rola lidera

Rola lidera w zarządzaniu konfliktami w zespole na drodze mediacji / ONLINE

Level
Kursy ONLINE
Duration
2 dni
Language
PL
Obtained title
Świadectwo ukończenia szkolenia

O kursie

Cel szkolenia

Usprawnienie procesu rozwiązywania konfliktów w zespołach oraz zwiększenie odpowiedzialności pracowników za ten proces. 

Atuty szkolenia

1
Poznasz, na czym polega rola mediatora, jakie jest jego miejsce w organizacji  
2
Poznasz procedurę prowadzenia mediacji w organizacji  przez udział w symulacjach procesu mediacji 
3
Zwiększysz swoją skuteczność w procesie rozwiązywania konfliktów
4
Otrzymasz rekomendacje wspierające wprowadzenie mediacji do organizacji 
5
Otrzymasz wiedzę, w jakim kierunku i w jakich obszarach warto rozwijać kompetencje pracowników, którzy mogliby pełnić funkcję mediatorów organizacyjnych 

Szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli

  • zarządzasz zespołem i chcesz zwiększyć skuteczność swoją i swoich ludzi w diagnozowaniu i rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych. 

 

GroupOfPeopleIllustration

Trener

alk
Joanna Telus

W ramach szkolenie otrzymujesz:

.

Program szkolenia

Mediacje i świadomość roli lidera jako mediatora

  • alternatywne metody rozwiązywania konfliktów i sporów  
  • istota mediacji: zarządzenie konfliktem, sztuka zadawania pytań, sztuka przewidywania skutków
  • umiejętność rozdzielenia ról organizacyjnych: rola i zadania mediatora
  • trzy poziomy budowania świadomości roli: kompetencje, skuteczność, otwartość na informacje zwrotne

Konflikt jako proces organizacyjny

  • definicja konfliktu: poziom strukturalny, psychologiczny, działania  
  • pięć kluczowych przyczyn powstawania konfliktów. „czapka” konfliktu
  • specyfika zachowania ludzie w sytuacjach konfliktu w firmie i ich konsekwencje

Proces mediacji i kompetencje mediatora

  • 9 etapów mediacji
  • symulacje procesu rozwiązywania konfliktów przy wykorzystaniu mediacji
  • w jakich sytuacjach warto wykorzystać mediacji do rozwiązywania konfliktów pomiędzy pracownikami
  • wiarygodność lidera w procesie rozwiązywania konfliktów

Warunki skuteczności wdrożenia mediacji jako sposobu rozwiązywania konfliktów w organizacji

  • analiza potencjału zespołu
figury

Organizacja zajęć

Czas trwania:

  • 2 dni (12 h dydaktycznych)*
  • w godz. 9.00-14.30 

* jedna godzina dydaktyczna = 45 minut 

W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 15 osób

Terminy

.

Forma prowadzenia zajęć

1
Uzyskanie podstawowych informacji 

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.

2
Rejestracja 

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

Rekrutacja online 

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.

Masz pytania?
Joanna Sawicka-Golcz

Opłaty

* Oferowana zniżka nie kumuluje się z innymi ewentualnymi rabatami 

Tabela opłat
Cena szkolenia 1900 zł brutto (stawka zw. z VAT)
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 1710 zł netto (stawka zw. z VAT)

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo INDYWIDUALNY NUMER KONTA do dokonania płatności za szkolenie. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl