O kursie
Najbliższej przyszłości będą towarzyszyć m.in. trudno przewidywalne wyzwania, narastająca niepewność, napięcia i konflikty. Zjawiska te nie muszą paraliżować - powinny stać się wyzwaniem i mogą przyczynić się do dynamicznego rozwoju firmy. Niezbędny staje się nowy typ zarządzania i przywództwa (przywódca jako sternik zdolny do mobilizacji załogi w czasie sztormu) oraz nowe rozwiązania, dostosowane do trudnych czasów. Kozminski Advanced Management Program jest elitarnym programem przeznaczonym dla wyższej kadry menedżerskiej oraz właścicieli firm, oferującym unikatowe możliwości spojrzenia na współczesne wyzwania biznesowe, trendy w zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem dylematów przywództwa w organizacji, kształtowania długofalowych strategii rozwoju, a także możliwości osobistego rozwoju i zdobywania nowych kompetencji. W programie dominuje podejście holistyczne związane ze spojrzeniem na współczesne zarządzanie z różnych perspektyw. Istotne jest również holistyczne podejście do życia zakładające zachowanie określonego balansu między życiem zawodowym i osobistym. Kozminski Advanced Management Program nie jest typowym programem szkoleniowym. To program-przewodnik po nowych ideach, uwarunkowaniach i zagrożeniach, weryfikujący zasadność przyjmowanych kierunków i sposobów działania w konfrontacji z aktualnymi koncepcjami zarządzania na świecie oraz w konfrontacji z działaniami organizacji reprezentowanych przez uczestników programu. Kluczowe znaczenie dla programu ma aktywny udział jego uczestników oraz budowanie sieci powiązań między nimi.
WYKŁADOWCY*
- Paweł Burczyk - aktor m.in. Teatru Kamienica w Warszawie, pedagog
- Iwona Bobrowska-Budny - doświadczony mentor, trener, menedżer oraz certyfikowany konsultant metod analizy osobowości zawodowej, wykładowca akademicki
- Lidia Czarkowska - doktor socjologii, coach i trener biznesu, wykładowca, dyrektor Centrum Coachingu ALK
- Paweł Fortuna – doktor, wykładowca KUL, SWPS i ALK, psycholog, praktyk biznesu, autor wielu książek i podręcznika akademickiego „Psychologia biznesu”
- Lechosław Garbarski - profesor, specjalizuje się w problematyce marketingu. Autor wielu podręczników i innych publikacji w Polsce i za granicą, konsultant, absolwent Wharton AMP
- Joan-Albert Garcia – profesor w EADA w Barcelonie, specjalista zarządzania innowacjami, konsultant wielu firm
- Mieczysław Grudziński - doktor, kierownik Zakładu Finansów Strategicznych w ALK, wykładowca w Polsce i USA. Autor wielu artykułów z zakresu finansów
- Dariusz Jemielniak - profesor, wykładowca z dziedziny zarządzania w ALK, dyrektor Center for Research on Organizations and Workplaces, Harvard Visiting Scholar
- Krzysztof Kalicki - profesor, wykładowca ALK, były wiceminister Finansów, prezes zarządu Deutsche Bank Polska S.A.
- Nadia Kirova - Trenerka biznesu, coach, mentorka, konsultantka i wykładowczyni akademicka na studiach Executive MBA z ponad 30 letnim doświadczeniem.
- Nikolay Kirov - wykładowca ALK, prowadzący szkolenia i doradztwo z negocjacji w biznesie, budowania relacji i kreowania wartości oraz przywództwa i wdrażania zmian organizacyjnych
- Grzegorz W. Kołodko - profesor, wykładowca ALK oraz uniwersytetów amerykańskich. Autor wielu publikacji, były wicepremier i minister finansów
- Sebastian Kotow - wykładowca z zakresu psychologii biznesu, ekonomii zaufania oraz przywództwa. Były CEO w Franklin Covey w Polsce, były Prezes Zarządu w Brian Tracy International
- Jacek Kowalski - członek Zarządu ds. Zasobów Ludzkich Orange Polska
- Andrzej K. Koźmiński - profesor specjalizujący się w zakresie zarządzania, założyciel i były Rektor ALK. Honorowy Prezydent ALK. Autor wielu publikacji, które ukazały się w Polsce i za granicą
- Piotr Lignar – wykładowca ALK, specjalista i konsultant PR, były dyrektor w Polskim Radiu
- Andrzej Lubowski - ekonomista, publicysta mieszkający na stałe w USA, menedżer międzynarodowych korporacji. Autor wielu publikacji, które ukazały się w Polsce i za granicą
- Grzegorz Mazurek - Rektor ALK, profesor. Konsultant, trener i autor wielu publikacji w zakresie marketingu internetowego oraz e-biznesu
- Jordi Molina – profesor w EADA w Barcelonie, specjalista międzynarodowych stosunków gospodarczych, praktyk, dyrektor zarządzający Meridia Capital
- Artur Negri – doktor, filozof, wykładowca w ALK i Uniwersytecie Łódzkim, specjalizuje się w myśleniu krytycznym
- Adam Noga - profesor nauk ekonomicznych, były dyrektor Instytutu Finansów, wykładowca ALK. Autor wielu publikacji
- Krzysztof Obłój - profesor, wykładowca zarządzania strategicznego w ALK, konsultant, Autor wielu publikacji, które ukazały się w Polsce i za granicą
- David Ortega - doktor w EADA, absolwent m.in. IESE. Specjalizuje się w problematyce przywództwa, coachingu. Menedżer i konsultant wielu firm
- Robert Rządca - profesor, wykładowca w ALK. Autor wielu publikacji naukowych, specjalizuje się w zagadnieniach negocjacji w biznesie
- Aleksandra Skierkowska-Przegalińska – profesor Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi badania w MIT, Boston
- Dorota Szkodny-Ciołek - doktor socjologii, akredytowany przez International Coach Federation and the Coaching Training Institute (USA) coach w zakresie szkoleń z zakresu umiejętności przywódczych
- Maciej Witucki - przewodniczący Rady Nadzorczej Orange Polska, prezes Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, były Prezes Lukas Banku, członek Zarządu PKPP Lewiatan
- Piotr Zielonka - profesor, specjalista w zakresie psychologii ryzyka oraz psychologii inwestowania. Wykładowca ALK
GOŚCIE SPECJALNI*
- Dariusz Blocher - Prezes Zarządu i dyrektor generalny spółki Budimex. Absolwent AMP IESE Business School
- Bolesław Błaszczyk - wiolonczelista, członek grupy MoCarta
- Łukasz Grzęda – lekarz, onkolog, propagator zdrowia menedżerów
- Dorota i Jarosław Idzi – sportowcy, pięcioboiści, redaktor sportowy
- Ireneusz Piecuch - Wiceprezes Poczty Polskiej. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW. Pracował w IBM, Telekomunikacji Polskiej, CMS Cameron McKenna
* Ze względu na rozliczne obowiązki wykładowców Programu, ostateczna lista może się nieznacznie różnić od wskazanej
Atuty
Zajęcia z najwybitniejszymi specjalistami zarządzania oraz autorytetami świata gospodarki i kultury.
Unikatowe kontakty i wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami - menedżerami o wysokich kompetencjach.
Analiza krajowych i międzynarodowych sukcesów biznesowych z polskiej perspektywy.
Partnerzy
Adresaci
Obejrzyj film
Dyrektor Programu

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek jest rektorem Akademii Leona Koźmińskiego – jednej z wiodących szkół biznesu w Europie. Funkcję tę pełni od 2020 roku. Jest profesorem tytularnym specjalizującym się w strategiach transformacji cyfrowej organizacji oraz marketingu cyfrowym. W szczególności interesuje się rozwojem kompetencji menedżerskich i przywództwie w czasach zmian technologicznych determinowanych przez sztuczną inteligencję.
Jest członkiem Rady Powierniczej oraz Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej w ramach EFMD (European Foundation for Management Development) – prestiżowej globalnej organizacji zrzeszającej wiodące szkoły biznesu, wytyczającej kierunki rozwoju edukacji menedżerskiej na świecie. Zasiada w Komisji ds. Innowacyjności European University Association oraz w EQUIS Accreditation Board, odpowiadającym za akredytację najlepszych uczelni. Pełni funkcję zastępcy przewodniczącego Komisji ds. Umiędzynarodowienia KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich). Od 2020 roku pełni także funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej uczelni ISC Paris. Regularnie uczestniczy w procesach akredytacyjnych wiodących uczelni ekonomicznych z ramienia EQUIS, AACSB, BSIS.
W latach 2012–2020 był Prorektorem ds. Współpracy Zagranicznej w Akademii Leona Koźmińskiego, odpowiadając za strategię umiędzynarodowienia uczelni. W latach 2016–2018 zasiadał w Radzie ds. Cyfryzacji przy Ministerstwie Cyfryzacji. Od marca 2025 bierze udział w pracach Zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie strategii rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce przy Ministrze Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Prof. Mazurek angażuje się w międzynarodowe inicjatywy akademickie i naukowe oraz aktywnie współpracuje
z uczelniami na całym świecie. Odbył staże w IESE Business School w Hiszpanii oraz na Uniwersytecie w Tilburgu w Holandii. Był profesorem wizytującym w wielu prestiżowych ośrodkach akademickich, w tym w ESCP Business School, SKEMA i École de Management de Normandie we Francji, ISCTE Business School w Portugalii, Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii, Soongsil University w Korei Południowej, Universidad del Pacifico w Peru oraz University of Reykjavik w Islandii.
Jego dorobek naukowy obejmuje kilkadziesiąt artykułów naukowych, rozdziałów oraz książek publikowanych
w renomowanych wydawnictwach, takich jak Cambridge University Press, Emerald Publishing i Routledge i czasopismach – m.in.: European Management Journal, Journal of Computer Information Systems czy Business Horizons. Jest autorem książki Transformacja cyfrowa (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk. Jest również dyrektorem programu Koźmiński MBA Cyfrowa Transformacja i Sztuczna Inteligencja oraz studiów podyplomowych z obszaru gospodarki cyfrowej, takich jak Marketing Internetowy, Handel Elektroniczny oraz Cyfrowa Transformacja Biznesu.
Prof. Mazurek został wielokrotnie nagrodzony za osiągnięcia naukowe i publikacyjne. Otrzymał nagrodę LUMEN w 2015 roku, przyznawaną liderom zarządzania uczelniami wyższymi. W 2017 roku został uhonorowany wyróżnieniem Eduinspirator, przyznawanym przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji za aktywne działania
w edukacji i pozytywny wpływ na otoczenie. W 2020 roku otrzymał nagrodę Gwiazda Umiędzynarodowienia
w kategorii Badania naukowe, przyznawaną przez fundację Perspektywy.
Jego działalność obejmuje również współpracę z sektorem biznesowym. Realizował projekty doradcze i badawcze dla wielu znanych firm, w tym Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA i Mars Corp.
Co zyskujesz
Kozminski Advanced Management Program oferuje:
-
zajęcia i spotkania z wybitnymi ludźmi, którzy podejmowali wiele poważnych wyzwań życiowych i osiągnęli sukces
-
interakcje z najlepszymi menedżerami o rozległych doświadczeniach – uczestnikami programu
-
czas na przemyślenia i głębszą refleksję
-
pracę z wykorzystaniem innowacyjnych metod.
Program obejmuje:
-
kluczowe sesje podstawowe związane z najważniejszymi problemami współczesnych organizacji (takimi jak: przywództwo, strategie, finanse, marketing)
-
pozostałe sesje podstawowe poświęcone zróżnicowanym zagadnieniom, istotnym dla funkcjonowania organizacji przyszłości (m.in.: HR, etyka, innowacje, negocjacje strategiczne) oraz rozwoju osobistego (komunikowanie, kierowanie emocjami, zarządzanie konfliktem)
-
sesje specjalne - spotkaniami z wybitnym praktykami gospodarczymi, byłymi szefami ministerstw lub urzędów centralnych
-
pracę w grupach nad unikalnym w skali światowej projektem AMP – warsztatem teatralnym odwołującym się do sztuki jako źródła wzorców kreatywności
-
zajęcia rekreacyjne stanowiące istotny składnik programu powiązany z holistycznym podejściem do życia
-
pracę indywidualną, będąca niezbędnym dopełnieniem aktywnego uczestnictwa w programie
Program
Organizacja zajęć
Zajęcia trwają w sumie cztery tygodnie:
Program będzie realizowany głównie w języku polskim. Część zajęć realizowana wspólnie z EADA w Barcelonie będzie prowadzona w języku angielskim (14 godzin zajęć oraz biznesowe wizyty studyjne).
Ze względu na podstawowe założenia programu oraz sposób jego realizacji, wymagana jest stała obecność uczestników Programu w każdym tygodniu zajęć od godz. 10.00 w poniedziałek do godz. 19.00 w piątek. W tygodniu trzecim wylot do Barcelony jest planowany na poniedziałek.
Miejsce zajęć w tygodniu 1, 2 i 4: Ośrodek Szkoleniowy (do 40 km od centrum Warszawy) Miejsce zajęć w tygodniu 3: Ośrodek EADA w Collbato (ok. 30 km od centrum Barcelony)*
* (w zależności od sytuacji epidemicznej, z uwagi na bezpieczeństwo Uczestników, Uczelnia zastrzega możliwość organizacji tygodnia 3 w Warszawie)
Terminy
- TYDZIEŃ 1 – 17-21 listopada 2025 (Warszawa)
- TYDZIEŃ 2 - 19-23 stycznia 2026 (Warszawa)
- TYDZIEŃ 3 – 9-14 marca 2026 (Barcelona)
- TYDZIEŃ 4 – 8-13 czerwca 2026 (Warszawa)
Społeczność
Opinie studentów i absolwentów

Dyrektor Komercyjny, Maspex

Prezes Perfecta sp. z o.o. "Dlaczego KAMP? A dlaczego nie?

Przewodniczący Rady Nadzorczej, Wielton SA Przewodniczący Rady Nadzorczej, Pamapol

Dyrektor Finansowy, CFO Sklepy Komfort S.A

Dyrektor, Auchan

Executive Director in charge of Shared Services, Orange Polska
-
Aby zgłosić się do udziału w programie, prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Następnie otrzymają Państwo drogą elektroniczną aplikację obejmującą dalsze informacje.
-
Akademia Leona Koźmińskiego będzie dążyła do przyjęcia do programu osób o dużym doświadczeniu praktycznym, szerokim zróżnicowaniu - pod względem: sektorowym i geograficznym, specjalności zawodowej, wykształcenia oraz pozycji zawodowej.
-
Organizatorzy Kozminski Advanced Management Program będą kontaktowali się z kandydatami przed ostatecznym potwierdzeniem kwalifikacji do programu.
-
Termin zgłoszeń: 15 września 2025 r.
Opłaty
CENA PROGRAMU: 69 500 zł*
* Opłata uczestnika Programu obejmuje: uczestnictwo w zajęciach oraz sesjach specjalnych, zakwaterowanie i wyżywienie, komplet materiałów o zróżnicowanym charakterze, koszty przelotu Warszawa – Barcelona - Warszawa.
Akceptacja zgłoszenia kandydata pociąga za sobą zobowiązanie uiszczenia opłaty wstępnej. Opłata wstępna jest bezzwrotna (chyba, że Program nie zostanie uruchomiony) i będzie zaliczona na poczet opłaty całkowitej. Rezygnacja z udziału w Programie po 18 października 2025 roku powoduje utratę wniesionej opłaty. W uzasadnionych przypadkach możliwe będzie zaproponowanie innej osoby na miejsce rezygnującego.
Cena programu | 69 500 ZŁ* |
Opłata wpisowa płatna w ciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zakwalifikowania się kandydata do programu (czesne zostanie pomniejszone o jej wysokość) | 5 000 zł brutto (stawka zw. z VAT) |
Pozostała cześć czesnego | 64 500 zł brutto - płatne do 7 października 2025 r. |
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Marciniuk, e-mail: amarciniuk@kozminski.edu.p