Zarządzanie w wirtualnym środowisku Studia II stopnia, 2-letnie, uzyskany tytuł: magister

Dzień otwarty – sobota, 8 września, godz. 12:00 – przyjdź i dowiedz się więcej!

Drodzy przyszli Studenci Akademii Leona Koźmińskiego! 

W obecnych czasach nikogo już nie trzeba przekonywać  do faktu, że „digital” to ważny element działania każdej firmy. Widać wyraźnie, że każda organizacja – mała czy duża, prywatna czy publiczna, internetowa czy tradycyjna – jest dotknięta cyfrową transformacją – zderza się z takimi fenomenami jak e-handel, marketing internetowy, social media, CRM, sztuczna inteligencja, start-up, automatyzacja, technologie mobilne czy analityka webowa.

Zarządzane w wirtualnym środowisku to prowadzony już od 5 lat z ogromnym sukcesem dwuletni program magisterski nakierowany na wykształcenie świetnie przygotowanych, nowoczesnych menedżerów, rozumiejących cyfrowy świat i zmiany, jakie wywołuje on w każdej firmie czy organizacji. Menedżerów, którzy znając potencjał Internetu i nowych technologii, są w stanie zmieniać firmy, tworzyć nowe przedsięwzięcia – start-upy czy wspierać działanie firm z obszaru nowych technologii – np. agencji interaktywnych czy social media, sklepów internetowych, firm software’owych etc.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi programu zarządzanie w wirtualnym środowisku. Programu innowacyjnego, prowadzonego przez świetnych specjalistów i uznanych profesorów z dorobkiem w e-biznesie. Programu, którego partnerami są takie marki jak: Brand24, Sotrender czy SALESManago. Programu, który jest odpowiedzią na oczekiwania pracodawców potrzebujących w swoich firmach absolwentów, którzy wiedzą, jak zmierzyć się z ogromnym i stale rosnącym wpływem Internetu i wirtualnej przestrzeni na rynek i jego uczestników.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować strategie e-biznesowe firm, jak tworzyć start-upy, jak kształtować plany e-marketingowe, jak dobrze tworzyć strony internetowe, sklepy on-line, jak posługiwać się narzędziami Google czy Facebook, jak tworzyć grafiki oraz video, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie czy jakie modele biznesowe będą najlepsze dla danej organizacji on-line – to jest to program właśnie dla Ciebie. Dzięki specjalności zarządzanie w wirtualnym środowisku szybko zbudujesz karierę we współczesnym zdigitalizowanym świecie.

Zapraszamy na nasze studia!

prof. Grzegorz Mazurek
Lider specjalności zarządzanie w wirtualnym środowisku

O kierunku 

Studia mają w zamierzeniu wykształcić współczesnego menedżera, który:

  • biegle porusza się w warunkach gospodarki cyfrowej, rozumie współczesny świat i współczesnego klienta
  • wie, jak Internet może zmienić nie tylko marketing, ale i całą organizację, i wie, jak skutecznie taką zmianę może wdrożyć
  • rozumie, jak współczesne technologie, tj. social media, mobile, sztuczna inteligencja czy automation zmieniają funkcjonowanie firmy
  • biegle zaplanuje strategię, plan i zadania związane z marketingiem internetowym (w tym social media marketingiem)
  • doskonale zna i potrafi wykorzystywać narzędzia on-line związane z promocją on-line (np. Facebook Ads, Google Adwords, systemy do automatyzacji marketingu czy systemy e-mail marketingowe)
  • wie, jak uruchomić i poprowadzić sklep internetowy, rozumie możliwości wynikające ze stosowania modeli biznesowych on-line (np. crowdsourcing, sharing economy, model freemium etc.)
  • doskonale zna analitykę webową, potrafi posługiwać się takimi narzędziami jak Google Analytics, Brand24, Sotrender i wieloma innymi
  • zna podstawy grafiki komputerowej oraz przygotowania materiałów video on-line
  • potrafi współpracować w środowisku wirtualnym (virtual teams)
  • w trakcie studiów wielokrotnie miała styk z praktyką e-biznesową
  • dostrzega szanse rozwoju każdej organizacji, wynikające z fenomenu cyfrowej transformacji, przez którą przechodzi każda firma czy instytucja

PARTNERZY MERYTORYCZNI 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Atuty kierunku 

  • Program współtworzą firmy będące liderami nowych mediów i technologii. Partnerami merytorycznymi studiów są m.in. platforma cyfrowej dystrybucji CDP.pl, której właścicielem jest firma CD Projekt, twórca gry „Wiedźmin”, Gemius, lider w badaniach Internetu, GoldenSubmarine, agencja marketingu interaktywnego, Brand24 – lider monitoringu mediów społecznościowych, Sotrender – firma analityczna z obszaru social media czy SALESManago – lider obszaru marketing automation w regionie.
  • Zajęcia prowadzone są przez naukowców i dydaktyków, którzy zdobywali doświadczenie m.in. w takich ośrodkach jak IESE, Harvard University, Stanford, Cornell University, mających ścisły kontakt z praktyką gospodarczą, a także przez uznanych praktyków polskiego e-biznesu, posiadających bogate doświadczenie dydaktyczne.
  • Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, seminariów, konwersatoriów, ćwiczeń, warsztatów, laboratoriów komputerowych, tutoriali, np. gry symulacyjne e-commerce, laboratoria z wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach marketingowych, warsztaty z wykorzystania technologii VR (wirtualna rzeczywistość) oraz narzędzi analitycznych Gemius i Brand24 i Sotrender.
  • Studenci zdobywają najświeższą wiedzę i kształcą umiejętności w takich obszarach jak: marketing internetowy, social media marketing, marketing automation, zarządzanie stronami internetowymi, analityka webowa, podstawy grafiki komputerowej i przygotowania video, etc.
  • Profil studiów i zdobyta wiedza, umiejętności i kompetencje pozwalają na zatrudnienie nie tylko w firmach z sektora nowych technologii, ale również w tych tradycyjnych, planujących wykorzystać potencjał Internetu do swojego rozwoju.
  • W ALK można również podjąć studia magisterskie anglojęzyczne Master in Digital Marketing, a także szereg studiów podyplomowych związanych ze środowiskiem digital: marketing internetowy, handel elektroniczny, transformacja cyfrowa biznesu, menedżer przemysłu 4.0.
Zobacz, co o studiach sądzą studenci i absolwenci


Michał Burda, student
www.mburda.pl

Skupiam się mocno na tych studiach, bo dostrzegam ich ścisły związek z prowadzoną działalnością. Realizuję projekty dotyczące grafiki, web designu, e-commerce i oferuję swoje usługi za pośrednictwem strony internetowej. E-biznes to moja pasja i chciałbym w jednym miejscu skupić podobne osoby z całej uczelni, także spoza tego specjalistycznego kierunku. Dlatego założyłem koło naukowe e-biznesu, w ramach którego będziemy analizować ten błyskawicznie rozwijający się rynek.

 

Michał Łuszczek, student
www.yasmeen.pl

Słowo „start-up” w jakiś sposób łączy większość z nas na roku. Albo go mamy, albo planujemy założyć. Ja od półtora roku prowadzę z siostrą perfumerię internetową. Sprowadzamy orientalne perfumy i kosmetyki. Na studia zdecydowałem się, by poszerzyć wiedzę z zakresu e-biznesu i jeszcze lepiej prowadzić firmę.


Maciej Ryś, student
www.przedszkolowo.pl

Zaraz po otrzymaniu licencjatu zacząłem zarządzać portalem Przedszkolowo.pl. Oprócz prowadzenia firmy rozpocząłem studia w ALK w trybie niestacjonarnym. Praktyczne podejście wykładowców umożliwia mi poznawanie rozwiązań, które mogę wprowadzić w swojej firmie. Ponadto studia są dla mnie ścieżką rozwoju naukowego i pozwalają mi snuć plany dotyczące doktoratu.


Rafał Pindral, student
www.joyshare.info
www.wemine4you.com 

Ten nowy kierunek studiów w ALK jest według mnie trafną odpowiedzią Akademii na potrzeby wykreowane przez rozwinięty wirtualny świat i ulokowany w nim wielomiliardowy biznes. Ponieważ sam bardzo interesuję się branżą internetową, z przyjemnością uczę się nowych metod prowadzenia biznesu tego typu. Na co dzień otaczają mnie na uczelni ludzie, którzy tak jak ja chcą w ten sposób zmieniać świat, a zajęcia, często prowadzone na wzór brainstormingu, owocują wspólnymi nowymi pomysłami. Niektóre z nich są już nawet w trakcie realizacji. Z takim zapleczem mogę stawiać zdecydowanie pewniejsze kroki na rynkach, na których zdecydowałem się zaistnieć.

Wiedza, umiejętności, kompetencje społeczne 

W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:

  • wykorzystania sieci jako platformy współpracy pomiędzy firmami (m.in. tworzenia start-upu internetowego, wykorzystania sieci w przeprowadzaniu zmian w funkcjonowaniu organizacji, specyfiki e-klienta i marketingu internetowego on-line)
  • zarządzania wartością przedsięwzięć wirtualnych
  • zachowania konsumentów w Internecie
  • zarządzania w modelu otwartej współpracy
  • marketingu w Internecie
  • wykorzystania technologii VR (wirtualnej rzeczywistości) w marketingu
  • projektowania i prowadzenia interakcji z klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych (social media marketing)
  • analizowania informacji i prowadzenia badań rynkowych w wirtualnym środowisku
  • przedsiębiorczości w układach sieciowych
  • zarządzania start-upem internetowym
  • modeli i strategii e-biznesu
  • grafiki komputerowej i produkcji video on-line

Perspektywy zatrudnienia 

Po ukończeniu studiów na specjalności zarządzanie w wirtualnym środowisku można podjąć pracę w:

  • firmach „tradycyjnych” (tzw. „brick and mortar”), traktujących Internet i marketing internetowy jako konieczne rozszerzenie obszaru dla swoich działań promocyjnych czy sprzedażowych
  • firmach „transformujących się (tzw. „bricks and clicks”), pragnących wykorzystać nowe możliwości, które oferuje Internet, w pozyskiwaniu klienta, współpracy z obecnymi odbiorcami oraz w całościowym transformowaniu modelu biznesowego (tzw. „digital transformation”)
  • firmach internetowych, (tzw. „pure clicks”), chcących umocnić swoją pozycję na wirtualnym rynku i z jeszcze większą siłą eksploatować przewagi i potencjał środowiska digital w swojej działalności
  • firmach konsultingowych, agencjach interaktywnych, agencjach social media etc. świadczących usługi związane z Internetem dla innych firm
  • firmach z sektora nowych technologii
  • startupach oraz wszelkich nowych przedsięwzięciach biznesowych

Przykłady stanowisk pracy, do których będzie przygotowany absolwent specjalności zarządzanie w wirtualnym środowisku:

  • Menedżer/specjalista od e-marketingu
  • Menedżer/specjalista od mediów społecznościowych
  • Marketing Manager
  • Marketing and Communication Manager
  • Kierownik projektu
  • Konsultant e-biznesu/e-marketingu
  • Menedżer/specjalista od e-handlu
  • Analityk

Wybrane przedmioty 

    • E-handel i strategie e-biznesu
    • Gra symulacyjna - ecommerce
    • Marketing internetowy
    • Social media marketing
    • CRM i automatyzacja marketingu
    • Eksploracja danych biznesowych
    • Analityka webowa
    • Strony internetowe - tworzenie i zarządzanie
    • Projekt konsultingowy
    • Zarządzanie projektami
    • E-konsument
    • Grafika komputerowa
    • Zarządzanie startupem internetowym
    • Eksploracja danych finansowych
    • Wycena i zarządzanie wartością przedsięwzięć wirtualnych
    • Konwersatoria w j. angielskim

Organizacja zajęć 

  • Studia stacjonarne

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.

  • Studia niestacjonarne

Zajęcia odbywają się zazwyczaj co dwa tygodnie w sesjach trzydniowych:piątek (od godz. 17:00), sobota, niedziela.

Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczenia ze wszystkich przedmiotów przewidzianych w toku studiów, napisanie pracy magisterskiej i zdanie egzaminu dyplomowego.

Naukę można kontynuować na studiach trzeciego stopnia (doktoranckich).

Zasady naboru 

  • Studia stacjonarne i niestacjonarne  

Nabór odbywa się na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej. Z rozmowy kwalifikacyjnej zwolnieni są kandydaci wybierający ten sam kierunek, który ukończyli na studiach pierwszego stopnia lub w toku wcześniejszych studiów zrealizowali większość z obowiązujących różnic programowych.

Terminy rozmów kwalifikacyjnych w roku 2018:

- 29 czerwca (piątek)

- 20 lipca (piątek)

- 3 września (poniedziałek)

- 15 września (sobota)

- 21 września (piątek)

Wymagane dokumenty 

Przy rejestracji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne należy złożyć następujące dokumenty:

  • kserokopię dyplomu licencjackiego oraz suplementu (suplement do dyplomu wydawany jest od 2005 roku) - oryginał do wglądu
  • wypełniony na stronie internetowej, wydrukowany i podpisany formularz zgłoszeniowy
  • 1 podpisane zdjęcie legitymacyjne, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych
  • kserokopia dowodu osobistego
  • potwierdzenie  dokonania opłaty rekrutacyjnej (opłata bezzwrotna) - nie dotyczy absolwentów ALK

Cudzoziemcy dodatkowo składają:

  • dokumenty związane ze świadectwem: tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, uznanie świadectwa (w ciągu pierwszego semestru)
  • kserokopię paszportu
  • kserokopię ważnego ubezpieczenia wraz z tłumaczeniem na j. polski
  • zaświadczenie o ukończeniu rocznego kursu przygotowawczego do podjęcia nauki w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego lub dokument poświadczający znajomość języka polskiego (certyfikat znajomości języka polskiego, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, lub potwierdzenie znajomości języka polskiego w stopniu zadowalającym do podjęcia studiów w ALK-rozmowa bezpośrednia lub przez Skype)

Informacje dodatkowe 

Dokumenty są przyjmowane w Biurze Rekrutacji w siedzibie uczelni, pokój D/128.  
Opłata rekrutacyjna na wszystkie kierunki studiów prowadzone w języku polskim wynosi 550 zł.
Nr rachunku bankowego, na jaki należy dokonywać wpłat: PEKAO S.A. II O/Warszawa 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  
SWIFT Code: PKOPPLPW
IBAN: PL

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2017/2018

Etapy rekrutacji 

1

Rejestracja

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni lub w Biurze Rekrutacji.

Rekrutacja online

2

Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

3

Złożenie dokumentów

Wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze Rekrutacji ALK (osobiście lub za pośrednictwem poczty).

4

Rozmowa kwalifikacyjna

Rozmowa kwalifikacyjna dotyczy kandydatów zmieniających kierunek studiów.

5

Decyzja

Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz ewentualnym odbyciu rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna wydaje decyzję o przyjęciu na studia.

6

Podpisanie umowy

Po otrzymaniu decyzji o przyjęciu następuje podpisanie umowy o warunkach odpłatności za studia.

Opłaty 

Zarządzanie w wirtualnym środowisku Płatność za semestr
Studia stacjonarne
(pięć rat po 1260 zł)
6200
Studia niestacjonarne
(pięć rat po 1160 zł)
5700
Opłata rekrutacyjna 550

Wysokość czesnego na rok akademicki 2018/2019 dla osób rozpoczynających studia

Zobacz: ulgi i zniżki w opłatach

Kontakt 


Ewelina Raźnik
+48 22 519 21 75
ewelinar@kozminski.edu.pl


Realizowane przedmioty >>>

Organizacja zajęć >>>Zasady naboru >>> Opłaty >>>

Akcelerator przedsiębiorczości ALK:

 

Pobierz broszurę: