Konferencja Kozminski E-Sport Day

KOZMINSKI
E-SPORT DAY!

 

 

Kozminski E-Sport Day

Kozminski E-Sport Day to konferencja, podczas której odkryjemy wiele tajemnic sportu elektronicznego. Weź udział w wydarzeniu i dowiedz się, jak osoby blisko związane z e-sportem postrzegają przyszłość i największe wyzwania tej branży. Gośćmi będą zarówno gwiazdy polskiego e-sportu, osoby stawiające pierwsze kroki w sporcie elektronicznym, jak również zarządzający i przedsiębiorcy budujący marki e-sportowe.  Dla Akademii Leona Koźmińskiego współpraca z pasjonatami e-sportu to ogromna przyjemność. Wspólnie rozwijamy polską scenę sportu elektronicznego, promując zdrową rywalizację, integrację społeczności i odkrywanie talentów. 

Weź udział w wydarzeniu! Dołącz do nas i wspólnie wspierajmy e-sportowców! Pokażmy, w jaki sposób gaming przeistacza się w profesjonalny zawód i wspiera rozwój kompetencji.

e-sport

Prelegenci

Mateusz Pągowski

Wolny strzelec czy kontrakt?

Były pro gracz CS:GO. Wykorzystuje swoje umiejętności do tworzenia rozrywki dla innych graczy w trakcie streamów na Twitch, dzięki czemu zajmuje topowe miejsca pod kątem popularności w Polsce. Zbudował wokół siebie fantastyczną i lojalną widownię łącząc doświadczenie profesjonalnego gracza, doskonałe poczucie humoru oraz kreatywność w podejściu do gry. Swoją karierę w sporcie elektronicznym rozpoczynał jako streamer na twitch.tv. Z czasem zaczął produkować coraz bardziej profesjonalne treści w innych kanałach społecznościowych, stając się atrakcyjnym twórcą zarówno dla swoich widzów jak i marek.

Rafał Staszek Vel Staszewski
Rafał Staszek Vel Staszewski

Wykładowca w katedrze zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, trener, konsultant i coach biznesowy. Specjalizuje się w analizach strategicznych i kulturze organizacji, komunikacji indywidualnej oraz wystąpieniach publicznych. Doktorant w zakresie wykorzystania historii organizacji jako zasobu.

Jarosław Śmietana
Jarosław Śmietana

Ekspert i działacz ds. esportu i gier. Prelegent, konsultant, doradca, praktyk, menedżer zajmujący się branżą esportową / gamingową, sportową i rozrywkową. Pomysłodawca i twórca Legia Esport Schools - pierwszej szkółki esportowej dla dzieci i młodzieży w Polsce. Założyciel ESPORT SPOT - areny esportowej w centrum Warszawy, za który to projekt w 2022 odebrał nagrodę dla jednego z 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Wspólnik w agencji marketingowej PWR.GG specjalizującej się w komunikacji do młodych dorosłych poprzez esport i gry. Pomysłodawca i pierwszy prowadzący sekcji Brief Esports zajmującej się biznesowymi i marketingowymi aspektami esportu. Organizator licznych esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce.

Daria Rupniewska

Ścieżki kariery w branży e-sportowej

CEO organizacji e-sportowej devils.one, gdzie kompleksowo zarządza procesami operacyjnymi dotyczącymi m.in. portfolio klienckiego, social media, sieci streamerskiej, zawodników i pracowników.

Head of Client Solutions w agencji gamingowej all for one, gdzie opracowuje oferty i realizuje kampanie niestandardowe. 

Prelegent na konferencji IAB Gaming, obozach Esports Skills Camp. Współtworzy studia "Zarządzanie w esporcie". 

Przez kilka lat związana z branżą mediową, pracowała m.in. w TVN, Labcon (część Groupone) oraz VMLY & R.

Maciej Sawicki

Maciej Sawicki, speaker TEDx, dziennikarz,  założyciel i CEO startupu inStreamly łączącego ponad 120 000 streamerów z największmi brandami na kilkunastu rynkach (wśród inwestorów inStreamly  jest min. Deutsche Telekom, bank PKO, inwestorzy z Japonii i Wielkiej Brytanii - startup pozyskał łącznie ponad 20 mln pln finansowania).

Dawid Wawryk

Ścieżki kariery w branży e-sportowej

Swoją przygodę z rywalizacją rozpoczął w świecie piłki nożnej jako junior oraz sędzia. Aktualnie Head of Esports w devils.one. W przeszłości zastępca prezesa w Team ESCA Gaming oraz General Manager w x-kom AGO.

Prywatnie współprowadzący prężnie rozwijającego się podcastu "Gadają o Esporcie".

Maciej Opielski

Organizacje e-sportowe - czy to się opłaca?

Od najmłodszych lat wielki esportowy pasjonata. Zawodowo związany ze sportem elektronicznym od 2016 roku. Od początku 2021 CEO w AGO esports – jednej z największych organizacji esportowych w Polsce. Od 2020 roku pełni równocześnie funkcję Managing Partner w AGO Rogue – jedynej kolaboracji międzynarodowej na polskiej scenie League of Legends.  W swojej karierze zarządzał profesjonalnymi drużynami w najbardziej rozpoznawalnych tytułach gamingowych zarówno na polskiej jaki i międzynarodowej scenie. Promotor innowacyjnych rozwiązań biznesowych i konsekwentny inwestor w podległych mu organizacjach. Od lat z zamiłowania skaut młodych talentów, gracz i kibic.

Mateusz Kowalczyk

Organizacje e-sportowe - czy to się opłaca?

CEO organizacji Anonymo Esports, w której odpowiada za spójność celów i wizji, zaangażowany w każdy proces organizacji – od operacji do kreacji. Ekspert odnoszący sukcesy na polskim rynku e-sportowym, prowadzący czołowe polskie zespoły.

Rafał Razowski

E-sport, ligi profesjonalne i akademickie - przyszła współpraca czy niezależność?

Project Manager i admin w Esports Association - organizatorze UNIVERSITY ESPORTS - EDU czyli esportowej ligi uczelni wyższych w CS:GO i LOL w Polsce.

Program

W programie m.in. 5 bloków tematycznych, poświęconych najważniejszym obszarom e-sportu:

  • Gaming a kompetencje przyszłości
  • Ścieżki kariery w branży e-sportowej
  • Organizacje e-sportowe - czy to się opłaca?
  • E-sport, ligi profesjonalne i akademickie - przyszła współpraca czy niezależność?
  • Wolny strzelec czy kontrakt?

Wydarzenie poprowadzi youtuber Piotr Machała

Puchar Rektora Akademii Leona Koźmińskiego

Podczas Kozminski E-Sport Day odbędzie się również zakończenie II edycji Ligi Młodzieżowej Ligi E-sportu o Mistrzostwo ALK. W lidze, obejmującej gry w Counter Strike (Global Offensive, League of Legends oraz Valorant), udział wzięli uczniowie szkół średnich.

Więcej informacji o Lidze MLE

Gość specjalny Kozminski E-Sport Day

Były pro gracz CS:GO. Rozpoznawalny przez fanów tego tytułu. Aktualnie wykorzystuje swoje umiejętności do tworzenia rozrywki dla innych graczy w trakcie streamów na Twitch, w których każdego miesiąca zajmuje topowe pozycje pod kątem popularności w Polsce. Właśnie dzięki doświadczeniu profesjonalnego gracza, niecodziennemu poczuciu humoru oraz  kreatywnemu podejściu do gry, z którą spędził prawie całe życie, zbudował wokół siebie fantastyczną i lojalną widownię.

Początkowo znany jako streamer na twitch.tv zaczął produkować coraz bardziej profesjonalne treści na innych kanałach SM, stając się bardziej atrakcyjnym zarówno dla swoich widzów jak i marek.

Zapisy

Koźmiński E-Sport Day będzie podzielony na 2 strefy

Wszyscy uczestnicy będą mieli możliwość spotkania z gościem specjalnym oraz zrobienia pamiątkowego zdjęcia.

Każdy otrzyma pakiet uczestnika  - woda, przekąska oraz gadżety.

Osoby, dla których zabraknie miejsc, będą mogły uczestniczyć poprzez live stream wydarzenia.

Weź udział w wydarzeniu! Dołącz do nas i wspólnie wspierajmy e-sportowców! Pokażmy, w jaki sposób gaming przeistacza się w profesjonalny zawód i wspiera rozwój kompetencji.

Jak dotrzeć?

Dojazd na Uczelnię: 

Osoby, które po raz pierwszy będą gościć w naszej uczelni, zachęcamy do spojrzenia na mapkę obok.  ALK mieści się na Pradze , w prawobrzeżnej części Warszawy, pomiędzy mostami: Gdańskim i Grota-Roweckiego, niecały kilometr od Ronda Starzyńskiego. Osoby, które będą poruszały się komunikacją miejską, informujemy, że z Centrum można do nas dojechać tramwajami:  20 i 78 (czas podróży ok. 20-25 minut). Prosimy wysiąść na przystanku PLATERÓWEK, przejść na lewą stronę ulicy i cofnąć się ok. 100 metrów do budynku „ A”.  Osoby zmotoryzowane mogą skorzystać z naszego bezpłatnego parkingu, który mieści się pomiędzy budynkami D i A (zjazdem w dół). Z parkingu można  przejść bezpośrednio do budynku C, w którym znajduje się Aula Główna (parter, budynek C).  Po wejściu do środka  prosimy podążać za strzałkami wskazującymi drogę do Auli.

mapa ALK
DEPOZYTORY-NA-KOMPUTERY
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu
Paweł Budnicki