Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, która ukończyła dwa kierunki studiów – magisterskie z Zarządzania (specjalizacja: Marketing) oraz magisterskie z Socjologii, podczas których otrzymała stypendium rektora Akademii Leona Koźmińskiego dla najlepszych studentów w 2013 roku.
Jest doświadczonym managerem z dziesięcioletnim stażem w branży, zdobytym w takich firmach jak Polsat Media czy Grupa ZPR Media.
Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii marketingowych 360, które skutecznie integrują różnorodne kanały komunikacji. Jej mocną stroną jest zarządzanie projektami marketingowymi oraz opracowywanie kampanii opartych na analizie danych i trendów rynkowych, co umożliwia precyzyjne odczytywanie potrzeb firm i ich klientów.
Dzięki swojej wiedzy opartej na analizach rynkowych, trendach i wynikach danych, potrafi tworzyć skuteczne kampanie, które przynoszą oczekiwane rezultaty i wspierają rozwój biznesu.
W jakich obszarach mogę Ci pomóc?
Preferowany język współpracy: język polski.