dr Paweł De Pourbaix

Katedra Marketingu
Starszy Wykładowca

dr Paweł de Pourbaix - Doktor ekonomii w zakresie zarządzania, adiunkt, a aktualnie starszy wykładowca w Katedrze Marketingu ALK, z którą jest związany od 2000 roku. Kierownik studiów podyplomowych Zarządzanie w sporcie oraz kierownik zakresu MARKETING na studiach I stopnia w ALK. Przez wiele lat członek SENAATU ALK< a aktualnie członek Konsultacyjnej Rady Biznesu. Jego zainteresowania badawcze obejmują zachowania młodych nabywców, zarządzanie w sporcie, marketing relacyjny, sales management. Prowadzi wykłady, ćwiczenia i warsztaty na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Specjalista w prowadzeniu szkoleń i trener z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta. Autor artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych poświęconych tematyce marketingowej. Od marca 2020 r. współprowadzący projekt #marketingowa domówka, za co wraz z zespołem otrzymał nagrodę Rektora ALK w kategorii mikroinnowacja dydaktyczna,

dr Paweł de Pourbaix od ponad 40 lat związany ze sportowym tańcem towarzyskim: jako zawodnik, trener, sędzia i działacz (prezes Okręgu Mazowieckiego PTT, Vice Prezes ZG PTT). Organizator i współorganizator międzynarodowych imprez (Mistrzostw Europy, Puchar Polski), Mistrzostw Polski (amatorów, zawodowców), Grand Prix Polski, Mistrzostw i Pucharu Okręgu Mazowieckiego oraz kilkuset imprez o charakterze lokalnym. Członek krajowych i międzynarodowych organizacji tanecznych oraz paraolimpijskich. Członek Kapituły Nagród Biznesu Sportowego Statuetki DEMES, POLSKIEGO NAUKOWEGPO TOWARZYSTWA MARKETINGU (PNTM).