O studiach
Cel studiów
Celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z marketingu internetowego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania internetu do celów marketingowych i biznesowych. Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenia w e-biznesie pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących, unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych.
Co nas wyróżnia?
praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych
ponad 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów
w razie obostrzeń związanych z pandemią realizacja zajęć w modelu on-line (bez uszczerbku na jakości kształcenia)
prowadzący zajęcia to zarówno uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie, jak i świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej
firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to m.in.: GoldenSubmarine, VML Poland, Ideo, Freshmail, Socjomania, T-Mobile, IQS, Deloitte Digital, FutureMind.
zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.
dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times" oraz platformy LinkedinLearning
każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na kierunku studiów podyplomowych „Handel elektroniczny”.
Partnerzy programu
Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej "Linkedin Learning" oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"?
Adresaci studiów
Lider studiów z obszaru Digital
Szanowni Państwo,
W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing internetowy to ważny element działania każdej organizacji – prywatnej czy publicznej, małej czy dużej, polskiej czy zagranicznej. Kompetencje związane np. z tworzeniem i zarządzaniem stronami www, promocją działań online, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. Widać wyraźnie, że popyt na usługi e-marketingowe gwałtownie rośnie, kreując szerokie możliwości kształtowania kariery i rozwoju osobistego.
Studia marketing internetowy w ALK, które z wielkim powodzeniem, mierzonym satysfakcją naszych słuchaczy oraz ich liczbą, prowadzone już od ponad 30 edycji, nastawione są na przekazanie uczestnikom maksymalnej porcji nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim kompetencji i praktycznych umiejętności związanych z e-marketingiem.
Marketingu internetowego uczymy na warsztatach i w laboratoriach komputerowych, z wykorzystaniem polskich studiów przypadku, innowacyjnych narzędzi software’owych stosowanych obecnie w kraju i za granicą. Naszym głównym celem jest świetne przygotowanie specjalistów i menedżerów od e-marketingu nie tyle poprzez slajdy czy testy, ile przez wykorzystanie wielogodzinnych praktycznych warsztatów z narzędziami online, takimi jak: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Wordpress, Brand24, Gemius, Sotrender. Uczymy, jak planować kampanie, jak dobrze korzystać z danych, aby na ich podstawie wyciągać ważne wnioski. Uczymy rzeczy przydatnych, współczesnych i skutecznych z punktu widzenia realizacji stawianych przed e-marketingiem celów.
Zajęcia na naszych studiach prowadzą niezwykle doświadczeni praktycy z takich firm jak: T-Mobile, Socjomania, Freshmail, GoldenSubmarine, Ideo, IQS, Deloitte Digital, FutureMind i wielu, wielu innych. Co ważne, to specjaliści, którzy są równocześnie świetnymi dydaktykami.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowychz marketingu internetowego. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.
Do zobaczenia na zajęciach! Zapraszam też do zapoznania się z komentarzami słuchaczy poprzednich edycji naszych studiów.
E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka to najnowszy polski podręcznik, który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. Blisko 500-stronicową pozycję, przygotowaną przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego wydano nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.
Więcej o podręczniku znajdziesz tutaj.
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200*
(razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami) *(jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty: 8.45 - 15.45*
- niedziele: 8.45 - 15.45*
*w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17.30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.
Terminy
Planowane terminy zajęć w I semestrze:
- 26-27.10.2024
- 16-17.11.2024
- 07-08.12.2024
- 11-12.01.2025
- 25-26.01.2025
- 15-16.02.2025
Społeczność
Wybrani prowadzący
Opinie studentów i absolwentów
Marketing Internetowy edycja 31
Jak się okazało, koronawirus i lockdowny mają swoje plusy. Więcej czasu w domu = więcej czasu na naukę! Mimo, iż wirus nie pozwolił na interakcje twarzą w twarz, Kozminski był doskonale przygotowany do natychmiastowej zmiany na zajęcia wirtualne. Mieszkam w Monachium, więc ryzyko kupowania biletów po to aby dowiedzieć się chwilę później, że loty zostały anulowane było bardzo wysokie. Dzięki zajęciom wirtualnym miałam pewność, że mogę kontynuować studia nie tracąc ani jednych zajęć. Ponadto udając się na małe wakacje do Francji czy Chorwacji, nie musiałam skracać urlopu, tylko brałam ze sobą laptopa i chłonęłam wiedzę wciąż ciesząc się południowym słońcem. Na Teamsach widzimy się i słyszymy doskonale, oglądamy prezentacje, dyskutujemy, pracujemy w grupach oraz dzielimy się plikami tak, jakbyśmy wszyscy siedzieli w ławkach obok siebie, z tą różnicą, że każdy ma na sobie wygodne dresy ;)
Zasady naboru
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
- XLVII edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2024 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2024 roku.
Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją pracy - projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego on-line przygotowanego na podstawie materiału ze studiów.
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister ) lub odpis dyplomu doktorskiego **
- zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
- oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 5 100 zł każda) | 10 200 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 4 590 zł każda) | 9 180 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 9 700 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:
Akademia Leona Koźmińskiego
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59
BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.