dobrostan. dzień otwarty.studia podplomowe
11 Września

Dzień otwarty studiów podyplomowych "POZYTYWNA ORGANIZACJA – WELL-BEING (DOBROSTAN) I ZDROWIE W MIEJSCU PRACY”

Zapraszamy na spotkanie online dla kandydatów na studia podyplomowe „Pozytywna organizacja – well-being (dobrostan) i zdrowie w miejscu pracy”.

Tematem przewodnim wydarzenia jest budowanie kultury well-beingu (dobrostanu), zaangażowania i efektywności.

Kiedy: 11.09.2024 | godz. 18. 30 (formuła online) Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zapisać się wypełniając formularz.        Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się

Nasze spotkanie dedykowane jest wszystkim osobom, dla których ważne jest budowanie well-beingu (dobrostanu) pracowników oraz organizacji i które chcą robić to profesjonalnie, na najwyższym światowym poziomie.

W szczególności zapraszamy:

  • menedżerów i liderów, zainteresowanych budowaniem zaangażowanych, efektywnych i zdrowych zespołów,
  • dyrektorów, menedżerów i pracowników działów HR, HR biznes partnerów,
  • coachów, trenerów rozwoju osobistego i biznesu,
  • konsultantów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i niezależnych ekspertów z tego obszaru, 
  • osoby pracujące lub chcące podjąć pracę na stanowiskach takich, jak: Chief Happiness Officer’s (CHO), Well-being Manager, Well-being Director,
  • ekspertów i pracowników działów BHP,
  • ekspertów ds. CSR,
  • specjalistów z zakresu L&D (Learning and Development),
  • właścicieli firm i start-upów,
  • psychologów oraz wszystkie osoby, które mają wpływ na rozwój i kształtowanie kultury organizacyjnej.

W trakcie spotkania odpowiemy na następujące pytania:

  • Czym jest well-being (dobrostan) w ujęciu holistycznym?
  • Co naprawdę oznacza well-being w miejscu pracy?
  • Czy osiągnięcie well-beingu i wysokiej efektywności jest możliwe?
  • Jaki jest związek well-beingu z zaangażowaniem, motywacją i wynikami pracowników?
  • Jak systemowo wspierać kulturę well-beingu w organizacji?
  • Dlaczego well-being się "opłaca" i jakie korzyści niesie dla pracowników oraz pracodawców?
  • Dlaczego well-being jest obecnie jednym z kluczowych wyznaczników sukcesu i osiągania przewagi konkurencyjnej przez firmy / instytucje?
Wypełnij formularz
Zapisz sie
Plan spotkania
18.00
Powitanie uczestników
18:05-18:15
Holistyczne podejście do well-beingu pracowników – wprowadzenie.
18:15-19:15
Debata pt. „Budowanie kultury well-beingu (dobrostanu), zaangażowania i efektywności w miejscu pracy. Perspektywa praktyczna”
19:15
Sesja pytań i odpowiedzi

Eksperci, którzy wezmą udział w debacie:

Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska

Psycholożka biznesu, certyfikowana coach ICC, trenerka, konsultantka, wykładowczyni, badaczka zachowań organizacyjnych. Ekspertka w zakresie budowania kapitału psychologicznego oraz well-beingu (dobrostanu) ludzi i organizacji.

Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu Pozytywnych Interwencji Psychologicznych (PPI), opartych na rzetelnej wiedzy i wynikach badań naukowych (Evidence Based Practice). Ich celem jest wzmacnianie pozytywnych emocji, postaw i zachowań pracowników, a także podnoszenie poziomu dobrostanu oraz zdrowia w miejscu pracy.

Autorka i dyrektorka innowacyjnych studiów podyplomowych „Pozytywna Organizacja – well-being (dobrostan) i zdrowie w miejscu pracy” oraz „Zwinne przywództwo” (Akademia Leona Koźmińskiego).

Pełni obowiązki Dyrektorki Centrum Coachingu i Mentoringu Akademii Leona Koźmińskiego. Asystentka w Katedrze Nauk Społecznych ALK. Wykładowczyni na studiach stacjonarnych, podyplomowych i MBA.

Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej oraz Polskiego Towarzystwa Medycyny Stylu Życia. W latach 2017-2022 członkini Rady Programowej magazynu Coaching. Prelegentka i ekspertka na wielu polskich oraz międzynarodowych konferencjach naukowych i branżowych.

Autorka książek i artykułów z zakresu psychologii, coachingu i zarządzania. Współautorka modelu coachingowego „PERMA”, służącego wzmacnianiu dobrostanu ludzi w różnych sferach życia. Certyfikowana konsultantka narzędzi HOGAN’a, Advisio i MTQ 48.

Stworzyła marki PozytywnaOrganizacja.pl i Kapitał Psychologiczny w Biznesie.

Obecnie pisze pracę doktorską, w której zajmuje się badaniem związków między kapitałem psychologicznym (PsyCap’em) pracowników organizacji, a efektywnością realizacji ich celów zawodowych oraz dobrostanem w sferze pracy i życia.

 

Ewa Ułamek

Od 13 lat działa w doradztwie i wdrażaniu procesów HR. Specjalizuje się w Employer Brandingu, badaniu i budowaniu zaangażowania oraz strategicznych działaniach wellbeing. Wśród swoich doświadczeń ma opracowanie i wdrożenie procesu budowania zaangażowanie pracowników, przeprowadzanie analiz HR, badań jakościowych oraz opracowanie działań strategicznych min. z zakresu wellbeing oraz zarządzania wiekiem. Jako współzałożycielka Well.hr tworzy pierwszą w Polsce bazę pracoumilaczy i wspiera pracodawców w tworzeniu jak najlepszych miejsc pracy. Prywatnie mama trzyletniej Zuzi, amatorka jeździectwa i fanka brownie z malinami.

dr Barbara Zych

CEO Employer Branding Institute, jurorka w największych konkursach HR w Indiach, Chinach i Europie. Twórca globalnej konferencji Employer Branding Stars, konkursu EBstars Awards oraz platformy do strategicznego zarządzania doświadczeniami pracowników i kandydatów EBnavi.com, wykorzystującej AI i dane. Gospodyni podcastu EBstars Podcast i newslettera EBstars Newsletter.

Mam na koncie ponad 500 projektów z zakresu employer brandingu, kilkanaście tysięcy wyszkolonych osób ze strategicznego podejścia do EB i jedną misję – pomóc pracodawcom na całym świecie strategicznie zarządzać doświadczeniami kandydatów i pracowników.

Jestem autorką książek i narzędzi do strategicznego zarządzania procesami HR.

Prywatnie interesuje się zastosowaniem AI w psychoterapii, a w wolnych chwilach szkole z technik mindfulness na spływach rzecznych SUP.

Barbara Makowska

Barbara Makowska – pod marką makowkapracuje.pl pomaga organizacjom i wspiera ich pracowników w tworzeniu bezpiecznych, zdrowych, wygodnych i miłych miejsc pracy. Od kilkunastu lat w służbie BHP, w międzynarodowych organizacjach - obecnie jako Group H&S Manager w Grupie CIECH. Jest certyfikowanym i aktywnym trenerem mentalnym, trenerem umiejętności miękkich oraz wykładowcą studiów podyplomowych. Praktyczka wellbeingu osobistego i Ambasadorka wellbeingu w organizacjach jako Happiness manager i Chief Wellbeing Officer, Psychological First Aider. Wykładowca kursu NEBOSH „Wellbeing at work” w NewHSE. Autorka publikacji na temat wellbeingu w organizacjach m.in. w „ATEST ochrona pracy”.

dr Ireneusz Hałas

Specjalista fizjoterapii.

Od 26 lat pracuje w zawodzie fizjoterapeuty. Jest właścicielem podmiotu leczniczego IREHAMED Centrum Fizjoterapii i Fizjoprofilaktyki w Lublinie.

Współtworzył Oddział Rehabilitacji Neurologicznej Szpitala Neuropsychiatrycznego Lublinie.

Współtworzył Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno -Leczniczego w Lublinie dla pacjentów ze schorzeniami narządu ruchu. Wśród swoich doświadczeń ma potwierdzenie w swojej pracy doktorskiej skuteczności wybranych metod fizjoterapii stosowanych w pracy zawodowej w bólach mięśniowo-powięziowych odcinka szyjnego kręgosłupa. Poza tym opracował program profilaktyki bólów kręgosłupa oraz ergonomii pracy dla pracowników medycznych oraz biurowych.

Przez wiele lat był prezesem Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Polskiego Towarzystwa Fizjoterapii. Jest międzynarodowym Senior Instruktorem Metody Kinesiology Taping.

Lubi spędzać czas z synem i córką oraz w wolnym czasie utrzymuje swoją kondycję trenując na treningach funkcjonalnych. Jako instruktor Nordic Walking codziennie o 6 rano ćwiczy prawidłowe chodzenie w terenie.

Maciej Kaniowski

Dyrektor operacyjny Avon International, członek zarządu Avon Operations Polska i Avon Distribution Polska

Maciej Kaniowski jest związany z firmą Avon od stycznia 2019 roku. Na początku był odpowiedzialny za zarządzanie łańcuchem dostaw w Europie Centralnej. W kwietniu 2020 roku został członkiem zarządu Avon Operations Polska oraz Avon Distribution Polska. Jednocześnie zakres jego obowiązków jako dyrektora operacyjnego został rozszerzony na cały region CEE. W kwietniu 2022 roku awansował na dyrektora operacyjnego Avon International.

Maciej Kaniowski posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw, które zdobywał w czołowych firmach zajmujących się produkcją żywności w Polsce, takich jak Mars czy Bakalland S.A. W swojej codziennej pracy stawia przede wszystkim na współpracę między poszczególnymi działami i rynkami w celu wspólnego poszukiwania najlepszych rozwiązań.

Bardzo ważne dla niego jest przy tym tworzenie odpowiedniego środowiska pracy, w którym ludzie mogą się rozwijać, wspierać, motywować i dzielić swoją wiedzą oraz doświadczeniami. Dzięki temu zbudował w Avon nie tylko efektywne i zaangażowane zespoły, ale także całą kulturę pracy pod hasłem #GameOn, opartą na postrzeganiu organizacji jako zbioru połączonych i stale oddziałujących na siebie jednostek, które są w stanie osiągnąć zdecydowanie więcej, działając razem. Idea #GameOn przekłada się nie tylko na odpowiedzialność jednostek oraz zespołów za wyniki organizacji czy kulturę otwartego dialogu, ale także na wiele ciekawych projektów angażujących i rozwijających pracowników, w tym programów mentoringowych czy wellbeingowych.

Poznaj opinnię naszych absolwentów

Zochowska Monika
Koordynator spotkania
Monika Żochowska