Marketing Major PL

students

Marketing - zakres studiów na kierunku Bachelor in Management

O zakresie

Marketing nie jest dziś luksusem, ale koniecznością na każdym rynku i w każdej firmie. Klienci są coraz bardziej wymagający, a coraz mniej lojalni. Konkurencja jest ostra. Nowe produkty, usługi, marki wchodzą na rynek non-stop. Prawie każdy wie, jak robić marketing. Ale "prawie zawsze robi różnicę". I to właśnie marketing robi różnicę - pomiędzy sukcesem a porażką firmy w ciągle zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Naszym studentom oferujemy nie tylko ciekawe wykłady, ale również możliwość zdobycia doświadczenia poprzez różne formy spotkań z profesjonalistami.  W naszych wykładach skupiamy się na powiązaniu marketingu z aktualnymi wydarzeniami na rynku. Praktyczny aspekt specjalizacji znajduje odzwierciedlenie np. w warsztatach, czy badaniach i analizach prowadzonych przez studentów. Kierunek ten jest zrównoważony, aby wyposażyć studentów we wszystko, co niezbędne do tego, aby stać się marketingowcem - zdobędziesz niezbędną wiedzę i umiejętności, łącząc krytyczne i analityczne myślenie, kreatywność, innowacyjność i umiejętności interpersonalne do współpracy z ludźmi i firmami.

Zakres studiów zostanie uruchomiony pod warunkiem zapisania się minimum 17 studentów.

Lider zakresu

Zofia Przymus, MA

Marketing to zakres skierowany do osób, które pragną rozwijać karierę w międzynarodowych korporacjach, rozwijać własną firmę lub doskonalić swoje umiejętności jako przedsiębiorcy. Nasi wykładowcy, w większości praktycy, pomogą Ci uporządkować oraz rozszerzyć już posiadaną wiedzę. Nauczysz się, jak analizować kluczowe aspekty strategii marketingowych oraz skutecznie wdrażać je w praktyce.

Jak skutecznie prowadzić kampanie marketingowe? Jak budować relacje z klientami i komunikować się w zróżnicowanych, międzykulturowych zespołach? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszych zajęciach. Ponadto nawiążesz kontakty, które mogą stać się fundamentem Twojej przyszłej kariery. Czekamy na Ciebie - do zobaczenia w murach Akademii!

Partnerzy kierunku

THE KU MARKETING AND DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL

Studia objęte są patronatem Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej powołanej w ALK w styczniu 2020 r. Celem Rady jest stworzenie forum współpracy świata nauki i biznesu w obszarze marketingu i transformacji cyfrowej w obszarach rozwoju i promocji badań oraz edukacji. Rada ma istotne znaczenie dla nawiązania ścisłych i rzeczywistych kontaktów między dydaktyką, badaniami a praktyką w celu wsparcia programów dydaktycznych i naukowych prowadzonych przez Katedrę Marketingu, jak również Katedrę Nauk Społecznych ALK.

Wiedza, umiejętności, kompetencje społeczne

W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:

  • Planowania i prowadzenia działań marketingowych w różnych organizacjach
  • Opracowania skutecznych działań dla osiągnięcia celów marketingowych
  • Zrozumienia decyzji o zakupie podejmowanych przez konsumentów
  • Działania marketingowe w Internecie
  • Współczesnych trendów marketingowych (np. social media marketing, marketing viralowy itp.)
  • Opracowywania i wdrażania skutecznych planów marketingowych
  • Wykorzystania marketingu w biznesie rodzinnym
  • Przygotowywania kampanii marketingowej
  • Przygotowywania analiz i prognoz rynkowych
  • Gromadzenia i wykorzystywania danych rynkowych
  • Umiejętności i kompetencji w zakresie korzystania z narzędzi marketingowych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT)
  • Praktycznego prowadzenia projektów badań marketingowych - planowanie i realizacja
  • Planowania kariery zawodowej w marketingu
  • Pracy zespołowej
  • Kreatywnego myślenie i rozwiązywania problemów
  • Skutecznej prezentacji

Perspektywy zatrudnienia

Przykłady stanowisk pracy, do których będzie przygotowany absolwent zakresu Marketing:

  • Specjalista ds. marketingu - gotowy do pracy zarówno w środowisku krajowym, jak i międzynarodowym, a także w korporacjach, małych i średnich przedsiębiorstwach, agencjach interaktywnych lub badaniach marketingowych i/lub instytucjach publicznych
  • Młodszy menedżer ds. marketingu odpowiedzialny za rozwój produktów i marek na rynkach lokalnych, krajowych i międzynarodowych.
  • Konsultant marketingowy posiadający dogłębną wiedzę na temat najnowszych koncepcji i narzędzi marketingowych
  • Specjaliści z zakresu PR, e-commerce, komunikacji marketingowej, reklamy, marketingu w mediach społecznościowych
  • Analityk rynkowy

Realizowane przedmioty

  • Marketing Strategy
  • Consumer Behavior
  • Digital Marketing
  • Brand Management
  • Marketing Communications

Organizacja zajęć

  • Studia stacjonarne

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.