
Celem głównym projektu jest doskonalenie jakości kształcenia i poprawa zarządzania ALK w odpowiedzi na potrzeby otoczenia społeczno-gospodarczego przez:
- włączenie przedmiotu INDUSTRY 4.0 do programu kształcenia - Zarządzania w wirtualnym środowisku, II stopień studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w języku polskim;
- włączenie bazy BLOOMBERG do programu kształcenia Finansów i Rachunkowości, I i II stopień studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w języku polskim;
- modyfikację programu studiów na Finansach i Rachunkowości oraz Zarządzaniu, I i II stopień studiów prowadzonych w języku polskim, w zakresie wykorzystania metody blended learning;
- realizację programów stażowych dla studentów Administracji, I stopień, studia stacjonarne;
- wykorzystanie informacji z rynku pracy do projektowania treści kształcenia;
- działania doskonalące kompetencje dydaktyczne kadry, w tym w międzynarodowym środowisku akademickim;
- działania podnoszące kompetencje zarządcze kadry kierowniczej i administracyjnej, audyt pracowniczy;
- rozwój narzędzi informatycznych – wdrożenie systemu ERP, doskonalenie istniejących rozwiązań.

Nasz projekt adresujemy do studentów, kadry dydaktycznej oraz kierowniczej i administracyjnej ALK - w sumie 988 osób.
Najważniejsze rezultaty:
- 666 osób podniesie kompetencje,
- 27 pracowników podniesie kompetencje dydaktyczne,
- 110 pracowników podniesie kompetencje zarządcze,
- ALK wdroży system ERP i udoskonali istniejące rozwiązania w obszarze IT.
Trwałość i wpływ rezultatów projektu związana jest z:
- kompleksowym przygotowaniem i realizacją projektu obejmującego rozwój Uczelni, co wpłynie na implementację Strategii rozwoju ALK;
- doskonaleniem oferty kształcenia ALK w odpowiedzi na założenia polityki rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce i Strategii rozwoju ALK;
- zwiększeniem zaangażowania pracodawców i praktyków w kształcenie w ALK i kontynuacja współpracy z nimi po projekcie;
- przygotowaniem kadry do prowadzenia wysokiej jakości kształcenia oraz realizacji dydaktyki;
- rozpowszechnianiem i wykorzystywaniem produktów wypracowanych w trakcie projektu w działalności edukacyjnej Uczelni (z wypracowanych rozwiązań np. sylabusy, zakupiona literatura, kursy e-learningowe, bazy danych - korzystają nie tylko uczestnicy projektu);
- włączeniem rozwiązań wypracowanych w ramach działań adresowanych do kadry dydaktycznej oraz kadry administracyjnej w system rozwoju kadry (kultura dzielenia się wiedzą);
- wykorzystaniem zdobytych przez kadrę dydaktyczną kompetencji w ramach prowadzonych zajęć ze studentami;
- wdrożeniem w ALK innowacyjnych rozwiązań dydaktycznych będących efektem wyjazdów zagranicznych;
- utrzymaniem wdrożonych systemów informatycznych i dalszy ich rozwój;
- wzrostem świadomości w zakresie równości szans i niedyskryminacji.
Do udziału w stażach kraj. trwających minimum 120h stażowych (przy czym nie mniej niż 20h zadań stażowych wykonywanych w tygodniu, a ewentualna realizacja stażu w większym łącznym wymiarze godzinowym zachowuje wymiar co najmniej 20h zadań w tygodniu-KD14) skierujemy łącznie 12 osób. O długości i miejscu stażu zdecydują rekomendacje doradcy ds. kariery (z uwzględnieniem procesu rekrutacji). Staż będzie trwał śr. 2msc.-240h zadań stażowych.
Pierwszym etapem będzie partycypacyjne opracowanie programu stażu, w formie spisanego dokumentu (zdefiniowane cele i treści edukacyjne, zakres stażu i obowiązków). W proces ten od początku zostaną włączeni opiekunowie stażu, którzy będą:
- wprowadzać stażystę w zakres obowiązków i celów edukacyjnych
- monitorować pracę stażysty
- udzielać informacji zwrotnej dot. wyników.
Stażysta będzie prowadził dziennik stażu i realizował staż zgodnie z programem. ALK będzie koordynować realizację staży i komunikację trójstronną, wspierać studentów i dbać o wysoką jakość realizowanych staży oraz współpracy z pracodawcami. Monitoring staży i ich zgodność z efektami kształcenia na kier. ADMINISTRACJA, spec. prawno-biznesowa, I stopień., studia stacjonarne prowadzone w języku polskim. Staże będą zgodnie z Zaleceniem Rady... (KD16), gdyż uwzględnimy zdobycie konkretnych umiejętności, nadzór i opiekę nad stażystą oraz monitorowanie postępów, pisemną umowę o staż, komponent uczenia się i szkolenia oraz zaświadczenie z realizacji stażu.
W celu oceny rezultatów przeprowadzimy BK, wynikających z efektów kształcenia i opisu sylwetki absolwenta. Kompetencje ujmiemy w formularz oceny dla uczestnika i opiekuna, wypełniany po stażu. Samoocena studenta zestawiona z oceną opiekuna odpowie na pytania: Czy student rozwinął kompetencje? Jeśli tak-w których obszarach? Czy ocena kompetencji studenta przez pracodawcę i jego samoocena są spójne?
Rekrutacja
Trwa rekrutacja na płatne staże. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie! Na zgłoszenia czekamy od 15.12.2020 r. do 12.01.2021 r.
W celu zgłoszenia się należy wypełnić formularz rekrutacyjny wraz z załącznikami. Dokumenty rekrutacyjne proszę przesłać skanem na adres e-mail: ejasinska@kozminski.edu.pl lub dostarczyć w wersji papierowej do recepcji budynku D Akademii Leona Koźmińskiego (kopertę proszę zaadresować na nazwisko: Elżbieta Jasińska)
I. Dokumenty rekrutacyjne:
Przed przystąpieniem do rekrutacji prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem
II. Dokumenty związane z realizacją stażu:
Koordynator merytoryczny dr Maria Tomaszewska e-mail: mariat@kozminski.edu.pl
Specjalista ds.rozliczeń Elżbieta Jasińska pokój A16 e-mail: ejasinska@kozminski.edu.pl
