Zarządzanie w wirtualnym środowisku Studia II stopnia, 2-letnie, uzyskany tytuł: magister

Dzień otwarty – 25 kwietnia, sobota, godz. 12:00
Szanowni Państwo, jeśli nie będzie możliwości spotkania się na naszej uczelni, dzień otwarty odbędzie się w formie online.

Drodzy przyszli Studenci Akademii Leona Koźmińskiego! 

Zarządzanie w wirtualnym środowisku to prowadzony od wielu lat z ogromnymi sukcesami program magisterski nakierowany na wykształcenie profesjonalnych menedżerów, rozumiejących cyfrowy świat i zmiany, jakie wywołuje on w każdej firmie czy organizacji. Zakres studiów pozwala na zbudowanie ścieżki kariery we współczesnym, wirtualnym środowisku w firmach z obszaru nowych technologii, a także tworzenie innowacyjnych przedsięwzięć – start-upów.

Program studiów jest odpowiedzią na oczekiwania pracodawców potrzebujących w swoich firmach absolwentów, którzy wiedzą, jak zmierzyć się z ogromnym i stale rosnącym wpływem Internetu i wirtualnej przestrzeni na rynek i jego uczestników. Ogromnym atutem kierunku jest nie tylko doskonała kadra specjalistów i uznanych wykładowców z dorobkiem w dziedzinie e-marketingu i e-biznesu prowadzących zajęcia, ale również partnerstwo marek o międzynarodowej renomie takich jak: Brand24, Sotrender, SALESmanago czy NapoleonCat.

Jeżeli planujesz budować swoją karierę we współczesnym zdigitalizowanym świecie oraz chcesz poznać, jak budować strategie e-biznesowe, kształtować plany e-marketingowe, tworzyć strony internetowe oraz grafiki komputerowe i filmy video na potrzeby e-promocji, realizować kampanie w wyszukiwarkach (Google Ads), planować działania w mediach społecznościowych, wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie oraz analizować dane w sieci – to jest to program właśnie dla Ciebie!

Zapraszam na studia i do zobaczenia w murach Akademii Leona Koźmińskiego!

Dagmara Plata-Alf
Kierownik studiów

O kierunku 

Studia mają w zamierzeniu wykształcić współczesnego menedżera, który:

  • biegle porusza się w warunkach gospodarki cyfrowej, rozumie współczesny świat i współczesnego klienta
  • wie, jak Internet może zmienić nie tylko marketing, ale i całą organizację oraz jak skutecznie wdrożyć taką zmianę
  • rozumie, jak współczesne technologie, tj. social media, mobile, sztuczna inteligencja czy automation, zmieniają funkcjonowanie firmy
  • biegle zaplanuje strategię, plan i zadania związane z marketingiem internetowym (w tym social media marketingiem)
  • doskonale zna i potrafi wykorzystywać narzędzia związane z promocją online (np. Facebook Ads, Google Ads, systemy do automatyzacji marketingu czy systemy e-mail marketingowe)
  • wie, jak uruchomić i poprowadzić sklep internetowy, rozumie możliwości wynikające ze stosowania modeli biznesowych online (np. crowdsourcing, sharing economy, model freemium etc.)
  • doskonale zna analitykę webową, potrafi posługiwać się takimi narzędziami jak Google Analytics, Brand24, Sotrender i wieloma innymi
  • zna podstawy grafiki komputerowej oraz przygotowania materiałów video online
  • potrafi współpracować w środowisku wirtualnym (virtual teams)
  • w trakcie studiów wielokrotnie miał styk z praktyką e-biznesową
  • dostrzega szanse rozwoju każdej organizacji, wynikające z fenomenu cyfrowej transformacji, przez którą przechodzi każda firma czy instytucja

Absolwenci otrzymują dyplom magisterski z zarządzania, a także suplement zawierający informację o zakresie ukończonych studiów (zarządzanie w wirtualnym środowisku).

W ALK można również podjąć studia magisterskie anglojęzyczne na kierunku Master in Management w zakresie Master in Digital Marketing, a także szereg studiów podyplomowych związanych ze środowiskiem digital: marketing internetowy, handel elektroniczny, transformacja cyfrowa biznesu, menedżer przemysłu 4.0.

PARTNERZY MERYTORYCZNI 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ADRESACI 

Kierunek studiów polecany jest osobom planującym rozwijać ścieżkę kariery w obszarze marketingu internetowego lub planującym uruchomienie własnego przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak budować strategie e-biznesowe firm, tworzyć start-upy, kształtować plany e-marketingowe, dobrze tworzyć strony internetowe i sklepy online, posługiwać się narzędziami Google czy Facebook, tworzyć grafiki oraz video, wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie czy które modele biznesowe będą najlepsze dla danej organizacji online – to jest to program właśnie dla Ciebie. Dzięki studiom w zakresie zarządzania w wirtualnym środowisku szybko zbudujesz karierę we współczesnym zdigitalizowanym świecie.

Atuty kierunku 

  • Program współtworzą firmy będące liderami nowych mediów i technologii. Partnerami merytorycznymi studiów są m.in. GoldenSubmarine – agencja marketingu interaktywnego, Brand24 – lider monitoringu sieci internetowej i mediów społecznościowych, Sotrender – firma analityczna z obszaru social media czy SALESmanago – lider obszaru marketing automation w regionie, oraz Napoleon – autor platformy NapoleonCat do analityki, publikacji i moderacji treści marketingowych w mediach społecznościowych.
  • Zajęcia prowadzone są przez naukowców i dydaktyków, którzy zdobywali doświadczenie m.in. w takich ośrodkach jak IESE, Harvard University, Stanford, Cornell University, mających ścisły kontakt z praktyką gospodarczą, a także przez uznanych praktyków polskiego e-biznesu, posiadających bogate doświadczenie dydaktyczne.
  • Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, seminariów, konwersatoriów, ćwiczeń, warsztatów, laboratoriów komputerowych, tutoriali, np. gry symulacyjne e-commerce, laboratoria z wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach marketingowych, warsztaty z wykorzystania technologii VR (wirtualna rzeczywistość) oraz narzędzi analitycznych Gemius i Brand24 i Sotrender.
  • Studenci zdobywają najświeższą wiedzę i kształcą umiejętności w takich obszarach jak: marketing internetowy, social media marketing, marketing automation, zarządzanie stronami internetowymi, analityka webowa, podstawy grafiki komputerowej i przygotowania video.
  • Profil studiów i zdobyta wiedza, umiejętności i kompetencje pozwalają na zatrudnienie nie tylko w firmach z sektora nowych technologii, ale również w tych tradycyjnych, planujących wykorzystać potencjał Internetu do swojego rozwoju.

Czy wiesz, że każdy student naszej Akademii otrzymuje darmowy dostęp do największej na świecie platformy e-learningowej LinkedIn Learning oraz do e-gazety i platformy wiedzy "Financial Times"...
Zobacz, co o studiach sądzą studenci i absolwenci


Michał Burda, student
www.mburda.pl

Skupiam się mocno na tych studiach, bo dostrzegam ich ścisły związek z prowadzoną działalnością. Realizuję projekty dotyczące grafiki, web designu, e-commerce i oferuję swoje usługi za pośrednictwem strony internetowej. E-biznes to moja pasja i chciałbym w jednym miejscu skupić podobne osoby z całej uczelni, także spoza tego specjalistycznego kierunku. Dlatego założyłem koło naukowe e-biznesu, w ramach którego będziemy analizować ten błyskawicznie rozwijający się rynek.

 

Michał Łuszczek, student
www.yasmeen.pl

Słowo „start-up” w jakiś sposób łączy większość z nas na roku. Albo go mamy, albo planujemy założyć. Ja od półtora roku prowadzę z siostrą perfumerię internetową. Sprowadzamy orientalne perfumy i kosmetyki. Na studia zdecydowałem się, by poszerzyć wiedzę z zakresu e-biznesu i jeszcze lepiej prowadzić firmę.


Maciej Ryś, student
www.przedszkolowo.pl

Zaraz po otrzymaniu licencjatu zacząłem zarządzać portalem Przedszkolowo.pl. Oprócz prowadzenia firmy rozpocząłem studia w ALK w trybie niestacjonarnym. Praktyczne podejście wykładowców umożliwia mi poznawanie rozwiązań, które mogę wprowadzić w swojej firmie. Ponadto studia są dla mnie ścieżką rozwoju naukowego i pozwalają mi snuć plany dotyczące doktoratu.


Rafał Pindral, student
www.joyshare.info
www.wemine4you.com 

Ten nowy kierunek studiów w ALK jest według mnie trafną odpowiedzią Akademii na potrzeby wykreowane przez rozwinięty wirtualny świat i ulokowany w nim wielomiliardowy biznes. Ponieważ sam bardzo interesuję się branżą internetową, z przyjemnością uczę się nowych metod prowadzenia biznesu tego typu. Na co dzień otaczają mnie na uczelni ludzie, którzy tak jak ja chcą w ten sposób zmieniać świat, a zajęcia, często prowadzone na wzór brainstormingu, owocują wspólnymi nowymi pomysłami. Niektóre z nich są już nawet w trakcie realizacji. Z takim zapleczem mogę stawiać zdecydowanie pewniejsze kroki na rynkach, na których zdecydowałem się zaistnieć.

Wiedza, umiejętności, kompetencje społeczne 

W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:

  • wykorzystania sieci jako platformy współpracy pomiędzy firmami (m.in. tworzenia start-upu internetowego, wykorzystania sieci w przeprowadzaniu zmian w funkcjonowaniu organizacji, specyfiki e-klienta i marketingu internetowego online)
  • obsługi narzędzi, tj. systemów reklamowych Google Ads i Facebook Ads, systemów CRM i Marketing Automation oraz narzędzia analitycznego Google Analytics
  • zarządzania wartością przedsięwzięć wirtualnych
  • zachowania konsumentów w Internecie
  • zarządzania w modelu otwartej współpracy
  • marketingu w Internecie
  • wykorzystania technologii VR (wirtualnej rzeczywistości) w marketingu
  • projektowania i prowadzenia interakcji z klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych (social media marketing)
  • podstaw grafiki komputerowej i montowania materiałów video
  • tworzenia i zarządzania stronami oraz sklepami internetowymi
  • analizowania informacji i prowadzenia badań rynkowych w wirtualnym środowisku
  • przedsiębiorczości w układach sieciowych
  • zarządzania start-up'em internetowym
  • modeli i strategii e-biznesu

Perspektywy zatrudnienia 

Po ukończeniu studiów w zakresie zarządzania w wirtualnym środowisku można podjąć pracę w:

  • firmach „tradycyjnych” (tzw. „brick and mortar”), traktujących Internet i marketing internetowy jako konieczne rozszerzenie obszaru dla swoich działań promocyjnych czy sprzedażowych
  • firmach „transformujących się” (tzw. „bricks and clicks”), pragnących wykorzystać nowe możliwości, które oferuje Internet, w pozyskiwaniu klienta, współpracy z obecnymi odbiorcami oraz w całościowym transformowaniu modelu biznesowego (tzw. „digital transformation”)
  • firmach internetowych, (tzw. „pure clicks”), chcących umocnić swoją pozycję na wirtualnym rynku i z jeszcze większą siłą eksploatować przewagi i potencjał środowiska digital w swojej działalności
  • firmach konsultingowych, agencjach interaktywnych, agencjach social media etc. świadczących usługi związane z Internetem dla innych firm
  • firmach z sektora nowych technologii
  • start-up'ach oraz wszelkich nowych przedsięwzięciach biznesowych

Przykłady stanowisk pracy, do których będzie przygotowany absolwent studiów z zakresu zarządzania w wirtualnym środowisku:

  • Menedżer/specjalista ds. e-marketingu
  • Menedżer/specjalista ds. mediów społecznościowych
  • Marketing Manager
  • Marketing and Communication Manager
  • Kierownik projektu internetowego
  • Konsultant e-biznesu/ e-marketingu
  • Menedżer/specjalista ds. e-handlu

Wybrane przedmioty 

    • E-handel i strategie e-biznesu
    • Gra symulacyjna – e-commerce
    • Marketing internetowy
    • Social media marketing
    • E-mail marketing i automatyzacja marketingu
    • Eksploracja danych biznesowych
    • Analityka webowa
    • Strony internetowe
      – tworzenie i zarządzanie
    • Warsztat konsultingowy
    • Zarządzanie projektami
    • E-konsument
    • Grafika komputerowa i video marketing
    • Zarządzanie start-upem internetowym
    • Eksploracja danych biznesowych
    • Wycena i zarządzanie wartością przedsięwzięć wirtualnych
    • Konwersatoria w j. angielskim

Organizacja zajęć 

  • Studia stacjonarne

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.

  • Studia niestacjonarne

Zajęcia odbywają się zazwyczaj co dwa tygodnie w sesjach trzydniowych: piątek (od godz. 17:00), sobota, niedziela.

Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczenia ze wszystkich przedmiotów przewidzianych w toku studiów, napisanie pracy magisterskiej i zdanie egzaminu dyplomowego.

Naukę można kontynuować na studiach trzeciego stopnia (doktoranckich).

Zasady naboru 

  • Studia stacjonarne i niestacjonarne  

Nabór odbywa się na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej. Z rozmowy kwalifikacyjnej zwolnieni są kandydaci wybierający ten sam kierunek, który ukończyli na studiach pierwszego stopnia lub w toku wcześniejszych studiów zrealizowali większość z obowiązujących różnic programowych.

Wymagane dokumenty 

Przy rejestracji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne należy złożyć następujące dokumenty:

  • wypełniony na stronie internetowej, wydrukowany i podpisany formularz zgłoszeniowy ze zdjęciem
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia oraz suplementu (suplement do dyplomu wydawany jest od 2005 roku) – oryginały do wglądu
  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu (dowód osobisty/paszport)
  • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (opłata bezzwrotna) – nie dotyczy absolwentów ALK

Cudzoziemcy dodatkowo składają:

  • dokumenty związane ze świadectwem: tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, legalizację dokonaną w kraju uzyskania lub w ambasadzie (jeżeli jest wymagana) oraz uznanie świadectwa (jeżeli jest wymagane)
  • zaświadczenie o ukończeniu rocznego kursu przygotowawczego do podjęcia nauki w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego lub dokument poświadczający znajomość języka polskiego (certyfikat znajomości języka polskiego, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, lub potwierdzenie znajomości języka polskiego w stopniu zadowalającym do podjęcia studiów w ALK – rozmowa przez Skype)

Informacje dodatkowe 

Dokumenty są przyjmowane w Biurze Rekrutacji w siedzibie uczelni, pokój D/128. Rekrutacja na studia wyższe w j. polskim rozpocznie się 4 maja 2020 r.

UWAGA! W obliczu rosnącej liczby przypadków zachorowań na koronawirusa w Polsce i w trosce
o bezpieczeństwo naszych kandydatów w dniach od 16.03.20 do 14.04.20 pracujemy w trybie wirtualnym.
Prosimy o kontakt mailowy: rekrutacja@kozminski.edu.pl lub telefoniczny: 22 519 21 70; 22 519 21 75.


Opłata rekrutacyjna na wszystkie kierunki studiów drugiego stopnia prowadzone w języku polskim wynosi 100 zł.
Nr rachunku bankowego, na jaki należy dokonywać wpłat: PEKAO S.A. II O/Warszawa 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  
SWIFT Code: PKOPPLPW
IBAN: PL

Etapy rekrutacji 

1

Rejestracja

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni lub w Biurze Rekrutacji.

Rekrutacja online

2

Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

3

Złożenie dokumentów

Wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze Rekrutacji ALK.

4

Rozmowa kwalifikacyjna

Rozmowa kwalifikacyjna dotyczy kandydatów zmieniających kierunek studiów.

5

Decyzja

Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz ewentualnym odbyciu rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna podejmuje decyzję o przyjęciu na studia.

6

Podpisanie umowy

Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy o warunkach odpłatności za studia.

Opłaty 

Zarządzanie w wirtualnym środowisku - studia stacjonarne Płatność za semestr
I rok studiów
(pięć rat po 1300 zł)
6400
II rok studiów
(pięć rat po 1400 zł)
6900
Opłata rekrutacyjna 100
Zarządzanie w wirtualnym środowisku - studia niestacjonarne Płatność za semestr
I rok studiów
(pięć rat po 1190 zł)
5850
II rok studiów
(pięć rat po 1300 zł)
6400
Opłata rekrutacyjna 100

Wysokość czesnego na rok akademicki 2020/2021 dla osób rozpoczynających studia

 

Kontakt 


Ewelina Raźnik
+48 22 519 21 75
ewelinar@kozminski.edu.pl


Realizowane przedmioty >>>

Organizacja zajęć >>>Zasady naboru >>> Opłaty >>>

Akcelerator przedsiębiorczości ALK:

 

Pobierz broszurę: