Customer Management Skills in Digitalizing B2B Markets
Customer Management Skills in Digitalizing B2B Markets
Customer Management Skills in Digitalizing B2B Markets to projekt mający na celu zaprojektowanie empirycznie zweryfikowanego modelu umiejętności zarządzania klientami w relacjach biznesowych oraz podyplomowego programu nauczania i przewodnika programowego do rozwijania tych umiejętności. Projekt ma następujące cele:
- Opracowanie aktualnego, kompleksowego i empirycznie zweryfikowanego modelu umiejętności zarządzania klientami B2B w digitalizującym się świecie.
- Opracowanie programu studiów podyplomowych i przewodnika po programie, w tym zamierzonych efektów uczenia się, odpowiedniej pedagogiki i strategii oceny.
- Rozpowszechnianie wyników projektu dla szerszej społeczności. W ramach projektu opracowane zostanie narzędzie samooceny do oceny umiejętności zarządzania klientami i przygotowania otwartego kursu online (MOOC) na temat podnoszenia i zmiany kwalifikacji.
Projekt jest realizowany w ramach międzynarodowego konsorcjum składającego się z 5 uczelni:
- Universiteit Twente (Niderlandy) – koordynator projektu
- Akademia Leona Koźmińskiego (Polska)
- Westfaelische Wilhelms-Universitaet Muenster (Germany)
- Technische Universitaet Graz (Austria)
- Alba Executive Development And Applied Research In Business Administration (Grecja)
Projekt rozpoczął się 15.05.2022 r., a jego koniec zaplanowano 14.05.2025 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską. Więcej informacji można znaleźć na stronie projektu www.custmas.eu
