studenci
10 Lutego
Badania i analizy marketingowe w Internecie OPEN DAY

Zapraszamy na dzień otwarty studiów Badania i analizy marketingowe w Internecie połączony z zajęciami merytorycznymi, takimi jakie odbywają się na studiach. Posłuchaj i zobacz jak uczymy. Temat wykładu: "Nie oglądam reklam, ale kupuję tylko markowe rzeczy. Czego nie widzimy podczas 377 kontaktów reklamowych dziennie". Spotkanie jest organizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz GEMIUS S.A.

Na studiach Badania i Analizy Marketingowe nie dzielimy analityki na twardą i miękką. Dzielimy na użyteczną i bezwartościową. Nauczymy Cię odróżniać je od siebie.

W obecnej rzeczywistości rynkowej na świecie zapotrzebowanie na badania i analizy marketingowe jest ogromne. Jak wynika z globalnego raportu  firmy Capgemini 53% ankietowanych firm z 9 branż uznało korzyści płynące z analityki biznesowej dla zyskania przewagi konkurencyjnej. Z kolei w badaniu firmy Intel zaledwie 18% firm z Polski zadeklarowało, że wykorzystuje ją w praktyce. Oznacza to najgorszą pozycję w regionie – Czechy, Węgry i Słowacja wypadły lepiej*. Analityki zatem trzeba uczyć. Jeśli dodatkowo można uczyć jej łącznie z metodyką prowadzenia badań – tym lepiej dla słuchaczy. * https://businessandprestige.pl/badania-analizy-biznesowe/

Szczegóły spotkania: Kiedy: środa, 10 lutego 2021, godz. 17.00 Gdzie: MS Teams. Spotkanie odbędzie się w formule ONLINE.

Liczba miejsc ograniczona. Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zapisać się, wypełniając formularz.

Udział jest bezpłatny.

Zapisz się już dziś
Formularz rejestracyjny
Plan spotkania
17.00-17.15
Wprowadzenie do programu studiów Prowadzący – Przemysław Tomczyk
17.15-18.00
"Nie oglądam reklam, ale kupuję tylko markowe rzeczy. Czego nie widzimy podczas 377 kontaktów reklamowych dziennie" Prowadzący – Krzysztof Zieliński, Gemius
18.00 – 18.30
Sesja informacyjna oraz seria pytań i odpowiedzi
Prowadzący spotkanie
Krzysztof Zieliński
Krzysztof Zieliński

Jako Business Development Manager pracuje nad integracją istniejących badań oraz rozwojem nowych usług. Z branżą mediów elektronicznych jest związany zawodowo od 20 lat. Z wykształcenia matematyk, z zamiłowania mediowiec. Pasjonuje się wpływem technologii na komunikację interpersonalną. Od 2000 roku związany z Gemiusem, gdzie aktualnie doradza klientom w doborze odpowiednich narzędzi, tak aby zmaksymalizować efektywność podejmowanych przez nich działań. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii internetowych miarami demograficznymi (tj. GRP, zasięg, frekwencja). Zajmuje się również budową narzędzi do optymalizacji kosztów zakupów powierzchni reklamowanych w mediach zasięgowych. Wspiera integrację narzędzi site-centric i adserwingu z wewnętrznymi narzędziami czołowych polskich banków i portali e-commerce.

dr Przemysław Tomczyk

Twórca i koordynator merytoryczny Studiów Podyplomowych Salesforce CRM i Marketing automation oraz Studiów Podyplomowych Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe. 

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, w szczególności customer lifetime value (CLV) oraz zaangażowania klienta (customer engagement – CE). 

Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk.
Najważniejsze publikacje dostępne w: 
www.researchgate.net/profile/Przemyslaw_Tomczyk 
kozminski.academia.edu/PrzemyslawTomczyk

Kasprzyk Monika kebs
Koordynator spotkania
Monika Kasprzyk