O szkoleniu
Marka osobista to najtrwalszy kapitał, który każdy z nas może zbudować i rozwijać, by zwiększyć potencjał dotarcia do klientów, pracowników, rekruterów i/lub innych ekspertów w wybranej branży. Celem szkolenia jest wyposażenie każdego uczestnika w wiedzę, jak zaprojektować podstawy marki osobistej, a następnie jak efektywnie ją budować i regularnie działać z wykorzystaniem kanałów digtial.
Podczas tego szkolenia nauczysz się, jak odkryć swój unikalny wyróżnik, który sprawi, że będziesz niezastąpiony w oczach innych. Dowiesz się, jak unikać pułapek, które często towarzyszą budowaniu marki, oraz jak stawiać czoła wyzwaniom, które mogą się pojawić na tej drodze. Zmienisz swój sposób myślenia o marce osobistej – przekonasz się, że jest ona dostępna dla każdego, niezależnie od etapu kariery. Nauczysz się, jak z pełną świadomością korzystać z LinkedIna jako narzędzia do budowania marki osobistej; poznasz również najważniejsze funkcje takich platform jak X (Twitter), Quora czy fora dyskusyjne, które pomogą Ci rozwijać swoją markę w sposób autentyczny i zgodny z Twoimi celami. Zdobędziesz konkretne narzędzia, szablony i strategie, które pozwolą Ci systematycznie rozwijać swoją markę, tworzyć angażujące treści i mierzyć efektywność swoich działań.
Partner merytoryczny
Nauczysz się
- Jak zidentyfikować UV (unique value), czyli Twój wyróżnik jako eksperta.
- Co jest Ci potrzebne do regularnego działania i rozwijania swojej marki osobistej.
- Jak unikać najpopularniejszych błędów oraz jak sprostać najczęstszym wyzwaniom.
Zmienisz
- Zmienisz swój pogląd na temat tego, czym jest marka osobista i jak każdy z nas może ją budować na własne cele.
- Zmienisz sposób wykorzystania kanałów digital (np. LinkedIn, Twitter, Quora), dopasowując je do swoich celów i potrzeb dla budowania marki osobistej.
- Zmienisz sposób tworzenia nowych treści budowania punktów przewagi konkurencyjnej jako marka osobista.
Otrzymasz
- Dedykowane szablony strategiczne, dzięki którym zbudujesz fundamenty swojej marki osobistej.
- Narzędzia strategiczne do mierzenia efektywności swoich działań.
- Dedykowane szablony do planowania, monitorowania i tworzenia nowych treści na potrzeby kanałów digital.
Adresaci szkolenia
Program
- Czym jest personal branding w praktyce? Jakie cele (biznesowe, rozwojowe) może spełniać, w czym może nam pomóc i jak warto o niego dbać?
- Podstawy strategiczne budowy marki osobistej - cele, grupa docelowa, wyróżniki i definicja sukcesu. Część wykładowa, a następnie ćwiczenia indywidualne.
- Przykłady marek osobistych ze zwróceniem uwagi na różnice na poziomie celu, grupy docelowej, efektów i wyróżników komunikacji. Przegląd case studies.
- Jakie narzędzia digital można wykorzystać do tworzenia i zarządzania marką osobistą - przegląd narzędzi (m.in. LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram, Medium, Quora, Reddit i inne) i case studies.
- Jak stworzyć wizytówkę marki osobistej na LinkedIn. Checklista optymalizacji swojego profilu osobistego i taktyki zwiększające widoczność oraz pozycjonowanie profilu.
- Jak tworzyć nowe treści eksperckie - przegląd formatów i taktyk angażujących. Część wykładowa, a następnie ćwiczenia w grupach.
- Jak zarządzać marką osobistą, by działać efektywnie, regularnie i satysfakcjonująco? Przegląd skutecznych taktyk, wskazówek i pomocnych narzędzi.
- Jak zachęcić do budowania marki osobistej swój zespół? Taktyki budowania programów ambasadorskich i zachęcania pracowników do budowania marki osobistej z wykorzystaniem kanałów digital.
- FAQ, czyli przegląd najczęstszych problemów i wątpliwości, jakie mogą się pojawić w trakcie budowania i dbania o własną markę osobistą.
- Sesja Q&A - odpowiadanie na pytania uczestników.
Czas trwania szkolenia
2 dni w godz. 10.00-16.00
Formuła stacjonarna na terenie Uczelni.
Podczas zajęć zapewnimy Państwu przerwę kawową oraz dwudaniowy obiad z opcją wegetariańską do wyboru.
Czas trwania: 2 dni (12 h dydaktycznych)*
* jedna godzina dydaktyczna= 45 minut
Termin szkolenia
3-4 luty 2025
Trenerka
Digital Innovation Lead w Socjomanii
Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy. Wyróżniona w rankingu TOP 25 Mistrzyń LinkedIn według Forbes Women Polska.
Przeprowadziła +1000 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego. Posiada wysokie umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, facylitacji i projektowania warsztatów dla różnych grup odbiorców.
Przygotowuje audyty komunikacji, trendów i usług klientów, a także strategie procesów zmiany i transformacji w organizacji. Specjalizuje się w trendach i innowacjach, budowaniu strategii marki, produktów i usług. Na podstawie doświadczenia zdobytego w projektach konsultingowych i strategicznych jest w stanie zapewnić klientom kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia nowych rozwiązań komunikacyjnych, produktowych i procesowych. Ma szerokie doświadczenie w konsultingu dla klientów z branży wydawniczej, edukacyjnej, FMCG, fashion&beauty. Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe czy szkoleniowe dla takich marek jak: PKO BP, DHL, EY, HPE, Orange, TESCO, Ringier Axel Springer Polska, Canpack, T-Mobile, Lafarge, Wydawnictwo Znak, Uniwersytet Warszawski, Gerda, Oriflame czy Kupiec.
Absolwentka programu Digital Management (Hyper Island, London). Posiada międzynarodową akredytację Service Design Network - Accredited Service Design Professional od 2020 roku. Wykładowca studiów magisterskich i podyplomowych na uczelni SWPS w Warszawie, Uniwersytetu Jagiellońskiego, AGH i WSE w Krakowie, Collegium Da Vinci w Poznaniu (tematyka: digital marketing, digital trends, design thinking, social media, employer branding, user generated content). Współautorka książki „Service Design po polsku” (nowe wydanie), założycielka społeczności TRANSFORMersi dla liderów zmiany i inicjatorka konferencji #PracaHybrydowa.
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.
Opłaty
* Oferowana zniżka nie łączy się z innymi ewentualnymi rabatami
Cena szkolenia | 2500 zł brutto (stawka zw. z VAT) |
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK | 2250 zł brutto (stawka zw. z VAT) |
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo potwierdzenie zapisu.