INTELIGENCJA EMOCJONALNA

Inteligencja emocjonalna w praktyce

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
W tygodniu
Online
Kontakt
Zochowska Monika
Opiekun kierunku
Monika Żochowska
O kursie

Wiedza i zrozumienie 

  • Rozumienie procesów związanych z powstawaniem i dynamiką silnych stanów emocjonalnych 
  • Emocje i nastroje – typologia emocji i mechanizmy zmiany stanów emocjonalnych oraz ich 
  • Wpływ silnych emocji na procesy przetwarzania informacji i podejmowania decyzji 

Umiejętności 

  • Efektywne reagowanie stosownie do dynamiki procesów emocjonalnych 
  • Rozwój umiejętności rozpoznawania własnych emocji i przeciwdziałania stanom afektywnym mogącym zakłócić proces podejmowania decyzji 
  • Przećwiczenie efektywnej komunikacji z klientem / podwładnym / współpracownikiem przeżywającym silne emocje 

Podczas warsztatów uczestnicy będą mogli przedyskutować strategie radzenia sobie z silnymi emocjami oraz w ramach dzielenia się doświadczeniem wypracować skuteczne procedury wychodzenia z nadmiernego emocjonalnego pobudzenia w warunkach zawodowych.  

Adresaci

 

  • wyższa kadra menedżerska 
  • osoby chcące rozwinąć swój potencjał przywódczy  
  • eksperci zajmujący się wspieraniem rozwoju miękkich kompetencji w organizacjach 
GroupOfPeopleIllustration
Co zyskujesz
  • Rozwój umiejętności świadomego zarządzania własnym stanem emocjonalnym 

  • Zrozumienie dynamiki emocji i procesów emocjonalnych u innych ludzi 

  • Ćwiczenie kompetencji budowania relacji w inteligentny emocjonalnie sposób 

  • Budowanie świadomości znaczenia Inteligencji emocjonalnej jako komponentu kapitału przywódczego liderów 

  • Zrozumienie oddziaływania i wpływu emocji liderów na podwładnych ze szczególnym uwzględnieniem emocji sprzyjających ogólnej produktywności i jakości pracy zespołu 

Program szkolenia
  • Wprowadzenie w zakres tematyki Inteligencji emocjonalnej EQ; poznanie głównych elementów EQ wg Saloveya, Meyera i Golemana; Model  Arystotelesa i Plutchika 

  • Autodiagnoza EQ; obszary do rozwoju EQ  

  • Model postawy i miejsce emocji w dynamice zachowań człowieka 

  • Rodzaje emocji – typologia; dynamika emocji; rozpoznawanie własnych emocji; rozwój samoświadomości emocjonalnej; co się kryje pod Twoją złością?; Model Wulkanu Złości 

  • Zarządzanie własnym stanem emocjonalnym; emocje w służbie naszych celów; Inteligentne spożytkowanie emocji -  mechanizmy automotywacji i zaangażowania 

  • Zarządzanie emocjami w relacjach; rozpoznawanie emocji u innych 

  • Adekwatne reagowanie na emocje innych ludzi; komunikacja inteligentna emocjonalnie; Trójkąt dramatyczny Karpmana 

  • Słuchanie innych, słuchanie siebie; zrozumienie – porozumienie – współpraca;  indywidualny plan dalszego rozwoju Inteligencji Emocjonalnej 

figury
Organizacja zajęć

Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00 * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut   

Podczas zajęć zapewnimy Państwu przerwę kawową oraz dwudaniowy obiad z opcją wegetariańską do wyboru.   

 
Terminy

26-27 listopada 2020 r.

Ze względu na sytuację epidemiczną w kraju szkolenie odbędzie się w formule online. Jak tylko okoliczności na to pozwolą powrócimy do zajęć w formule stacjonarnej lub hybrydowej.

Społeczność
Trener szkolenia
Lidia Czarkowska
dr Lidia Czarkowska

Kierownik studiów podyplomowych Coaching profesjonalny.

Ma szeroką, popartą długoletnią praktyką wiedzę z zakresu psychologii, socjologii, zarządzania, komunikacji organizacyjnej, motywacji, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów oraz rozwoju potencjału człowieka.

Prowadzi warsztaty, coaching oraz indywidualne programy rozwojowe dla wyższej kadry menedżerskiej, pracuje też metodami coachingowymi z całymi zespołami.

Z wykształcenia psycholog, socjolog i pedagog z zamiłowania taterniczka, trener i coach. Od dwudziestu lat współpracuje z firmami doradczymi i szkoleniowymi.

Prowadziła projekty coachingowe, szkolenia zamknięte, warsztaty oraz indywidualne treningi m.in. dla: Giełdy Papierów Wartościowych, PKO BP, Radio Plus, Wedel S.A., Heinz S.A. ,Sejmu RP, Canon Polska, Glaxo Smith Kline, Medicover, Ciech S.A., Agros-Nova, Lactalis-Polska, ManRolland, V&S Luksusowa, Nestle, Sandoz.

Zasady naboru
Etapy rekrutacji
1
UZYSKANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

1
REJESTRACJA

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

1
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Tabela opłat
Cena szkolenia 2400 zł brutto (stawka zw. z VAT)*
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 2160 zł brutto (stawka zw. z VAT)

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  

Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl