O studiach
Cel studiów
Głównym celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z marketingu internetowego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania Internetu do celów marketingowych i biznesowych. Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenia w e-biznesie pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących, unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych.
Co nas wyróżnia?
200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych
Ponad 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów.
Prowadzący zajęcia to zarówno uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie, jak i świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej.
Firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to m.in.: GoldenSubmarine, VML Poland, Ideo, Freshmail, Socjomania, T-Mobile, IQS, Deloitte Digital, FutureMind.
Zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych, tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.
Dostęp do unikatowych materiałów – w tym zasobów „Financial Times” oraz platformy LinkedIn Learning
Każdy uczestnik i każda uczestniczka studiów otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka, przygotowany przez 22 autorów-ekspertów, w tym prowadzących zajęcia.
Partnerzy programu
Materiały wspierające rozwój
Czy wiesz, że każdy uczestnik tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej LinkedIn Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy „Financial Times”?
Podręcznik „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka"
Otrzymasz też najnowszy polski podręcznik pt. „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka", który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. To blisko 500-stronicowa pozycja, przygotowana przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka, wydana nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.
Adresaci i adresatki studiów
Lider studiów z obszaru digital
Szanowni Państwo,
W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing cyfrowy to ważny element działania każdej organizacji – prywatnej czy publicznej, małej czy dużej, polskiej czy zagranicznej. Kompetencje związane np. z tworzeniem i zarządzaniem stronami www, promocją działań online, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. Widać wyraźnie, że popyt na usługi e-marketingowe gwałtownie rośnie, kreując szerokie możliwości kształtowania kariery i rozwoju osobistego.
Studia digital marketing: AI i innowacje nastawione są na przekazanie uczestnikom maksymalnej porcji nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim kompetencji i praktycznych umiejętności związanych z e-marketingiem.
Digital marketingu uczymy na warsztatach i w laboratoriach komputerowych, z wykorzystaniem polskich studiów przypadku, innowacyjnych narzędzi software’owych stosowanych obecnie w kraju i za granicą. Naszym głównym celem jest świetne przygotowanie specjalistów i menedżerów od e-marketingu nie tyle poprzez slajdy czy testy, ile przez wykorzystanie wielogodzinnych praktycznych warsztatów z narzędziami online, takimi jak: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Wordpress, Brand24, Gemius, Sotrender. Uczymy, jak planować kampanie, jak dobrze korzystać z danych, aby na ich podstawie wyciągać ważne wnioski. Uczymy rzeczy przydatnych, współczesnych i skutecznych z punktu widzenia realizacji stawianych przed e-marketingiem celów.
Zajęcia na naszych studiach prowadzą niezwykle doświadczeni praktycy z takich firm jak: T-Mobile, Socjomania, Freshmail, GoldenSubmarine, Ideo, IQS, Deloitte Digital, FutureMind i wielu, wielu innych. Co ważne, to specjaliści, którzy są równocześnie świetnymi dydaktykami.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z marketingu. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.
Do zobaczenia na zajęciach!
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty: 8:45-15:45*
- niedziele: 8:45-15:45*
* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.
Zajęcia prowadzone są w salach warsztatowych oraz w laboratoriach komputerowych. W wybranych sytuacjach zajęcia odbędą się również w formule online.
Rekomendowane jest wyposażenie we własne laptopy na każdych zajęciach, również tych nielaboratoryjnych.
Terminy zajęć
Planowane terminy zajęć w I semestrze:
już wkrótce
Społeczność
Wybrani prowadzący
Zasady naboru
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
XLVIII edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.
Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych.
Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją pracy – projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego online przygotowanego na podstawie materiału ze studiów.
- Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
- Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
- Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- Kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.
Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 100 zł każda) | 10 200 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 590 zł każda) | 9 180 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 9 700 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:
Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.