studia Psychologia biznesu dla menedżerów, studia podyplomowe psychologia, studia podyplomowe dla psychologów

Psychologia biznesu dla menedżerów

Level
Studia podyplomowe
Duration
1 rok
Language
PL
Obtained title
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Mode
W weekend
Brochure
Contact
O kierunku

W przypadku obostrzeń epidemicznych jesteśmy przygotowani do realizacji zajęć w formule online.

Na studiach podyplomowych "Psychologia Biznesu dla Menedżerów" zdobędziesz obszerną wiedzę na silnych narzędzi behawioralnych potrzebnych w zarządzaniu, marketingu, sprzedaży, HR a nawet w Twoim życiu osobistym. Przekazujemy wiedzę i kompetencje szczególnie ważne w okresie pandemii. Niezbędne transformacji cyfrowej. Co więcej, ukończysz zapewne najbardziej psychoterapeutyczne studia spośród studiów biznesowych. Przypomnij sobie, ile razy przegrywałeś spór z kimś słabiej przygotowanym i w konsekwencji jego propozycja była akceptowana przez zarząd. Na tych studiach nauczysz się wygrywać w oparciu o twardą wiedzę, opartą na badaniach empirycznych. Ile razy próbowałeś powierzyć komuś odpowiedzialne zadanie, ale miałeś obiekcje, czy da radę samodzielnie ogarnąć projekt i zrealizować go na czas? Na tych studiach dowiesz się, jak sprawić, by Twoi pracownicy działali samodzielnie i zarazem odpowiedzialnie. Ile razy liczyłeś na nowatorską kampanię reklamową, która jednak nie przynosiła oczekiwanych efektów? Na tych studiach poznasz tajniki psychologii konsumenta oraz percepcji reklamy. Ile razy brałeś udział w konflikcie, który, niezażegnany w porę prowadził, do dewastacji współpracy w firmie? Na tych studiach poznasz psychologię konfliktów i sposoby ich rozwiązywania. Ile razy nie potrafiłeś poradzić sobie ze swoimi emocjami lub emocjami swoich współpracowników? Na naszych studiach poznasz tajniki radzenia sobie ze stresem oraz narzędzia psychologii pozytywnej. Możesz liczyć na wsparcie wykładowców oraz kolegów z grupy. Na naszych studiach nauczysz się: •    psychologii ryzyka i inwestowania •    psychologii rozwiązywania konfliktów •    psychologii zarządzania •    psychologii sprzedaży •    psychologii zachowań konsumenckich i reklamy •    psychologii motywowania i przywództwa   •    technik negocjacyjnych opartych na odkryciach ekonomii behawioralnej •    teorii manipulacji i perswazji oraz sposobów ochrony przed nimi •    psychologii HR i PR •    psychologii tworzenia prezentacji oraz wystąpień publicznych •    psychologii pozytywnej.

Więcej o studiach biznes.org.pl

Partnerzy
Adresaci studiów

Studia psychologia biznesu kierujemy do menedżerów wszystkich szczebli oraz kandydatów na menedżerów.

Jeśli często podejmujesz trudne i ważne decyzje, musisz przekonywać innych do swojego wyboru, interesujesz się najnowszymi odkryciami nauk behawioralnych, te studia Cię zachwycą.

 

illustration
Kierownik studiów
Prof. dr hab. Piotr Zielonka

Ekonomista behawioralny. Zajmuje się badaniami naukowymi w zakresie psychologii ryzyka oraz psychologii inwestowania. Prowadził eksperymenty dotyczące fizjologii mózgu przy współpracy z Centrum Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN. Wielokrotnie występował na konferencjach TEDx.
Autor dwóch monografii: "Giełda i psychologia" oraz „Punkt odniesienia”.

Obecnie zajmuje się psychologią motywacji oraz problematyką dyskontowania odroczonych i niepewnych wypłat.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod numerem 661 728 650.

Co zyskujesz

Zdobędziesz wiedzę opartą na empirycznych badaniach naukowych.

  • Będziesz sprawnie kierować ludźmi,
  • Nauczysz się skutecznie zdobywać klientów,
  • Ustalisz poprawne relacje i komunikację w swoim zespole oraz z kontrahentami.
  • Zbudujesz własny autorytet menedżerski,
  • Opanujesz sztukę zarządzania w warunkach niepewności,
  • Będziesz tworzyć atrakcyjne prezentacje,

i co najważniejsze...

  • nauczysz się stosować narzędzia behawioralne we wszystkich aspektach swojego życia zawodowego i osobistego

Dodatkowo nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe. Mamy już około 2000 absolwentów "Psychologii Biznesu dla Menedżerów". To ważne kontakty na całe życie.

Program
  • Psychologia ogólna 
  • Psychologia społeczna 

  • Psychologia zarządzania zasobami ludzkimi 

  • Psychologia podejmowania decyzji 

  • Psychologia zachowań konsumenckich 

  • Teoria i praktyka argumentacji i perswazji 

  • Negocjacje 

  • Psychologia organizacji i przywództwa 

  • Trening umiejętności menedżerskich 

  • Marketing polityczny i kampania marketingowa 

  • Psychologia ryzyka 

  • Psychologia zarządzania 

  • Neuroekonomia 

  • Protokół dyplomatyczny i etykieta biznesu 

  • Przygotowanie projektu końcowego 

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 184*  * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut 

Studia opierają się na interaktywnych metodach nauczania: wykład, ćwiczenia, konwersatoria,  dostarczając teoretycznej i praktycznej wiedzy w zakresie psychologii biznesu. 

Szczegółowy program studiów.

Men_illustration.png
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

soboty - 8.45 - 14.00  

niedziele - 8.45 - 14.00 

Terminy zjazdów na I semestr
  • 06-07.03.2021
  • 20-21.03.2021
  • 10-11.04.2021
  • 24-25.04.2021
  • 08-09.05.2021
  • 29-30.05.2021
  • 12-13.06.2021
  • 19-20.06.2021 zjazd dodatkowy

 

Społeczność
Wiodący wykładowcy
Artur Negri

Specjalizuje się w myśleniu krytycznym.

Wykładowca myślenia krytycznego na Executive MBA i MBA: Akademia Leona Koźmińskiego, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W Kozminski Executive Business School odpowiada za obszar myślenia krytycznego oraz Design Thinking.

Trener biznesu. Proponuje autorskie programy rozwoju: myślenie krytyczne, argumentacja, rozwiązywanie problemów, obrona przed manipulacją, komunikacja, przywództwo, Design Thinking, etyka. Coach CoachWise ICF. Badania psychometryczne: Hogan Assessment, FRIS style myślenia, DiSC, MTQ48 Odporność psychiczna. 

Ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w biznesie, edukacji, samorządach i mediach. W przeszłości m.in. dziennikarz I Programu Polskiego Radia i prasy ekonomicznej (makro- i mikroekonomia), właściciel firmy PR, dyrektor Biura Prasowego i rzecznik prasowy Forum Ekonomicznego w Krynicy (zwanego polskim Davos), dyrektor programowy Instytutu Lecha Wałęsy oraz koordynator programów w rządowym think tanku Centrum Europejskie Natolin. 

Absolwent filozofii UW. Podróżnik i praktyk stoicyzmu.

ALK
prof. Andrzej Falkowski

Profesor zwyczajny w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, kierownik Katedry Psychologii Marketingu.  

Jest członkiem “International Society for Ecological Psychology” oraz “Association for Consumer Research”. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Autor i współautor licznych prac z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań rynkowych, w tym: Praktyczna psychologia poznawcza: Marketing i reklama (GWP: 2002), Psychologia zachowań konsumenckich (GWP: 2001, wspólnie z Tadeuszem Tyszką), Marketing polityczny: Perspektywa psychologiczna (GWP: 2005, wspólnie z Wojciechem Cwaliną), A Cross-Cultural Theory of Voter Behavior (Haworth: 2007, wspólnie z Wojciechem Cwaliną i Brucem Newmanem).  

Jest współredaktorem Handbook of Political Marketing (Sage: 1999), a od 2002 roku współredaguje Journal of Political Marketing. 

prof. Tadeusz Tyszka

Profesor zwyczajny w Akademii Leona Koźmińskiego. Autor wielu artykułów i książek naukowych, m.in.: Psychologiczne pułapki oceniania i podejmowania decyzji, Psychologia zachowań ekonomicznych, Psychologia zachowań konsumenckich i wielu innych.  

dr Lidia Czarkowska

Absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Adiunkt w Katedrze Nauk Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, kierownik studiów podyplomowych „Coaching profesjonalny” i „Coaching menedżerski”.  
 

Doświadczony trener i coach (stowarzyszony w ICF) prowadzący coachingi oraz szkolenia z zakresu: zapobiegania i przeciwdziałania syndromowi wypalenia zawodowego, komunikacji interpersonalnej, komunikacji w organizacji lub w zespole, metod radzenia sobie ze stresem i technik relaksacyjnych, treningu trenerów. 

Dr Paweł Fortuna
dr Paweł Fortuna

Psycholog biznesu, który zaraża entuzjazmem, pobudza do myślenia i samodzielnych poszukiwań, pomaga lubić ludzi i piękniej żyć. W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach modeli umysłu i sztucznej inteligencji, uczenia się na błędach oraz obrony przed manipulacją. Autor i współautor kilkunastu książek: trzykrotny laureat Nagrody Teofrasta za najlepszą popularnonaukową książkę psychologiczną oraz trzykrotny laureat nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.W biznesie realizuje innowacyjne projekty związane z adaptacją do zmian, przełamywaniem rutyny oraz poszukiwaniem sposobów budowania trwałych relacji.Z powodzeniem rozwija autorską koncepcję „sprzedaż bez sprzedawania” opartą na wywieraniu wpływu bez manipulacji.Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor (największy hit: Dziewczyna szamana, 5 Fryderyków). Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesuiKonferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia.Zaangażowany w działania na rzecz rozwoju przyjaznej sztucznej inteligencji, wspierającej człowieka w realizacji jego mądrych decyzji.

ALK
mgr Kamil Kozieł

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

prof. ALK dr Krzysztof Przybyszewski

Psycholog i politolog, wykładowca akademicki, badacz i niezależny konsultant biznesowy. Absolwent wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW (1995) i Szkoły Nauk Społecznych – Graduate School for Social Research przy IFiS PAN (1999). 2002 doktorat z psychologii w Instytucie Psychologii PAN. Od 1999 roku zatrudniony w Katedrze Psychologii Ekonomicznej ALK i Centrum Psychologii Ekonomicznej i Badań Decyzji ALK. Członek stowarzyszeń naukowych: Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej, European Group for Process Tracing, Akademickie Stowarzyszenie Psychologii Ekonomicznej. Zainteresowania naukowe obejmują procesy podejmowania decyzji kolektywnych i indywidualnych, psychologię pieniądza oraz badania stosowane dotyczące decyzji konsumentów.

Działalność dydaktyczna: wykłady w Akademii Leona Koźmińskiego na studiach magisterskich, podyplomowych, MBA i doktoranckich. Wykładane przedmioty to psychologia decyzji, psychologia ekonomiczna i finansowa, psychologia społeczna (i jej odmiany stosowane – psychologia reklamy i psychologia organizacji).

 

Nikolay Kirov

Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie, Przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych, Rozwiązywania konfliktów i komunikowania się, Negocjacji Strategicznych i Międzykulturowych, Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem. 

Od 22 lat ponad 70 000 osób brało udział w moich wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej a także na międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca „Kozminski AMP - Advanced Management Program” - realizacja Warszawa - Barcelona, na którym prowadziłem zajęcia w EADA Business School. 

Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów - pod indywidulane potrzeby organizacji.  

Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania relacji i Kreowania Wartości w Biznesie” oraz studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży” - kirov.pl Współtwórca programu „Life & Business Energy Management” - LifeEnergy.pl 

Na swoich kursach pokazuję jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów. Jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. 

Jestem Partnerem i członkiem zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., LifeEnergy.Pl, Członkiem Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członkiem Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członkiem Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards, Członkiem Kapituły nagrody "Lwy Koźmińksiego" oraz członkiem rady programowej czasopisma "Personel i Zarządzanie". Dyrektor Kozminski MBA - obszar Przywództwo i Negocjacje. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Wcześniej - wieloletnim członkiem kolegium Redakcyjnego czasopisma "Management and Business Administration. Central Europe" oraz wieloletnim Dyrektorem ds. Strategii i Rozwoju - Kozminski Executive Business School - Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów - Akademii Leona Koźmińskiego,  

Jestem również opiekunem i promotorem kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekunem i promotorem ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.  

Moje główne zainteresowania badawcze, to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi w biznesie, a główne obszary doradztwa i szkoleń – negocjacje i budowanie relacji i kreowanie wartości w biznesie, negocjacje strategiczne, tworzenie wspólnych przedsięwzięć oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych. 

W latach 2005-2008 byłem koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie (ponad 40 mln zł), "Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw”, realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych "Edukacja dla Przedsiębiorczości" w ramach SPORZL 2.3,A. 

 Prowadziłem doradztwo i szkolenia dla: BRE Bank, ING Bank Śląski, BGŻ, NBP, Noble Bank, Cardif, PKO BP, PZU, Raiffeisen POLBANK, Raiffeisen Leasing, RBS, Bankowe Towarzystwo Leasingowe, Union Investment, Mercedes, Renault, Renault Truck, KIA Motors, Kongsberg Automotive, GatX, HSV Polska, PESA Bydgoszcz, Tramwaje Warszawskie, VW, AUCHAN, EUROCASH, METRO GROUP, SCM Poland, ATRIUM Poland Real Estate Management, PGNiG, NAFTA POLSKA, ORLEN Upstream, Polska Spółka Gazownictwa (a wcześniej Mazowiecka Spółka Gazownicza), Polskie Sieci Energetyczne PSE-INFO, GAZ-SYSTEM, Carlsberg, CCC, Robert BOSCH, STOCK Polska, CMC, Jabil Circuit Poland, Jabil Assembly Poland, Norcospectra Industries, Schneider Electric, T4B, WSK-Rzeszów, Polmos Żyrardów (BELVEDERE), ORANGE, INFOVIDE-MATRIX, Integrated Solutions, Carlson Wagonlit, JET LINE, CASINOS Poland, Q-Development, Poczta Polska, TELTECH, Swede Center, Agencja Rozwoju Przemysłu, Najwyższa Izba Kontroli, Operator ARP, Biuro Kadr i Szkoleń m.st Warszawy, Biuro Naczelnego Architekta m. st. Warszawy, Centrum Badań i Dozoru Górnictwa Podziemnego, Medicover, POLFA Warszawa, POLPHARMA, SLAWEX oraz szeregu firm z branży farmaceutycznej. 

ALK
dr hab. Tomasz Piekot

Językoznawca i komunikolog, trener komunikacji interpersonalnej i społecznej, nauczyciel akademicki w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, autor książek Dyskurs polskich wiadomości prasowych i Język w grupie społecznej, współautor poradnika dla autorów tekstów użytkowych (Sztuka pisania) oraz poradnika dla urzędników i dziennikarzy piszących o funduszach europejskich. Kierownik Pracowni Prostej Polszczyzny UWr (www.ppp.uni.wroc.pl), redaktor czasopisma naukowego „Oblicza Komunikacji”. 

ALK
prof. Ewa Bartnik

Genetyk, profesor w Instytucie Genetyki i Biotechnologii Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się badaniami chorób mitochondrialnych. Popularyzator nauki (nagroda Polskiego Towarzystwa Genetycznego i nagroda Polskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Naukowych). Stypendystka Fundacji Alexander von Humboldt w Kolonii w latach 1986-1988. W latach 2006-2009 Członek Science Expert Grup PISA, 2010-2017 członek Międzynarodowego Komitetu Bioetycznego UNESCO, od 2015 r. Komitetu Bioetyki przy Prezydium PAN.W 2016 r. członek Identification Committee Komisji Europejskiej do wyboruczłonków EGE (European Group on Ethics in Science and New Technologies). Członek nowopowstałego WHO Expert Advisory Committee on Developing Global Standards for Governance and Oversight of Human Genome Editing. Autorka ponad 100 publikacji naukowych.

 

ALK
dr Katarzyna Biegańska

Doktor psychologii, adiunkt w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego.
Konsultuje i szkoli w obszarze biznesu. Współprowadzi firmę szkoleniowo – doradczą (szkolenia dla biznesu). Prowadzi warsztaty grupowe i konsultacje indywidualne w obszarze umiejętności miękkich. Tworzy programy rozwojowe dla przedsiębiorców i menedżerów ukierunkowane na wzrost efektywności oraz rozwiązywanie problemów wynikających z braku koherencji między cechami osoby a cechami zadania. Obszary kompetencji: uwarunkowania efektywności w biznesie, kierowanie rozwojem osobistym, komunikacja perswazyjna, reklama i marketing. Zainteresowania naukowe: psychologia przedsiębiorczości, psychologia kariery, psychologia jakości życia Prowadzone badania: psychologiczne determinanty efektywności ekonomicznej. Autorka publikacji naukowych w zakresie psychologii ekonomicznej, m.in. monografii naukowej „Jakość życia przedsiębiorców. Między dobrobytem a dobrostanem”.

Iwona Bobrowska-Budny

Doświadczony trener, certyfikowany konsultant metod analizy osobowości zawodowej oraz menedżer i partner  biznesowy w obszarze HR. W swojej praktyce zawodowej stosuje m.in. kwestionariusz FRIS.  

Magister socjologii o specjalizacji zarządzanie organizacjami i zasobami ludzkimi na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła specjalizację z mediacji i rozwiązywania konfliktów na Uniwersytecie Warszawskim oraz liczne kursy w zakresie diagnozowania i rozwoju potencjału pracowniczego. Wykładowca akademicki (studia podyplomowe, MBA i Kozminski Advanced Management Program) oraz partner merytoryczny Center of Excellence Akademii Leona Koźmińskiego. Członek Fundacji Liderek Biznesu, wspierającej kobiety na rynku pracy. 
Ma ponad 15-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim – jako menedżer lub partner biznesowy kreowała i wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”. Opracowywała i implementowała programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów o wysokim potencjale, programy Talent Management oraz przeprowadzała oceny potencjału kompetencyjnego metodami Assessment/Development Center oraz za pomocą wywiadów rozwojowych na podstawie wyników analiz osobowości zawodowej. Zarządzała również działami kadr i płac. 
 Przygotowywała i prowadziła szkolenia/warsztaty m.in. dla: AXA Polska, Skoda, VW Bank, Stock, Bank BGŻ, AVEEX, EDF Energia,  ORANGE–TelTech, KGHM Polska Miedź, PESA Bydgoszcz, EDF Energia, Kongsberg Automotive, KROSS, NEINVER, Najwyższa Izba Kontroli, Lasy Państwowe, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Poczta Polska, Główny Inspektorat Farmaceutyczny, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Gospodarki, dyrektorzy generalni administracji państwowej. 

dr Anna Brzosko

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, specjalistka w dziedzinie zarządzania różnorodnością. Certyfikowany trener, coach i mówca John Maxwell Team, absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego.

Jej praca doktorska dotyczyła kulturowych uwarunkowań adaptacji pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach. Praca pisana pod opieką prof. Czesława Szmidta.
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Współautorka i współprowadząca autorski program „Zarządzanie sobą i talentami” oraz „Zarządzanie wiekiem i różnorodnością” dla studentów studiów podyplomowych.
Współautorka programów szkoleniowych i współprowadząca projekty szkoleniowe w największych polskich przedsiębiorstwach, jednostkach administracji państwowej, organizacjach samorządowych.
Specjalizuje się w prowadzeniu treningów z zakresu rozwoju osobistego. Takie zagadnienia jak zarządzanie sobą, podnoszenie kwalifikacji, rozwój osobisty, zarządzanie talentami, budowanie relacji, identyfikacja sytuacji problemowych, zarządzanie stresem, przygotowywanie prezentacji oraz współpraca z klientem bardzo często realizuje w trakcie prowadzonych zajęć.
Prowadzi również szereg projektów skierowanych do nauczycieli i edukatorów oraz uczniów na wszystkich poziomach nauczania. Master RMP i RSMP – Profilu motywacyjnego Reiss Motivation Profile. Aktywny konsultant Kompasu Kariery CROWN. Posiada certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Kinezjologów.

 

alk
prof. Krzysztof Dołowy

profesor zwyczajny nauk przyrodniczych, biolog, fizyk, chemik, popularyzator wiedzy, polityk, specjalista z zakresu biofizyki i elektrofizjologii, autor kilkudziesięciu publikacji i kilku książek naukowych, współzałożyciel Festiwalu Nauki i Pikniku Naukowego w Warszawie, stypendysta w Bostonie, Nashville, Glasgow, Helsinkach, Cardiff, długoletni kierownik Katedry Fizyki w SGGW, uczestnik wydarzeń marcowych 1968, przewodniczący Solidarności w CMKP 1980, poseł na Sejm II kadencji z ramienia Unii Demokratycznej i później Unii Wolności 1993, radny Sejmiku Mazowieckiego 1998, współzałożyciel Stowarzyszenia na rzecz Humanizmu i Etyki Niezależnej, członek Rady Programowej Polskiego Radia i licznych towarzystw i komitetów naukowych, liberał, humanista, ateista.

 

ALK
dr Milena Drzewiecka

Dr nauk społecznych, psycholog oraz dziennikarka-producentka telewizyjna z międzynarodowym doświadczeniem akademickim i zawodowym. Pomysłodawczyni i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Professional Image. Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym na Uniwersytecie SWPS. Na Wydziale Psychologii USWPS w Warszawie od wielu lat prowadzi zajęcia z marketingu politycznego i psychologii mediów. Pracę dydaktyczną łączy z praktyką medialną. W latach 2005-2013 reporterka polityczna programów informacyjnych TVP (Teleexpress, Wiadomości i TVP INFO). Od 2014 producentka mediów zagranicznych (np. Sveriges Radio, Zweites Deutsches Fernsehen). Studiowała na Uniwersytecie Warszawskim, SWPS w Warszawie, Universitaet Bern w Szwajcarii i University of Winchester w Anglii. Interdyscyplinarne doświadczenie wykorzystuje w praktyce trenerskiej. Gościnnie prowadzi wykłady otwarte oraz autorskie szkolenia dla liderów z zakresu psychologii wizerunku. Interesuje się zastosowaniem psychologii w kampaniach wizerunkowych (ze szczególnym uwzględnieniem kampanii wyborczych) oraz profesjonalizacją debaty publicznej. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.

 

Michał-Dziekoński
mgr Michał Dziekoński

Właściciel i zarządzający Business Games Institute, firmy tworzącej i wykorzystującej symulacje i gry decyzyjne w szkoleniach i rozwoju menedżerów, przede wszystkim w obszarze strategii marketingowych i zarządzania projektami, w których się specjalizuje. Z myśleniem projektowym związany od początku kariery zawodowej, przez kilkanaście lat zarządzał zespołem strategii marketingowej w jednej z firm z Grupy Siemens, obecnie działa dodatkowo jako interim manager i konsultant, tworząc systemy planowania i mierzenia działań strategicznych firm i instytucji. Realizował m.in. projekty w Niemczech i Gruzji, w USA dodatkowo ukończył Marketing Workshop – kilkuset godzinny program rozwojowy (w Orlando na Florydzie), jest również certyfikowanym trenerem the Chartered Institute of Marketing (UK). Jest autorem i współautorem kilku książek, m.in. „E-marketing – pakiet startowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”.

dr hab. Tomasz Grzyb

Psycholog. Zajmuje się psychologią wpływu społecznego. Interesuje się także metodologią badań psychologicznych, marketingiem i nowymi technologiami. Pracę naukową łączy z praktyką marketingową. Prowadzi szkolenia w dziedzinie psychologii społecznej, manipulacji i perswazji. Od 2013 roku kształci oficerów NATO i krajów stowarzyszonych w zakresie technik wpływu społecznego.

dr Katarzyna Idzikowska

Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, ekonomistka. Adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej.
Specjalizuje się w psychologii podejmowania decyzji i psychologii ryzyka. Brała udział w projektach min. dla Narodowego Banku Polskiego, czy Urzędu m.st. Warszawa a także finansowanych przez MNiSW czy NCN. Jest członkiem Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej. Uczestniczka wielu konferencji naukowych zarówno na szczeblu krajowym jak i międzynarodowym. 
W Akademii Leona Koźmińskiego prowadzi zajęcia min.: Psychologię podejmowania decyzji, Psychologię podejmowania ryzyka, czy też Warsztaty Psychologiczne.
Prywatnie realizuje się śpiewając w chórze i fotografując.
 

Andrzej Jankowski
Andrzej Jankowski

Od 20 lat związany z branżą IT. Zajmował się marketingiem, kierował zespołami sprzedażowymi, organizował współpracę z partnerami firmy Intel w całej Europie. 
 

Obecnie odpowiada za rozwój rynku internetu rzeczy w Polsce i współpracuje przy projektach związanych z zastosowaniem sztucznej inteligencji. Pasjonat technologii, prowadzi wiele szkoleń i warsztatów z nowych technologii zarówno dla profesjonalistów jak i dla dzieci. 

Nadejda Kirova

Trener, coach, manager i przedsiębiorca z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. 
Certyfikowany konsultant metod analizy osobowości zawodowej i rozwoju, stosujący w swojej praktyce m.in. kwestionariusz FRIS. 

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego. Partner merytoryczny Center of Excellence Akademii Leona Koźmińskiego. 
Łączy swoje doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe z technikami trenerskimi opartymi o najnowszą wiedzę z zakresu budowy mózgu, stylów myślenia oraz uczenia się, prowadząc warsztaty dla menedżerów, dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów i ich rodziców.  
Założycielka i Prezes Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju. Mówca konferencyjny. Współwłaściciel i członek zarządu firmy Kirov Strategic Negotiators sp. z o.o. specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach w zakresie negocjacji i budowania relacji w biznesie.  
Pełniła funkcje menedżerskie w firmach z branży reklamowej, szkoleniowej, turystycznej oraz przemysłu ciężkiego. Założyła i zorganizowała pięć spółek z ograniczoną odpowiedzialnością oraz dwie fundacje. W chwili obecnej jest członkiem zarządu w firmach Bulcom i Kirov Strategic Negotiators oraz w fundacjach „Bargework” i „Pasja do Edukacji i Rozwoju”. 

Opinie studentów i absolwentów
alk
Piotr Grzegorski

Psychologia Biznesu dla Managerów, jako studia podyplomowe realizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego, dostarczają swoim słuchaczom dużej wiedzy z dziedziny psychologii serwowanej przez pryzmat biznesu. Takie ujęcie tematu daje możliwość zupełnie innego spojrzenia na różne zagadnienia, z którymi spotykam się w życiu zawodowym. Połączenie wspomnianej wiedzy z wykładami dotyczącymi rynków finansowych, negocjacji czy etyki biznesowej daje doskonałe efekty. Wykłady fakultatywne prowadzone przez osoby będące autorytetami w swoich dziedzinach, mające wieloletnią praktykę, pokazują życiowe zastosowania prezentowanej wiedzy. Takie podejście dało mi możliwość poczynienia wielu zaskakujących spostrzeżeń. Szczególnie pasjonujące zajęcia z neuropsychologii czy etykiety biznesowej zostawiają mnóstwo informacji z łatwością wykorzystywanych przez mnie w pracy oraz życiu osobistym.  

alk
dr Tomasz Modzelewski

"Te studia są dla osób, które rozumieją, że na czekanie, aż wygrają w lotto może zabraknąć im życia."

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. 

XXXVII edycja - rekrutacja trwa do 15 września, studia rozpoczynają się w październiku 2021 roku.   

Uprzejmie informujemy, że na kierunku obowiązuje limit miejsc 

Warunki ukończenia studiów

Do ukończenia studiów wymagane jest przygotowanie jednego zadania z teorii decyzji, dwóch prac pisemnych, zaliczenie przedmiotów: negocjacje oraz psychologia przywództwa i organizacji; a także zdanie egzaminu. Przygotowanie i przedstawienie prac pisemnych będzie weryfikować zarówno posiadaną wiedzę, jak i umiejętności. 

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) 

  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • kopia dowodu wpłaty wpisowego 

Etapy rekrutacji
1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Glapa Magdalena KEBS
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Magdalena Glapa
Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 3 800 zł każda ) 7 600 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 420 zł każda ) 6 840 zł *
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) 7 100 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.