O szkoleniu
Cel szkolenia
Chcesz jako Lider lepiej komunikować się z zespołem i współpracownikami?
Ten warsztat nauczy Cię, jak rozmawiać, aby inspirować ludzi do działania i prowadzić ich do wspólnego celu. Dzięki sprawdzonym technikom komunikacyjnym poprawisz efektywność i atmosferę pracy.
Szkolenie to niezbędna pigułka wiedzy o skutecznej komunikacji Lidera.
Te dwa dni to nie wykład – to intensywne, praktyczne warsztaty, podczas których nauczysz się skutecznej komunikacji z zespołem i współpracownikami.
DOWIESZ SIĘ:
- Jakie techniki komunikacyjne stosować, by unikać nieporozumień i błędów - poznasz sprawdzone metody precyzyjnego wyrażania swoich myśli i intencji, które zmniejszą ryzyko niedopowiedzeń
- Jak szybko i trafnie pokonywać bariery komunikacyjne – rozpoznasz i przezwyciężysz przeszkody utrudniające skuteczną rozmowę
- Jak niwelować napięcie podczas rozmowy – dowiesz się jak uspokajać sytuację, wyciszać lęki czy konflikty i neutralizować ograniczenia poprzez dobór odpowiednich komunikatów
- Jak adekwatnie chwalić i wspierać – poznasz komunikaty z zakresu doceniania i doświadczysz ich siły rażenia
- Jak prowadzić rozmowy motywujące - dowiesz się jak skutecznie inspirować do podejmowania działań
NAUCZYSZ SIĘ:
- Dopasowania się do rozmówcy - dostosujesz styl komunikacji do potrzeb rozmówców i celów spotkania
- Empatycznego porozumienia – otworzysz siebie i innych na świadomą, szczerą i efektywną komunikację
- Prowadzenia dialogu motywującego - przećwiczysz sposoby rozpoznawania rzeczywistych problemów pracownika i nauczysz się go wspierać
- Pokonywania barier komunikacyjnych – odkryjesz, co utrudnia Ci skuteczną rozmowę i znajdziesz sposoby korygowania stylu
- Identyfikowania problemów komunikacyjnych - poznasz najlepsze sposoby na osiągnięcie porozumienia
- Poprawy zrozumienia w rozmowie - nauczysz się jak uspokajać słowem
- Formułowania odpowiednich pytań - nauczysz się jakie pytania zadawać, by prowadzić rozmówcę do celu
Adresaci szkolenia
Program
Postawa – gotowość na spotkanie i rozmowę Jak budować otwartość i autentyczność w kontakcie z pracownikami, by rozmowa była efektywna i budująca relacje.
Konkretni czy relacyjni – jak racjonować energię i słowa w rozmowach z pracownikami Różne style komunikacji – kiedy warto być rzeczowym, a kiedy poświęcić więcej uwagi relacjom, by osiągnąć najlepsze rezultaty.
Uważność – jak się zaciekawić ludźmi i ich problemami Techniki rozwijania uważności, które pomagają lepiej rozumieć potrzeby pracowników i budować zaangażowanie.
Słuchanie i odzwierciedlanie – najlepsze narzędzie rozmowy Jak aktywne słuchanie i parafraza pomagają w lepszym zrozumieniu rozmówcy i skuteczniejszej komunikacji.
Jak doprecyzowywać, komunikować cele i monitorować postępy Narzędzia do precyzyjnego wyrażania oczekiwań i dostosowywania sposobu ich monitorowania do indywidualnych potrzeb pracowników.
Wywiad motywacyjny – kluczowe pytania i sposób ich zadawania Jak prowadzić rozmowy motywacyjne, by odkryć prawdziwe potrzeby pracownika i skutecznie go wspierać.
Sprawdź, co Ci przeszkadza – Twój gremlin komunikacyjny Świadomość własnych barier komunikacyjnych i sposoby ich przezwyciężania, by skuteczniej zarządzać zespołem.
Empatyczny styl porozumiewania się – agresywny czy nieagresywny? Jak rozpoznawać różne style komunikacji, unikać agresji i budować atmosferę sprzyjającą współpracy.
Informacja zwrotna – jakie komunikaty dodają skrzydeł Jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, by wspierać rozwój i motywację pracowników.
Wzmocnienia – dialog motywacyjny Sztuka wzmacniania pozytywnych postaw i zachowań poprzez skuteczną komunikację i inspirujące rozmowy.
Czas trwania szkolenia
2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00 * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut Podczas zajęć zapewnimy Państwu przerwę kawową oraz dwudaniowy obiad z opcją wegetariańską do wyboru.
Termin szkolenia
29 - 30.05.2025
Trener

Specjalizacja: indywidualne programy motywacyjne i komunikacyjne dla kadry menadżerskiej i zespołów w organizacjach o różnej wielkości oraz różnym profilu działalności.
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Opłaty
* Oferowana zniżka nie łączy się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia | 2900 zł brutto (stawka zw. z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 2610 zł brutto (stawka zw. z VAT)* |
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo potwierdzenie zapisu.