mba day
04 Lutego
MBA dla kadry medycznej - dzien otwarty
  • Pracujesz w obszarze ochrony zdrowia?
  • Szukasz nowych możliwości rozwoju w swojej dziedzinie?
  • Planujesz rozpocząć studia MBA?

Zapraszamy na MBA dla Kadry Medycznej OPEN DAY w Akademii Leona Koźmińskiego, spotkanie online dla kandydatów na studia MBA, połączone z zajęciami merytorycznymi – takimi, jakie odbywają się na studiach. Tym razem będziecie mogli zobaczyć i poczuć, jak wyglądają nasze zajęcia z ekspertami. Studia MBA to wspaniała intelektualna przygoda, ale także wyzwanie. Przed dokonaniem wyboru programu warto dołączyć do spotkania z naszymi doradcami edukacyjnymi. Będzie to doskonały czas, aby zobaczyć jak uczymy, porozmawiać o studiach i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Wydarzenie poprowadzi Łukasz Więch, lider studiów w ochronie zdrowia w ALK. Opiekun merytoryczny studiów MBA dla kadry medycznej. Podczas naszego spotkana w bezpiecznej, wirtualnej przestrzeni:

  • pokażemy, jak prowadzimy zajęcia na przykładzie warsztatu z Piorem Lignarem, eksperta z obszaru PR.
  • odpowiemy na Państwa pytania dotyczące toku studiów
  • porozmawiamy o wymaganiach rekrutacyjnych
  • wspólnie przyjrzymy się przedmiotom wybieralnym na specjalistycznym semestrze dla Kadry Medycznej

pokażemy dodatkowe korzyści wynikające z ukończenia studiów w Koźmińskim. Kiedy: czwartek, 4 lutego 2021, godz. 17.30 Gdzie: Plaforma MS Teams Spotkanie odbędzie się w formule ONLINE.

Liczba miejsc ograniczona. Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zapisać się, wypełniając formularz. Udział jest bezpłatny.

Tytuł spotkania : JAK SIĘ ZACHOWAĆ GDY NIE WIADOMO JAK SIĘ ZACHOWAĆ ? Czyli o postępowaniu i porozumiewaniu się w organizacji w sytuacjach trudnych i nietypowych.      - Kiedyś nocą odwiozłem ciężko chorą żonę na  ostry dyżur do szpitala. Zajęto się nią błyskawicznie i sprawnie. Na korytarzu czekałem na jakąś wiadomość obserwując barwne życie izby przyjęć. Po godzinie, nieco zdezorientowany, zapytałem o żonę jednego z lekarzy. Grzecznie odpowiedział ,że nic nie wie o tym przypadku ale jak się pospieszę to może jeszcze dogonię na parkingu lekarkę, która się żoną zajmowała. Skończyła swój dyżur i właśnie wyszła. Rzeczywiście dogoniłem ją gdy wsiadała do samochodu. Lekko zadyszany zapytałem o żonę. Pani doktor spojrzawszy na mnie obojętnie odpowiedziała ,że nie ma obowiązku udzielania mi żadnych informacji, żona w chwili badania i przyjmowania do szpitala była przytomna, nie jest ubezwłasnowolniona i z nią bezpośrednio uzgodniła dalszy tok postępowania. Zamknęła spokojnie drzwi  samochodu i odjechała. Gdy opowiadam tę historię medykom często słyszę ,że pani doktor postąpiła właściwie. Z formalnego punktu widzenia  była w porządku. Pewnie tak, ale czy z moralnego, najzwyklejszego ludzkiego też ? Jest takie  powiedzenie ,że jeżeli nie wiadomo jak się zachować - to trzeba się zachować przyzwoicie. A co to znaczy przyzwoicie : zgodnie z prawem? Zgodnie z procedurami – jeżeli są, a jak ich nie ma?  A może przede wszystkim skutecznie – merytorycznie – fachowo ? Zgodnie z oczekiwaniami wobec nas? Zgodnie z wartościami wywodzącymi się z korzeni naszego kręgu kulturowego? Czyli wreszcie jak ? Jestem pewien ,że w swojej  niezwykle trudnej pracy  - i nie myślę tu jedynie o czasach  pandemii  -   spotykają się Państwo z takimi pytaniami.  U wielu rodzą się wówczas wątpliwości, powstają dylematy a wielu po prostu stara się od nich uciec. Pół biedy, gdy  odjeżdżając spokojnie jak wspomniana pani doktor lub po prostu milcząc . Gorzej,  gdy usiłują rozwiązać problem  wikłając się w manipulacje, naciski, matactwo i kłamstwa.- O tym również, choć nie tylko, będziemy mówić podczas  naszych zajęć. Ogólnie rzecz biorąc, mówić bowiem będziemy o  public relations placówki medycznej. Czyli o tym, jak  powinna układać swoje relacje z otoczeniem. Zapraszam Piotr Lignar

 

Wypełnij formularz
Zapisz się
Plan spotkania
17.30-17.35
Powitanie
17.35-18.35
Zajęcia-JAK SIĘ ZACHOWAĆ GDY NIE WIADMO JAK SIĘ ZACHOWAĆ ? Czyli o postępowaniu i porozumiewaniu się w organizacji w sytuacjach trudnych i nietypowych, Piotr Lignar
18.35-19.00
O studia MBA dla kadry medycznej. Sesja Q&A. Łukasz Więch
Nasi eksperci
Piotr Lignar

Piotr Lignar  - dziennikarz - komentator. W Polskim Radiu od 1977 r. Autor licznych publikacji radiowych i prasowych. Menager mediów. W latach 1996-1999 dyrektor Centrum Szkolenia Polskiego Radia SA. W latach  2012-2015 dyrektor i Redaktor Naczelny Biura Programowego i Rozwoju Korporacyjnego Polskiego Radia S.A. Nauczyciel akademicki od 1993 r. W latach  1993 -2020 r  wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel akademicki  i pracownik  Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca  Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej oraz  Centrum Europejskiego  UW i  od 1993. Praktyk Public Relations. Autor publikacji z obszaru Public Relations i Komunikacji. Doradca-ekspert, trener, między innymi dla: Sokołów S.A.KAMIS Przyprawy, Główny Urząd Ceł, NEPENTES, Marks&Spencer Polska, ZIBI, LOT Catering, AstraZeneca, DSV, Polskich  Sieci Elektroenergetycznych  SA , Krajowej Rady Notarialnej, Krajowej Polskiej)  Izby Biegłych Rewidentów, Auchan Polska, Eurodental, Szpital w Szubinie, Wojewódzki  Szpital Zespolony w Szczecinie i innych. Przez 12 (1999-2011) lat prowadził własną firmę doradczą LIGNAR PR. Jego zainteresowania i doświadczenia koncentrują się wokół komunikacji interpersonalnej, komunikacji społecznej, zarzadzania zmianą,  przywództwa i mentoringu. Specjalizuje się szczególnie  w komunikacji w warunkach kryzysu reputacji  oraz  w sytuacjach trudnych. W latach 2005-2015 twórca i kierownik Podyplomowych Studiów Public Relations w ALK. Absolwent Instytutu Nauk Politycznych UW dyplom w 1975 r. W 1997 roku stypendysta rządu kanadyjskiego - w Humber College w ramach programu ACCC.

lek. Łukasz Więch

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Koźmiński MBA dla Kadry Medycznej oraz Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Lekarz – specjalista zdrowia publicznego. Edukator z zamiłowania i doświadczenia. Zawodowo związany od wielu lat z sektorem badań klinicznych nowych leków. Jako Associate Director w firmie Synexus Polska Sp. z o. o. stale powiększa swoje bogate praktyczne doświadczenie zawodowe, szczególnie z zakresu roli i obowiązków badacza w badaniu klinicznym oraz organizacji i zarządzania ośrodkiem badań klinicznych, w międzynarodowym środowisku. Zajmuje go tematyka tworzenia innowacyjnych rozwiązań biznesowych i partnerstw zgodnych z filozofią win-win. Członek Stowarzyszenia na Rzecz Dobrej Praktyki Badań Klinicznych w Polsce – GCPpl. Wykładowca ALK i WUM.

Adamowicz-Sikora Edyta KEBS
Koordynator spotkania
Edyta Adamowicz-Sikora