O studiach
Atuty studiów
Co nas wyróżnia?
200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych
Wiele zajęć prowadzonych jest w formie ćwiczeń, warsztatów komputerowych lub laboratoriów.
Prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-biznesie, świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży e-commerce.
Firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia, to miedzy innymi: Freshmail, Socjomania, T-Mobile, FutureMind, OEX – Cursor, ePoint, Trusted Shops.
Zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do wielu specjalistycznych baz danych, takich jak EBSCO, Emerald czy ProQuest.
Dostęp do unikatowych materiałów, w tym zasobów „Financial Times”
W trakcie studiów słuchacze przygotowują projekty doradcze/ konsultingowe, które można wykorzystywać w działalności zawodowej – projekty te są podstawą ukończenia studiów, a ich jakość w dużym stopniu determinuje finalną ocenę.
Każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – „E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka”, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na tym kierunku.
Partnerzy programu
Materiały wspierające rozwój
Czy wiesz, że każdy uczestnik tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej LinkedIn Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy „Financial Times”?
Podręcznik „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka"
Uczestnicy studiów otrzymują też najnowszy polski podręcznik pt. „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka", który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. To blisko 500-stronicowa pozycja, przygotowana przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka, wydana nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.
Adresaci i adresatki studiów
Lider studiów z obszaru digital
Szanowni Państwo,
Banałem jest stwierdzenie, że e-commerce to przyszłość. Sprzedaż przez Internet stanowi ogromny potencjał generowania przychodów nie tylko dla firm internetowych, ale także dla firm, które traktują kanał internetowy jako jedną z dróg sprzedaży produktów czy usług – wszak to właśnie w wielu tzw. biznesach „tradycyjnych” handel elektroniczny dokonuje rewolucji, tak oczekiwanej od klientów.
W e-handlu nie możemy sobie pozwolić na działanie amatorskie, metodę „prób i błędów” – w końcu chodzi tutaj o klienta, jego decyzje zakupowe oraz konkretne przepływy finansowe. Dlatego, przygotowując program tych studiów, przyświecał nam jeden cel – chcemy wyposażyć słuchaczy w najwyższej klasy wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z budowaniem sukcesu w e-handlu, wykorzystując do tego interaktywne warsztaty, zajęcia oparte na polskich studiach przypadku oraz laboratoria komputerowe prowadzone przez najwyższej klasy specjalistów – doświadczonych ekspertów, a równocześnie świetnych dydaktyków.
Zajęcia na naszych studiach prowadzą praktycy z takich firm jak m.in.: T-Mobile, OEX-Cursor, ePoint, Trusted Shops, Socjomania, Freshmail, VML, Ideo, FutureMind.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z e-commerce. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.
Do zobaczenia na zajęciach!
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty: 8:45-15:45*
- niedziele: 8:45-15:45*
* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.
Zajęcia prowadzone są w salach wykładowych, warsztatowych oraz w laboratoriach komputerowych. W wybranych sytuacjach słuchacze będą proszeni o przyniesienie dodatkowo własnych komputerów czy tabletów.
Terminy zajęć
Planowane terminy zajęć w I semestrze:
- 12-13.10.2024 – zjazd stacjonarny
- 23-24.11.2024 – zjazd online
- 21-22.12.2024 – zjazd stacjonarny
- 18-19.01.2025 – zjazd stacjonarny
- 01-02.02.2025 – zjazd stacjonarny
- 15-16.02.2025 – zjazd stacjonarny
Społeczność
Wybrani prowadzący
Zasady naboru
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
- XX edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.
Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych.
Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją pracy-projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego online przygotowanego w oparciu o materiał ze studiów.
- Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister ) lub odpis dyplomu doktorskiego**
- Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
- Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 650 zł każda) | 9 300 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 185 zł każda) | 8 370 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 8 800 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:
Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.