

Tabela opłat
Cena szkolenia 3000 zł netto (stawka zw.z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 2700 zł netto (stawka zw.z VAT)*

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl