CRM
07 Września
Salesforce CRM i Marketing Automation OPEN DAY
  • Kim są Twoi klienci?
  • Jaką generują wartość?
  • Co zrobić, aby podejmować świadome decyzje marketingowe w oparciu o sprawdzoną wiedzę o klientach?

Przede wszystkim musisz ją zdobyć, a potem nauczyć się nią zarządzać. Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o koncepcję zarządzania relacjami z klientami (CRM) jest dużo łatwiejsze, jeśli korzystasz z wiodącego rozwiązania, jakim jest platforma Salesforce. Wykorzystuje ona zaawansowane techniki AI (ang. artificial intelligence) do segmentacji klientów i planowania efektywnych kampanii.

Zapraszamy na warsztaty wprowadzające do studiów podyplomowych Salesforce CRM i Marketing Automation organizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz Craftware, wieloletniego partnera Salesforce w Polsce.

Podczas warsztatów zaprezentujemy zajęcia "CRM i automatyzacja marketingu jako standard w pracy marketera". Zrobimy to, aby pokazać, jak będziemy Cię uczyć podczas studiów.

Spotkanie poprowadzą dr Przemysław Tomczyk koordynator merytoryczny studiów oraz Krzysztof Lesisz.

Podczas naszego spotkana w bezpiecznej, wirtualnej przestrzeni:

  • pokażemy, jak prowadzimy zajęcia,
  • odpowiemy na pytania,
  • wspólnie przyjrzymy się programowi studiów,
  • pokażemy dodatkowe korzyści wynikające z ukończenia studiów w Koźmińskim.

Kiedy: 07.09.2021, godz. 17.00 Gdzie: MS Teams Spotkanie odbędzie się w formule ONLINE.

Liczba miejsc ograniczona. Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zapisać się, wypełniając formularz.

Udział jest bezpłatny.

Zapisz się już dziś
Formularz rejestracyjny
Plan spotkania
17.00-17.15
Wprowadzenie do programu studiów – dr Przemysław Tomczyk
17.15-18.00
„CRM i automatyzacja marketingu jako standard w pracy marketera
18.00-18.30
Sesja informacyjna oraz seria pytań i odpowiedzi
Kierownik studiów
dr Przemysław Tomczyk

Twórca i koordynator merytoryczny Studiów Podyplomowych Salesforce CRM i Marketing automation oraz Studiów Podyplomowych Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe. 

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, w szczególności customer lifetime value (CLV) oraz zaangażowania klienta (customer engagement – CE). 

Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk.
Najważniejsze publikacje dostępne w: 
www.researchgate.net/profile/Przemyslaw_Tomczyk 
kozminski.academia.edu/PrzemyslawTomczyk

Kasprzyk Monika kebs
Koordynator spotkania
Monika Kasprzyk