HR-owe popołudnie
19 Stycznia
HR-owe popołudnie

ZAPRASZAMY NA SPOTKANIE ONLINE DLA KANDYDATÓW NA STUDIA PODYPLOMOWE Z OBSZARU HR POŁĄCZONE Z ZAJĘCIAMI MERYTORYCZNYMI.

19 stycznia, godz. 17.30 Fomuła: online Tym razem tematem przewodnim naszego wydarzenia jest HR 3.0 – Transformacja funkcji i nowe wyzwania oraz Kompetencje przyszłości potrzebne już dziś.

Nasze „HR-owe popołudnie” to miejsce dla tych z Państwa, którzy pragną rozwijać się w obszarze zarządzania ludźmi, są ciekawi nowej wiedzy, otwarci na dyskusję i liczną wymianę doświadczeń i dawkę inspiracji.

W trakcie spotkania postaramy się odpowiedzieć sobie na pytanie, jak odnaleźć się w HR-owej rzeczywistości i jaką drogę wybrać dla siebie. Będzie można również porozmawiać w bezpiecznej, wirtualnej przestrzeni z kierownikami i opiekunami studiów. Będą z nami:

  • dr Irmina Gocan, koordynatorka merytoryczna studiów Controling personalny oraz nowego programu Menedżer ds. szkoleń i rozwoju
  • dr Piotr Pilch, koordynator merytoryczny studiów Zarządzanie zasobami ludzkimi dla menedżerów personalnych oraz nowego programu Menedżer ds. szkoleń i rozwoju
  • Karina Popieluch, koordynatorka merytoryczna studiów HR Business Partner i Senior HR Business Partner

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zapisać się wypełniając formularz.                   

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Plan spotkania
17.30
Powitanie uczestników
17.35-18.00
„HR 3.0 – Transformacja funkcji i nowe wyzwania” – Karina Popieluch, koordynator merytoryczny studiów HR Business Partner i Senior HR Business Partner
18.00-18.30
„Kompetencje przyszłości potrzebne już dziś: akceleratory efektywności w pracy on line” – Irmina Gocan, koordynator merytoryczny studiów Controling personalny
18.30-19.00
Rozmowy w kuluarach, czyli zapytaj eksperta HR i swojego doradcę edukacyjnego
Nasi eksperci
Irmina Gocan
dr Irmina Gocan

Posiada 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania i personalnym. 

Od 2012 roku pracuje jako Prezes i konsultant wiodący spółki doradztwa personalnego AIDA Consulting, gdzie prowadzi doradztwo biznesowe w sferze zarządzania oraz w obszarze HR, jak też szkolenia z zakresu przywództwa, zarządzania i HR dla firm komercyjnych, spółek skarbu państwa i urzędów. Ma doświadczenie w prowadzeniu doradztwa dla firm pracujących w oparciu o tradycyjne struktury organizacyjne, pracę zdalną i nowe technologie, jak też w strukturach macierzowych – od dużych podmiotów do takich, które są na etapie start-up. Jest aktywnym trenerem – uczy dobrych praktyk zarządzania i HR.  

Wcześniej pracowała jako specjalista, ekspert, menedżer personalny, zastępca dyrektora HR, HR Business Partner w dużych organizacjach komercyjnych oraz wiodących polskich spółkach m.in. PSE S.A., PGE S.A., a także u największego polskiego pracodawcy – Poczty Polskiej S.A. 

W swojej karierze zawsze była odpowiedzialna za obszar szkoleń i rozwoju oraz wdrażanie w nim efektywnych metod i narzędzi doskonalenia kompetencji pracowników i menedżerów, wdrażanie i koordynację złożonych projektów inwestowania w kapitał ludzki, m.in. programów kierowanych do kadry menedżerskiej, sukcesorów, ekspertów i talentów, a także rozwiązania integrujące modele kwalifikacji i kompetencji, planowania i oceny wyników (celów, zadań, KPI), programy rozwojowe i naprawcze,  angażowania i motywowania pracowników. Specjalizuje się w projektach łączących wypracowanie rozwiązań merytorycznie i w warstwie IT.  

Autorka wielu publikacji HR dla Polskich Wydawnictw Profesjonalnych i Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, gdzie publikuje artykuły o trendach rynkowych, ciekawych case studies oraz gotowe rozwiązania (procedury, wzory dokumentów – również w obszarze szkoleń i rozwoju). Współautorka wydanej niedawno książki HR Business Partner (PWN), gdzie również opisywała skuteczny model szkoleń i rozwoju oraz oceny efektywności. 

 Jest też Partnerem merytorycznym i wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego. Wcześniej pełniła rolę Kierownika studiów podyplomowych ,,Zarządzanie Kompetencjami Pracowników" i Koordynatora programu MBA-HR w ALK. Obecnie Kierownik Studiów Podyplomowych ,,Controlling Personalny” i ,,Menedżer Szkoleń i Rozwoju”. Wykłada głównie w ALK, ale również od kilku lat prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS, w Uczelni Techniczno-Handlowej oraz w Akademii HR Business Partnera i Akademii Wynagrodzeń sygnowanych przez firmę doradztwa biznesowego Bigram. Prowadzi też szkolenia i warsztaty profesjonalne we współpracy z firmą Kompetea oraz Trio. Łącznie przeprowadziła około 20.000 godzin szkoleniowych. 

W grupach oraz indywidualnie, w ramach szkoleń otwartych, inspirowała menedżerów i pracowników małych i średnich spółek, jak i tych największych oraz reprezentantów administracji publicznej, m.in. AXA, ASTOR, SAMSUNG, PROVIDENT, BOSCH, ORLEN, KGHM, ENERGA, PRAMERICA, QUINTILES, EURONET, LEROY MERLIN, FERROXCUBE, JANSSEN CILAG, GEDEON RICHTER, RUUKKI, IT CONNECT, VOLVO POLSKA, INFOR, SANTANDER CONSUMER BANK, PGD MANAGEMENT, KRAFT FOODS POLSKA, QUALIA DEVELOPMENT, HAMILTON SUNDSTRAND, PKC GROUP POLAND, PHILIPS POLSKA, CORONA CANDLES, GK KĘTY, K-KONSULT, KB FOLIE, IKANO, MAHLE, Spółek Kolejowych, PGL Lasów Państwowych, Poczty Polskiej, NIK, NFGWiOŚ, AQUANET, GDDKiA, GITD, Starostw i Urzędów Gmin, Urzędów Pracy.  

Dr Human Resources Management, tytuł doktora uzyskała na Uniwersytecie Stanowym w Yorku, USA. Wcześniej absolwentka m.in. Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi SWPS, Studium Trenerów Grupowych Laboratorium Psychoedukacji oraz studiów MBA dla kadry zarządzającej HR w Akademii Leona Koźmińskiego. Tytuły licencjata i magistra uzyskała w obszarze zarządzania i ekonomii. 

Karina Popieluch

Senior HR Expert, Trener Biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC.
Blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B zdobywała współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów. Jako menedżer operacyjny zarządzała produkcją oraz sprzedażą, a przejście z biznesu do HR było naturalną odpowiedzią na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencją specjalizacji w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i ekspertyzy w obszarze lean management. 

Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner, wykładowca na studiach MBA oraz studiach podyplomowych z obszaru HR, członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Koźmiński Business School oraz partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Członek rady merytorycznej czasopisma branżowego "HR Business Partner" oraz patron merytoryczny cyklu "HR na szpilkach". Redaktor merytoryczny i współautor książki HR Business Partner. Rola, filary, perspektywy oraz wielu innych publikacji. Uznany prelegent konferencji branży HR. 

 

Na co dzień w ramach prowadzonych firm doradczo-szkoleniowych pracuje nad rozwojem indywidualnym i zespołowym kadry zarządzającej, zasiada w radzie nadzorczej, doradza zarządom spółek komercyjnych, wspierając transformację funkcji HR oraz realizując projekty budujące przewagę konkurencyjną organizacji na bazie systemowego zarządzania efektywnością, zarządzania zmianą, przywództwa i kapitału ludzkiego. 

 

W kwietniu 2018 jej osiągnięcia zawodowe zostały uhonorowane nagrodą Polish Businesswomen Awards w kategorii: „Lider w obszarze strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi”.

dr Piotr Pilch

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, magister psychologii organizacji i pracy, starszy wykładowca w Katedrze Nauk Społecznych ALK, ekspert w zakresie konstruowania i realizacji programów dydaktycznych. Trener w obszarach budowania zespołów i zarządzania nimi oraz doskonalenia kompetencji kierowniczych. Liczne wystąpienia na konferencjach poświęconych problematyce zarządzania zasobami ludzkimi i zachowań w organizacji oraz publikacja artykułów z tych dziedzin w czasopismach specjalistycznych, naukowych oraz serwisach profesjonalnych. Naukowo zajmuje się problemami zachowań politycznych w organizacji. 

Glapa Magdalena KEBS
Koardynator spotkania
Magdalena Glapa