marketing internetowy, studia social media warszawa, studia marketing warszawa

Digital marketing: AI i innowacje

Level
Studia podyplomowe
Duration
1 rok
Language
PL
Obtained title
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Mode
W weekend

O studiach

Cel studiów

Głównym celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z marketingu internetowego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania Internetu do celów marketingowych i biznesowych.    Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenia w e-biznesie pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących, unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych. 

Co nas wyróżnia?

1
200 godzin

200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych

2
Warsztaty

Ponad 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów.

3
Wykładowcy

Prowadzący zajęcia to zarówno uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie, jak i świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej.

4
Partnerzy

Firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to m.in.: GoldenSubmarine, VML Poland, Ideo, Freshmail, Socjomania, T-Mobile, IQS, Deloitte Digital, FutureMind.

5
Warunki studiowania

Zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych, tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.

6
Materiały dydaktyczne

Dostęp do unikatowych materiałów – w tym zasobów „Financial Times” oraz platformy LinkedIn Learning

7
Książka dla każdego słuchacza

Każdy uczestnik i każda uczestniczka studiów otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka, przygotowany przez 22 autorów-ekspertów, w tym prowadzących zajęcia.

Partnerzy programu

Materiały wspierające rozwój

Czy wiesz, że każdy uczestnik tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej LinkedIn Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy „Financial Times”?

linkedin learning logo
Financial times logo mp40

Podręcznik „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka"  

e-marketing ksiazka

 

Otrzymasz też najnowszy polski podręcznik pt. „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka", który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. To blisko 500-stronicowa pozycja, przygotowana przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka, wydana nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.

Adresaci i adresatki studiów

Studia są kierowane do:

  • kierowników i dyrektorów działów marketingowych oraz PR, którzy  zamierzają wykorzystać potencjał sieci do obsługi klienta, sprzedaży czy wsparcia procesów biznesowych
  • przedsiębiorców pragnących zaistnieć i rozwijać swoją obecność w wirtualnym środowisku 
  • menedżerów e-marketingu szukających inspiracji dla nowych pomysłów na wykorzystanie Internetu w swojej działalności
  • specjalistów od marketingu oraz PR, którzy planują wykorzystać lub wykorzystują Internet do np. promowania swojego przedsiębiorstwa

Ze względu na rosnące znaczenie Internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.

Course Catalog

Lider studiów z obszaru digital

prof. Grzegorz Mazurek

Szanowni Państwo, 

W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing cyfrowy to ważny element działania każdej organizacji – prywatnej czy publicznej, małej czy dużej, polskiej czy zagranicznej. Kompetencje związane np. z tworzeniem i zarządzaniem stronami www,  promocją działań online, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. Widać wyraźnie, że popyt na usługi e-marketingowe gwałtownie rośnie, kreując szerokie możliwości kształtowania kariery i rozwoju osobistego. 

Studia digital marketing: AI i innowacje nastawione są na przekazanie uczestnikom maksymalnej porcji nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim kompetencji i praktycznych umiejętności związanych z e-marketingiem. 

Digital marketingu uczymy na warsztatach i w laboratoriach komputerowych, z wykorzystaniem polskich studiów przypadku, innowacyjnych narzędzi software’owych stosowanych obecnie w kraju i za granicą. Naszym głównym celem jest świetne przygotowanie specjalistów i menedżerów od e-marketingu nie tyle poprzez slajdy czy testy, ile przez wykorzystanie wielogodzinnych praktycznych warsztatów z narzędziami online, takimi jak: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Wordpress, Brand24, Gemius, Sotrender. Uczymy, jak planować kampanie, jak dobrze korzystać z danych, aby na ich podstawie wyciągać ważne wnioski. Uczymy rzeczy przydatnych, współczesnych i skutecznych z punktu widzenia realizacji stawianych przed e-marketingiem celów.

Zajęcia na naszych studiach prowadzą niezwykle doświadczeni praktycy z takich firm jak: T-Mobile, Socjomania, Freshmail, GoldenSubmarine, Ideo, IQS, Deloitte Digital, FutureMind i wielu, wielu innych. Co ważne, to specjaliści, którzy są równocześnie świetnymi dydaktykami.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z marketingu. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy. 

Do zobaczenia na zajęciach!

Program

Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

  • Zajęcia integracyjne

Blok I: Zarządzanie i marketing w Internecie

  • Zarządzanie marketingiem w erze nowych technologii
  • Zachowania konsumenta online
  • Strategia marketingowa online
  • Influencer Marketing
  • Sztuczna Inteligencja w e-marketingu – LAB

Blok II:  Serwisy webowe

  • Budowa serwisów internetowych – LAB
  • Projektowanie UX – LAB
  • Pozycjonowanie stron internetowych

Blok III:  Reklama i analityka danych

  • Kampanie reklamowe z wykorzystaniem AI na przykładzie Google Ads – LAB
  • Analityka internetowa z elementami predykcji w oparciu o AI – LAB
  • Cyfrowa transformacja biznesu dzięki danym – LAB
  • Kampanie reklamowe  w mediach społecznościowych – LAB

Blok IV: Social media marketing

  • Social media w marketingu
  • Brands as creators – wideo marketing na YouTube i nie tylko
  • Sztuczna inteligencja w social mediach i content marketingu

Blok V: Nowoczesne technologie w marketingu internetowym

  • E-mail marketing i newslettery
  • Personalizacja i hiperpersonalizacja komunikacji
  • Marketing efektywnościowy i afiliacja
  • Automatyzacja marketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – LAB
  • Marketing web 3.0
  • Prompt engineering z ChatGPT dla marketingowców
  • Zastosowanie IoT w marketingu
  • Przygotowanie projektu końcowego

(LAB) – zajęcia w całości lub części prowadzone w laboratoriach komputerowych lub z wykorzystaniem własnych komputerów – pozostałe zajęcia realizowane są w formie warsztatów, konwersatoriów, z wykorzystaniem metodyki case studies.

Illustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. 

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty: 8:45-15:45*
  • niedziele: 8:45-15:45*

* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.

Zajęcia prowadzone są w salach warsztatowych oraz w laboratoriach komputerowych. W wybranych sytuacjach zajęcia odbędą się również w formule online.

Rekomendowane jest wyposażenie we własne laptopy na każdych zajęciach, również tych nielaboratoryjnych. 

Terminy zajęć

Planowane terminy zajęć w I semestrze:

już wkrótce

Społeczność

Wybrani prowadzący

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku prezesa zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia.

Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł kwalifikowanego specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.

Katarzyna Gawlik

Menedżerka w dziale Experience Design Deloitte Digital. Kieruje zespołem badaczy pracujących z projektantami, strategami i deweloperami na przestrzeni całego procesu projektowego. Od blisko piętnastu lat współpracuje z największymi markami na rynku, obecnie przede wszystkim w sektorze usług (finanse, ubezpieczenia, telekomunikacja). 
Prowadzi projekty doradcze i wdrożeniowe z zakresu service design, product design i customer experience. Aktywnie kształtuje kulturę wykorzystania badań w procesach biznesowych. Od 2015 roku zasiada w zarządzie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a od 2016 roku sprawuje funkcję wiceprezesa zarządu. Jest doktorantką Akademii Leona Koźmińskiego w dziedzinie zarządzania.

mgr Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud, Centraals Europe. Ekspert marketingu internetowego i e-commerce. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych.

Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach mediowych wyspecjalizowanych w działaniach cyfrowych, odpowiadała za przygotowanie i realizację setek kampanii internetowych dla wielu czołowych marek. Obecnie pomaga firmom w efektywnym wpisaniu działań marketingowych w digitalowy ekosystem i realizacji zakładanych celów biznesowych przy wykorzystaniu optymalnego zestawu technologii MarTech – Marketing Cloud.
Odpowiadała za komunikację Tesco, Link4, Getin Bank, Pizza Hut, Leroy Merlin, Tchibo Direct, Tymbark, Kubuś, Mitsubishi, Credit Agricole EFL i wielu innych . Wcześniej Managing Director Codemedia SA, współzałożycielka Codemedia, członek  zarządu od początku istnienia agencji (2008 r.). Karierę rozpoczynała w firmie Easynet (operator marek Empik.com, Smyk.com) na stanowisku Marketing & Sales Manager, później przez 7 lat związana była z sieciową agencją  mediową Media Contacts (Havas Media), gdzie pełniła funkcję Media Directora w obszarze mediów online. W domu mediowym Codemedia odpowiada za strategie digitalowe kluczowych klientów firmy oraz organizację programów partnerskich i sprzedażowych online. 
Specjalizuje się w: digital transformation, marketing orchestration, data management platforms, programmatic, performance marketing, search, e-commerce, lead generation, affiliate & partner programs, content marketing, social media relations, marketing automation.

mgr Paweł Gruszecki
mgr Michał Kot

Ekspert badań marketingowych online. Dyrektor ds. rozwoju nowego biznesu w firmie IQS. Na co dzień pomaga klientom dobierać rozwiązanie badawcze do problemów biznesowych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w badaniach rynku, przechodząc drogę od ankietera, przez działy analityczne i badawcze, na kierowaniu zespołami badawczymi kończąc. Od roku 2002 pracował w Ipsos, gdzie zaczynał jako kierownik projektów, a następnie zarządzał ilościowym zespołem badawczym, który odpowiadał za badania FMCG, badania mediów, usług i badania satysfakcji. W Ipsos realizował pierwsze międzynarodowe badania online na panelu. We wrześniu 2011 roku dołączył do firmy Gemius, w której kierował działem Audience (badanie audytorium internetowego w 22 krajach), następnie od lutego 2013 kierował działem badań w IIBR, które w roku 2015 zostało włączone do firmy IQS.

Ma rozległe doświadczenie w szeroko rozumianych badaniach konsumenckich, audytoryjnych i badaniach nowych technologii. Członek PTBRiO.

Szymon Lisowski

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w Internecie.  Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z digital marketingu i social media marketingu. Zdając egzamin trenerski, uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i ehandlu.
Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, Capgemini, Akademia Leona Koźmińskiego i wielu innych. Współpracował także z agencjami, globalnymi korporacjami, jak i przedstawicielami sektora MŚP.

prof. Grzegorz Mazurek

Rektor Akademii Leona Koźmińskiego, pracownik w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK (magisterskie: • Zarządzanie w wirtualnym środowisku • Master in Digital Marketing, MBA • Cyfrowa transformacja i sztuczna inteligencja, podyplomowe: • Digital marketing: AI i innowacje • E-commerce: AI i innowacje • Transformacja cyfrowa biznesu). Dyrektor Centrum Badań nad Transformacją Cyfrową CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 roku związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma szereg projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak m.in.: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, CH Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2016-2018. 

Arkadiusz Miegoń

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad – firmy założonej w Kolonii, skupiającej największe talenty z zakresu performance i programmatic. Zarządza zespołem w Polsce. Poprzednio menedżer w domu mediowym OMD. Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.  Pracował dla takich firm jak: Sony, LG, Asus, HBO, IKEA, Renault, Nissan, Metro Group, SuperPharm, Generali, Centralny Dom Maklerski, Monster i wielu innych. Pasjonat podróży z plecakiem po Azji.

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu. 
Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi zajęcia nt. automatyzacji marketingu.

mgr Paulina Rzymska

Menedżer w zespole Experience Design Deloitte Digital. Ekspert w obszarze experience strategy, design i design research. Z branżą cyfrową związana od 2007 roku jako projektantka i badaczka. Pracuje z liderami branż: finansowej, telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, medialnej, e-commerce i wielu innych. Od lat aktywnie kształtuje kulturę experience design w Polsce, dzieląc się doświadczeniami w ramach inicjatyw edukacyjnych i podczas konferencji takich jak UX Poland, Product Camp, World Usability Day Trójmiasto, World Usability Day Silesia.

mgr Paweł Sala

Ekspert ds. email marketingu, trener, menedżer, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych, wielokrotnie wyróżniany i nagradzany w takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie czy Collegium Civitas).

Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członek jury w konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Fan podróży dalekich i bliskich oraz skoków spadochronowych. Prowadzi zajęcia z e-mail marketingu.

Justyna Spytek

Ekspert e-commerce i  performance marketingu, z branżą internetową związana od 15 lat. Od  2011 roku odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadzi programy sprzedażowe m.in. Home&You, 4f, Gino Rossi, Jula, Wojas, Tatuum,  Kazar, Agata Meble, Etam, Venezia, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narzędzi. Doświadczenie zdobywała  w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi.

Trener DIMAQ i szefowa grupy roboczej e-commerce IAB.  Autorka licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej czy holistycznym podejściem do ścieżki konsumenta online. Prelegentka na konferencjach branży marketingowej E-commerce Standard, Szkoły Gospodarki Cyfrowej e-Izby, IAB Week, e-commerce innovations oraz szkoleniach z marketingu efektywnościowego m.in. Blogotok, Performance Bites.

mgr Łukasz Sowiński

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i SEM Account Coordinator w Reprise Digital. Ma 11-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google Ads oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Digital. Posiada tytuł kwalifikowanego specjalisty Google Ads, Google Analytics oraz Search Ads 360.  Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.

mgr inż. Wojciech Szymański

Ekspert ds. e- marketingu oraz e-PR. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo, a od 2014 prezes zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force. W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem Internetu.  Pracował dla takich klientów jak BPH TFI, GlaxoSmithKline, SKOK, Śnieżka, Polpharma, LG, Wirtualna Polska, Black Red White, Wolters Kluwer. Wykładowca na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia z pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach (SEO).

Marta Ulman
mgr Marta Ulman

Strategy Planner w GoldenSubmarine odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Ma niemal 10-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak: McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott, Gatta czy ING, projektując i wdrażając dla nich strategie komunikacji. Autorka artykułów branżowych, prowadzi szkolenia i warsztaty. Obserwuje ludzi i szuka insightów. Prowadzi zajęcia dot. usług interaktywnych.

prof. ALK dr Jolanta Tkaczyk

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 50 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie marketingowe oraz zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia dot. konsumenta online.

mgr Tomasz Woźniak

Współwłaściciel i prezes Future Mind – firmy mającej za sobą ponad 100 wdrożeń, głównie aplikacji mobilnych. Od 2009 r. w Future Mind rozwija projekty dla platform iOS, Android i Windows Phone, tworzył najpopularniejsze aplikacje rozrywkowe Kwejk.pl czy Demotywatory.pl, a także dostrzegane poza Polską aplikacje Bloxy czy Love to Count. W 2013 r. firma została zaangażowana w projekty usług typu SaaS, Fokus i launch projektów, a także wykonywanie i dalszy rozwój aplikacji Envelo dla Poczty Polskiej. Ostatnio Future Mind nawiązało współpracę z takimi podmiotami jak Empik, Euro RTV AGD i Virgin Mobile.

Tomasz Woźniak czynnie uczestniczy w procesach tworzenia strategii mobilnych, jest również wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego oraz regularnie prowadzi szkolenia z zakresu technologii mobilnych. W 2014 r. kilkakrotnie mentorował m.in. na Startup Weekend w Poznaniu i Warszawie. W ramach swoich kompetencji eksperckich doradza kilku funduszom inwestycyjnym oraz opiniuje projekty dla NCBiR. Od stycznia 2015 r. objął szefostwo grupy roboczej mobile w ramach IAB Polska.

mgr Konrad Zach

Ekspert e-commerce i e-marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii online w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtworzył oraz odpowiadał za rozwój kilku platform internetowych, m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl. Przez prawie 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-commerce i marketplace w spółce ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT w Europie. Od 2017 roku założyciel i CEO agencji thinkHUB.pl specjalizującej się w realizacji strategii oraz projektów e-commerce i e-marketing dla klientów działających w Polsce oraz na rynku globalnym.

Poza działalnością zawodową aktywnie wspiera ambitnych twórców startupów jako mentor współpracujący z akceleratorem WAW.ac., a także prowadzi wykłady z zakresu e-marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego (m.in. serwisy internetowe, strategia e-marketingowa, personal branding). Absolwent studiów magisterskich Akademii Leona Koźmińskiego (zarządzanie w wirtualnym środowisku). 

lic. Bartłomiej Daniłoś
mgr Roman Bębenista

Ekspert ds. Search Engine Optimisation z 8-letnim doświadczeniem. Pracował dla takich marek jak: Toyota Motor Europe, Renault, Dacia, Lectura Verlag GmbH, Ceramika Paradyż, HBO. Wykładowca gościnny Akademii Leona Koźmińskiego, prowadzi zajęcia z zakresu SEO dla studentów kierunku magisterskiego zarządzanie w wirtualnym środowisku oraz zajęcia z zakresu marketingu internetowego dla studentów studiów podyplomowych. Regularnie publikuje w magazynach online'owych, jak również w czasopismach branżowych. Szczególnie zainteresowany podwyższaniem jakości ruchu sprowadzanego z organicznych wyników wyszukiwania.

Xawery Konarski

Adwokat, Senior Partner (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)

Ekspert prawny z ponad 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Starszy partner i współzałożyciel kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. W kancelarii nadzoruje prace zespołów Technologie Media Telekomunikacja (TMT), koordynując projekty realizowane w Polsce i w państwach Europy Środkowo-Wschodniej. 

Wiceprezes zarządu Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT). Prezes Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii (SPNT). Jest doradcą prawnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). 

Jako ekspert prawny brał udział w pracach legislacyjnych nad szeregiem ustaw z zakresu prawa nowych technologii. Jest arbitrem Sądu Polubownego ds. domen internetowych przy PIIT. Jest członkiem organizacji: IAPP, INPLP, ITechLaw oraz SABI-IOD.

Na przestrzeni ostatnich 15 lat wielokrotnie rekomendowany w polskich i zagranicznych rankingach prawników specjalizujących się w TMT i ochronie danych osobowych (m.in. Chambers Europe, Legal 500, Rzeczpospolita). 

Autor kilkudziesięciu pozycji naukowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.

Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

XLVIII edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.

Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych.

Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją  pracy – projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego online przygotowanego na podstawie materiału ze studiów. 

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego**
  • Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • Kopia dowodu wpłaty wpisowego

** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Anna Mięgoć
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Anna Mięgoć

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 5 100 zł każda) 10 200 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 590 zł każda) 9 180 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 9 700 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:

Akademia Leona Koźmińskiego  03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.