Pozytywna organizacja
12 Czerwca
Dzień otwarty studiów podyplomowych "POZYTYWNA ORGANIZACJA – WELL-BEING (DOBROSTAN) I ZDROWIE W MIEJSCU PRACY”

Zapraszamy na spotkanie online dla kandydatów na studia podyplomowe „Pozytywna organizacja – well-being (dobrostan) i zdrowie w miejscu pracy”.

Tematem przewodnim wydarzenia jest budowanie kultury well-beingu (dobrostanu), zaangażowania i efektywności.

Kiedy: sobota, 12 czerwca, godz. 10:00 (formuła online) Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zapisać się wypełniając formularz.        Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się

Nasze spotkanie dedykowane jest wszystkim osobom, dla których ważne jest budowanie well-beingu (dobrostanu) pracowników oraz organizacji i które chcą robić to profesjonalnie, na najwyższym światowym poziomie.

W szczególności zapraszamy:

  • menedżerów i liderów,
  • specjalistów z zakresu HR i HR biznes partnerów,
  • coachów, trenerów rozwoju osobistego i biznesu,
  • konsultantów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i niezależnych ekspertów z tego obszaru, Chief Happiness Officer’s (CHO),
  • właścicieli firm i start-upów,
  • pracowników działów BHP,
  • psychologów pracy oraz wszystkie osoby, które mają wpływ na rozwój i kształtowanie kultury organizacyjnej.

W trakcie spotkania odpowiemy na następujące pytania:

  • Czym jest, a czym nie jest well-being (dobrostan)?
  • Co naprawdę oznacza well-being w miejscu pracy?
  • Czy osiągnięcie well-beingu i wysokiej efektywności jest możliwe?
  • Dlaczego well-being się opłaca i jakie korzyści niesie dla pracowników oraz pracodawców?
  • Jaki jest związek well-beingu z zaangażowaniem pracowników?
  • Jak systemowo wspierać kulturę well-beingu w organizacji?
  • Dlaczego warto inwestować w well-being pracowników?
Wypełnij formularz
Zapisz sie
Plan spotkania
10:00
Powitanie uczestników
10:05-10:15
Co to jest well-being (dobrostan) w miejscu pracy? Holistyczne podejście do well-beingu pracowników.
10:15-11:15
Debata pt. „Budowanie kultury well-beingu (dobrostanu) i efektywności w polskich organizacjach”.
11:15-11:30
Sesja pytań i odpowiedzi
Eksperci, którzy wezmą udział w debacie:
mgr Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska

Psycholog pracy i organizacji, trener, coach, konsultant, wykładowca akademicki, badacz. 
 
Pełni obowiązki Dyrektora Centrum Coachingu i Mentoringu Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca ALK na studiach stacjonarnych i podyplomowych. Twórczyni i kierownik studiów podyplomowych „Pozytywna Organizacja – well-being (dobrostan) i zdrowie w miejscu pracy”. Koordynator merytoryczny seminariów naukowych dedykowanych praktykom zajmującym się rozwojem: „Jak korzystać z psychologii pozytywnej w coachingu”oraz „Psychologia pozytywna w coachingu i dobrostan”. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Członek Rady Programowej magazynu „Coaching”. Prelegent i ekspert na wielu polskich oraz międzynarodowych konferencjach naukowych i branżowych. Autorka artykułów naukowych z zakresu psychologii, coachingu i zarządzania. Współautorka modelu coachingowego PERMA służącego podnoszeniu dobrostanu. Certyfikowany konsultant narzędzi badawczych HOGAN’a. Twórczyni marki Pozytywna Organizacja.pl. 
 
Jako trener i coach specjalizuje się w tworzeniu szkoleń oraz programów rozwojowych opartych o psychologię pozytywną i wyniki badań naukowych (Evidence Based Approach).  
 
Obecnie pisze pracę doktorską, w której zajmuje się badaniem związków między Kapitałem Psychologicznym (PsyCap’em) pracowników organizacji, a efektywnością realizacji ich celów zawodowych oraz dobrostanem w sferze pracy i życia.

Malwina Puchalska-Kamińska
Malwina Puchalska-Kamińska

Psycholog, trenerka, wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Prowadzi badania na temat zaangażowania i poczucia sens upracy. Członkini European Association of Work and Organizational Psychology i Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Pozytywnej. Adaptowała do polskiej kultury interwencje Job Crafting, która jest jedną z najskuteczniejszych i opartych o dowody metod zwiększania zaangażowania pracowników. Autorka książek i publikacji naukowych z obszaru efektywności osobistej i zawodowej (m.in. „Skuteczny menedżer”, „Rozwojownik”, „Are managers also “crafting leaders?”) Realizowała obszerne projekty doradczo-szkoleniowe dla organizacji w Polsce i Niemczech. Pracuje m.in. dla branży bankowej, farmaceutycznej, robotycznej. Jako dyrektorka Festiwalu Rozwojowego PROGRESSteron działała na rzecz integracji i rozwoju zawodowego kobiet. Prywatnie pasjonatka dalekich podróży, wędrówek górskich oraz teatru improwizacji.

Beata Wolfigiel
mgr Beata Wolfigiel

Psycholog pozytywny, trener, coach, właściciel firmy „Entuzja”.

Od 2000 r. prowadzi szkolenia rozwijające kompetencje psychospołeczne oraz osobiste dla firm i instytucji, a także dla osób prywatnych. Specjalizuje się w praktycznej psychologii pozytywnej. Wykładowca kilku uczelni wyższych. Absolwentka studiów doktoranckich w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Zajmuje się badaniami naukowymi na temat flow (doświadczeń przepływu) w zadaniach zawodowych, czyli odczuwaniem głębokiej satysfakcji z wykonywania danej czynności, która nas tak pochłania, że świat naokoło przestaje istnieć. Wiedzę tę można wykorzystać w praktyce do tworzenia warunków sprzyjających motywacji, do odnajdywania pasji, a także do pracy nad zachowaniem równowagi między życiem osobistym a zawodowym. Stworzyła profesjonalne narzędzie do badania flow w zadaniach zawodowych: Kwestionariusz FLOW-W (FLOW at Work). Certyfikowany trener FRIS® Style Myślenia i Działania. Posiada certyfikat Level 3 Award In First Line Management wydany przez Institute of Leadership and Management w Londynie. Jako coach pracuje w podejściu opartym na dowodach (Evidence Based Coaching), w tym Positive Psychology Coaching. Współautorka książki „Automotywacja. Odkryj w sobie siłę do działania!”, autorka artykułów naukowych oraz artykułów biznesowych.  Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Członek Rady Programowo-Biznesowej Uniwersytetu Śląskiego. Ekspert na konferencjach międzynarodowych np. na Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw, prelegent i trener na Konferencjach Psychologii Pozytywnej.  

Małgorzata Bora
lek. med. Małgorzata Bora

dyplomowany coach, trener i lekarz. Menedżer z 17 letnim doświadczeniem w zarządzaniu: zespołami sprzedaży, niepubliczną placówką medyczną oraz własną firmą. Szkolenia i procesy coachingowe opiera o neurobiologię oraz swoje autorskie pomysły edukacyjne angażujące dorosłych. Wspólnie z mężem tworzy NeuroPracownię MG BORA, popularyzującą wiedzę o mózgu wśród osób wspierających w rozwoju innych ludzi oraz MOC Duetów - program rozwojowy  dedykowany dwóm osobom, dzielącym ze sobą życie zawodowe lub prywatne, w którym również używa narzędzi bazujących na naukach o mózgu. Szkoli w zakresie wykorzystania wiedzy o mózgu w biznesie i rozwoju osobistym. Prowadzi również szkolenia medyczne dla osób bez wykształcenia medycznego, którym potrzebne są podstawy wiedzy o człowieku w wykonywanej pracy. Ze względu na doświadczenie zawodowe (współzałożyciel Hospicjum Domowego przy Stowarzyszeniu Hospicjum Łódzkie), specjalizuje się również w coachingu zdrowia w sytuacjach uznawanych za najtrudniejsze, takie jak choroby przewlekłe, kalectwo, pracuje z osobami umierającymi. Jest autorem i współautorem kilku publikacji dotyczących komunikacji w obszarze medycyny paliatywnej oraz medycyny związanej z bólem. Część publikacji dostępna na stronie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Członek Okręgowej Izby lekarskiej w Łodzi oraz Izby Coachingu, Certyfikowany Praktyk PRISM Brain Mapping - narzędzia wspierającego rozwój człowieka, opartego o procesy zachodzące w mózgu.

dr Barbara Zych

Praktyk systemowego podejścia do rozwoju organizacji, specjalizuje się w przygotowaniu strategii dla marek pracodawców. Ma za sobą ponad 100 wdrożonych strategii EB na świecie. Wykładowca akademicki z obszaru EB/People Analytics/HRtech, autor publikacji książkowych i artykułów o tematyce zarządzania ludźmi.
CEO Employer Branding Institute, założycielka  platformy dla specjalistów EBnavi, inicjatorka akcji pracujebolubie.pl, laureatka konkursu Sukces Pisany Szminką. Prywatnie fanka ikigai. Więcej o jej podejściu do biznesu i employer brandingu: barbarazych.com

Zochowska Monika
Koordynator spotkania
Monika Żochowska