Rejestracja
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni lub w Biurze Rekrutacji.
Marta Irena Radek, studentka zarządzania Studia na kierunku zarządzanie dały mi możliwość poznania własnego potencjału. Teraz wiem, w jakim kierunku powinnam się rozwijać i jak wykorzystać maksymalnie swoje możliwości. Zrozumiałam, jak ważni w moim życiu są ludzie i ich potrzeby. Wiedza i umiejętności zdobyte na studiach dają mi przewagę zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Po ukończeniu studiów czuję, że poradzę sobie w każdej sytuacji i odnajdę się w każdym miejscu. Akademia Leona Koźmińskiego ma w sobie niewyobrażalny potencjał! Jeżeli chcesz osiągnąć sukces, to jedyna droga. | ![]() |
W trakcie studiów uzyskujesz wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne m.in. z zakresu:
Po ukończeniu studiów na kierunku zarządzanie można podjąć pracę:
Sylwetka studenta zakresu PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Absolwenci zakresu PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Przedmioty w ramach zakresu:
Sposób nauczania w ramach zakresu
W części zajęć uczestniczą praktycy biznesu. Zajęcia odbywają się z aktywnym udziałem studentów (prowadzone są dyskusje, realizowane są projekty i ćwiczenia doskonalące pracę zespołową).
Podczas zajęć przedstawiamy obecne kierunki rozwoju przedsiębiorczości w najbliższym
otoczeniu, wykorzystując przy tym materiały z projektów realizowanych przez Centrum
Przedsiębiorczości.
Udostępniamy materiały dydaktyczne i pomocnicze.
Zespół Katedry Przedsiębiorczości:
Projekty ostatnio realizowane przez Centrum Przedsiębiorczości:
Dane kontaktowe:
Strona internetowa Centrum Przedsiębiorczości
Wszelkie pytania dotyczące zakresu prosimy kierować na e-mail katedry:
katedraprzedsiebiorczosci@kozminski.edu.pl
Do kogo jest skierowany zakres ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM?
Propozycję wyboru zakresu ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM kierujemy przede wszystkim do osób, które:
Korzyści płynące z ukończenia zakresu ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM
Zagadnienia omawiane w ramach zakresu pozwolą studentom na zdobycie wielowymiarowej wiedzy, w tym:
Program zakresu kładzie nacisk na praktyczną wiedzę oraz na dostosowanie przekazywanych informacji do warunków rynkowych w ramach zajęć z nowych trendów w zarządzaniu.
Naszym studentom oferujemy:
WIEDZĘ z zakresu:
UMIEJĘTNOŚCI z zakresu:
Zakresem opiekuje się Katedra Zarządzania ALK
Do kogo jest skierowany zakres MARKETING?
Propozycję wyboru zakresu MARKETING kierujemy przede wszystkim do osób, które:
Kogo chcemy wykształcić?
Studia w zakresie MARKETING kształcą menedżerów i przedsiębiorców, którzy potrafią:
Absolwenci zakresu MARKETING będą przygotowani do podejmowania decyzji marketingowych we własnych przedsiębiorstwach, a także do objęcia stanowisk takich jak m.in.: asystent menedżera produktu, menedżer produktu, analityk rynku, specjalista
do spraw: marketingu, komunikacji marketingowej, reklamy, PR, sprzedaży, obsługi klienta, kluczowych klientów, e-commerce.
Co oferujemy?
Chcemy dostarczyć studentom:
WIEDZĘ na temat:
UMIEJĘTNOŚCI z zakresu:
KOMPETENCJE z zakresu:
PARTNEREM MERYTORYCZNYM zakresu jest:
Napoleon Sp. z o.o. – firma, która stworzyła narzędzie NapoleonCat – platformę do analityki, publikacji i moderacji treści marketingowych w social media.
Zakresem opiekuje się Katedra Marketingu ALK:
Strona www
Strona na Facebooku
W sprawie pytań dotyczących zakresu prosimy o kontakt z dr Jolantą Tkaczyk: jtkaczyk@kozminski.edu.pl
|
|
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.
Zajęcia odbywają się zazwyczaj co dwa tygodnie w sesjach trzydniowych: piątek (od godz. 17:00), sobota, niedziela.
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczenia ze wszystkich przedmiotów przewidzianych w toku studiów, odbycie praktyki zawodowej, napisanie pracy licencjackiej oraz zdanie egzaminu dyplomowego.
Naukę można kontynuować na studiach drugiego stopnia.
Przy przyjęciu na studia uwzględnia się wyniki egzaminu maturalnego z trzech różnych, dowolnie wybranych przez kandydata przedmiotów spośród wszystkich objętych egzaminem maturalnym.
Wyniki procentowe wpisane na świadectwie dojrzałości (nowa matura) są przeliczane na punkty kwalifikacyjne w proporcji:
Oceny uzyskane przez kandydatów posiadających tzw. starą maturę, maturę międzynarodową lub maturę zagraniczną są również odpowiednio przeliczane na punkty kwalifikacyjne.
Na studia zostają przyjęci kandydaci, którzy uzyskali co najmniej 280 punktów rekrutacyjnych. Rekrutacja będzie trwała aż do wyczerpania limitu miejsc.
Decyzje dotyczącą możliwości przyjęcia na studia kandydata, który uzyskał mniej niż 280 punktów, podejmuje Komisja Rekrutacyjna.
Nabór odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc.
Przy rejestracji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne należy złożyć następujące dokumenty:
Cudzoziemcy dodatkowo składają:
Dokumenty przyjmowane są w siedzibie uczelni w Biurze Rekrutacji, pokój D/128. Rekrutacja na studia wyższe w j. polskim rozpoczęła się 6 maja 2019 r., tegoroczni maturzyści mogą składać dokumenty od dnia otrzymania świadectwa dojrzałości.
Opłata rekrutacyjna na wszystkie kierunki studiów pierwszego stopnia prowadzone w języku polskim wynosi 85 zł.
Nr rachunku bankowego, na jaki należy dokonywać wpłat:
PEKAO S.A. II O/Warszawa 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
SWIFT Code: PKOPPLPW
IBAN: PL
2
Opłata rekrutacyjna Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. |
3
Złożenie dokumentów Wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze Rekrutacji ALK. |
4
Decyzja Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów Komisja Rekrutacyjna podejmuje tego samego dnia decyzję o przyjęciu. |
5
Podpisanie umowy Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy o warunkach odpłatności za studia. |
Zarządzanie | Płatność za semestr |
---|---|
Studia stacjonarne |
6000 |
Studia niestacjonarne |
4750 |
Opłata rekrutacyjna | 85 |
Wysokość czesnego na rok akademicki 2019/2020 dla osób rozpoczynających studia
Zobacz: ulgi i zniżki w opłatach