Menedzer-administracji-publicznej-
30 Stycznia

Menedżer administracji publicznej - dzień otwarty online

  • Pracujesz lub planujesz rozpocząć karierę w administracji?
  • Jesteś zainteresowana/y rozwojem swoich kompetencji menedżerskich, poszerzeniem wiedzy specjalistycznej z wybranych dziedzin?
  • Szukasz nowatorskich rozwiązań i przyszłościowych kierunków rozwoju w administracji publicznej?
  • Chcesz wziąć udział w zajęciach "Jak wdrożyć EZD w jednostce administracji publicznej"?

Zapisz się na dzień otwarty online studiów podyplomowych Nowoczesny menedżer administracji publicznej.

Podczas spotkania będziecie mogli poczuć się jak na studiach. Spotkanie odbędzie się w formule online, więc możecie dołączyć z dowolnego miejsca na świecie.

30 stycznia, godz. 18:00 Zapisz się, otrzymasz link do spotkania online.

Liczba miejsc ograniczona.

 

Podczas naszego spotkana w bezpiecznej, wirtualnej przestrzeni:

  • pokażemy, jak prowadzimy zajęcia,
  • odpowiemy na pytania,
  • wspólnie przyjrzymy się programowi studiów,
  • pokażemy dodatkowe korzyści wynikające z ukończenia studiów w Koźmińskim.

Spotkanie odbędzie się w formule ONLINE na platformie MS Teams.

Plan spotkania:

18:00 - powitanie uczestników

18.05-18.45 - Zajęcia "Jak wdrożyć EZD w jednostce administracji publicznej", które poprowadzi Pani Magdalena Sawicka, Dyrektor ONB NASK PIB w Białymstoku.

18:45 - sesja informacyjna na temat nowego programu studiów oraz seria pytań

Wypełnij zgłoszenie
Zapisz się

Nasi goście

Magdalena Sawicka

Kieruje zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie i rozwój jednolitego systemu EZD PUW w administracji publicznej RP oraz nadzoruje prace nad tworzonym systemem EZD RP. W latach 2000–2010 pracownik Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki – Terenowego Banku Danych w Białymstoku. Następnie kierownik w Biurze Informatyki i Rozwoju Systemów Teleinformatycznych Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego. W roku 2010 pełnomocnik Wojewody Podlaskiego ds. pilotażowego wdrożenia elektronicznego zarządzania dokumentami i uczestnik prac zespołu MSWiA ds. opracowywania „elektronicznej” instrukcji kancelaryjnej.

 

Norbert Staszak

Inspirujący, wspierający menedżer, z doświadczeniem w sektorze prywatnym i publicznym, zaangażowany w rozwój współpracy samorządu terytorialnego i biznesu, nieustannie poszukujący nowych dróg rozwoju, entuzjastycznie dzielący się swoją wiedzą, doświadczeniem i możliwościami.

Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W 2008 po studiach podyplomowych we Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego rozpoczął swoją aktywność zawodową jako trener. Specjalizuje się w zarządzaniu, technikach sprzedaży oraz negocjacjach. Ukończył podyplomowe studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Po latach pracy w sektorze prywatnym, zdobytą wiedzę i posiadane umiejętności zaczął wykorzystywać w zarządzaniu Jednostką Samorządu Terytorialnego. 

Doświadczony specjalista w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji projektów unijnych skierowanych zarówno do przedsiębiorców jak i sektora publicznego. 

Kontakt
tel: 667 941 253

Kanclerz Agata KEBS
Koordynator spotkania
Agata Kanclerz