Rejestracja
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni lub w Biurze Rekrutacji.
Rafał Przywrzej, absolwent zarządzania Jeśli zamierzacie założyć własną firmę (albo już ją macie) lub pociąga Was kierowanie, zarządzanie, organizowanie (albo macie już z tym do czynienia na co dzień w pracy), to myślę, że dobrym wyborem jest właśnie zarządzanie drugiego stopnia. Ci z Was, którzy nie kończyli zarządzania na studiach licencjackich i nie mają doświadczeń zawodowych, będą musieli poświęcić więcej czasu i włożyć więcej wysiłku w naukę, ale mam pewność, że to się opłaci. Zarówno ja, jak i moi koledzy z roku (w większości pracujący) prawie codziennie wykorzystujemy różnego rodzaju metody i instrumenty zarządzania, o których dowiedzieliśmy się na zajęciach. | ![]() |
Łukasz Cholewa, absolwent zarządzania Studia z zarządzania w ALK to spotkanie z rzetelną wiedzą przekazywaną przez doświadczoną kadrę akademicką. Studia, które dostarczają merytorycznej wiedzy oraz satysfakcji i dają możliwość rozwoju swoich zainteresowań w licznych kołach naukowych. Studia w ALK to możliwość nawiązania ciekawych znajomości i poznania wielu ludzi z całego świata. | ![]() |
W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:
Po ukończeniu studiów na kierunku zarządzanie można podjąć pracę:
* Zakres studiów zostanie uruchomiony pod warunkiem zapisania się wymaganej liczby studentów.
Atuty zakresu
Wiedza, umiejętności, kompetencje
W trakcie studiów student zdobywa wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in.
z zakresu:
Perspektywy zatrudnienia:
Po ukończeniu programu można podjąć pracę jako:
O zakresie
Wraz z narastającym tempem konkurencji, innowacji i zacierającymi się granicami branż zdolność
skutecznego zarządzania rozwojem firmy oraz tworzenia innowacyjnych strategii stają się kluczem do
sukcesu.
Program zakresu zapewnia wgląd w praktykę przekształcania idei w sukcesy rynkowe.
Koncentruje się na obszarach kluczowych dla realizacji strategii: kierunkach i sposobach wzrostu,
tworzeniu innowacyjnych modeli biznesowych, analizie finansowej i wycenie projektów biznesowych,
negocjacjach, zagadnieniach związanych z wizerunkiem, reputacją, przewagą konkurencyjną firmy oraz przywództwem. Program daje uczestnikom możliwość dyskusji i pracy nad strategicznymi
zagadnieniami, z którymi mierzą się współczesne organizacje i osoby nim zarządzające.
Cele programu
Nadrzędnym celem programu jest łączenie teorii strategii z praktyką, wspierając rozwój zdolności
strategicznego myślenia i działania w różnych kontekstach – w firmach małych i dużych, start-upach
i korporacjach, działających zarówno w branżach tradycyjnych, jak i zaawansowanych technologicznie.
Program przygotowuje uczestników do szybkiego reagowania na różnorodne i gwałtownie zmieniające się presje otoczenia. Uczestnicy uczą się, jak tworzyć innowacyjne strategie i oceniać możliwości wzrostu, zapoznają się z najnowszymi koncepcjami zarządzania strategicznego, bieżącymi wynikami badań oraz przykładami najlepszych praktyk. Absolwenci programu mają szansę zastosowania nabytej wiedzy poprzez realizację autorskiego projektu doradczego.
Korzyści dla studenta
Absolwenci programu wchodzą w zawodowe życie, posiadając umiejętności analityczne potrzebne do
identyfikacji, tworzenia ram i rozwiązywania złożonych problemów biznesowych. Będą również dobrze przygotowani do podejmowania ważnych decyzji biznesowych w niepewnym i szybko zmieniającym się otoczeniu.
Program przeznaczony jest dla studentów, którzy wiążą swoją przyszłość z zarządzaniem firmami lub
ze świadczeniem usług doradczych. A zatem z uczestnictwa w programie w największym stopniu
skorzystają studenci, którzy chcą założyć własne firmy, zrobić karierę w świecie korporacji, będą
przejmować zarządzanie firmami po swoich rodzicach lub też planują zostać konsultantem.
Idea układu programu
Każdy z kursów zakresu oferuje praktyczną wiedzę i daje możliwość zdobycia umiejętności, jak
radzić sobie z dylematami rozwoju i wzrostu firm z różnych perspektyw. Studenci ściśle współpracują
z wykładowcami i kolegami, analizując i rozwiązując konkretne problemy.
Tworząc program, założyliśmy, że będzie on funkcjonował w trzech blokach tematycznych:
Biorąc pod uwagę powyższy układ bloków tematycznych, „spięciem” zakresu i jest przedmiot
projekt doradczy. Celem tego przedmiotu jest zrealizowanie przez studentów autorskiego projektu
doradczego, w ramach którego następuje aplikacja zdobytej wiedzy i umiejętności w celu
rozwiązania konkretnego problemu menedżerskiego w konkretnej organizacji.
Szczegółowe informacje na temat poszczególnych przedmiotów zakresu oraz wykładowców są
dostępne na stronie Katedry Strategii.
Szczegółowe informacje o zakresie znajdują się na stronie:
Do kogo jest skierowany zakres ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE?
Propozycję wyboru zakresu ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE kierujemy przede wszystkim
do osób, które:
Kogo chcemy wykształcić?
Studia w zakresie ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE kształcą menedżerów
i przedsiębiorców, którzy potrafią:
Dodatkowo studia w zakresie ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE oferują wsparcie dla tych, którzy chcieliby kontynuować naukę na studiach doktoranckich w obszarze marketingu.
Absolwenci zakresu zarządzanie marketingowe będą przygotowani do opracowywania strategii marketingowych we własnych przedsiębiorstwach, a także do objęcia stanowisk takich jak m.in.: CMO, dyrektor/ kierownik do spraw: marketingu, sprzedaży, relacji z klientami, z inwestorami, PR, rozwoju produktu/rynku, category manager, opiekun marki (brand manager), dyrektor artystyczny (Art Director), menedżer ds. rozwoju.
Co oferujemy?
Chcemy dostarczyć studentom:
WIEDZĘ na temat:
UMIEJĘTNOŚCI w zakresie:
KOMPETENCJE w zakresie:
PARTNEREM MERYTORYCZNYM zakresu jest:
Napoleon Sp. z o.o. – firma, która stworzyła narzędzie NapoleonCat – platformę
do analityki, publikacji i moderacji treści marketingowych w social media.
Zakresem opiekuje się Katedra Marketingu ALK
W sprawie pytań dotyczących zakresu prosimy o kontakt z dr Jolantą Tkaczyk: jtkaczyk@kozminski.edu.pl
Zakres jest realizowany we współpracy z organizacją Project Management Institute Poland Chapter.
Studia przygotowują absolwentów do zdania pierwszego egzaminu z zarządzania projektami – CAPM.
W ramach studiów są realizowane dwa bloki zajęciowe obejmujące zagadnienia związane
z egzaminem CAMP:
Zajęcia są prowadzone przez doświadczonych wykładowców z ALK oraz praktyków zarządzania projektami, posiadających bogate udokumentowane doświadczenie w kierowaniu dużymi projektami. Wykładowcy-praktycy są członkami Project Management Institute.
Celem studiów jest przygotowanie wszechstronnie wykształconego menedżera, który ma kompetencje do zarządzania projektami.
Perspektywy zatrudnienia:
Kompetencje jakie można zdobyć to przede wszystkim:
|
|
Szczegółowe informacje na temat poszczególnych przedmiotów oraz wykładowców dostępne są na stronie.
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.
Zajęcia odbywają się zazwyczaj co dwa tygodnie w sesjach trzydniowych: piątek (od godz. 17:00), sobota, niedziela.
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczenia ze wszystkich przedmiotów przewidzianych w toku studiów, napisanie pracy magisterskiej i zdanie egzaminu dyplomowego.
Naukę można kontynuować na studiach trzeciego stopnia (doktoranckich).
Przy rejestracji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne należy złożyć następujące dokumenty:
Cudzoziemcy dodatkowo składają:
Dokumenty są przyjmowane w Biurze Rekrutacji w siedzibie uczelni, pokój D/128. Rekrutacja na studia wyższe w j. polskim rozpocznie się 6 maja 2019 r.
Opłata rekrutacyjna na wszystkie kierunki studiów drugiego stopnia prowadzone w języku polskim wynosi 100 zł.
Nr rachunku bankowego, na jaki należy dokonywać wpłat: PEKAO S.A. II O/Warszawa 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
SWIFT Code: PKOPPLPW
IBAN: PL
2
Opłata rekrutacyjna Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. |
3
Złożenie dokumentów Wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze Rekrutacji ALK. |
4
Rozmowa kwalifikacyjna Rozmowa kwalifikacyjna dotyczy kandydatów zmieniających kierunek studiów. |
5
Decyzja Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz ewentualnym odbyciu rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna podejmuje decyzję o przyjęciu na studia. |
6
Podpisanie umowy Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy o warunkach odpłatności za studia. |
Zarządzanie |
Płatność za semestr |
---|---|
Studia stacjonarne |
6200 |
Studia niestacjonarne |
5000 |
Opłata rekrutacyjna |
100 |
Wysokość czesnego na rok akademicki 2019/2020 dla osób rozpoczynających studia
Zobacz: ulgi i zniżki w opłatach