handel elektroniczny, handel internetowy, e commerce studia, studia handlowe

E-Commerce: AI i innowacje

Level
Studia podyplomowe
Duration
1 rok
Language
PL
Obtained title
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Mode
W weekend

O studiach

Atuty studiów

Co nas wyróżnia?

1
200 godzin

200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych

2
Warsztaty

Wiele zajęć prowadzonych jest w formie ćwiczeń, warsztatów komputerowych lub laboratoriów.

3
Wykładowcy

Prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-biznesie, świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży e-commerce.

4
Partnerzy

Firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia, to miedzy innymi: Freshmail, Socjomania, T-Mobile, FutureMind, OEX – Cursor, ePoint, Trusted Shops.

5
Warunki studiowania

Zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do wielu specjalistycznych baz danych, takich jak EBSCO, Emerald czy ProQuest.

6
Materiały dydaktyczne

Dostęp do unikatowych materiałów, w tym zasobów „Financial Times”

7
Pomoc ekspertów

W trakcie studiów słuchacze przygotowują projekty doradcze/ konsultingowe, które można wykorzystywać w działalności zawodowej – projekty te są podstawą ukończenia studiów, a ich jakość w dużym stopniu determinuje finalną ocenę.

8
Książka dla każdego słuchacza

Każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – „E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka”, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na tym kierunku.

Partnerzy programu

Materiały wspierające rozwój

Czy wiesz, że każdy uczestnik tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej LinkedIn Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy „Financial Times”?

linkedin learning logo
Financial times logo mp40

 Podręcznik „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka"  

e-marketing ksiazka

 

Uczestnicy studiów otrzymują też najnowszy polski podręcznik pt. „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka", który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. To blisko 500-stronicowa pozycja, przygotowana przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka, wydana nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.

Adresaci i adresatki studiów

Studia przeznaczone są dla:

  • przedsiębiorców chcących wykorzystać Internet jako kanał sprzedaży 
  • specjalistów ds. marketingu i handlu
  • twórców nowych przedsięwzięć stricte e-biznesowych
  • wszystkich, którzy zamierzają wykorzystać potencjał Internetu w takich obszarach jak: obsługa klienta, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój swojej działalności handlowej czy szeroko rozumiane wsparcie procesów biznesowych 

Ze względu na ogromne znaczenie Internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.

Course Catalog

Lider studiów z obszaru digital

prof. Grzegorz Mazurek

Szanowni Państwo, 

Banałem jest stwierdzenie, że e-commerce to przyszłość. Sprzedaż przez Internet stanowi ogromny potencjał generowania przychodów nie tylko dla firm internetowych, ale także dla firm, które traktują kanał internetowy jako jedną z dróg sprzedaży produktów czy usług – wszak to właśnie w wielu tzw. biznesach „tradycyjnych” handel elektroniczny dokonuje rewolucji, tak oczekiwanej od klientów. 

W e-handlu nie możemy sobie pozwolić na działanie amatorskie, metodę „prób i błędów” – w końcu chodzi tutaj o klienta, jego decyzje zakupowe oraz konkretne przepływy finansowe. Dlatego, przygotowując program tych studiów, przyświecał nam jeden cel – chcemy wyposażyć słuchaczy w najwyższej klasy wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z budowaniem sukcesu w e-handlu, wykorzystując do tego interaktywne warsztaty, zajęcia oparte na polskich studiach przypadku oraz laboratoria komputerowe prowadzone przez najwyższej klasy specjalistów – doświadczonych ekspertów, a równocześnie świetnych dydaktyków.

Zajęcia na naszych studiach prowadzą praktycy z takich firm jak m.in.: T-Mobile, OEX-Cursor, ePoint, Trusted Shops, Socjomania, Freshmail, VML, Ideo, FutureMind. 

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z e-commerce. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.

Do zobaczenia na zajęciach!

Program

Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

  • Zajęcia integracyjne

Blok I. Cyfrowa transformacja  e-commerce

  • Nowe modele biznesowe i platformy e-commerce
  • Marketplace I GO Global
  • Zachowania konsumenta online
  • Psychologia interakcji człowiek-maszyna

BLOK II. Zarządzanie handlem elektronicznym

  • Zarządzanie projektami e-commerce
  • Projektowanie i optymalizacja serwisów e-commerce
  • Analityka internetowa z elementami predykcji w oparciu o AI- LAB
  • Zarządzanie procesami w e-handlu
  • Zarządzanie sprzedażą w Internecie
  • Data-driven relacje z konsumentami/CRM

BLOK III. Nowoczesne strategie marketingowe w e-handlu

  • Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych – LAB
  • Automatyzacja marketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – LAB
  • Social commerce
  • Kampanie reklamowe z wykorzystaniem AI na przykładzie Google Ads – LAB
  • Budowanie marki w e-handlu
  • Marketing efektywnościowy i afiliacja
  • Personalizacja i hiperpersonalizacja w e-commerce
  • Zastosowanie gier i grywalizacja w e-commerce
  • Systemy rekomendacji i influencerzy w e-commerce
  • Strategie marketingu web 3.0

BLOK IV.  Nowoczesne technologie w e-commerce

  • Sztuczna inteligencja w marketingu
  • Prompt engineering z ChatGPT dla marketerów
  • Cyberzagrożenia zastosowania AI w marketingu

BLOK V. Strategie cenowe i wartości w e-commerce

  • Dynamiczne strategie cenowe
  • Tworzenie wartości produktów i usług technologicznych
  • Przygotowanie projektu końcowego

LAB – część zajęć prowadzonych w laboratoriach komputerowych lub z aktywnym wykorzystaniem komputerów uczestników

Illustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. 

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty: 8:45-15:45*
  • niedziele: 8:45-15:45*

* W wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17:30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.

Zajęcia prowadzone są w salach wykładowych, warsztatowych oraz w laboratoriach komputerowych. W wybranych sytuacjach słuchacze będą proszeni o przyniesienie dodatkowo własnych komputerów czy tabletów.

Terminy zajęć

Planowane terminy zajęć w I semestrze:

już wkrótce

Społeczność

Wybrani prowadzący

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte jako prezes zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia.

Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł kwalifikowanego specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.

mgr Konrad Zach

Ekspert e-commerce i e-marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii online w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtworzył oraz odpowiadał za rozwój kilku platform internetowych, m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl. Przez prawie 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-commerce i marketplace w spółce ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT w Europie. Od 2017 roku założyciel i CEO agencji thinkHUB.pl specjalizującej się w realizacji strategii oraz projektów e-commerce i e-marketing dla klientów działających w Polsce oraz na rynku globalnym.

Poza działalnością zawodową aktywnie wspiera ambitnych twórców startupów jako mentor współpracujący z akceleratorem WAW.ac., a także prowadzi wykłady z zakresu e-marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego (m.in. serwisy internetowe, strategia e-marketingowa, personal branding). Absolwent studiów magisterskich Akademii Leona Koźmińskiego (zarządzanie w wirtualnym środowisku). 

Michał Burda

Właściciel agencji e-commerce Estruktorzy. Na co dzień pracuje z dużymi polskimi markami B2C i B2B, pomagając im tworzyć i wdrażać strategie e-marketingowe. Właściciel portali i sklepów internetowych. W centrum swoich zainteresowań od zawsze stawia markę. Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych, software house’ach oraz jako indywidualny konsultant i freelancer. W wolnych chwilach grafik i web-developer. W 2014 roku zdobył e-Gazelę Biznesu dla swojego sklepu internetowego. Częsty prelegent na konferencjach i w audycjach poświęconych e-marketingowi i e-commerce. Najlepszy student zarządzania w 2015 r., absolwent zarządzania w wirtualnym środowisku w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia na studiach magisterskich i podyplomowych dotyczące strategii e-marketingowych, budowania marki w e-commerce, zarządzania projektami internetowymi oraz projektowania i optymalizacji serwisów e-commerce.

mgr Łucja Gdala

VP/Director Marketing Cloud, Centraals Europe. Ekspert marketingu internetowego i e-commerce. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych.

Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach mediowych wyspecjalizowanych w działaniach cyfrowych, odpowiadała za przygotowanie i realizację setek kampanii internetowych dla wielu czołowych marek. Obecnie pomaga firmom w efektywnym wpisaniu działań marketingowych w digitalowy ekosystem i realizacji zakładanych celów biznesowych przy wykorzystaniu optymalnego zestawu technologii MarTech – Marketing Cloud.
Odpowiadała za komunikację Tesco, Link4, Getin Bank, Pizza Hut, Leroy Merlin, Tchibo Direct, Tymbark, Kubuś, Mitsubishi, Credit Agricole EFL i wielu innych . Wcześniej Managing Director Codemedia SA, współzałożycielka Codemedia, członek  zarządu od początku istnienia agencji (2008 r.). Karierę rozpoczynała w firmie Easynet (operator marek Empik.com, Smyk.com) na stanowisku Marketing & Sales Manager, później przez 7 lat związana była z sieciową agencją  mediową Media Contacts (Havas Media), gdzie pełniła funkcję Media Directora w obszarze mediów online. W domu mediowym Codemedia odpowiada za strategie digitalowe kluczowych klientów firmy oraz organizację programów partnerskich i sprzedażowych online. 
Specjalizuje się w: digital transformation, marketing orchestration, data management platforms, programmatic, performance marketing, search, e-commerce, lead generation, affiliate & partner programs, content marketing, social media relations, marketing automation.

Szymon Lisowski

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w Internecie.  Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z digital marketingu i social media marketingu. Zdając egzamin trenerski, uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i ehandlu.
Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, Capgemini, Akademia Leona Koźmińskiego i wielu innych. Współpracował także z agencjami, globalnymi korporacjami, jak i przedstawicielami sektora MŚP.

Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu. 
Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi zajęcia nt. automatyzacji marketingu.

mgr Paweł Sala

Ekspert ds. email marketingu, trener, menedżer, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych, wielokrotnie wyróżniany i nagradzany w takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie czy Collegium Civitas).

Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członek jury w konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Fan podróży dalekich i bliskich oraz skoków spadochronowych. Prowadzi zajęcia z e-mail marketingu.

mgr Łukasz Sowiński

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i SEM Account Coordinator w Reprise Digital. Ma 11-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google Ads oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Digital. Posiada tytuł kwalifikowanego specjalisty Google Ads, Google Analytics oraz Search Ads 360.  Współprowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.

Justyna Spytek

Ekspert e-commerce i  performance marketingu, z branżą internetową związana od 15 lat. Od  2011 roku odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadzi programy sprzedażowe m.in. Home&You, 4f, Gino Rossi, Jula, Wojas, Tatuum,  Kazar, Agata Meble, Etam, Venezia, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narzędzi. Doświadczenie zdobywała  w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi.

Trener DIMAQ i szefowa grupy roboczej e-commerce IAB.  Autorka licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej czy holistycznym podejściem do ścieżki konsumenta online. Prelegentka na konferencjach branży marketingowej E-commerce Standard, Szkoły Gospodarki Cyfrowej e-Izby, IAB Week, e-commerce innovations oraz szkoleniach z marketingu efektywnościowego m.in. Blogotok, Performance Bites.

prof. ALK dr Jolanta Tkaczyk

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 50 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie marketingowe oraz zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia dot. konsumenta online.

mgr Krzysztof Wieczorek

Specjalista i menedżer z 20-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarach: zarządzanie i administracja sprzedaży, e-commerce i trade marketing, budowa i wdrożenia systemów informatycznych. Wcześniej związany z takimi firmami jak Bripox, Philip Morris, Sarantis. Od 2009 roku związany ze spółkami  z grupy kapitałowej OEX.
Specjalizuje się we wdrażaniu i optymalizacji procesów logistycznych związanych z e-commerce i materiałami POS. Koncentruje się na wdrażaniu platform sprzedażowych dla B2C i zaawansowanych rozwiązań B2B opartych między innymi o PIMOCRE oraz na kreowaniu rozwiązań systemowych wspierających procesy logistyczne i obsługę klienta. 

Posiada doświadczenie we wdrażaniu procesów związanych z CSR oraz przygotowaniu firmy do przejścia audytów CSR (SMETA, ECOVADIS) oraz systemów zakupowych.
Autor wielu branżowych publikacji i wypowiedzi eksperckich zarówno internetowych, jak i w prasie drukowanej (Magazyn E-commerce, interaktywnie.com, cosmetic reporter, TSL Biznes, Forbes, Rzeczpospolita, Gazeta Finansowa, blog Sente, Nowoczesny Magazyn, Marketer+ i wiele innych).
Prelegent na konferencjach i warsztatach poświęconych e-commerce, logistyce i nowym technologiom w biznesie. Prowadzi zajęcia z logistyki e-commerce na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego.

Xawery Konarski

Adwokat, Senior Partner (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)

Ekspert prawny z ponad 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Starszy partner i współzałożyciel kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. W kancelarii nadzoruje prace zespołów Technologie Media Telekomunikacja (TMT), koordynując projekty realizowane w Polsce i w państwach Europy Środkowo-Wschodniej. 

Wiceprezes zarządu Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT). Prezes Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii (SPNT). Jest doradcą prawnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). 

Jako ekspert prawny brał udział w pracach legislacyjnych nad szeregiem ustaw z zakresu prawa nowych technologii. Jest arbitrem Sądu Polubownego ds. domen internetowych przy PIIT. Jest członkiem organizacji: IAPP, INPLP, ITechLaw oraz SABI-IOD.

Na przestrzeni ostatnich 15 lat wielokrotnie rekomendowany w polskich i zagranicznych rankingach prawników specjalizujących się w TMT i ochronie danych osobowych (m.in. Chambers Europe, Legal 500, Rzeczpospolita). 

Autor kilkudziesięciu pozycji naukowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.

Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu prawa nowych technologii i ochrony danych osobowych.

Zasady naboru

  • O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
  • XX edycja studiów – rekrutacja trwa do 15 lutego 2025 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2025 roku.

Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych.

Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją  pracy-projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność  uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego online przygotowanego w oparciu o materiał ze studiów.

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister ) lub odpis dyplomu doktorskiego**
  • Zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • Kopia dowodu wpłaty wpisowego

** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Anna Mięgoć
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Anna Mięgoć

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 650 zł każda) 9 300 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 4 185 zł każda) 8 370 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 8 800 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:

Akademia Leona Koźmińskiego  03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.