
Zapraszamy na dzień otwarty studiów Badania i analizy marketingowe w Internecie połączony z zajęciami merytorycznymi, takimi jakie odbywają się na studiach. Posłuchaj i zobacz jak uczymy. Temat wykładu: "Nie oglądam reklam, ale kupuję tylko markowe rzeczy. Czego nie widzimy podczas 377 kontaktów reklamowych dziennie". Spotkanie jest organizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz GEMIUS S.A.
Na studiach Badania i Analizy Marketingowe nie dzielimy analityki na twardą i miękką. Dzielimy na użyteczną i bezwartościową. Nauczymy Cię odróżniać je od siebie.
W obecnej rzeczywistości rynkowej na świecie zapotrzebowanie na badania i analizy marketingowe jest ogromne. Jak wynika z globalnego raportu firmy Capgemini 53% ankietowanych firm z 9 branż uznało korzyści płynące z analityki biznesowej dla zyskania przewagi konkurencyjnej. Z kolei w badaniu firmy Intel zaledwie 18% firm z Polski zadeklarowało, że wykorzystuje ją w praktyce. Oznacza to najgorszą pozycję w regionie – Czechy, Węgry i Słowacja wypadły lepiej*. Analityki zatem trzeba uczyć. Jeśli dodatkowo można uczyć jej łącznie z metodyką prowadzenia badań – tym lepiej dla słuchaczy. * https://businessandprestige.pl/badania-analizy-biznesowe/
Szczegóły spotkania: Kiedy: środa, 10 lutego 2021, godz. 17.00 Gdzie: MS Teams. Spotkanie odbędzie się w formule ONLINE.
Liczba miejsc ograniczona. Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zapisać się, wypełniając formularz.
Udział jest bezpłatny.
