02 Lutego

Dzień otwarty online studiów podyplomowych z obszaru: Marketing i Digital

Zapraszamy na dzień otwarty online dla kandydatów na studia z obszaru: Marketing i Digital

Kiedy: 2 lutego 2023, godz. 17.30

Wypełnij formularz, otrzymasz link do spotkania.

W trakcie spotkania porozmawiamy o studiach:

  • Marketing internetowy,
  • Handel elektroniczny,
  • Zarządzanie doświadczeniem klienta - Customer Experience Management.

Jeśli wahasz się, który kierunek będzie dla Ciebie najlepszy, co rożni ww. studia, jaką wiedzę tam znajdziesz, kim są nasi wykładowcy - zapisz na bezpłatne spotkanie i poznaj szczegóły. Opowiemy o możliwości studiowanie on site oraz pokażemy, jakie metody wykorzystujemy przy studiach online.

W bezpiecznej, wirtualnej przestrzeni porozmawiasz z liderami obszarów, wykładowcami oraz opiekunami studiów.

Spotkanie poprowadzą

Jarosław Sokołowski

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte jako Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automationand Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce wNeckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.

dr Jolanta Tkaczyk

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, specjalistka w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 50 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie Marketingowe oraz Zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi zajęcia dot. Konsumenta on-line

Anna Mięgoć
Koordynatorka spotkania
Anna Mięgoć