KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

Komunikacja interpersonalna

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Kontakt
Bartczuk-Jasińska Agnieszka KEBS
Opiekun kierunku
Agnieszka Bartczuk-Jasińska
O kursie

Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia. (Brian Tracy) 

Magda Żmijewska Executive Coach PCC ICF, ECPC, AoEC:  

Wzrasta świadomość, że efekty pracy zależą od skuteczności w relacjach, a jakość relacji zależy od indywidualnych umiejętności w obszarze komunikacji. Zapraszam do zapoznania się z tematami przekazywanymi w formie warsztatów coachingowych z komunikacji w następujących obszarach: 

  • Komunikacja Interpersonalna 
  • Nowoczesna Komunikacja w Biznesie
  • Delegowanie – Feedback – Feedforward – kluczowe narzędzia komunikacyjne w rozwijaniu zespołów

Można uczestniczyć we wszystkich trzech warsztatach, można wybrać dowolne z nich. Pierwszy z trzech tematów - Komunikacja Interpersonalna - jest w  moim przekonaniu niezbędnym fundamentem, żeby dalej móc doskonalić umiejętności komunikacyjne. Warsztat wprowadza Uczestnika w sekrety technik komunikacyjnych i rozwoju osobistego. Warsztat polecam zwłaszcza tym osobom, które muszą komunikować się „z obcymi cywilizacjami”. 

Warsztat jest moim autorskim podejściem zbudowanym na ponad 20-letniej pracy z ludźmi w organizacjach biznesowych i edukacyjnych. Program jest syntezą najlepszych praktyk i narzędzi funkcjonujących na rynku. Jego podstawą jest solidny fundament wiedzy psychologicznej podanej w prosty i przystępny sposób. Wyróżnia go umiejętność przełożenia teorii na praktyczne wykorzystanie nowej wiedzy w codziennym życiu. Zarządzanie różnorodnością w komunikacji, ćwiczenie umiejętności dopasowywania się do odbiorcy oraz permanentna praca nad zwiększaniem poczucia własnej wartości to niewątpliwie ważne korzyści płynące z uczestnictwa w tym warsztacie.  Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnych warsztatów z dużym zaangażowaniem po stronie uczestników. Każdy z nich będzie miał okazję zacząć od siebie i poznać swój indywidulany sposób komunikowania się i odczuwania oraz wykorzystać i przełożyć tę wiedzę na doskonalenie swojej strategii komunikacyjnej. Uczestnicy będą mieli okazję rozszerzyć swoją wiedzę, jak wywierać wpływ z wykorzystaniem języka wspierającego komunikację i przez to osiągać swoje cele w elegancki sposób.  Dowiedzą się, w czym warto dać się zainspirować, a co warto wypracować samemu. 

W dzisiejszym świecie sztuką staje się umiejętność wyboru, w gąszczu miałkości i powierzchowności. Ucz się od najlepszych, przyjdź na Akademię Leona Koźmińskiego – zapraszam.

1
Warsztat

Serca programu tego warsztatu są dwa. Jedno to samoświadomość własnych wzorców komunikacyjnych co jest drogą do polepszenia komunikacji z innymi. Oraz drugie serce, którym jest permanentne budowanie adekwatnego poczucia własnej wartości, które przekłada się na asertywną komunikację, komunikację w poszanowaniu siebie i innych

2
Podejście

Pracujemy w małych grupach w podejściu coachingowym czyli będzie: tyle teorii ile trzeba, tak dużo doświadczenia, żeby wiedza „weszła w mięśnie bez wysiłku”, tak dużo pytań, żeby kreować nową świadomość, tyle inspiracji, żeby można się było dzielić się z innymi, tak dużo konkretnych narzędzi, żeby życie było łatwiejsze, tyle dobrej energii, żeby przyjemny stan emocjonalny trwał na długo po spotkaniu. 

Partnerzy
Adresaci

Szkolenie jest dla Ciebie, jeśli  

  • poszukujesz odpowiedzi na pytanie, co jest esencją komunikacji między ludźmi

  • chcesz zrozumieć, czym jest różnorodność w komunikacji i komunikacja z różnorodnością 

  • chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania na innych 

  • poszukujesz sposobów, by nauczyć się odkrywać „między wierszami” głębokie założenia i intencje w komunikatach twojego rozmówcy 

  • chcesz poznać „słowa klucze”, które otworzą niejedne drzwi 

  • chcesz wypracować sposoby radzenia sobie z agresją w komunikacji 

  • chcesz rozwiązać „syndrom trudnego klienta” 

  • poszukujesz inspiracji, jak komunikować się skutecznie na poziomie   zarówno werbalnym, jak i niewerbalnym 

  • poszukujesz sposobów permanentnego budowania swojej asertywnej komunikacji i postawy 

  • poszukujesz dróg do wzmacniania adekwatnego poczucia własnej wartości, które przekłada się na sukcesy w komunikacji 

GroupOfPeopleIllustration
Trenerzy
Magda Żmijewska
Magdalena Żmijewska

Jest ukierunkowanym ekspertem rozwijającym liderów i profesjonalistów w biznesie. Obszary jej specjalizacji to: przywództwo, ocena i rozwój kompetencji menedżerskich, executive coaching,  komunikacja interpersonalna, rozwój talentów i mocnych stron, wzmacnianie energii życiowej. Przez ponad 15 lat pracowała w dużych międzynarodowych organizacjach jako HR manager, a obecnie działa jako freelancer i wspiera rozwój organizacji i liderów jako certyfikowany executive coach (PCC ICF, ECPC, AoEC), wykładowca Executive MBA, trener biznesu, Life Energy Expert. Jest autorką studiów podyplomowych w Głównej Szkole Managerskiej Collegium Humanum – Leadership Master Class. Ma następujące certyfikaty: Academy of Executive Coaching (UK), Professional Certified Coach International Coach Federation, Erickson Certified Professional Coach, Action Learning Coach WIAL, Zen Coaching, Clean Coaching, Master NLP, Trener Biznesu ALK, Leadership & Authority in Groups and Organisations Lionel Stapley, Extended Disc, Talenty Gallupa, certyfikat Calligraphy Health System - chiński system wzmacniania energii osobistej.

Pracowała dla dużych graczy na rynku, m.in.:  Fiat Auto Poland, FCA Group Bank Polska S.A.,  Agora S.A., Nordea, Telewizja Polska, Netia S.A., Grupa Pracuj S.A., Trenkwalder, Inchcape Motor Polska (BMW), TVN S.A., WNS Global Services, Nowa Era,  Bricoman, Payback Polska, Benefit Systems S.A., CEDC International, Vivus Finance, Huntsman, Wydawnictwo Naukowe PWN, PS Gaz, Colliers International, Orlen Oil, Poczta Polska, Polskie Forum HR, Semantive.

Jej motto – najważniejsze są rezultaty moich Klientów, bo coaching jest o ich działaniu w zmianie.

www.magdazmijewska.pl

Co zyskujesz

NAUCZYSZ SIĘ 

  • własnych wzorców komunikacyjnych

  • rozpoznawania tych wzorców u innych 

  • trafiania z komunikatem wprost do odbiorcy 

  • jak radzić sobie z krytykiem wewnętrznym

  • czym jest szuflandia i jak z niej wychodzić 

  • jak wzmacniać poczucie swojej wartości 

OTRZYMASZ 

  • kilka testów do samoobserwacji 

  • kilka ćwiczeń samorozwojowych 

  • kilka inspiracji do pracy własnej 

  • możliwość jeszcze lepszego poznania samego siebie. 

ZMIENISZ 

  • rozumienie, czym jest różnorodność w komunikacji 

  • swoje nastawienie do innych ludzi 

  • swoje myślenie na temat „kim dla Ciebie jest trudny klient”? 

  • sposób myślenia o sobie samym 

Program szkolenia

Dzień 1 i 2 

  • Rozpoczęcie zajęć - zbudowanie dobrej energii do procesu uczenia się. 
  • 4 etapy budowania relacji. 
  • Efekt pierwszego wrażenia. 
  • Praca z indywidualną metaforą komunikacyjną. 
  • Bilans otwarcia komunikacji interpersonalnej – mocne strony i obszary do rozwoju. 
  • Istota komunikacji i jej 4 prawa. 
  • O etykietowaniu i szuflandii. 
  • Magiczny krąg komunikacji i jej trzy poziomy. 
  • Neuroscience, czyli nawyki i wzorce komunikacyjne. 
  • Mózg i zmysły w komunikacji. 
  • Jak budować relację z „kaktusem”, czyli o komunikacyjnych podobieństwach i różnicach. 
  • Co buduje relacje? 
  • Tam gdzie jest trudno – rapport, czyli klucz do mapy świata klienta. 
  • Sekrety technik komunikacyjnych, czyli poziom zaawansowany – rola dialogu wewnętrznego w komunikacji ze sobą i z innymi. 
  • Słów kilka o empatii i krytyku wewnętrznym. 
  • O nastawieniu, przełączniku i emocjach w komunikacji. 
  • Czym jest, a czym nie jest asertywna postawa i  komunikacja? 
  • Jak radzić sobie z fochem, agresją i trudnym klientem? 
  • Rola poczucia własnej wartości w komunikacji z innymi. 
  • O wartościach osobistych w komunikacji z innymi. 
  • Praca z autorefleksją. 
figury
Organizacja zajęć

Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00 * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut   

Podczas zajęć zapewnimy Państwu przerwę kawową oraz dwudaniowy obiad z opcją wegetariańską do wyboru.   

 
Terminy

4-5 lutego 2021 r.

Forma prowadzenia zajęć
Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnych warsztatów z dużym zaangażowaniem po stronie uczestników.
Zasady rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji 

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja 

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Tabela opłat
Cena szkolenia 1950 zł netto (+23% VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 1750 zł netto (+23% VAT)*

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl