Zarządzanie w ochronie zdrowia na szóstkę!
07 Grudnia
Zarządzanie w ochronie zdrowia na szóstkę!

Drodzy Absolwenci i Słuchacze MBA dla Kadry Medycznej oraz wszyscy Sympatycy działań Akademii Leona Koźmińskiego!

Drugie spotkanie cyklu „Zarządzanie w ochronie zdrowia na szóstkę!” poświęcimy dyskusji o tworzeniu zespołów, które osiągają sukces w ochronie zdrowia. Naszym gościem będzie Pani Marzena Mieczkowska: Mówi się, że organizacja jest tak silna, jak jej najsłabsze ogniwo. A każdą organizację tworzą przede wszystkim ludzie, ze swoimi kompetencjami - to one decydują o rozwoju firmy, jej efektywności i pozycji na rynku. Przepływ wiedzy, praca zespołowa, motywacja i zaangażowanie pracowników, satysfakcja z pracy, zdolności adaptacyjne, otwartość na nowe pomysły i różne style zarządzania dopasowane do poziomu rozwoju potencjału pracownika stanowią klucz do sukcesu każdego zespołu, organizacji, branży. W psychologii grupy mówi się o tym, że to co grupowe ma większą siłę oddziaływania niż to co indywidualne. Oznacza to, że zarówno jednostka, jak i grupa musi doskonalić swoje kompetencje, aby rozwijać całą organizację i sprostać nowym wyzwaniom, nowej rzeczywistości.

Temat spotkania: Siła zespołu kluczem do sukcesu organizacji. Wywiad w formule online poprowadzi Łukasz Więch - Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Koźmiński MBA dla Kadry Medycznej oraz Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Lekarz – specjalista zdrowia publicznego. Edukator z zamiłowania i doświadczenia.​ Data spotkania: 07.12.2021, godz. 18:00.

Działamy i wspieramy!  Udział w spotkaniach cyklu jest związana ze wsparciem Fundacji Koźmińskich, której celami są między innymi działania na rzecz rozwoju nauki, edukacji, oświaty i wychowania oraz wspierania uzdolnionej młodzieży.  Koszt udziału w spotkaniu wynosi 50zł, a zebrana kwota w całości przeznaczana jest na działania Fundacji Koźmińskich. 

ZAREJESTRUJ SIĘ
FORMULARZ
Marzena Mieczkowska
Marzena Mieczkowska

Doświadczony manager HR z ponad 20-letnim stażem (zdobywała doświadczenie zawodowe z kilku branżach, w tym – w branży medycznej), ceniony ekspert w dziedzinie HR, wykładowca i trener biznesu. Coach. Finalistka konkursu „Dyrektor Personalny Roku”. Dwukrotna laureatka prestiżowego Godła „Inwestor w Kapitał Ludzki”.

Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, jak również studia podyplomowe z zarządzania i marketingu. Zdobyła certyfikat niezależnej europejskiej placówki International  Education  Society. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach z zakresu profesjonalnego zarządzania zasobami ludzkimi. Pisze artykuły do pism branżowych, bierze udział w konferencjach HR.

Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową firm poprzez działania z obszaru strategii personalnej, projektowania procesów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. W swojej pracy stara się łączyć inteligencję emocjonalną z analitycznym, biznesowym i twórczym myśleniem. Szczególnie opiera się na wiedzy z zakresu psychologii zarządzania.
Współpracowała z różnymi grupami społeczno-zawodowymi w kilku branżach (w tym ze związkami zawodowymi). Posiada praktyczne doświadczenie biznesowe, m. in. uczestniczyła jako dyrektor HR w fuzji 5 konkurencyjnych firm i tworzyła politykę personalną od podstaw dla nowej firmy, realizowała także procesy dot. restrukturyzacji przedsiębiorstw. Ma doświadczenie w realizacji projektów typu start-up w dziedzinie HR.

Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem biznesowym ze studentami takich uczelni, jak: SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższe Szkoły Bankowe, Uniwersytet Łódzki (podyplomowe), Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (podyplomowe), Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Collegium Humanum (MBA).

logo
Konferencje
Ewelina Andrulewicz