O studiach
Cel studiów
Głównym celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z handlu elektronicznego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania internetu do celów sprzedażowych. Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK mających wieloletnie doświadczenia w e-handlu, pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-commerce na poziomie zarówno operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych.
Co nas wyróżnia?
praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych
wiele zajęć prowadzonych jest w formie ćwiczeń, warsztatów komputerowych lub laboratoriów
w razie obostrzeń związanych z pandemią realizacja zajęć w modelu online (bez uszczerbku na jakości kształcenia)
prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-biznesie, świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży e-commerce
firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to miedzy innymi: Freshmail, Socjomania, T-Mobile, FutureMind, OEX – Cursor, ePoint, Trusted Shops
zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do wielu specjalistycznych baz danych, takich jak EBSCO, Emerald czy ProQuest
dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times"
w trakcie studiów słuchacze przygotowują projekty doradcze/konsultingowe, które można wykorzystywać w działalności zawodowej – projekty te są podstawą ukończenia studiów, a ich jakość w dużym stopniu determinuje finalną ocenę
każdy słuchacz otrzymuje bestsellerowy podręcznik do e-marketingu – „E-marketing. Planowanie – narzędzia – dydaktyka”, przygotowany przez 22 autorów – ekspertów, w tym prowadzących zajęcia na kierunku studiów podyplomowych „Handel elektroniczny”
Partnerzy programu
Czy wiesz, że każdy student tych studiów otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej "Linkedin Learning" oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"?
Adresaci studiów
Lider studiów z obszaru Digital

Szanowni Państwo,
Banałem jest stwierdzenie, że handel elektroniczny to przyszłość, szczególnie w czasach post-covid. Sprzedaż przez internet stanowi ogromny potencjał generowania przychodów nie tylko dla firm internetowych, ale także dla firm, które traktują kanał internetowy jako jedną z dróg sprzedaży produktów czy usług – wszak to właśnie w wielu tzw. biznesach „tradycyjnych” handel elektroniczny dokonuje rewolucji, tak oczekiwanej od klientów.
W e-handlu nie możemy sobie pozwolić na działanie amatorskie, metodę „prób i błędów” – w końcu chodzi tutaj o klienta, jego decyzje zakupowe oraz konkretne przepływy finansowe. Dlatego przygotowując studia podyplomowe „Handel elektroniczny” przyświecał nam jeden cel – chcemy wyposażyć słuchaczy w najwyższej klasy wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z budowaniem sukcesu w e-handlu, wykorzystując do tego interaktywne warsztaty, zajęcia oparte na polskich studiach przypadku oraz laboratoria komputerowe prowadzone przez najwyższej klasy specjalistów – doświadczonych ekspertów a równocześnie świetnych dydaktyków.
Zajęcia na naszych studiach prowadzą – praktycy z takich firm jak m.in.: T-Mobile, OEX-Cursor, ePoint, Trusted Shops, Socjomania, Freshmail, VML, Ideo, FutureMind.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z handlu elektronicznego. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami współpracują jako wykładowcy.
Do zobaczenia na zajęciach! Zapraszam też do przeczytania komentarzy słuchaczy, którzy ukończyli nasze studia.

E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka to najnowszy polski podręcznik, który praktycznie i narzędziowo opisuje 20 obszarów współczesnego marketingu internetowego. Blisko 500-stronicową pozycję, przygotowaną przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego wydano nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.
Więcej o podręczniku znajdziesz tutaj.
Program
Ramowy program studiów
Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 200*
(razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami) *(jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- soboty: 8.45 - 15.45*
- niedziele: 8.45 - 15.45*
*w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17.30, program semestru znany jest z wyprzedzeniem.
Zajęcia prowadzone są na salach wykładowych, warsztatowych oraz w laboratoriach komputerowych. W wybranych sytuacjach słuchacze będą proszeni o przyniesienie dodatkowo własnych komputerów czy tabletów.
Terminy
Planowane terminy zajęć w I semestrze:
- 07-08.10.2023
- 25-26.11.2023
- 16-17.12.2023
- 20-21.01.2024
- 10-11.02.2024
- 24-25.02.2024
Społeczność
Wybrani prowadzący
Zasady naboru
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
- XVIII edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2023 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to października 2023 roku.
Liczba miejsc na kierunku jest ograniczona, m.in. ze względu na realizację zajęć w laboratoriach komputerowych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Studia kończą się pracą pisemną przygotowywaną pod kierunkiem wybranego opiekuna merytorycznego, prezentacją pracy - projektu końcowego. Dodatkowo wymagana jest aktywność uczestników podczas zajęć oraz zaliczenie testu końcowego online przygotowanego w oparciu o materiał ze studiów.
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister ) lub odpis dyplomu doktorskiego **
- zdjęcie elektroniczne w formacie .jpg
- oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
- kopia dowodu wpłaty wpisowego
** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu (transcript of records) wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 4 350 zł każda) | 8 700 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (płatność w dwóch ratach po 3 915 zł każda) | 7 830zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność | 8 100 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:
Akademia Leona Koźmińskiego
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59
BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl
Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.