SZ
26 Września

Strategiczne zarządzanie kategorią produktową - dzień otwarty online

Tematem przewodnim wydarzenia jest „Category Management w nowej rzeczywistości, czyli jak integrować nietypową dynamikę sytuacji rynkowej w proces tworzenia i zarządzania ofertą”.

Zapisz się, otrzymasz link do spotkania 26 września, godz. 19.00 Niezależnie od tego, czy rozwijasz karierę w międzynarodowej korporacji, zarządzasz rodzinnym sklepem, czy budujesz własny sklep internetowy, warto budować swoje kompetencje w zakresie Category Management, czyli efektywnego rozwijania sprzedaży, poprzez budowę  i zarządzanie ofertą.

Spotkaj się z nami na nieco ponad godzinę, a pokażemy CI kilka ciekawych aspektów zarządzania kategorią w dzisiejszych realiach. Wprowadzimy Cię tematykę studiów, po których będziesz mieć gotowy pomysł na swoją kategorię, albo wręcz na cały biznes.

Zapraszamy Category Managerów, Kupców, Key Account Managerów i Przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać biznes z sieciami i wszystkich menedżerów odpowiadających za ofertę i dotarcie z nią do Konsumentów.

Plan spotkania

19:00 – 19.10 powitanie uczestników i wprowadzenie w koncepcję i zakres studiów przez kierownika studiów podyplomowych Strategiczne Zarządzanie Kategorią Produktową – Marcina Gildnera 19:10-19:30 Zajęcia „Sprzedaż multikanałowa w dobie dynamicznego rozwoju market-place” – Joanna Nawrocka, Head of eCommerce w Group SEB (Tefal, Krups), wykładowca przedmiotu „Zarządzanie kategorią w warunkach wielokanałowości”.

17.30 – 17.50 Zajęcia „Nowe realia społeczne, nowe realia zarządzania kategorią – szanse, czy zagrożenia” – Marcin Gildner, trener i konsultant, a wcześniej wieloletni menedżer sprzedaży, marketingu i zarządzania kategorią produktową m.in. w Hitachi, Leroy Merlin i Bosch, twórca i kierownik studiów podyplomowych Strategiczne Zarządzanie Kategorią Produktową. Wykładowca m.in. przedmiotów „Kreowanie strategii kategorii produktowej” i „Tworzenie oferty handlowej kategorii”

19.50 - 20:15 Pytania i odpowiedzi, dyskusja. W przypadku dużej ilości pytań od Uczestników, przedłużymy spotkanie, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zapisać się wypełniając formularz.                    Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

 

Nasi goście

Gildner Marcin
mgr Marcin Gildner

Trener biznesu, konsultant, negocjator. Absolwent Dziennikarstwa w Instytucie Politologii i Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Drogę zawodową rozpoczynał jako reporter radiowy i konferansjer prowadzący imprezy sceniczne (m.in. Miss Polonia Super Model). Następnie związał swoją karierę z biznesem: przez 19 lat budował doświadczenie jako specjalista i menedżer odpowiedzialny za sprzedaż, zakupy, obsługę Klienta, marketing i category management, zarządzając m.in. zespołami i projektami międzynarodowymi w ogólnoświatowych korporacjach. Odpowiadał między innymi za sprzedaż w AIG, category management w Leroy Merlin i marketing narzędzi Bosch w Polsce, Czechach i Słowacji.
Jako trener i konsultant specjalizuje się w zagadnieniach związanych z zarządzaniem produktem / marką / kategorią produktową, sprzedażą i obsługą Klienta, a także negocjacjami. Doradza w tworzeniu w firmach standardów zarządzania kategorią i we wdrażaniu integrowania wiedzy o Kliencie w procesy tworzenia oferty handlowej. Realizuje projekty szkoleniowe i konsultingowe dla branż technicznej, gastronomicznej, FMCG i dóbr luksusowych.

Zochowska Monika
Koordynator spotkania
Monika Żochowska