O studiach
Studia są prowadzone w formule online.
Świat e-commerce rozwija się szybciej niż kiedykolwiek – napędzany przez sztuczną inteligencję, nowe modele zakupowe i błyskawicznie zmieniające się oczekiwania klientów.
Te studia to odpowiedź na potrzebę połączenia technologii, danych i innowacyjnego myślenia w jednym miejscu. Program oparty jest na analizie rzeczywistych case studies oraz interaktywnych warsztatach, które pozwalają uczestnikom pracować na realnych wyzwaniach i tworzyć gotowe do wdrożenia rozwiązania. Uczestnicy zdobywają praktyczne kompetencje, dzięki którym potrafią projektować nowoczesne strategie sprzedaży online, wykorzystywać AI w praktyce i skutecznie reagować na trendy, zanim staną się standardem.
Absolwenci mogą z powodzeniem pełnić role menedżerów projektów internetowych, specjalistów ds. e-marketingu czy strategów e-handlu – gotowych działać na styku biznesu, technologii i innowacji.
Co nas wyróżnia?
200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych
Wiele zajęć prowadzonych jest w formie ćwiczeń i warsztatów.
Prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-biznesie, świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży e-commerce.
Firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia, to miedzy innymi: Freshmail, Socjomania, T-Mobile, FutureMind, OEX – Cursor, ePoint, Trusted Shops.
Dostęp do unikatowych materiałów – w tym zasobów „Financial Times"
W trakcie studiów uczestnicy przygotowują projekty doradcze/ konsultingowe, które można wykorzystywać w działalności zawodowej – projekty te są podstawą ukończenia studiów, a ich jakość w dużym stopniu determinuje finalną ocenę.
Każdy uczestnik otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – „E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka”, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na tym kierunku.
Adresaci i adresatki studiów
Lider studiów z obszaru digital

Szanowni Państwo,
Banałem jest stwierdzenie, że e-commerce to przyszłość. Sprzedaż przez Internet stanowi ogromny potencjał generowania przychodów nie tylko dla firm internetowych, ale także dla firm, które traktują kanał internetowy jako jedną z dróg sprzedaży produktów czy usług – wszak to właśnie w wielu tzw. biznesach „tradycyjnych” handel elektroniczny dokonuje rewolucji, tak oczekiwanej od klientów.
W e-handlu nie możemy sobie pozwolić na działanie amatorskie, metodę „prób i błędów” – w końcu chodzi tutaj o klienta, jego decyzje zakupowe oraz konkretne przepływy finansowe. Dlatego, przygotowując program tych studiów, przyświecał nam jeden cel – chcemy wyposażyć słuchaczy w najwyższej klasy wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z budowaniem sukcesu w e-handlu, wykorzystując do tego interaktywne warsztaty, zajęcia oparte na polskich studiach przypadku oraz laboratoria komputerowe prowadzone przez najwyższej klasy specjalistów – doświadczonych ekspertów, a równocześnie świetnych dydaktyków.
Zajęcia na naszych studiach prowadzą praktycy z takich firm jak m.in.: T-Mobile, OEX-Cursor, ePoint, Trusted Shops, Socjomania, Freshmail, VML, Ideo, FutureMind.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z e-commerce. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.
Do zobaczenia na zajęciach!
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty: 8:45-15:45*
- niedziele: 8:45-15:45*
* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.
Terminy
Terminy zajęć w I semestrze studiów:
- 11-12.10.2025
- 15-16.11.2025
- 29-30.11.2025
- 13-14.12.2025
- 24-25.01.2026
- 21-22.02.2026
Społeczność
Wybrani prowadzący
Zasady naboru
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
XXII edycja – rekrutacja trwa do 15 września 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2025 roku.
Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją pracy – projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego online przygotowanego w oparciu o materiał ze studiów.
- Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
- Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
- Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 400 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 800 zł każda) | 9 600 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 320 zł każda) | 8 640 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 9 100 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.