Dzień marketingowy
11 Marca
Tydzień Kariery: Dzień marketingowy

DNI KARIERY: DZIEŃ MARKETINGOWY

  • 09:00-10:00 | Joanna Bieniek | Zintegrowana komunikacja marketingowa – spotkanie w języku polskim

Link do spotkania

O prelegencie

Ekspert w obszarze komunikacji i marketingu z 15 letnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Obecnie Client Marketing Lead w Accenture, gdzie odpowiada za customer-centered marketing i relacje z kluczowymi partnerami. Wcześniej piastowała stanowisko Marketing Managera na Polskę oraz Communication Leadera w Regionie Middle East and Eastern Europe, który obejmował Polskę, Bliski Wschód, Turcję, Region Adriatyku i środkowej Europy (Czechy, Słowacja) w firmie SAS Institute. Od maja 2012 roku związana była z Orange Polska i Integrated Solutions, gdzie najpierw pełniła funkcję PR i Marketing Managera (do lutego 2014 roku), a następnie Managera Wydziału Rozwoju Sprzedaży ICT oraz Managera Wydziału Komunikacji i Zarządzania Kampaniami. Doświadczenie zawodowe zdobywała też m.in. w ITBC Communication jako Public Relations Account Manager oraz w Ciszewski PR (teraz MSLGROUP). Specjalizuje się w tworzeniu wysokowydajnych, zwinnych zespołów. Za jedno ze swoich największych zawodowych osiągnięć uważa wprowadzenie na rynek spółki-córki Orange Polska - firmy Integrated Solutions - w obszarze Public Relations i komunikacji marketingowej, „from the scratch” do jednego z najbardziej rozpoznawalnych integratorów technologicznych w Polsce. Jest pasjonatką badania wpływu cyfryzacji na biznes i społeczeństwo. Joanna Bieniek jest absolwentką filologii polskiej i animacji kultury na Uniwersytecie Warszawskim, a także podyplomowych studiów na kierunku Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe na Akademii Leona Koźmińskiego.

Opis spotkania

Żyjemy w świecie transformacji cyfrowej i nieustannie zmieniającego się krajobrazu biznesowego. Spójny, przemyślany dialog z otoczeniem biznesowym jest kluczowy dla firm. Jak słuchać i jak usłyszeć klientów na każdym etapie procesu zakupowego? Dlaczego marketing powinien być traktowany jako część biznesu i działać z nim ramię w ramię? Jak koordynować działania skoncentrowane na klientach w ramach zintegrowanej komunikacji marketingowej? Czy i jak można zmierzyć skuteczność tych działań? O tym wszystkim opowiem podczas warsztatu.

  • 11:15-12:15 | Mindshare | "AAAAby pracować w domu mediowym” czyli wszystko co chcesz wiedzieć ale nie było gdzie zapytać – spotkanie w języku polskim

Link do spotkania

O firmie Mindshare Polska realizuje kompleksowe strategie marketingowe dla wiodących polskich i międzynarodowych firm oraz korporacji. Jesteśmy zaufanym partnerem biznesowym w zarządzaniu procesami marketingowymi, począwszy od analiz danych, poprzez opracowanie strategii i kreacji, aż po planowanie i zakup mediów. Dzięki takiemu podejściu, Klienci Mindshare otrzymują kompleksowe wsparcie na każdym z etapów realizowanych kampanii reklamowych. Zapraszamy na naszą stronę:  https://www.mindshareworld.com/poland/

  • 12:20-13:20 | JTI | Jak wygląda komunikacja marketingowa w JTI | Polski |

Link do spotkania

O firmie JTI Polska jest częścią grupy Japan Tobacco International. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, Winston, LD i Logic. W Polsce zatrudniamy ponad 2 300 pracowników i od początku działalności w kraju, jesteśmy najszybciej rosnącą firmą tytoniową.

JTI to więcej niż biznes. JTI to ludzie, ich talenty i potencjał. Wierzymy, że kiedy nasi pracownicy mogą być sobą, mogą podróżować, uczyć się i rozwijać, nasza firma również będzie się rozwijać. Od 12 lat należymy do grona Top Employer Polska. Co roku jesteśmy wyróżniani i zajmujemy najwyższe pozycje w rankingu, a w latach 2017, 2019 i 2020 zajęliśmy 1. miejsce.

  • 13:30-14:30 | Magnapharm | - Wprowadzenie do MagnaPharm. Specyfika marketingu farmaceutycznego

Link do spotkania

O firmie MagnaPharm Poland Sp. z o.o. to międzynarodowa firma działająca na polskim rynku farmaceutycznym, obejmująca zakresem swoich działań marketing, sprzedaż oraz promocję medyczną takich produktów jak Fervex, Efferalgan, Upsarin, Compeed, Xyzal i Zyrtec.MagnaPharm  działa w siedmiu krajach  Europy Środkowo-Wschodniej: Polsce, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji, oraz w Serbii. https://www.magnapharm.eu/

  • 15:00-16:00 | Dentsu Aegis | Rozwój w globalnej agencji mediowej | Polski |

Link do spotkania

O firmie Grupa dentsu jest globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X, TSL oraz Propeller Film. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów (Warszawa i Białystok). Dentsu dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.