O szkoleniu
Cele szkolenia:
- uczestnik wie, czym jest content marketing, zna pojęcia związane z tą dziedziną marketingu
- uczestnik wie, jakie elementy składają się na strategię content marketingową i skąd czerpać wiedzę pomocną w przygotowywaniu oferty; zna wykorzystywane na tym etapie narzędzia
- uczestnik potrafi przygotować zarys komunikacji oraz ramowy plan kampanii, które będą skutecznie odpowiadać na brief o charakterze content marketingowym; zna wykorzystywane na tym etapie narzędzia
- uczestnik wie, jak skutecznie realizować podstawowe elementy kampanii i jak mierzyć ich efektywność; wie, jakie elementy składają się na raport podsumowujący działania
Opis szkolenia:
Dwudniowe szkolenie prezentujące niezbędną podstawową wiedzę z zakresu content marketingu. Program pozwala na zapoznanie się z ideą i historią content marketingu, najważniejszymi elementami strategii i etapami realizacji kampanii oraz przydatnymi narzędziami darmowymi i płatnymi.
Założenia szkolenia:
- nacisk na przekazanie merytorycznej wiedzy, prezentację narzędzi oraz case study z elementami warsztatowymi i/lub pracy w grupach
- czas trwania: 2 dni, 8 jednostek zajęciowych dziennie po 45 minut
- zaliczenie potwierdzające zdobycie wiedzy ze szkolenia
- certyfikat otrzymywany po szkoleniu
Ramowy program
1. Content marketing – zacznijmy od początku • Czym jest content marketing • Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i reakcje obronne • Zjawisko ZMOT • Mity na temat content marketingu
2. Content od A do Z? 1. Budowanie persony: • Do kogo kierujemy komuniację • Demografia • Jak budować personę, z czego składa się persona • Persona w procesie zakupowym • Mapa empatii – zadanie
3. Webwriting • Jak czyta Kowalski w internecie • Zasady webwritingu • Czego nie lubią a co lubią algorytmy Googla • Długość treści w internecie • Tytuł ma znaczenie • Księga stylu w content marketingu • Content w e-commerce
4. ABC Strategii contentowej • Analiza SWOT • Audyt i analiza marki oraz jej otoczenia • Potrzeby grupy docelowej • Cele i wskaźniki pomiaru • Kalendarz redakcyjny • Realizacja i pomiar działań • Od storytellingu do life story • Ćwiczenie – uzupełnienie „mapy” strategii
5. Narzędzia content marketingowe • Artykuły • Zdjęcia • Blog • E-book • Webinaria • Podcast • Infografika • Prezentacje – temat slajdumentu • E-mail marketing • PR
6. Social media w content marketingu • Facebook • Instagram • YouTube • LinkedIn • Pinterest • Twitter
7. Narzędzia dystrybucji treści • Media Owned • Media Paid • Media Earned • Promocja płatna • SEO content • Republikowanie treści
8. Zadanie: zaplanuj działanie!
9. Case study – dobre praktyki
Terminy zajęć
Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00
* jedna godzina dydaktyczna= 45 minut
Termin szkolenia: 22-23.06.2023 r.
Nasz trener

Ekspertka w dziedzinie marketingu treści, Head of Growth w agencji Scoop (część grupy AdNext). Z dużym powodzeniem prowadzi szkolenia i webinary obejmujące zagadnienia content marketingu oraz szerzące jego ideę. Szkolenia zostały stworzone zarówno dla domów mediowych, agencji reklamowych, jak i klientów bezpośrednich.
W ramach Scoop prowadzi autorski całoroczny cykl „Content Boost”. Celem warsztatów jest pomaganie firmom oraz specjalistom zajmującym się content marketingiem w tworzeniu skutecznych kampanii z tego zakresu.
Prowadzi również szkolenia Brain2Brain opracowane dla pracowników spółki. Ma na koncie ponad 30 skutecznych warsztatów, w których do tej pory wzięło udział ponad 700 marketerów i kontrahentów.
Doświadczenie zdobywała w Leadbullet, a także Wirtualnej Polsce, gdzie odpowiadała za sprzedaż produktów online'owych oraz rozwiązań content marketingowych. Ukończyła Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, uzyskując tytuł magistra sztuki. Posiada również ukończone certyfikowane szkolenia z zakresu szeroko pojętego online’u oraz sprzedaży. Prywatnie pasjonatka reklamy, zawodowy sportowiec.
Rekrutacja
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.

Opłaty
* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia: 2400 zł netto (stawka zw.z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK : 2160 zł (stawka zw.z VAT)