delegowanie

Delegowanie - feedback - Feedforward

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Kontakt
Bartczuk-Jasińska Agnieszka KEBS
Opiekun kierunku
Agnieszka Bartczuk-Jasińska
O szkoleniu
Cel kursu

W dzisiejszym świecie biznesowym szczególnego znaczenia nabierają umiejętności miękkie zarządzania ludźmi. Obok doskonałej znajomości Excela i analizy liczbowej, nowoczesny Lider rozwija umiejętności komunikacyjne. Delegowanie i udzielanie informacji zwrotnej są takimi momentami w zarządzaniu ludźmi jak pokerowa zagrywka „teraz sprawdzam”. Aby robić to dobrze rozwijamy zarówno komunikację interpersonalną jak i umiejętności motywowania, coachingową pracę pytaniami, wielopoziomowe słuchanie i wiele innych. Nie chodzi o  to, aby delegować więcej, chodzi o to aby delegować efektywnie. Wielu managerów nadal robi to intuicyjnie, na oko, tak jak potrafi.  Coachingowy warsztat „Delegowanie – Feedback – Feedforward” to sposób na poukładanie sobie intuicyjnej wiedzy, miejsce na zadanie nurtujących pytań, solidne przećwiczenie umiejętności związanych z rozwojem indywidualnym pracownika i z budowaniem całych zespołów. Inspiruję liderów, żeby spojrzeli na te zagadnienia jako trzy etapowy proces: briefing – przypisanie celów, control  system czyli monitorowanie i kalibracja oraz debriefing czyli udzielenie informacji zwrotnej.  W XXI wieku nowoczesny lider nie może budować swojego przywództwa bez zaawansowanej wiedzy z obszaru coachingu. Zwłaszcza kiedy pojawia się pytanie „co robisz jak nie idzie?”. Warsztat jest doskonałą okazją do poznania kilku coachingowych modeli wspierających managerów w „odblokowywaniu potencjału”. Na warsztacie mamy okazję do odegrania scenek „role playing” gdzie podążając za scenariuszem ćwiczymy się w sztuce przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.  

W dzisiejszym świecie sztuką staje się sztuka wyboru, w gąszczu miałkości i powierzchowności. Ucz się od najlepszych, przyjdź na Akademię Leona Koźmińskiego – zapraszam Magda Żmijewska Executive Coach PCC ICF, ECPC, AoEC.  

 

Główne atuty
1
Praca mentoringowa

Sercem programu jest praca mentoringowa czyli od razu po przećwiczeniu umiejętności uczestnik ma okazję otrzymać informację zwrotną zarówno od grupy jak i trenera. 

Pracujemy w małych grupach w podejściu coachingowym czyli będzie: 
a) tyle teorii ile trzeba, 
b) tak dużo doświadczenia, żeby wiedza „weszła w mięśnie bez wysiłku”, 
c) tak dużo pytań, żeby kreować nową świadomość, 
d) tyle inspiracji, żeby można się było dzielić się z innymi, 
e) tak dużo konkretnych narzędzi, żeby życie było łatwiejsze, 
f) tyle dobrej energii, żeby przyjemny stan emocjonalny trwał na długo po spotkaniu. 

Adresaci kursu

Szkolenie jest dl Ciebie, jeśli  

  • planujesz wznieść na wyższy poziom swoje kompetencje managerskie i liderskie 

  • zależy Ci na rozwijaniu jednostek i całych zespołów 

  • chcesz promować w miejscu pracy partycypacyjny styl zarządzania 

  • zauważyłeś jak ważne jest w XXI wieku budowanie kultury organizacyjnej z silnie wdrożonym mechanizmem przyjmowania i dawania feedbacku 

  • nieustannie poszukujesz inspiracji, trendów, ciekawych miejsc i ludzi   

Adresaci szkolenia: 

  • Managerowie 

  • Team liderzy 

  • Liderzy HR 

  • Kierownicy 

  • Szefowie 

  • Dyrektorzy 

  • Liderzy 

  • Właściciele firm 

  • Przedsiębiorcy 

  • Wszyscy Ci, którzy z ludźmi i poprzez ludzi mają osiągać cele 

 

IllustrationShapes
Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz

NAUCZYSZ SIĘ 

  • Kim są „Growers”, a kim sa „Keepers”? 

  • Jak delegować efektywnie? 

  • Co robić kiedy „nie idzie” czyli kiedy nie ma spodziewanych rezultatów? 

  • Jak przyjmować, a jak udzielać informacji zwrotnej? 

  • Za co warto doceniać pracownika? Znacznie rozszerzysz swój wachlarz możliwości! 

  • Kiedy i jak używać zaawansowanego narzędzia motywowania ludzi - feedforwardu? 

OTRZYMASZ 

  • Proste modele coachingowe do rozwijania ludzi. 

  • Techniki i najlepsze praktyki  delegowania (Harvard Manage Mentor). 

  • Użyteczny model leadershipu od Top Guru tej dziedziny. 

  • Mnóstwo mentoringowego wsprcia dla rozwoju Twoich kompetencji managerskich. 

  • Solidną dawkę inspiracji do rozwijania własnego stylu przewodzenie i rozwijania ludzi. 

ZMIENISZ 

  • Pogląd na to kogo trzeba rozwijać w organizacji? 

  • Sposób myślenia o procesie delegowania. 

  • Proces przygotowania się do delegowania oraz udzielania informacji zwrotnej. 

  • Przekonanie co do „trudnych” pracowników

  • Przekonania co do przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej. 

Program

Dzień I i II 

  • Start – zbudowanie dobrej atmosfery do procesu uczenia się. 

  • Jakie są najważniejsze umiejętności HRM, które przekładają się na zwiększenie produktywności zespołów? 

  • Growers & Keeprs – kim są w organizacji i jak nimi zarządzać? 

  • Czym jest: coaching? empowerment? i rozwijanie innych? 

  • Co jest trudnego w delegowaniu? 

  • Bariery i złote zasady delegowania. 

  • Rola pytań w delegowaniu i feedbacku: jakie mamy rodzaje pytań? jak zadawać dobre pytania? z jakiego powodu pytania są ważne? 

  • Delegowanie jako 3 etapowy proces. Ćwiczymy: SMARTowanie celów, rozmowa rozwijająca jednostki i zespoły. 

  • Najlepsze techniki delegowania. 

  • Delegowanie - co robisz jak się zorientujesz, że ktoś nie daje rady? Praca z dwoma modelami coachingowymi: GROW i 4C. Ćwiczymy: rozmowę rozwojową według modelu GROW. 

  • Dawanie i przyjmowanie feedbacku. Kiedy zaczyna się dawanie feedbacku – 5 stopniowa piramida przywództwa według Jhona Maxwella. 

  • Z jakiego powodu feedback jest ważny – okno Johari, przejrzy się w nim! 

  • Przygotowanie do feedbacku. 

  • Scenariusz rozmowy feedbackowej. 

  • Techniki udzielania informacji zwrotnej. Praca z materiałem filmowym. 

  • Recognition factor – za co warto docenić pracownika? 

  • Role playing – ćwiczymy udzielanie informacji zwrotnej. Praca z autofeedbackiem i feedbackiem od grupy i od trenera. 

  • Jak przyjmować feedback? Ćwiczymy wychodząc z własnej strefy komfortu, a  wchodząc we własne nowe doświadczenia czyli jak być w komforcie z dyskomfortem? 

  • Feedback a feedforward – różnice i podobieństwa.  

  • Proste feedforwardowanie w 4 krokach. 

  • Lądowanie z autorefleksją. 

 

IllustrationShapes

Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00 * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut   

Podczas zajęć zapewnimy Państwu przerwę kawową oraz dwudaniowy obiad z opcją wegetariańską do wyboru.   

 
Terminy

4-5 marca 2021 r. 

Społeczność
Trener
Magda Żmijewska
Magdalena Żmijewska

Jest ukierunkowanym ekspertem rozwijającym liderów i profesjonalistów w biznesie. Obszary jej specjalizacji to: przywództwo, ocena i rozwój kompetencji menedżerskich, executive coaching,  komunikacja interpersonalna, rozwój talentów i mocnych stron, wzmacnianie energii życiowej. Przez ponad 15 lat pracowała w dużych międzynarodowych organizacjach jako HR manager, a obecnie działa jako freelancer i wspiera rozwój organizacji i liderów jako certyfikowany executive coach (PCC ICF, ECPC, AoEC), wykładowca Executive MBA, trener biznesu, Life Energy Expert. Jest autorką studiów podyplomowych w Głównej Szkole Managerskiej Collegium Humanum – Leadership Master Class. Ma następujące certyfikaty: Academy of Executive Coaching (UK), Professional Certified Coach International Coach Federation, Erickson Certified Professional Coach, Action Learning Coach WIAL, Zen Coaching, Clean Coaching, Master NLP, Trener Biznesu ALK, Leadership & Authority in Groups and Organisations Lionel Stapley, Extended Disc, Talenty Gallupa, certyfikat Calligraphy Health System - chiński system wzmacniania energii osobistej.

Pracowała dla dużych graczy na rynku, m.in.:  Fiat Auto Poland, FCA Group Bank Polska S.A.,  Agora S.A., Nordea, Telewizja Polska, Netia S.A., Grupa Pracuj S.A., Trenkwalder, Inchcape Motor Polska (BMW), TVN S.A., WNS Global Services, Nowa Era,  Bricoman, Payback Polska, Benefit Systems S.A., CEDC International, Vivus Finance, Huntsman, Wydawnictwo Naukowe PWN, PS Gaz, Colliers International, Orlen Oil, Poczta Polska, Polskie Forum HR, Semantive.

Jej motto – najważniejsze są rezultaty moich Klientów, bo coaching jest o ich działaniu w zmianie.

www.magdazmijewska.pl

Zasady rekrutacji
Etapy rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni (tutaj link do dodania).

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online

Opłaty

Cena szkolenia - 1950 zł netto

Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK - 1750 zł netto *

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami.  

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl