dzien otwarty logistyka ALK 26.05.2021
02 Września
Logistyka - dzień otwarty dzień otwarty online dla kandydatów na studia magisterskie, podyplomowe i MBA z obszaru logistyki

Zapraszamy na zajęcia online z ekspertami z Amazon i EY, które odbędą się w ramach dnia otwartego dla kandydatów na studia magisterskie i podyplomowe z obszaru logistyki.

Kiedy: 2 września 2021 r., godz. 17.30 Formuła online

Partnerzy wydarzenia:

loga

Podczas naszego spotkania w bezpiecznej, wirtualnej przestrzeni:

  • zaprezentujemy podyplomowe studia z obszaru logistyki i łańcuchów dostaw
  • zaprosimy Państwa na zajęcia:  „Jak transformacja cyfrowa może pomóc w optymalizacji kosztów w zakupach” oraz „Ekonomia współdzielenia jako trend szczególnie godny uwagi dla zarządzających nowoczesnymi łańcuchami dostaw”
  • będzie można porozmawiać z kierownikami i opiekunami studiów
  • poznacie opinie absolwentów studiów MBA Logistyka i łańcuchy dostaw

Będą z nami:  

Będą z nami również wiodący wykładowcy:

  • Igor Siedlarski, Supply Chain & Operations, EY
  • Cezary Pieczetowski, Amazon
  • Dorota Raben, Logistics & Supply Chain Expert

 

Dostęp do spotkania w aplikacji MS Teams
Zapisz się
Plan spotkania
17.30
Powitanie
17.40
„Jak transformacja cyfrowa może pomóc w optymalizacji kosztów w zakupach", Tomasz Gonsior, OptiBuy
18.00
„Ekonomia współdzielenia jako trend szczególnie godny uwagi dla zarządzających nowoczesnymi łańcuchami dostaw”, Tomasz Sączek, IPP Pooling
18.20
Wystąpienie kierownika merytorycznego i przedstawienie programu studiów podyplomowych i MBA. Sesja pytań i odpowiedzi.
18.40
Logistyka w ALK okiem absolwentów studiów MBA Logistyka i łańcuchy dostaw
Nasi eksperci
Igor Siedlarski
Igor Siedlarski

Ekspert w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw oraz kapitału obrotowego. Przeprowadził szereg projektów optymalizacyjnych i integracyjnych w Europie, Azji i Ameryce Północnej dla spółek Fortune 500. Nadzorował  piątą największą fuzję na świecie, pełniąc rolę menedżera odpowiedzialnego za procesy zarządzania łańcuchem dostaw i finansów. Za ten projekt otrzymał od EY nagrodę: “1st Prize in Region: Driving the exceptional client service”.

Absolwent Programu CEMS MIM (Universita Commerciale L. Bocconi), stypendysta Singapore Management University, posiada certyfikaty PMP, Prince2 Practitioner, Scrum Master i CIMA GBS.

 

Cezary Pieczętowski
Cezary Pieczetowski

Logistyka, szczególnie w obszarze e-commerce, od lat rozwija się w bardzo szybkim tempie. Jest to również bardzo zmienne środowisko, zależne niemalże całkowicie od charakterystyki zamówień klientów w ciągu roku. W obecnych czasach szczególnie ważne są umiejętnosci analizy dużych zestawów danych (Big Data), jak również budowania modeli, które wspomogą menedżerów w podjęciu odpowiednich decyzji. Oba te obszary rozwiniecie w czasie zajęć na Akademii Leona Koźmińskiego. Będziecie budować model zatrudnienia pracowników dla nowo otwieranego centrum logistycznego. Poznacie również jedno z wiodących narzędzi Business Intelligence (BI) i z sukcesem podejmiecie decyzje na podstawie baz danych z milionami wierszy.

Do zobaczenia na zajęciach!!!

prof. ALK dr hab. Sebastian Jarzębowski

Profesor w Katedrze Ekonomii, Dyrektor Logistics & SCM Center w Akademii Leona Koźmińskiego, Dyrektor Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP) w Polsce oraz Research Fellow w Supply Chain Risk and Resilience Research (SCR3) Institute, University of Missouri–St. Louis.

Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych oraz projektów z zakresu technologii informacyjnych w logistyce, modelowania procesów biznesowych oraz zarządzania łańcuchami dostaw. Jego działalność naukowo-badawcza koncentruje się na efektywności gospodarowania przedsiębiorstw, zarządzaniu łańcuchami dostaw oraz logistyce.  

Autor kilkudziesięciu publikacji, w tym zagranicznych. Wielokrotnie gościł na uniwersytetach w Australii, Austrii, Francji, Niemczech oraz USA. Visiting Professor w Fisher College of Business, Ohio State University, USA oraz na Uniwersytecie w Bonn. Stypendysta Deutscher Akademischer Austauschdienst (DAAD), Fundacji Schaumanna i innych. Koordynator ponad 20 krajowych i międzynarodowych projektów badawczo-rozwojowych i biznesowych, realizowanych w ramach programów takich jak Horyzont 2020, Interreg, POWER, POKL, RPO, FP7, NCN, NCBiR - z zakresu logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw, a zwłaszcza dotyczących integracji łańcucha dostaw, cyfrowej transformacji i zarządzania zakupami.   

prof. ALK dr Mirosław Antonowicz

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, certyfikowany „Senior Logistics” European Logistics Asociates Bruksela, certyfikowany - Chartered Fellow (FCILT) -The Chartered Institute of Logistics and Transport UK. Trener Biznesu. Pracownik Naukowy Akademii Leona Koźmińskiego, Dyrektor Centrum Naukowo-Biznesowego (LPC) w zakresie logistyki , transportu i zakupów. Wieloletni menedżer sektora transportu, były wiceprezes UTK, członek rad nadzorczych spółek kapitałowych. Członek Polskiego Towarzystwa Logistycznego, Członek Stowarzyszenia Menedżerów i Ekspertów Transportu Szynowego w KIG. Obecnie Członek Zarządu PKP S.A, Wiceprzewodniczący RN PKP CARGO LOGISTICS, przewodniczący RN PKP LHS, członek Rady Naukowej Instytutu Kolejnictwa, członek Rady ds. Transportu Kolejowego przy Prezesie UTK. Autor i współautor  wielu ekspertyz i analiz, koncepcji doradczych, programów restrukturyzacyjnych funkcji działów i całych organizacji, a także artykułów naukowych.

dr Tomasz Gonsior

Dr nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania zakupami uzyskany na Uniwersytecie w Kolonii, absolwent studiów ekonomiczno-technicznych w Karlsruhe Institute of Technology (KIT). Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw, w szczególności zakupów. Obecnie, jako partner i wiceprezes, odpowiedzialny za projekty doradcze w firmie OptiBuy – wiodącej firmie doradczej specjalizującej się w zarządzaniu łańcuchem dostaw.

Kierował projektami mającymi na celu optymalizację struktur i kosztów zakupowych w wielu firmach, m.in. Ciech SA, PGNiG, EnelMed, Seco/Warwick SA. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe zdobyte w projektach m.in. w Niemczech, Holandii, Rumunii, Francji, Wielkiej Brytanii i Rosji. Wcześniej, jako menedżer zakupów, przez kilka lat pracował w centrali jednego z wiodących niemieckich producentów samochodów w sektorze premium, gdzie odpowiadał za globalną koordynację działań zakupowych dla wybranych kategorii materiałów produkcyjnych. Był członkiem zespołu prowadzącego Due Diligence przejmowanego producenta samochodów w Rosji, a po przejęciu koordynował działania zakupowe.

Autor publikacji naukowych z zakresu zarządzania zakupami oraz współorganizator i prelegent konferencji naukowych i biznesowych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Logistyki i Zakupów PSML oraz Fördergesellschaft Produktmarketing e.V. 

Tomasz Sączek

Ekspert z 20-letnim doświadczeniem praktycznym w logistyce i łańcuchach dostaw. Interim manager, doradca, profesjonalny trener biznesu, wykładowca. W przeszłości Wicedyrektor w Zespole Transportu i Logistyki PwC na region CEE/CIS. Jako Interim Dyrektor Logistyki zarządzał procesem zmian w łańcuchu dostaw w Baltona S.A. (Flemingo International Group Dubai). Współpracował z firmami konsultingowymi w Polsce i za granicą jako zewnętrzny ekspert praktyk (Roland Berger Strategy Consultants, Inverto AG orazH&Z w Monachium). Wcześniej zarządzał operacjami logistycznymi w dziale łańcucha dostaw Carrefour Polska.

Jako doświadczony menedżer z sukcesami zarządzał łańcuchami dostaw również w branży AGD (ARDO, Delonghi, BEKO, Gorenje). Specjalizuje się w obniżaniu kosztów łańcuchów dostaw, redefiniowaniu strategii logistycznych oraz przebudowie procesów. Posiada doskonałą znajomość branży logistycznej.

Jest członkiem polskich i zagranicznych organizacji logistycznych, m.in. jedynym Polakiem pełniącym rolę międzynarodowego doradcy jednej z największych organizacji logistycznych w regionie Middle East z siedzibą w Dubaju. Certyfikowany trener Biznesu House of Skills. Regularnie zapraszany jako prelegent konferencji logistycznych w kraju i za granicą. W 2017 na zaproszenie organizatorów został Przewodniczącym Global Supply Chain Summit w Dubaju.

Jest współautorem raportu PwC CEE Transport & Logistics Trendbook 2019. 

Koordynator spotkania
Małgorzata Cybulska