Wesprzyj Fundację Rozwoju
Strona główna
marketing internetowy, studia social media warszawa, studia marketing warszawa

Digital marketing: AI i innowacje – ONLINE

Poziom
Studia podyplomowe
Studia podyplomowe ONLINE
Czas trwania
1 rok
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Tryb
Online,
W weekend

O studiach

Cel studiów

Celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z marketingu internetowego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania internetu do celów marketingowych i biznesowych.    Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenia w e-biznesie pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących, unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych. 

Co nas wyróżnia?

1
200 godzin

praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych

2
Warsztaty

ponad 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów

3
Online Ready

w razie obostrzeń związanych z pandemią realizacja zajęć w modelu on-line (bez uszczerbku na jakości kształcenia)

4
Wykładowcy

prowadzący zajęcia to zarówno uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie, jak i świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej

5
Partnerzy

firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to m.in.: GoldenSubmarine, VML Poland, Ideo, Freshmail, Socjomania, T-Mobile, IQS, Deloitte Digital, FutureMind.

6
Warunki studiowania

zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.

7
Materiały dydaktyczne

dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times" oraz platformy LinkedinLearning

8
Książka dla każdego słuchacza

każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na kierunku studiów podyplomowych „Handel elektroniczny”.

Partnerzy programu

Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej "Linkedin Learning" oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"?

linkedin learning logo
Financial times logo mp40

Adresaci studiów

Studia są kierowane do:

  • kierowników i dyrektorów działów marketingowych oraz PR, którzy  zamierzają wykorzystać potencjał sieci do obsługi klienta, sprzedaży czy wsparcia procesów biznesowych
  • przedsiębiorców pragnących zaistnieć i rozwijać swoją obecność w wirtualnym środowisku 
  • menedżerów e-marketingu szukających inspiracji dla nowych pomysłów na wykorzystanie internetu w swojej działalności
  • specjalistów od marketingu oraz PR, którzy planują wykorzystać lub wykorzystują Internet do np. promowania swojego przedsiębiorstwa

Ze względu na rosnące znaczenie internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.

Course Catalog

Lider studiów z obszaru Digital

prof. Grzegorz Mazurek

Szanowni Państwo, 

W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing cyfrowy to ważny element działania każdej organizacji – prywatnej czy publicznej, małej czy dużej, polskiej czy zagranicznej. Kompetencje związane np. z tworzeniem i zarządzaniem stronami www,  promocją działań online, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. Widać wyraźnie, że popyt na usługi e-marketingowe gwałtownie rośnie, kreując szerokie możliwości kształtowania kariery i rozwoju osobistego. 

Studia digital marketing: AI i innowacje nastawione są na przekazanie uczestnikom maksymalnej porcji nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim kompetencji i praktycznych umiejętności związanych z e-marketingiem. 

Digital marketingu uczymy na warsztatach i w laboratoriach komputerowych, z wykorzystaniem polskich studiów przypadku, innowacyjnych narzędzi software’owych stosowanych obecnie w kraju i za granicą. Naszym głównym celem jest świetne przygotowanie specjalistów i menedżerów od e-marketingu nie tyle poprzez slajdy czy testy, ile przez wykorzystanie wielogodzinnych praktycznych warsztatów z narzędziami online, takimi jak: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Wordpress, Brand24, Gemius, Sotrender. Uczymy, jak planować kampanie, jak dobrze korzystać z danych, aby na ich podstawie wyciągać ważne wnioski. Uczymy rzeczy przydatnych, współczesnych i skutecznych z punktu widzenia realizacji stawianych przed e-marketingiem celów.

Zajęcia na naszych studiach prowadzą niezwykle doświadczeni praktycy z takich firm jak: T-Mobile, Socjomania, Freshmail, GoldenSubmarine, Ideo, IQS, Deloitte Digital, FutureMind i wielu, wielu innych. Co ważne, to specjaliści, którzy są równocześnie świetnymi dydaktykami.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z marketingu. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy. 

Do zobaczenia na zajęciach!

  

e-marketing ksiazka

 

E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka to najnowszy polski podręcznik, który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. Blisko 500-stronicową pozycję, przygotowaną przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego wydano nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.

 

Więcej o podręczniku znajdziesz tutaj.

Program

Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200*

 (razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami)  *(jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

  • Zajęcia integracyjne
  • Blok I: Zarządzanie i marketing w Internecie

  • Zarządzanie marketingiem w erze nowych technologii
  • Zachowania konsumenta on-line
  • Strategia marketingowa on-line
  • Influencer Marketing
  • Sztuczna Inteligencja w e-marketingu
  • Blok II:  Serwisy webowe

  • Budowa Serwisów Internetowych
  • Projektowanie UX
  • Pozycjonowanie stron internetowych
  • Blok III:  Reklama i analityka danych

  • Kampanie reklamowe z wykorzystaniem AI na przykładzie Google Ads
  • Analityka internetowa z elementami predykcji w oparciu o AI
  • Cyfrowa transformacja biznesu dzięki danym
  • Kampanie reklamowe  w mediach społecznościowych
  • Blok IV: Social media marketing

  • Social Media w marketingu
  • Brands as creators - wideo marketing na YouTube i nie tylko
  • Sztuczna inteligencja w social mediach i content marketingu
  • Blok V: Nowoczesne technologie w marketingu internetowym

  • E-mail marketing i newslettery
  • Personalizacja i hiperpersonalizacja komunikacji
  • Marketing efektywnościowy i Afiliacja
  • Automatyzacja marketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
  • Marketing web 3.0
  • Prompt engineering z ChatGPT dla marketingowców
  • Zastosowanie IoT w marketingu
  • Przygotowanie projektu końcowego

 

Illustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. 

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty: 8.45 - 15.45*
  • niedziele: 8.45 - 15.45*

*w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17.30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.

 

Terminy

Planowane terminy zajęć w I semestrze:  

już wkrótce

  •  

Społeczność

Wybrani prowadzący

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku prezesa zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia.

Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł kwalifikowanego specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.

mgr Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud, Centraals Europe. Ekspert marketingu internetowego i e-commerce. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych.

Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach mediowych wyspecjalizowanych w działaniach cyfrowych, odpowiadała za przygotowanie i realizację setek kampanii internetowych dla wielu czołowych marek. Obecnie pomaga firmom w efektywnym wpisaniu działań marketingowych w digitalowy ekosystem i realizacji zakładanych celów biznesowych przy wykorzystaniu optymalnego zestawu technologii MarTech – Marketing Cloud.
Odpowiadała za komunikację Tesco, Link4, Getin Bank, Pizza Hut, Leroy Merlin, Tchibo Direct, Tymbark, Kubuś, Mitsubishi, Credit Agricole EFL i wielu innych . Wcześniej Managing Director Codemedia SA, współzałożycielka Codemedia, członek  zarządu od początku istnienia agencji (2008 r.). Karierę rozpoczynała w firmie Easynet (operator marek Empik.com, Smyk.com) na stanowisku Marketing & Sales Manager, później przez 7 lat związana była z sieciową agencją  mediową Media Contacts (Havas Media), gdzie pełniła funkcję Media Directora w obszarze mediów online. W domu mediowym Codemedia odpowiada za strategie digitalowe kluczowych klientów firmy oraz organizację programów partnerskich i sprzedażowych online. 
Specjalizuje się w: digital transformation, marketing orchestration, data management platforms, programmatic, performance marketing, search, e-commerce, lead generation, affiliate & partner programs, content marketing, social media relations, marketing automation.

Szymon Lisowski

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w Internecie.  Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z digital marketingu i social media marketingu. Zdając egzamin trenerski, uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i ehandlu.
Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, Capgemini, Akademia Leona Koźmińskiego i wielu innych. Współpracował także z agencjami, globalnymi korporacjami, jak i przedstawicielami sektora MŚP.

prof. Grzegorz Mazurek

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek jest rektorem Akademii Leona Koźmińskiego – jednej z wiodących szkół biznesu w Europie. Funkcję tę pełni od 2020 roku. Jest profesorem tytularnym specjalizującym się w strategiach transformacji cyfrowej organizacji oraz marketingu cyfrowym. W szczególności interesuje się rozwojem kompetencji menedżerskich i przywództwie w czasach zmian technologicznych determinowanych przez sztuczną inteligencję.

Jest członkiem Rady Powierniczej oraz Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej w ramach EFMD (European Foundation for Management Development) – prestiżowej globalnej organizacji zrzeszającej wiodące szkoły biznesu, wytyczającej kierunki rozwoju edukacji menedżerskiej na świecie. Zasiada w Komisji ds. Innowacyjności European University Association oraz w EQUIS Accreditation Board, odpowiadającym za akredytację najlepszych uczelni. Pełni funkcję zastępcy przewodniczącego Komisji ds. Umiędzynarodowienia KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich). Od 2020 roku pełni także funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej uczelni ISC Paris. Regularnie uczestniczy w procesach akredytacyjnych wiodących uczelni ekonomicznych z ramienia EQUIS, AACSB, BSIS.

W latach 2012–2020 był Prorektorem ds. Współpracy Zagranicznej w Akademii Leona Koźmińskiego, odpowiadając za strategię umiędzynarodowienia uczelni. W latach 2016–2018 zasiadał w Radzie ds. Cyfryzacji przy Ministerstwie Cyfryzacji. Od marca 2025 bierze udział w pracach Zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie strategii rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce przy Ministrze Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Prof. Mazurek angażuje się w międzynarodowe inicjatywy akademickie i naukowe oraz aktywnie współpracuje 
z uczelniami na całym świecie. Odbył staże w IESE Business School w Hiszpanii oraz na Uniwersytecie w Tilburgu w Holandii. Był profesorem wizytującym w wielu prestiżowych ośrodkach akademickich, w tym w ESCP Business School, SKEMA i École de Management de Normandie we Francji, ISCTE Business School w Portugalii, Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii, Soongsil University w Korei Południowej, Universidad del Pacifico w Peru oraz University of Reykjavik w Islandii.

Jego dorobek naukowy obejmuje kilkadziesiąt artykułów naukowych, rozdziałów oraz książek publikowanych 
w renomowanych wydawnictwach, takich jak Cambridge University Press, Emerald Publishing i Routledge i czasopismach – m.in.: European Management Journal, Journal of Computer Information Systems czy Business Horizons. Jest autorem książki Transformacja cyfrowa (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk. Jest również dyrektorem programu Koźmiński MBA Cyfrowa Transformacja i Sztuczna Inteligencja oraz studiów podyplomowych z obszaru gospodarki cyfrowej, takich jak Marketing Internetowy, Handel Elektroniczny oraz Cyfrowa Transformacja Biznesu.

Prof. Mazurek został wielokrotnie nagrodzony za osiągnięcia naukowe i publikacyjne. Otrzymał nagrodę LUMEN w 2015 roku, przyznawaną liderom zarządzania uczelniami wyższymi. W 2017 roku został uhonorowany wyróżnieniem Eduinspirator, przyznawanym przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji za aktywne działania 
w edukacji i pozytywny wpływ na otoczenie. W 2020 roku otrzymał nagrodę Gwiazda Umiędzynarodowienia 
w kategorii Badania naukowe, przyznawaną przez fundację Perspektywy. 

Jego działalność obejmuje również współpracę z sektorem biznesowym. Realizował projekty doradcze i badawcze dla wielu znanych firm, w tym Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA i Mars Corp.

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu. 
Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi zajęcia nt. automatyzacji marketingu.

mgr Paweł Sala

Ekspert ds. email marketingu, trener, menedżer, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych, wielokrotnie wyróżniany i nagradzany w takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie czy Collegium Civitas).

Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członek jury w konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Fan podróży dalekich i bliskich oraz skoków spadochronowych. Prowadzi zajęcia z e-mail marketingu.

Justyna Spytek

Ekspert e-commerce i  performance marketingu, z branżą internetową związana od 15 lat. Od  2011 roku odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadzi programy sprzedażowe m.in. Home&You, 4f, Gino Rossi, Jula, Wojas, Tatuum,  Kazar, Agata Meble, Etam, Venezia, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narzędzi. Doświadczenie zdobywała  w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi.

Trener DIMAQ i szefowa grupy roboczej e-commerce IAB.  Autorka licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej czy holistycznym podejściem do ścieżki konsumenta online. Prelegentka na konferencjach branży marketingowej E-commerce Standard, Szkoły Gospodarki Cyfrowej e-Izby, IAB Week, e-commerce innovations oraz szkoleniach z marketingu efektywnościowego m.in. Blogotok, Performance Bites.

mgr inż. Wojciech Szymański

Ekspert ds. e- marketingu oraz e-PR. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo, a od 2014 prezes zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force. W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem Internetu.  Pracował dla takich klientów jak BPH TFI, GlaxoSmithKline, SKOK, Śnieżka, Polpharma, LG, Wirtualna Polska, Black Red White, Wolters Kluwer. Wykładowca na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia z pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach (SEO).

Marta Ulman
mgr Marta Ulman

Strategy Planner w GoldenSubmarine odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Ma niemal 10-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak: McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott, Gatta czy ING, projektując i wdrażając dla nich strategie komunikacji. Autorka artykułów branżowych, prowadzi szkolenia i warsztaty. Obserwuje ludzi i szuka insightów. Prowadzi zajęcia dot. usług interaktywnych.

prof. ALK dr Jolanta Tkaczyk

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 50 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie marketingowe oraz zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia dot. konsumenta online.

mgr Konrad Zach

Ekspert e-commerce i e-marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii online w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtworzył oraz odpowiadał za rozwój kilku platform internetowych, m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl. Przez prawie 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-commerce i marketplace w spółce ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT w Europie. Od 2017 roku założyciel i CEO agencji thinkHUB.pl specjalizującej się w realizacji strategii oraz projektów e-commerce i e-marketing dla klientów działających w Polsce oraz na rynku globalnym.

Poza działalnością zawodową aktywnie wspiera ambitnych twórców startupów jako mentor współpracujący z akceleratorem WAW.ac., a także prowadzi wykłady z zakresu e-marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego (m.in. serwisy internetowe, strategia e-marketingowa, personal branding). Absolwent studiów magisterskich Akademii Leona Koźmińskiego (zarządzanie w wirtualnym środowisku). 

Opinie studentów i absolwentów

Anna Kwiatkowska
Anna Kwiatkowska

Marketing Internetowy edycja 31

Jak się okazało, koronawirus i lockdowny mają swoje plusy. Więcej czasu w domu = więcej czasu na naukę! Mimo, iż wirus nie pozwolił na interakcje twarzą w twarz, Kozminski był doskonale przygotowany do natychmiastowej zmiany na zajęcia wirtualne. Mieszkam w Monachium, więc ryzyko kupowania biletów po to aby dowiedzieć się chwilę później, że loty zostały anulowane było bardzo wysokie. Dzięki zajęciom wirtualnym miałam pewność, że mogę kontynuować studia nie tracąc ani jednych zajęć. Ponadto udając się na małe wakacje do Francji czy Chorwacji, nie musiałam skracać urlopu, tylko brałam ze sobą laptopa i chłonęłam wiedzę wciąż ciesząc się południowym słońcem. Na Teamsach widzimy się i słyszymy doskonale, oglądamy prezentacje, dyskutujemy, pracujemy w grupach oraz dzielimy się plikami tak, jakbyśmy wszyscy siedzieli w ławkach obok siebie, z tą różnicą, że każdy ma na sobie wygodne dresy ;) 

Zasady naboru

  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
  • LI edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2025 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2025 roku.

 

Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją  pracy - projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność  uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego on-line przygotowanego na podstawie materiału ze studiów. 

  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister ) lub odpis dyplomu doktorskiego **
  • zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • kopia dowodu wpłaty wpisowego

** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

 

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Anna Mięgoć
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Anna Mięgoć

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 300 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 5 400 zł każda) 10 800 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 4 860 zł każda) 9 720 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 10 300 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:

Akademia Leona Koźmińskiego 

03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59

BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.