Wesprzyj nas
Strona główna
Content marketing w pigułce

Content marketing w pigułce - dbaj o wizerunek, realizuj cele

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Tryb stacjonarny
11.04 - 12.04.2024

O szkoleniu

Cele szkolenia:

  • uczestnik wie, czym jest content marketing, zna pojęcia związane z tą dziedziną marketingu;
  • uczestnik wie, jakie kamienie milowe składają się na strategię content marketingową, potrafi przygotować zarys takiej strategii dla swojego przedsiębiorstwa, wie skąd czerpać dane, zna wykorzystywane na tym etapie narzędzia;
  • uczestnik wie, jak skutecznie realizować podstawowe elementy kampanii i jak mierzyć ich efektywność; wie, jakie elementy składają się na raport podsumowujący działania  
  • uczestnik zna podstawy i dobre praktyki skutecznego tworzenia strategii i contentu do działań internetowych

Opis szkolenia:

Dwudniowe szkolenie prezentujące niezbędną podstawową wiedzę z zakresu content marketingu. Program pozwala na zapoznanie się z ideą i case’ami content marketingu, najważniejszymi elementami strategii i etapami realizacji kampanii oraz przydatnymi narzędziami darmowymi i płatnymi.  

Założenia szkolenia:

  • nacisk na przekazanie merytorycznej wiedzy, prezentację narzędzi oraz case study z elementami warsztatowymi i/lub pracy w grupach
  • czas trwania: 2 dni, 8 jednostek zajęciowych dziennie po 45 minut  
  • zaliczenie potwierdzające zdobycie wiedzy ze szkolenia
  • certyfikat otrzymywany po szkoleniu

 

Ramowy program

Content marketing – zacznijmy od początku

  • Wprowadzenie w świat content marketingu – czas na definicje
  • Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i naturalne reakcje obronne
  • Zmiany przyzwyczajeń zakupowych w czasach post pandemii
  • Szanse i zagrożenia content marketingu w „trudnych czasach”

Content od A do Z?

  • Dlaczego warto zrozumieć zjawisko ZMOT
  • Content marketing, a procesy zakupowe – do kogo, kiedy, jak?
  • Marketing treści w lejku zakupowym – czy zakup to koniec działań?

ABC strategii contentowej

  • Cel biznesowej egzystencji – Twoje działanie ma znaczenie!
  • Analiza Smart – gdzie jest granica ambicji?
  • Analiza SWOT – klątwa wiedzy
  • Audyt i analiza marki oraz jej otoczenia – czy Twoja trawa jest bardziej zielona?
  • Buyer Persona, a User Persona w content marketingu
  • Wskaźniki pomiaru – czy idziesz w dobrym kierunku?
  • Realizacja i egzekucja działań – popraw błędy, działaj
  • Ćwiczenia –SWOT, SMART, Buyer persona - mapa empatii

Media własne w content marketingu

  • Strona www – kiedy jak nie teraz?
  • Facebook – nice to czy must have
  • Instagram – dlaczego Twoja treść nie działa?
  • Linkedin – specyfika nowej komunikacji b2b
  • YouTube – bądź partnerem
  • Alternatywne kanały some – kiedy warto?

Webwriting  i narzędzia treści

  • Jak Kowalski konsumuje treści? Mity vs rzeczywistość
  • Copywriting a webwwriting – znajdź różnicę
  • Narzędzia treści – od artykułu przez podcast po visual thingking
  • Najlepsze praktyki copy/webwritingu  na poszczególne kanały
  • Dostosowanie treści dla generacji XYZ
  • Wykorzystanie AI w tworzeniu contentu

Dystrybucja i promocja - zapomniane siostry treści content w mediach płatnych:

  • Złote zasady współpracy wydawcami,  influencerami i podwykonawcami
  • Promocja płatna – czy dobry content ma szanse „hackować” algorytmy?
  • Crossowanie działań contentowych – mariaż offline’u z online’m

Terminy zajęć

Termin szkolenia: 11-12.04.2024 r.

Czas trwania: 2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00 

* jedna godzina dydaktyczna= 45 minut 

 

Nasz trener

Marta Hordyjewska-Pszona
Marta Hordyjewska-Pszona

Ekspertka w dziedzinie marketingu treści, Head of Growth w agencji Scoop (część grupy AdNext). Z dużym powodzeniem prowadzi szkolenia i webinary obejmujące zagadnienia content marketingu oraz szerzące jego ideę. Szkolenia zostały stworzone zarówno dla domów mediowych, agencji reklamowych, jak i klientów bezpośrednich. 
 
W ramach Scoop prowadzi autorski całoroczny cykl „Content Boost”. Celem warsztatów jest pomaganie firmom oraz specjalistom zajmującym się content marketingiem w tworzeniu skutecznych kampanii z tego zakresu. 
 
Prowadzi również szkolenia Brain2Brain opracowane dla pracowników spółki. Ma na koncie ponad 30 skutecznych warsztatów, w których do tej pory wzięło udział ponad 700 marketerów i kontrahentów. 
 
Doświadczenie zdobywała w Leadbullet, a także Wirtualnej Polsce, gdzie odpowiadała za sprzedaż produktów online'owych oraz rozwiązań content marketingowych. Ukończyła Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, uzyskując tytuł magistra sztuki. Posiada również ukończone certyfikowane szkolenia z zakresu szeroko pojętego online’u oraz sprzedaży. Prywatnie pasjonatka reklamy, zawodowy sportowiec. 

Rekrutacja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online

Masz pytania?
Joanna Sawicka-Golcz

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Cena szkolenia: 2400 zł netto (stawka zw.z VAT)

Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK : 2160 zł (stawka zw.z VAT)