21 Marca

Inteligencja emocjonalna jako kluczowa kompetencja managerska - czy da się jej nauczyć?

Koło naukowe Psychonomia serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych na wydarzenie "Inteligencja emocjonalna jako kluczowa kompetencja managerska - czy da się jej nauczyć?".

Inteligentny emocjonalnie manager potrafi zarządzać emocjami, nie wybucha i nie pokazuje emocji. Czy aby na pewno? Czy inteligencja emocjonalna to nie okazywanie emocji czy jednak wręcz przeciwnie? Jaką rolę pełni w zarządzaniu? Co ma adekwatne spostrzeganie stanów emocjonalnych i rozumienie przyczyn i konsekwencji emocji do budowania relacji w zespole? I wreszcie czy inteligencji emocjonalnej można się nauczyć? Między innymi takie pytania zostaną poruszone podczas spotkania.

Kiedy? 21.03.2023 r - wtorek, od 17:00 do 19:00 Gdzie? Stacjonarnie w sali A142 oraz online - link do wydarzenia znajdziecie TUTAJ.

Gość specjalny:

Karolina Janik - psycholog, trener, certyfikowany diagnosta i trener inteligencji emocjonalnej, wykładowca akademicki, doktorantka w Katedrze Psychologii Emocji i Motywacji KUL.

W swojej pracy zajmuje się przygotowywaniem oraz prowadzeniem szkoleń z obszaru inteligencji emocjonalnej oraz kompetencji miękkich. Dodatkowo jako psycholog i ekspert z obszaru emocji prowadzi treningi inteligencji emocjonalnej oraz sesje diagnostyczne i terapeutyczne.

Serdecznie zapraszamy!

Profil koła na Facebooku można znaleźć TUTAJ.