Prezentacje biznesowe, które sprzedają 

To szkolenie jest elementem programu Akademia Negocjacji Budowania Relacji i Kreowania Wartości w Biznesie

kliknij -
ZOBACZ WIĘCEJ

TERMIN ORAZ CENA SZKOLENIA  

  • Czas trwania: 2 dni (w godz. 9.00-16.30)
  • Termin szkolenia: 13-14.06.2019
  • Cena szkolenia: 2950 zł netto (+23% VAT)
  • Cena szkolenia dla studentów i absolwentów ALK: rabat 10 %*


    Podczas szkolenia zapewnimy Państwu przerwę kawową pełną pysznych, domowych ciasteczek, świeżych owoców i warzyw. W trakcie kursu zaproponujemy Państwu dwudaniowy lunch z opcją wegetariańską do wyboru.


    *Ewentualne dodatkowe, inne zniżki nie kumulują się.

Szkolenie jest  są prowadzone wspólnie przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz firmę Kirov Strategic Negotiators.
Wykonawcą szkolenia jest firma Kirov Strategic Negotiators.
Uczestnicy szkolenia otrzymują podwójny certyfikat, dzięki temu mają gwarancję, że zdobyta wiedza jest ugruntowana w teorii oraz sprawdzoną w praktyce.

ADRESACI KURSU 

  • Kadra zarządzająca firmy prezentująca dla swoich zespołów oraz klientów
  • Handlowcy i menedżerowie sprzedaży , którzy prezentują oferty firmy na spotkaniach handlowych od kilku do kilkudziesięciu osób
  • Produkt menedżerowie i projekt menedżerowie prezentujący wewnętrzne i zewnętrzne informacje o produkcie lub projekcie
  • Specjaliści techniczni prezentujący rozwiązania na spotkaniach wewnętrznych oraz dla klientów
  • Prelegenci reprezentujący swoją firmę na konferencjach branżowych

CELE KURSU 

Celem szkolenia jest przygotowanie Ciebie do opracowania i przeprowadzenia Efektywnej Prezentacji Biznesowej.

Prezentacja biznesowa może przybierać rożne formy- od wewnętrznej firmowej prezentacji opisującej wyniki, status projektów po prezentacje handlowe z kilkuosobową reprezentacją klienta, aż po wystąpienia na konferencjach do dużej publiczności. W trakcie warsztatu będziemy pracować w trzech obszarach Publiczność, Prezenter, Prezentacja

Efektywna prezentacja to taka, po której publiczność jest zadowolona, a prezenter osiąga zakładany cel. 

Po skończonych warsztatach będziesz potrafił lub potrafiła: 

  • Zbudować Swój Autorytet i odpowiednio wykreować wizerunek przed dowolną publicznościąWłaściwie poruszać się po scenie, zastosować właściwą gestykulację wzmacniającą Twój przekaz
  • Zamienić sztampową agendę na korzyści, jakie będzie miała publiczność z uczestnictwa w Twojej prezentacji            
  • Rozpocząć prezentacje w atrakcyjny i bezpieczny sposób inny niż 99% prezenterów co pozwoli Tobie wyróżnić się i zostać zapamiętanym
  • Zbudować relacje z publicznością
  • Zastosować skuteczne metody aktywowania publiczności, zarządzania energią i skupieniem uczestników
  • Poradzić sobie z trudnymi słuchaczami w przyjazny sposób i zmienić ich nieprzychylne nastawienie do Ciebie
  • Wykorzystać siłę słów, aby wpłynąć na publiczność i oddziaływać etycznie na poziomie świadomości i podświadomości
  • Właściwie przeanalizować oczekiwania publiczności na etapie przygotowania prezentacji i błyskawiczna ich weryfikacja na samym początku prezentacji w celu odpowiedniego dopasowania komunikatu do osób obecnych na sali
  • Techniki stworzenie interesującej zawartości prezentacji dla konkretnej grupy docelowej  i narzędzia analizy potrzeb uczestników
  • Eliminować paraliżujący stres i opanować tremę
  • Przygotować dobre slidy w Power Poincie ,a przede wszystkim będziesz wiedzieć kiedy i w jaki sposób ich używać aby wzmocnić, a nie osłabić swój komunikat
  • Znaleźć właściwy balans przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych : Power Point , Audio, Video, Flipczart,
  • Kiedy i jak odpowiedzieć na trudne pytania według sprawdzonego praktycznego schematu oraz co zrobić, kiedy nie ma pytań na sali …jak przerwać kłopotliwą ciszę
  • Jak poradzić sobie z obiekcjami klientów podczas prezentacji handlowej do klientów lub biznesowej wewnątrz Twojej firmy
  • W jaki sposób zakończyć prezentację inaczej niż kończy większość nawet doświadczonych prezenterów, aby publiczność zrobiła to na czym zależy TobiePrzygotować się na nieprzewidywalne i poradzić sobie z prawami Murphy'ego- przecież zawsze coś może nie zadziałać – jak się do tego przygotować
  • Uniknąć błędów podczas prezentacji 

NASZ TRENER 

Jacek Chmielecki

Przez ostatnie 20 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT w jednych z najbardziej innowacyjnych firm na świecie: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google, Juniper pracując na międzynarod owych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem Strategii Rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach. Obecnie jest również trenerem i konsultantem oraz mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach. Wykładowca na studiach MBA Akademii Leona Koźmińskiego, Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.

czytaj więcej
  • Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu Przywództwa,  Budowania Zespołów, Komunikacji, Zarządzania Zmianą, Prezentacji Biznesowych, Obsługi Klienta, Rekrutacji, Sprzedaży
  • Prowadzi wykłady na studiach MBA i Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu: przywództwa, prezentacji biznesowych, profesjonalnego networkingu biznesowego
  • Trenował przedsiębiorców dla sieci Franczyzowych
  • Występował jako prelegent podczas Kongresów Sprzedaży i Obsługi Klienta, Przywództwa, konferencji dla Start-Upów, InfoShare, Festiwalu INSPIRACJI i wielu innych
  • Występował na jednej scenie między innymi z następującymi mówcami: prof. Robert Cialdini, gen. Roman Polko, Jakub B. Bączek, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Dariusz Milczarek, Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Turniak, Adela Warać, Tomasz Kamel i inni, przemawiając do publiczności 1000 osobowej
  • Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców (zrzesza tylko 35 członków)
  • Konsultował biznesowo organizacje małe, średnie i wielomilionowe koncentrując się na osiąganiu przez te organizacje ustalonych REZULTATÓW
  • Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla firm i klientów indywidualnych z zakresu komunikacji, sprzedaży, obsługi klienta, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji oraz autorskie szkolenie : "Jak Odnieść sukces w pracy na Etacie".
  • Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w projekty biznesowe.
  • Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University.
  • Ukończył studia Psychologia w Biznesie, oraz Zarządzanie i Marketing

Opinie studentów ALK MBA dostępne są tutaj:  https://www.youtube.com/watch?v=twFVHAgbE2o&t=4s

Kontakt: 
Małgorzata Oświata

Menedżer ds. Marketingu i Rozwoju